Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Snad včera jsem zrovna přemýšlel o tom , že by někdo mohl herní fyziku rozšířit i o fyziku hmoty , materiálů .. prostě komplexní fyzická simulace v prostředí her ... a dneska vidím video Scriblenauts .
    Jasně ještě to není ono , ale věřím , že jednou si ten funkční motor v nějaké hříčce postavím taky .

    Na slovech Warrena se ovšem potvrzuje , že staromilci mají pravdu v tom , že dnešní hry mohly být už dávno někde jinde , pokud by se nesázelo jen na grafiku .... a taky že opravdu nebude chyba jen v tom že jsme dospěli a hry vnímáme jinak ;)
  • Omlouvám se, špatně jsem to umístil
  • Má recht!
  • Ty seš ten poslední, komu bych se ozval...
  • To co říká je pravda, hry by se němeli zaměřovat na grafiku, ale na UI, interaktivní svět (dejme tomu v hrách s rozsáhlým světem se zaměřit na ekonomické funhování světa, nebo když by jste zabili nějakého kinga, království by se zhroutilo, ale vám by setli hlavu atd...), více dějových linek, realističnost, fyzika (myslim že většina hráčů dává přednost dokonalejší fyzice než grafice). Bohužel se mi zdá, že vývoj her v tomhle směru stagnuje a ještě hodně dlouhou dobu nám tyto změny herní svět nepřinese, což je veliká škoda...
    • Pan_Klobouk
      Jenze UI nebo interaktivní svět na krabici a v reklame neprodas. Tupe stado hernich ovci bohuzel utahnes prave na nablyskanou grafiku a wow efekty. Vlastne fungujici interaktivni svet a propracovana ekonomika by mohla mainstream hrace spis vydesit. Sakra, to vypada slozite, v tom se ztratim... to si radeji zahraju Modern Warfare. Takhle jich uvazuje 8 z 10.
      Sice by to bylo skvele a spousta lidi by to hrala a byla za neco podobneho rada... ale trend je spis v tom zjednodusovani. Hardcore simy skoro vymizely a prodavaji se arkadove strilecky, pod heslem akcni simulator. Presto ty HC hraci tady porad jsou, ale (skoro) nikdo pro ne nic nevydava.
      Trh se za ta leta proste zmenil, coz sam Spector priznal, kdyz z uzasneho Deus Ex udelal ve dvojce v podstate koridorovou strilecku s jednim typem naboju do vseho. Hlavne aby se ji kluci u Xboxu nezalekli. Blba doba, no... konzole nemaji systemove prostredky, ale i kdyby mely (a s dalsi generaci treba mit budou) zase je uplatni hlavne na grafiku a aby to co nejlip a nejefektneji vypadalo. OK, neco mozna jeste sezere ta fyzika, ale opravdu chytra AI a svet reagujici a menici se na podnety hrace? To radeji pridame tady par desitek tisic polygonu na scenu a tu velkou zbran udelame jeste vetsi a hrozivejsi. :/
    • To mi připomělo,když jsem hrál Fallout 3.Přijdu do činžáku,sejmu bosse,podaří se mi zdrhnout a druhý den,když tam přijdu,tak se nic nestalo-prostě pohoda.Nikdo mě nepoznával *2* Položil jsem si otázku,jestli mám tohle zapotřebí.Nemám.Hru jsem okamžitě prodal.A škoda,protože jinak mě hra bavila *9*
      • přesně tak, takový chyby ti potom zkazí zážitek z celého prostředí, hry... mě by u her stačila grafika typu Asassin´s creed (první díl) a už bych jen vylepšoval herní svět, jak jsem psal výše...
  • to byla reakce na "deus ex je dobra hra (v moji top20), ale SS1 nesaha ani po kotniky (top1)"
    • Silent Service ? *11*
    • tak nic, teď jsem to uplně domotal :D
  • Warren Spector forever.Jeho hra Deus Ex, byla vyhlášena několikrát nezávisle na sobě nejlepší hrou století.Pokud by ji někdo dokázal převléknout do nového grafického kabátku tak k ní rád usednu ... *3*
    • Nový grafický kabátek netřeba. Je nepřekonatelná i se svou 10 let starou grafikou... a nějaký ten texture pack taky ke stažení je. :-)
      • Máš pravdu.Těším se na 3, snad naplní očekávání *3*
        • Vzhledem k tomu, že Deus Ex 3 si bere z původního Deus Ex hlavně jméno, které to má celé prodat, tak jsem skeptický.
  • Já miluju Nintendo ! A víte proč ? Protože jako jediná firma se nesoustředí na grafiku! Už jenom kvůli tomu. Prostě hry maj bejt o zábavě a né o tunelovkách viz CoD.
    • proto jsem si zas po letech koupil super nintendo. videt zas maria a contru me dostalo zpatky do detstvi a zabava, to je alfa a omega tyhle konzole.
    • Ono se na grafiku můžou soustředit těžko, když nemají HW. Takhle jim stačí udělat hru pro casual hráče a mají hned dobrý odbyt. Co je tak špatného na COD nebo Uncharted? Co tam ta grafika pokazila a proč nejsou o zábavě?
      • Pokazila to, že se většina prostředků vynakládala na to, aby dokázala ohromit grafika, ale zapomnělo se na to, že AI je úplně tupá, obtížnost je závislá jen na počtu naběhnuvších nepřátel a možnost jiného řešení situace neexistuje.
      • Chcel tym len povedat ze dobra grafika este dobru hru neurobi. A to je 100% pravda. Samozrejme ak ma dobra hra aj dobru grafiku tak to je len plus.
  • Koukám, hafo odborníků přes Wiičko. Njn, holt u dnešní hráčské mládeže převažuje HD rozlišení, particle efekty a další vizuální pozlátka. Díky Warrene za Micleyho, kéž by bylo víc takových. A nářky těch dětí nevnímej, mají potíže se sháněním prachů na Full HD TV, 20 jádrové procesory a 40 jádrové grafické karty, protože ty jsou zárukou kvality a zábavy ...
    • kotty
      S temi jadry si pobavil. *2* Kazdopadne ten chytry pan v clanku zminoval i neco o umele inteligenci. Kde myslis, ze se takova umela inteligence promitne predevsim (krome lepsiho herniho zazitku)? No preci v pozadavcich na lepsi HW. Myslim, ze jemu neslo o to jak jsou hry narocne na HW, ale spis o povrchnost a linearitu dnesnich her.
    • grafické karty jsou dnes již 500 jádrové. Ale vzhledem k tomu, že ani nevíš, k čemu slouží, tak tě to asi vzrušovat nebude. *2*
      Jinak výkon se dá použít i na jiné věci než na vizuální zpracování, akorát vývojářům je to jedno. Do hry mohou nacpat více obsahu (kdy se v RPG konečně dočkáme toho, že města nebudou 50x50 metrů s 5-30 obyvateli?) a vylepšovat stávající modely a mechanizmy všeho. Kreativitu ovšem "bůh" rozděloval velmi skoupě, a tak jako dělníci pouze zvyšují polygony a přidávají detailnější textury.
      • A třeba v takovém Daggerfalu ti ležel u nohou celý svět ..... a čím novější díl , tím menší a menší byla plocha po které jsi se pohyboval (stejně jako byla detailnější a detailůnější a omezenější a omezenější celá hra ) . Jo vrchol kreativity je právem polovina devadesátých let .
      • Shader není jádro pane odborníku.
  • Waren Spector? To je ten vývojář co sice udělal pár perfektních her, ale potom nabral sestupnů tendencu - pokračoval herním odpadem DE2 a skončil u nějakej stupidní dětskej skákačky na Wii?
    • Robotron3
      Hral jsi Deus Ex 2 vubec? Nebo jen placas podle toho, co nekde jedna pani povidala? Deus Ex 2 mozna nesplnil ocekavani a vysokou latku nastavenou po jednicce, ale hra to byla stale dobra. Rozhodne zadny odpad.
      A tu jak rikas stupidni detskou skakacku si take hral?
      Neco stupidni tu vidim, ale Warren Spector a jeho hry to fakt nejsou....
      • DX2 sem hrál (origo) a ani první část v Seattlu sem nedohrál; MOŽNÁ to bylo proto, že sem to zkusil hrát hned po jedničce, ale za svojím názorem si stojím.
        Epic Mickey sem nehrál a ani nebudu, Wii nemám a k porízení nemám žádný důvod, protože hry pro děcka mňa nezajímajů a blbosti typu "hopsaj pred televizů jak idiot" už tuplem ne...
        • Máme tu dva idioty který očividně nevěděj nic o titulech na WII ale hrajou si na děsný borce a znalce.
          Kámoš WII má a je na to spousta titulů "pro dospělý".
        • a tahle hra chce abys hopsal pred televizi *1* ? chlape uz to nehul...
    • Nee, to je největší herní designér všech dob. DX2 je sice oproti jedničce o 2 levely níž, ale jinak je to génius a pořád skvělá hra, na které zase tolik nepracoval.
    • janchor
      Ne, to si ho s někým pleteš, anžto DX2 byl všechno možný, jenom ne odpad, a Epic Mickey není ani stupidní, ani pro děti.
      • EM je stupidni a nevi jestli je pro deti nebo ne, coz je este horsi. To je fakt!
      • Tak proč vyšel na Wii, když není pro děti? Má to vydat na pořádný konzole, když chce ukazovat kvalitu ostatním.
        • janchor
          Protože to například nemuselo být vůbec jeho rozhodnutí..?
        • Ty jsi prostě "Jouza" *1* !!!
          • Se podívej na složení "hráčů" pro Wii. Má to prodáno tolik kusů, protože si to koupilo plno nehráčů. Moje holka v životě nic nehrála, ale Wii musela mít a stejně na tom hraje nějaký blbosti. Mickeyho určitě ocení :-D Wii je prostě pro děti a nehráče, dyť to ani nejde nikam připojit, protože to nemá dvi nebo hdmi. Tak pro babičku k její starý crt televizi :-D
            • tjn:Určitě to bylo něčem jako je Blesk či Aha.
            • OKAMI,The Legend of Zelda,Metroid,Super Mario Galaxy...už jenom tohle jsou pro mě důvody,proč mám WII.A taky mám PS3,PSP a PC-to jen pro doplnění.A pokud jsi výše zmíněné tituly nehrál,tak jsi přišel o moc!!! *3*
            • *7*
            • 32% děti, který hrajou cokoli, co se hejbe
              46% absolutní casual hráči, kteří i při bowlingu mívají problémy
              22% skalní fanoušci Nintenda, kteří by další konzoli koupili, i kdyby v sobě měla procesor 486

              Na zdroj si teď nemůžu vzpomenout, ale tohle je každýmu jasný.
            • Rád se na to složení podívám tak šup ukaž mi nákej důkaz.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit