Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a rozumíš ty vůbec tomu, ze každému se libi něco a ze tvůj názor ocividne není svetonazor? ty si tak sebestredny az to boli

    me se Birdman libil, vice lidem se libil, tobe ne, tecka, ale necpi to ostatním
    Bioshock to same
  • souhlas, Bioshock 1 byl kvalitni, pribehovy a super, ale opakovani toho samého konceptu byla chyba
  • Ok, mohl sem zmínit System Shocka, který posunul UU mechaniky kousek dál. *1* Btw, zajímalo by mě, jestli si tenkrát hrál nebo měl možnost hrát Dooma v multiplayeru. Já tu možnost měl (až ve 4 lidech) a v tý době to byla úplně jiná dimenze...
  • Khanemis
    Vidíš a já mám třeba z Lemmings mnohem lepší zážitky jak z Dooma (který mě nikdy zas tak moc nechytnul, to už spíše právě Wolfenstein 3D).

    A mimochodem, jak jsi zmiňoval předtím Ultimu Underworld, tak ta vyšla ještě před Doomem:)
  • Taky se mi The Jacket libil vic nez Butterfly Effect. Ale bylo to spis temnejsi drama na ktery musi mit clovek naladu, kdezto Butterfly effect mi pripadnul spis stravitelnejsi thriller.
    Jj. Brody je vynikajici herec. Jen je skoda, ze spis brousi nizkorozpoctovy nezavisly filmy a na velkym platne byl vlastne nejvic videt v Predators, coz bylo docela skoda.
  • svěrací kazajka je výborný film s výborným Adrienem Brodym. Přijde mi že je to inspirované Tulákem po hvězdách od Jacka Londona. Pokud je to béčko, tak je mnohem lepší než spousta bezduchých áček. Řekl bych kazajka je lepší než butterfly effect. Další podobná béčka jsou třeba Source Code, Next, Deja vu atd.
  • Tak sveraci kazajka nebyla zadny desny becko :P Dle myho to je docela remeslne zvladnutej film, ale ne pro kazdeho. Skoro stejne dobrej, jako Buttefly Effect - jedinej Kutcheruv film, na kterej se da divat :D
  • viz. výše.. Každopádně Bioshock svý momenty určitě má a nebýt svazován technologií konzolovýho old-genu, dopadlo to ještě o dost líp.
  • Nene:
    "Ta hra je jedna z nejlépe hodnocených všech dob."

    Pokud si chceš hrát na čísla, tak můžeme porovnat miliony různých TOP ALL TIME žebříčků. SS je pravidelně na nejvyšších místech na rozdíl od BS. Na nějaký Metacritic ti se*e pes.
  • Volně světěm si se mohl pohybovat už v Daggerfallu, který byl mimochodem nejrozsáhlejší hrou série. Vyprávění v FPS myslím dostatečně vypiloval Deus Ex, System Shock nebo Half-life, dále už nevidím moc velký pokrok, spíš úpadek (tunelovitost) a tak bych mohl pokračovat u hodně žánrů. Když nebudu počítat hry typu Minecraft nebo Journey, tak se moc žánrů neposunuje, spíš se posunuje jen grafika a šroubuje se do her "filmovost", tj. směr, který je imho špatným směrem, protože už se !nesmyslně! vzdaluje konceptu samotné hry (hra má být hra a ne interaktivní film). Mechaniky se většinou bohužel zjednodušuje a obsah zmenšuje, sází se na povrchnost, což je samozřejmě dáno tím, že se dnes ve hrách točí veliký peníze a musí se to prodávat masám plus čím lepší grafika, tím je dražší mít ve hře víc obsahu, nejdejbože obsah, který hráč neuvidí při prvním dohrání - tady doporučuju nedávné video se Spectorem (při výročí Deus Ex), kde o tomhle problému mluví.
  • @nene: Mě třeba Bioshock hrozně bavil právě jako dekonstruikce objektivismu, ale strašně nudil jako hra. Jako myšlenkový podhoubí a vizuální řešení super, ale to "střílení panáků do ksichtu" to nakonec stejně zabije.
  • Já jako fanoušek značky s tebou v podstatě můžu souhlasit, navíc tím koncem si to totálně poslali do řiti. Sice Burial at Sea EP.2 se snažila jakž takž to nějak zahrát do outu, ale ve výsledku mi přeci jen přijde, že si infinite universes měli raději ještě párkrát rozmyslet, protože v okamžiku, kdy zjistíš, že tvé konání má důsledky pouze v několika z nekonečna vesmírů, můžeš se na všechno pěkně vykašlat, protože jakou máš potom motivaci dělat vůbec něco. No a takových věcí je kolem Infinite víc.

    Pro mě stejně nejlíp vychází SS 2 zatím je to Levinův majstrštyk - jak z designového tak i ideového hlediska, Bio 1 těsně v závěsu. A pak samozřejmě Minervas Den.
  • 2nene: Doporučuju si na youtube najit Matthewmatosis. Má tam pár recenzí na hry, podle mě jedny z nejkvalitnějších co se dají najít. Bohužel teď už není aktivní:(((( Ale myslím, že zrovna tebe by to mohlo zajímat. Má tam i Bioshock Infinite a Dear Esther. A třeba k tomu BI je hodně tvrdej a ukazuje jeho pravou tvář, jak za pozlátkem "inteligetní " hry se schovává jen obyčejná střílečka, já jsem třeba nebyl schopnej jí dohrát... A k DE taky není moc hodnej, ale uvidíš sám. Fakt doporučuju.
  • problém Infinite je, že si na chytrou hru jenom hraje :)
  • Autoři si to očividně nemyslí, proto do moderních her raději nedávají už vůbec nic. Už Bioshock Infinite tuhle snahu dost rozředil (byť sociální konflikt tam Levine ještě měl, navíc zaměřenej docela proti-židovsky, což hezky charakterizuje jeho jako osobu - sám má židovské kořeny), protože jak říkáš, mainstream je mainstream. Naštěstí pro nás co "máme načteno" zbývá dost her, v nichž se můžeme vyřádit. Teď o víkendu jsem dohrával Everybody's Gone To Rapture a jsem spokojen. Je vidět, že věci co se točí kolem tohohle názvu jsou většinou fajn (byť Dear Esther mi přišlo o krapet lepší než výše zmíněná). Každopádně si myslím, že od okamžiku, kdy se hry musely začít přizpůsobovat hráčům a ne naopak to šlo z uměleckého hlediska do kopru, ruce si naopak mnou pragmatičtí ekonomové a marketéři, protože Lojzik Novák si tu hru chce taky zahrát a oni potřebujou jeho many.
  • 2haha: Určitě průměrný nebyl. Už jen technické zpracování je na vysoké úrovni. A to ho dostává nad průměr. Ale ok, není to film, který se bude líbit všem, to už cejtíš při jeho sledování.

    2nene: Můžeš bejt chytrej jak chceš, ale nikdy nejde znát všechno, mít přečtené všechno. A odsoudit lidi, protože jí neznaj, je celkem drsné. Pokud je ona pro tu hru tak důležitá, tak ty její myšlenky musí hra představit sama... Nikdy nemůžeš u mainstream media předpokládat, že lidi o tom mají dostatečný background. Není super, když je pak donutíš si o tom hledat víc? (Nebavíme se o specializované literatuře, vědecké články atd.)
  • s Birdmanem souhlasím, u Bioshocku si troufnu tvrdit, že kolem 90% hráčů tu hru vůbec nepochopí, protože nemají šanci znát Ayn Randovou, objektivistickou filozofii, moderní ekonomickou teorii a sociologii. Proto zbývá jen střílet panďuláky do ksichtu a to je naprosto na h*vno.

    Bioshock je svým myšlenkovým pozadím hra pro chytré lidi, takže nevyhnutelně naráží.
  • originální film. Bohužel to je tak vše, co na tom můžu vyzdvihnout. Průmer :) Určitě ne oskarový film .)
  • Co máš proti Birdmanovi? Je to úplně parádní film, kde jsem si užíval každou minutu..
  • "Ta hra je jedna z nejlépe hodnocených všech dob."

    Birdman je jeden z nejlépe hodnocených filmů na Metacritic....

    Asi tak k tvému "argumentu"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit