Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tjn:Určitě to bylo něčem jako je Blesk či Aha.
  • Máme tu dva idioty který očividně nevěděj nic o titulech na WII ale hrajou si na děsný borce a znalce.
    Kámoš WII má a je na to spousta titulů "pro dospělý".
  • Pan_Klobouk
    Jenze UI nebo interaktivní svět na krabici a v reklame neprodas. Tupe stado hernich ovci bohuzel utahnes prave na nablyskanou grafiku a wow efekty. Vlastne fungujici interaktivni svet a propracovana ekonomika by mohla mainstream hrace spis vydesit. Sakra, to vypada slozite, v tom se ztratim... to si radeji zahraju Modern Warfare. Takhle jich uvazuje 8 z 10.
    Sice by to bylo skvele a spousta lidi by to hrala a byla za neco podobneho rada... ale trend je spis v tom zjednodusovani. Hardcore simy skoro vymizely a prodavaji se arkadove strilecky, pod heslem akcni simulator. Presto ty HC hraci tady porad jsou, ale (skoro) nikdo pro ne nic nevydava.
    Trh se za ta leta proste zmenil, coz sam Spector priznal, kdyz z uzasneho Deus Ex udelal ve dvojce v podstate koridorovou strilecku s jednim typem naboju do vseho. Hlavne aby se ji kluci u Xboxu nezalekli. Blba doba, no... konzole nemaji systemove prostredky, ale i kdyby mely (a s dalsi generaci treba mit budou) zase je uplatni hlavne na grafiku a aby to co nejlip a nejefektneji vypadalo. OK, neco mozna jeste sezere ta fyzika, ale opravdu chytra AI a svet reagujici a menici se na podnety hrace? To radeji pridame tady par desitek tisic polygonu na scenu a tu velkou zbran udelame jeste vetsi a hrozivejsi. :/
  • A třeba v takovém Daggerfalu ti ležel u nohou celý svět ..... a čím novější díl , tím menší a menší byla plocha po které jsi se pohyboval (stejně jako byla detailnější a detailůnější a omezenější a omezenější celá hra ) . Jo vrchol kreativity je právem polovina devadesátých let .
  • Silent Service ? *11*
  • Snad včera jsem zrovna přemýšlel o tom , že by někdo mohl herní fyziku rozšířit i o fyziku hmoty , materiálů .. prostě komplexní fyzická simulace v prostředí her ... a dneska vidím video Scriblenauts .
    Jasně ještě to není ono , ale věřím , že jednou si ten funkční motor v nějaké hříčce postavím taky .

    Na slovech Warrena se ovšem potvrzuje , že staromilci mají pravdu v tom , že dnešní hry mohly být už dávno někde jinde , pokud by se nesázelo jen na grafiku .... a taky že opravdu nebude chyba jen v tom že jsme dospěli a hry vnímáme jinak ;)
  • Pokazila to, že se většina prostředků vynakládala na to, aby dokázala ohromit grafika, ale zapomnělo se na to, že AI je úplně tupá, obtížnost je závislá jen na počtu naběhnuvších nepřátel a možnost jiného řešení situace neexistuje.
  • Vzhledem k tomu, že Deus Ex 3 si bere z původního Deus Ex hlavně jméno, které to má celé prodat, tak jsem skeptický.
  • Omlouvám se, špatně jsem to umístil
  • Má recht!
  • Ty seš ten poslední, komu bych se ozval...
  • přesně tak, takový chyby ti potom zkazí zážitek z celého prostředí, hry... mě by u her stačila grafika typu Asassin´s creed (první díl) a už bych jen vylepšoval herní svět, jak jsem psal výše...
  • To mi připomělo,když jsem hrál Fallout 3.Přijdu do činžáku,sejmu bosse,podaří se mi zdrhnout a druhý den,když tam přijdu,tak se nic nestalo-prostě pohoda.Nikdo mě nepoznával *2* Položil jsem si otázku,jestli mám tohle zapotřebí.Nemám.Hru jsem okamžitě prodal.A škoda,protože jinak mě hra bavila *9*
  • Máš pravdu.Těším se na 3, snad naplní očekávání *3*
  • K tomu deusex3 (na cemz se z casti Warren Spector take podlílel) aspon jedna dobra:
    "The PC version will have more advanced AI to compensate for the precision offered by the mouse, in addition to optimized controls, and a unique UI tailored to the platform."
    Česky jednoduše, PC verze bude mít pokročilejší (spíš bych typl ale tužší) AI aby byla kompenzována výhoda myši (+) a optimalizované uživatelské rozhraní (+) To mi ke štěstí stačí, neb zbytek dosavadních informací o hře co se týče gameplaye zní velmi lákavě.
  • To co říká je pravda, hry by se němeli zaměřovat na grafiku, ale na UI, interaktivní svět (dejme tomu v hrách s rozsáhlým světem se zaměřit na ekonomické funhování světa, nebo když by jste zabili nějakého kinga, království by se zhroutilo, ale vám by setli hlavu atd...), více dějových linek, realističnost, fyzika (myslim že většina hráčů dává přednost dokonalejší fyzice než grafice). Bohužel se mi zdá, že vývoj her v tomhle směru stagnuje a ještě hodně dlouhou dobu nám tyto změny herní svět nepřinese, což je veliká škoda...
  • tak nic, teď jsem to uplně domotal :D
  • to byla reakce na "deus ex je dobra hra (v moji top20), ale SS1 nesaha ani po kotniky (top1)"
  • Ono asi nápodobně, ne nadarmo mám skoro všude vatara tu hlavu z obalu hry :) Akorát očička má do zelena :)
  • no pozor, na ten Uncharted 2 mi zase nesahej *3* Náhodou mně ta hra mile překvapila a chytla. Hraju ji podruhé na Hard a ta hra (i jednička) má prostě své nezaměnitelné kouzlo. Ve svém žánru bych řekl, že nemá moc konkurenci ani na PC. Alespoň mně na PC poslední dobou nic nechytlo na té úrovni. Stejně tak třeba GodOfWar3. Na oko je Je to blbá mlátička, ale tak dobrou hru jsem fakt dlouho nehrál a po dohrání se dostavil i značný pocit zadostiučinění.
    Zrovna jsem si koupil na Steamu GTAIV epizodky, AssasinCreed 2, což je rozhodně lepší, než jednička, která začla v půlce nudit a přes vánoční slevy i hromadu staších peckovějších her. Pak přišla PS3 s pár exluzivkama a sedím teď vlastně jen u toho :)
    No dále. Právě že hry, jako deusEx, nebo Bioshock jsou jako stvořené pro možnosti PC. Tyto hry by měly být PC exkluzicní. Těm co mají konzoli, bych nerad tyto hry upřel, ale je fakt, že PC platforma tím jednoznačně trpí. Na konzoli vynikají snad všechny možné žánry, jen ne FPS. Samo třeba Killzone2 je slušná řež a ten gamepad je zase trošku aspoň výzva, a třeba COD se může jít zahrabat, ale čistokrovné FPS, obvzláště ty s namíchanými prvky RPG právě vydáním i na konzole trpí nejvíc :/ Dá se asi i říct, že PC budu využívat už jen asi na simulátory všeho druhu (iracing, DCS Blackshark atd) potom na multiplatformní hry, kdy už dnes ty konverze nejsou tak strašné, či spíše naopak spousta her vypadá na PC lépe a i se lépe ovládá (Metro2033, MassEffect 1/2). Taky je ale spousta multiplatformníh her, kdy to na PC vypadá stejně a ovládá se to ještě hůře. Tam to zachrání mnohdy gamepad (třeba ten Assasin Creed2) ale pokud je ta hra šitá na míru spíše konzoli, je jasné, že se to pak na ní i lépe hraje :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit