Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ano,musím se přidat k většině :D ...toto je WH40K universum,takže je samozřejmé,že všechny jednotky,zbraně a tak budou schodné se SM.je to především dané lorem a figurkama,takže prosím,zalez,děkuju :)
  • Podle tebe je pro tenhle typ hry jako nejlepsi zaklad hra, kde muzou dve cety gardy vystrelit na jednoho marinaka, a on odejde bez skrabance? To si dovolim tvrdit pravy opak - klasicke 40k staty jsou pro tenhle typ hry naprosto nevhodne. O velikost bitev vubec nejde, jde o individualitu. Neovladas armadu, ovladas jednoho panaka, to ze je kolem tebe tisic dalsich panaku na tom nic nemeni. Ten system tudiz potrebuje individualnejsi pristup, jinak to podle me moc fungovat nebude.
  • Vidite a prave imperium je zlocinecka teokracie, kterou musi porazit svobodne lidstvo pod vedenim 4 bohu ;)
    Skoda ze nebudou Druchii.
  • Kinet1c
    tak dufam, ze space marines frakcia nebude spocivat v nazvu space marines a basta, dostanes ultramarine a chod, ale ze si fakt mozes vybrat, teda z videa to vyzera ze ano
  • tak ono je to celkem pochopitelné, když klasická 40ka je z daleka nejrozšířenější a rozhodně i nejvhodnější základ pro tenhle typ her, dělat to podle Inquisitora je nesmysl, když se vůbec nezaměřuje na velký bitvy, jako RPG podle těch pravidel by bylo fajn, ale MMO open world střílečka pro 2000 hráců fakt ne, stejně tak nějaký 3rd parties pravidla jako ty of FFG nebo deskovky ala 40k Talisman mi moc vhodný nepřijdou, takže držet se 40k/Apocalypse jako základu ze kterého se odpíchnou bude nejlepší

    jinak bych si dal líbit Dark Eldary, ale maj moc malou fanouškovskou základnu aby to protlačili
  • Co se hrdinu tyce.. no v podstate ve vsech MMO ti pobihaji tisice hrdinu, kolem kterych se vse toci, ono to z hlediska hratelnosti neni az takovy problem, i kdyz pro lore je to horsi, holt musis mit trochu silnejsi suspension of disbelief a nelpet na lore zuby nehty za kazdou cenu (coz me osobne treba problem nedela).
    A kdyz jsem tak koukal na ta gameplay videa - prilis vysoke zivotnosti gardisty bych se asi nebal :)

    Ty nize citovane staty - to je mimochodem presne o cem jsem mluvil - lidi si ctyricitku redukuji jen na tuhle nejrozsirenejsi verzi, ve zminenem Inquisitorovi jsou staty delane uplne jinak. A PC hra Chaos Gate (kde je to zase jinak) je pry take zalozena na nejake neobvykle deskove verzi (pravda, to mam jen z doslechu, jinak jsem na ni nikdy nenarazil). V systemu Chaos Gate, si mimochodem gardu dokazu predstavit snad vubec nejlip, ale to je tahovka no.

    System z WH Online, kde orkove byli f2p by predpokladam u gardy fungovat mohl no.
    Jo a hrat za ogryna by podle me mohla byt celkem pr.el (wtf, tohle slovo se tu fakt cenzuruje? :))
    Ale to asi fuk, protoze podle vseho tam budou ty japonsky anime panaci.

    (ted koukam na ten svuj prvni post - Gothicem, jsem samozrejme myslel Epic)
  • hnup si ty PS-proč posíláš odkaz ze svou fotkou *8*
  • hele docela jednoduše, daji tam jen veteráný, stejně u stran co tam jsou teď chybí nejslabší jednotky (Scouti, Kultisti, Gretchini a Guardiani nebudou) a takový veterán od Gardy tak nějak statama odpovídá třeba Dire Avengerovi od Eldarů, oba maj 4+ save, BS4, T3, S3, Eldar má lepší leadership a lepší zbraň v základu, ale gardista veterán si zas může vzít plazmu, meltu, flamer, heavy flamer, sniperku, granátomet nebo brokovnici a tim se to docela srovná
    *4*
  • Další hňup: takže takhle si to představujete vy jo? http://img0.joyreactor.cc/pics/post/warhammer-40000-%D1%84%D1%8D%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%8B-wh-other-699936.jpeg
  • ty si ale přechytralej IIIIIIIIIIDDDDDDDIIIIIIII.T
    navíc xorxos má pravdu tak zalez
  • Nerad ti to říkám, ale jsi typickým produktem dnešní doby. " To je ale drahej párek a masa je v něm prd prd, no můžu bejt rád že tam vůbec nějaký je."
  • Hňupe, když nejsi sto pochopit psaný text, nereaguj sím. Tvoje komenty jsou vždy tak vtipné, jak jen tvoje dřívější reakce, ve stylu "podívej se na intro ke StarCraftu II abys věděl, jak vypadá SM v Power Armouru", mohou být.
  • MrSanta
    Warhammer - asi jediné univerzum (fantasy i 40k verze), kde mám prolbém hrát za 'záporáky'. Všechno jsou to záchodové chaosácký*1*. Teda až na orky, ti jsou super. Žádná filozofie, prostě jdem a mydlíme *15*
  • wenceslaus
    Takhle tam mají fungovat Orci, což je IHMO větší mlejnek.
  • XorxoxTalarius
    Jak? Muj osobni typ ze az pujde Garda live, tak Gardista bude F2D (Free2Die) hrac, cimz zaplni ony potrebna kvanta.
  • Jasně...tak já neřikám, že to neni možný nebo že nejsou ostřílení gardisti ale furt je to v rámci masového nasazení gardy minimum a životnost "průměrného" gardisty je kratší jak život mouchy, a když tam gardu dají, nepředpokládám, že to bude jen nějaká speciální jednotka, protože si myslím, že na gardistech je sympatické to, že to jsou prostě jen malá kolečka ve stroji války, žádnej superčlověk jako Mariňáci, stejně tak je nesmyslné jen nasazení Ogrynů...předpokládám ale, že to Ogrini a speciálové gardy budou dostupné třídy ale jak vybalancovat toho klasického nebohého gardistu aby měl šanci...protože svět WH40k je sice velký tahák ale má i jisté hranice a jeden gardista nevymlátí grupu orků a když jo, tak je za "hrdinu" a nepobíhá jich po bojišti stovky...
  • všichni Chaosácí jsou tam Undivided, třeba k tomu mají autoři nějaký důvod
  • Veskoslav
    Tupější než Ogryn je snad jenom mrtvý Ogryn.
  • Taky se mi ten vizual nelibi, je to prilis detsky-komiksove (tedy kdyz si odmyslim tu brutalitu :))
  • Treba by slo zacinat rovnou za nejakeho kasrkina, nebo ogryna, proste by hrac nebyl ten nejobycejnesi bigos s baterkou ve tvaru pusky. Vsak u Tau je zakladni firewarrior dokonce jeste horsi nez gardista a dohani to jen dobrou zbrani.
    I tak si ale myslim, ze lidi nemaji moc fantazie a koukaji na to jen z hlediska klasicke deskovky, ale WH neni jen to. Treba v Gothicu jsou prachsprosta potrava pro dela i ti marinaci a naopak v Inquisitorovi ma i gardista solidni sanci sundat marinaka, pokud ma nejakou rozumnejsi vyzbroj (treba plamenomet). Zkratka cim se jde na vic individualni uroven a dale od urovne strategicke, tim mene jsou jednotky jen genericke assety s pevne danou (nekdy trochu ve stylu kamen-nuzky-papir) hodnotou. Ostatne je to videt i v jinych WH40k hrach.
    Ten priklad co popisujes s kosenim orku - jsem si docela jisty, ze jsem cetl nejakou povidku, kde gardista veteran delal presne tohle a tam slo navic o nekrony (kteri pak samozrejme vstali a vsechny gardisty beztak rozsekali, no).

    Takze za me ma garda GO :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit