Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rad si tuhle hru zahraji, ale musím uznat že štěstí je v téhle hře hlavním ruzhodujícím činitelem. Jednou jedeš a v plné rychlosti trefuješ a prostřeluješ s čela o dvě třídy lepší tanky a podruhé neprostřelíš motor lehkého tanku u děl v nedař hře posloucháš to bylo těsné v dař trefíš i lehký v plné rychlosti přes půl mapy.
  • Staří Soldiers:HOWWII mají nesrovnatelně lepší zpracování tanků, než tahle hříčka pro děti.
  • Jak chcou s +-25 procenty na prorazení pancíře a poškození jít do esportu? Vždyť ta hra je totálně o náhodě, jestli prostřelíš, nebo se vůbec trefíš ... *11*
    • pan evidentne nepochopil preco je v hre pouzity +-25% koeficient.
      Staci si pozriet http://www.youtube.com/watch?v=wq5S8CrsUig
      Je to tam vysvetlene asi od 1 minuty.
      Vypocty co sa stane po dopade strely na pancier ma v skutocnosti velmi vela moznosti a su prilis zlozite na to aby sa dali vypocitat v realnom case.
      Preto ten vypocet zjednodusili pouzitim tohto koeficientu aby zohladnili tych vela roznych moznosti a vypocet netrval napr. 2 min.
      Lebo by sa to asi nedalo hrat
      • Ale pochopil, hru hraju od bety a mechaniku mám nastudovanou přesně. Právě proto nechápu ten nápad s eligou ...
      • A tady pán evidentně nepochopil, že postavit eSport ligu na hře, kde máš takové šílené rozptyly je naprosto na hlavu padlé. Postav proti sobě 2 stejně dobré teamy a 90% jejich her rozhodne nalosovaná náhoda a ne jejich drobné chybky. Což je celkem blbé když jde o peníze v turnajích.
        Navíc WoT je především arkáda s prvky simulace a zaměňovat kus výpočtu penetrace za losování náhody, kor v takovém měřítku, je pěkná hovadina. Ten výpočet který maj teď je naprosto dostačující na to, aby tam žádná náhoda nemusela existovat.
        A nakonec tu nejde jen o 25% na penetraci ale i na dmg.
        • pan rozhodne nepochopil, ze aj ked by tam boli super realne vypocty sposobenych skod tak by nedavali konstantne a uplne rovnake Penetracie a DMG. Ale boli by podobneho rozptylu ako ked je to zjednodusene tym 25% koeficientom. Alebo chces tvrdit, ze ak si v skutocnej vojne trafil tank tak vzdy boli presne tie iste penetracie aj poskodenia? Nemyslis, ze tam posobilo tolko roznych premennych, ze to nebolo mozne.
          Ci s tou hrou idu na nejaku esl alebo nie, je len ich vec a bude zalezat na hracoch ci do toho pojdu alebo nie. Ak je to take strasne ako to popisujes tak im to nikto nebude hrat.
          • Takže ty tvrdíš, že když vystřelíš z kanónu střelu s penetrací 225mm, tak ve skutečnosti se mohlo stát, že si vystřelil hned druhou ránu s penetrací 375mm? To tu chceš tvrdit? Ja ti garantuji, že pokud by si v reálu vystřelil 2x do jednoho a toho samého místa, že by si docílil stejných výsledku (nepočítám poškození pancíře z předchozí rány). Takže prosimtě, v realném životě, žádná náhoda neexistuje, ale vše se řídí dle přesných fyzikálních výpočtů. A co se týče poškození, tak jestli do toho taháš realismus (což já absolutně ne, když je to arkáda), tak si byl schopný ranou do správného místa vyřadit kompletně celý tank. Jenomže to tu opět nefunguje protože moduly tu mají opět tzv. saving throw (což jistě víš, když si takový machr na tu mechaniku), kde OPĚT zasahuje náhoda, protože máš určité procento šance, že tomu modulu dáš dmg. Takže tvé(WG) argumenty jsou naprosto nesmyslné. V té hře je naprosto zbytečně velké procento náhod a to nahrává lamám a relax hráčům a škodí profi hráčům, kterých se eSport týká především.
            • Já se tu bavím o rozptylu 50%, jestli dle tebe to co ty tvrdíš o nějakých bublinkách v pancíři atd, dokáže vytvořit rozdíl 50% průraznosti, pak se opravdu nemá cenu o tom bavit. To co ty tu popisuješ by možná mohlo utvořit rozdíl maximálně 10% a to přeháním. Ale ne sakra procent 50... *7*
            • ja tvrdim, ze keby si vystrelil do toho isteho miesta 2x po sebe, neberieme v uvahu predchadzajuce poskodenie, tak to nebude to iste. Pretoze by si urcite netrafil presne na stotinu milimetra do toho isteho miesta a navyse ak mas napr. 2 panciere tak mi chces tvrdit, ze ked cez 2sv. vojnu vyrobili pancier tak to boli megadokonale klony? Ze sa vobec nelisili? Ked mas 2 tanky tak to nie su identicke klony. Materialove klony sa nevyrabaju ani dnes. Maju len podobnu metalurgicku strukturu, garantovane zlozenie ale nie Klonovane zlozenie, nemaju napr. vzduchove bubliny na tych istych miestach, nemaju zle prvky na tych istych miestach ak sa tam dostali napr. zlym vyrobnym procesom alebo zlyhanim nejkeho vyr. procesu. Natoz cez 2. sv vojnu. To iste plati pre naboj (strelu). Ked strelis 2 strely do toho isteho miesta tak zase to nebude mat ten isty ucinok. Presne to iste poskodenie. Tam je tolko premmenych, ze nikdy v zivote nemozes docielit klonovany vysledok ucinku. Ak stale tvrdis, ze ano tak mi vysvetli, preco sa cez vojnu hovorilo kry sa v jame po vybuchu, 2x to nepadne do toho isteho miesta. Dnes mas navadzane strely z hufnice pomocou GPS a presnost napr. 2m na 40km. A to je dnes.
              A ako som uz povedal, nechaj to prosim ta na nich(WG) a hracoch. Ak je to taky epic fail tak im to nebude nikto hrat a zhoria ako papier.
              Nechaj to na hracov. Oni sa rozhodnu ci im ten epic fail stoji za to alebo nie.
              Mna by rozhodne nebavilo hrat hru, keby som daval konstantne DMG a ani by sa to nijako nepriblizovalo realnej fyzike. Pretoze v reale nikdy nedosiahnes rovnaky vysledok nech sa snazik akokolvek.
  • Zajimava zprava. Az me mrzi, ze jsem WoT na chut nikdy neprisel. Jsem na takovou hru moc hnidopich a nedokazu se povznest nad jiste zabavnou arkadovost a totalni popirani dobovych realii.
    • Kazdy se pres to neprenese no. Ale pokud clovek pristoupi na to, ze se jedna o arkadu a s realem nema nic spolecneho, tak se to da.
      Spis je pak usmevne, kdyz WG se jednou ohani historickou autenticitou co se ruznych zmen u jetnotlivych tanku tyce a jindy je to naopak zase z duvodu balancovani hry. Uz by si v tom meli udelat jasno.
    • taky sem s tím měl ze začátku problém ale po 100 bitvách to člověk přestane vnímat
  • Nechápu, co na té hře lidi vidí. Já jsem hrál cca 20 her a přišlo mi to jako šunt, který je na hranici pay to win.
    • Ty nejsi asi moc chytrej,kdyz nevis,co je pay to win :)

      nejdriv si neco o tom systemu nastuduj a pak davej rady

      A taky si pekna lama,kdyz za male tiery je to prave nejlepsi :)
      • Naprostý souhlas... nízké tiery jsou vážně sranda... *1* *1*
        • mimochodem v pátek jsem hrál hru za JagPanzer (plně vylepšený) tier 6 a potkal jsem IS-6 premiový tank. byl ke mě natočený bokem. vypálil jsem do něj 7 střel přičemž to byl přesné zásahy 5 do zadní části levé strany 2 rány šli přímo do zadku. tank neutržil poškození ani 1%. to už mi přijde za hranicí fair play i pro takovou arkádu. hold za ruský tanky zahraje každej tról.
          • Hmm, ani né hele. Jgpz 4 s nejlepším dělem má průraz kolem 150, pokud stál dál jak 100 metrů, tak penetrace klesá. IS-6 má 100 na boku. Hodně malá šance na průraz a pokud ještě stál ve větším úhlu, tak to razantně roste a to už absolutně nemáš šanci prostřelit. Nebo si prostě jen měl smůlu a padlo ti -25% pokaždý. Může se to stát každýmu.
            • tak dík za objasnění :D
    • když si odehrál 20 bitev tak si musel hrát jen nízké tiery kde se nijak případný nákupy za skutečný peníze nedělalí, takže své prohry připusuj spíš své neschopnosti než udajnému pay to win
      nepřestává mě fascinovat kolik lidí v různých f2p hrách svádí sou neschopnost na sytém hry (mimochodem já hraji výhradně f2p hry a nikdy sem do žádné nedal ani korunu)
      • No musím se ho zastat, právě na nízkém tieru by to mohlo někomu jako pay 2 win připadat... Já sám mám na tieru I vymakanou MS-1 a prostě nováček co má tier I v základu se mojí posádce na 100%, rychlejšímu zaměřování, ventilaci a optice nemůže rovnat... zvláště když jedu ve skupině s kamošem se stejně vybavenou MS-1, to je potom prostě poprava...
        Pay 2 win to není, vše je za kredity, ale nováček si prostě nemůže dovolit mít na tieru I vybavení za milion kreditů co tam mám nastrkaný já... to je prostě fakt... *1*
        • Zadrak: :)A .. Tak mas rychlejsi nabijeni o kolik mm o sekundu ? A nebo,ze vidis,kdyz sotjis o 25% dal ? nebo maskovaci sit apd..

          Za ty dva roky,jsem z toho nic nepotreboval tenhle detail hraje roly hlavne 8-10 tier tam je ta sekunda znát

          A kazdej ma moznost si to pak koupit po case...
          Je jasny,ze kdyz mas premium tak je vetsi prijem xp a kreditu,ale ne o moc o 50 % no a premiovy tank :) bez premiaku vydelava uplne stejne jako 5-6 tier za dobrou bitvu

          Ja mam premiak i t34 a za prumernou bitvu mam 30 cisteho za spatnou bitvu od 12-20 tisic za dobrou bitvu mam od 40-60 a za vynikajici bitvu jsem mel zatim jen 70 cisteho
          • Máš pravdu, že na nízkém tieru nejsou ty doplňky tak znát, ale kupoval jsem to v akci, takže to můžu později prodat za pořizovací cenu... takže prodělek z mé strany nulový... *1*
            Větší vliv má ta posádka na 100% s BIA skillem... to je poznat (ještě ta ventilace k tomu)...
  • Word of Tanks je totálna SRACHKA lebo nie je taká ako by som chcel ja a preto su WG čur*ci a ide im len o prachy.
    • castro
      So vsetkym s tebou suhlasim
      Ludia su tupi jak kyble, neprecitaju si ako funguje herna mechanika, nemaju sajnu ako to funguje a vsade sa stazuju a vymyslaju si. Pisu, ze preco je to takto vsak by to malo byt takto ale pritom to maju popisane v hernej mechanike na wiki.
      Oficialnu hernu mechaniku nahradzaju svojimi vymyslami a konspiraciami o hernej mechanike.
      WT bude mat take iste problemy ako WG a uvidime aku budu mat hernu mechaniku. Som zvedavy co budu hovorit ludia ked nakoniec zistia, ze WT u tankov bude mat horsiu mechaniku ako WG.
    • sugyn
      Hele radeji to skonci zacinas sebe posouvat do rad fanboyu a ignorantu.
  • koukal sem na videa a docela mi přijde trapnej ten předstřelovej pomocnej zaměřovač kterej ukazuje kam mám střílet.. to je jak pro lamy, není tam nějakej jakoby "hardcore" mod kde hrajou všichni bez toho?
    • jj je, kdyz davas to battle tak mas nad vlajkama arcade, historical a full real...muzes si vybrat :)
      • supr, tak to teda du zkusit :)
    • vedle, to měla bejt reakce na war thunder..
  • te hre imo chybí nejake dungeony pro 6 tanku a raidy pro 25 tanku aby bylo na konecnem levelu co delat.
    ale jinak je hra uplne na hlavu
    • A tobe chybi uz jen základní škola :)
    • A ešte aby bola uplne zadarmo bez možnosti platit a aby mohol každý menit kod ako chce a urobit si z toho takú hru aká sa mu páči. Lebo inak budú WG ožratí rusáci, čo to robia len pre prachy aby mali doma zlaté hajzle *1*
      • Jses tak hloupej a nebo to jen hrajes ? Komu dneska nejde o penize ..
        • Ten jeho příspěvek byla ironie... *3* Jde to dost jasně poznat z jeho ostatních příspěvků...
  • At zije War thunder! :D
    • WT = nejlepsi parba pod sluncem!
      • Bohužel pro mě nezábavné, když si budu chtít zahrát letadla tak pro mě prostě vede starý dobrý Il-2 Sturmovik... u letadla prostě vyžaduji pohled z kokpitu... *3*
        • Vsechno i pohled z kokpitu je ve WT, dyt ti borci co delali IL pracuji ted na WT;)
          • Tak v tom případě si to až bude v ostrém provozu rád vyzkouším... *3* viděl jsem pár videí a ty byly jen z pohledu třetí osoby... díky za info...
        • Il-2 sturmovník mam krabici a simulatory nemusim(tenkrat mi to otec koupil ke svatku),ale ne kazdej,co ma rad simulatory si to olibil ...Bohuzel to ma taky sve mouchy
  • a jakto budou hrat? to bude podsekce platici hraci a neplatici hraci? beta a zacatek wot fajn ted je z toho rejzoviste penez a na to jim kaslu denni bonusy a nazdar bazar

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit