Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rad si tuhle hru zahraji, ale musím uznat že štěstí je v téhle hře hlavním ruzhodujícím činitelem. Jednou jedeš a v plné rychlosti trefuješ a prostřeluješ s čela o dvě třídy lepší tanky a podruhé neprostřelíš motor lehkého tanku u děl v nedař hře posloucháš to bylo těsné v dař trefíš i lehký v plné rychlosti přes půl mapy.
  • Já se tu bavím o rozptylu 50%, jestli dle tebe to co ty tvrdíš o nějakých bublinkách v pancíři atd, dokáže vytvořit rozdíl 50% průraznosti, pak se opravdu nemá cenu o tom bavit. To co ty tu popisuješ by možná mohlo utvořit rozdíl maximálně 10% a to přeháním. Ale ne sakra procent 50... *7*
  • ja tvrdim, ze keby si vystrelil do toho isteho miesta 2x po sebe, neberieme v uvahu predchadzajuce poskodenie, tak to nebude to iste. Pretoze by si urcite netrafil presne na stotinu milimetra do toho isteho miesta a navyse ak mas napr. 2 panciere tak mi chces tvrdit, ze ked cez 2sv. vojnu vyrobili pancier tak to boli megadokonale klony? Ze sa vobec nelisili? Ked mas 2 tanky tak to nie su identicke klony. Materialove klony sa nevyrabaju ani dnes. Maju len podobnu metalurgicku strukturu, garantovane zlozenie ale nie Klonovane zlozenie, nemaju napr. vzduchove bubliny na tych istych miestach, nemaju zle prvky na tych istych miestach ak sa tam dostali napr. zlym vyrobnym procesom alebo zlyhanim nejkeho vyr. procesu. Natoz cez 2. sv vojnu. To iste plati pre naboj (strelu). Ked strelis 2 strely do toho isteho miesta tak zase to nebude mat ten isty ucinok. Presne to iste poskodenie. Tam je tolko premmenych, ze nikdy v zivote nemozes docielit klonovany vysledok ucinku. Ak stale tvrdis, ze ano tak mi vysvetli, preco sa cez vojnu hovorilo kry sa v jame po vybuchu, 2x to nepadne do toho isteho miesta. Dnes mas navadzane strely z hufnice pomocou GPS a presnost napr. 2m na 40km. A to je dnes.
    A ako som uz povedal, nechaj to prosim ta na nich(WG) a hracoch. Ak je to taky epic fail tak im to nebude nikto hrat a zhoria ako papier.
    Nechaj to na hracov. Oni sa rozhodnu ci im ten epic fail stoji za to alebo nie.
    Mna by rozhodne nebavilo hrat hru, keby som daval konstantne DMG a ani by sa to nijako nepriblizovalo realnej fyzike. Pretoze v reale nikdy nedosiahnes rovnaky vysledok nech sa snazik akokolvek.
  • Takže ty tvrdíš, že když vystřelíš z kanónu střelu s penetrací 225mm, tak ve skutečnosti se mohlo stát, že si vystřelil hned druhou ránu s penetrací 375mm? To tu chceš tvrdit? Ja ti garantuji, že pokud by si v reálu vystřelil 2x do jednoho a toho samého místa, že by si docílil stejných výsledku (nepočítám poškození pancíře z předchozí rány). Takže prosimtě, v realném životě, žádná náhoda neexistuje, ale vše se řídí dle přesných fyzikálních výpočtů. A co se týče poškození, tak jestli do toho taháš realismus (což já absolutně ne, když je to arkáda), tak si byl schopný ranou do správného místa vyřadit kompletně celý tank. Jenomže to tu opět nefunguje protože moduly tu mají opět tzv. saving throw (což jistě víš, když si takový machr na tu mechaniku), kde OPĚT zasahuje náhoda, protože máš určité procento šance, že tomu modulu dáš dmg. Takže tvé(WG) argumenty jsou naprosto nesmyslné. V té hře je naprosto zbytečně velké procento náhod a to nahrává lamám a relax hráčům a škodí profi hráčům, kterých se eSport týká především.
  • Ale pochopil, hru hraju od bety a mechaniku mám nastudovanou přesně. Právě proto nechápu ten nápad s eligou ...
  • Staří Soldiers:HOWWII mají nesrovnatelně lepší zpracování tanků, než tahle hříčka pro děti.
  • pan rozhodne nepochopil, ze aj ked by tam boli super realne vypocty sposobenych skod tak by nedavali konstantne a uplne rovnake Penetracie a DMG. Ale boli by podobneho rozptylu ako ked je to zjednodusene tym 25% koeficientom. Alebo chces tvrdit, ze ak si v skutocnej vojne trafil tank tak vzdy boli presne tie iste penetracie aj poskodenia? Nemyslis, ze tam posobilo tolko roznych premennych, ze to nebolo mozne.
    Ci s tou hrou idu na nejaku esl alebo nie, je len ich vec a bude zalezat na hracoch ci do toho pojdu alebo nie. Ak je to take strasne ako to popisujes tak im to nikto nebude hrat.
  • To by se ale nesměl do mě nejdříve obout on sám s tím, že si mám nejdřiv odjezdit tier 10 a že "trepu" nesmysli. Kdo seje vítr, sklízí bouři *3*
  • A tady pán evidentně nepochopil, že postavit eSport ligu na hře, kde máš takové šílené rozptyly je naprosto na hlavu padlé. Postav proti sobě 2 stejně dobré teamy a 90% jejich her rozhodne nalosovaná náhoda a ne jejich drobné chybky. Což je celkem blbé když jde o peníze v turnajích.
    Navíc WoT je především arkáda s prvky simulace a zaměňovat kus výpočtu penetrace za losování náhody, kor v takovém měřítku, je pěkná hovadina. Ten výpočet který maj teď je naprosto dostačující na to, aby tam žádná náhoda nemusela existovat.
    A nakonec tu nejde jen o 25% na penetraci ale i na dmg.
  • tj, ale je to proste dlouhodoba haluz. Proste je prece pitchovina, abych videl neco za objektem, kterej envidim, to odporuje zdravymu rozumu a nema to nic spolecnyho s tim, jestli je to arkada nebo simulace.
  • Kdyby jen tak ... ono ti to klido nalosuje penetraci 30mm ... jinak receno, vis o tom, ze kdyz hodis sutr proti alobalu pod dostatecne velkym uhlem, tak ten alobal ten sutr odrazi? Ja si teda spis myslim, ze ho protrhne bez ohledu na uhel (specielne kdyz ho naplnim vybusninou), ale to by sne nesmeli bejt u wg
  • pan evidentne nepochopil preco je v hre pouzity +-25% koeficient.
    Staci si pozriet http://www.youtube.com/watch?v=wq5S8CrsUig
    Je to tam vysvetlene asi od 1 minuty.
    Vypocty co sa stane po dopade strely na pancier ma v skutocnosti velmi vela moznosti a su prilis zlozite na to aby sa dali vypocitat v realnom case.
    Preto ten vypocet zjednodusili pouzitim tohto koeficientu aby zohladnili tych vela roznych moznosti a vypocet netrval napr. 2 min.
    Lebo by sa to asi nedalo hrat
  • Jenze v csku kdyz das headshot, tak ti enemakova hlava nenahlasi "ding", vime?
  • 2Castro:

    Ty nevis jak velkej to dava faktor, ale plkas tu o tom ... tak neplkej, protoze vysledek bitek je zcela random. Klido se ti stane, ze mas v tymu radove lepsi lidi nez enemaci, ale proste to projedes proto, ze vam to zrovna nalosovalo ze nic netrefite a neprostrelite ... a je ti kulovy platny, ze ty lidi delaj presne co maj.
  • Jedno HP mu zbude dycky ... ;D Ale tobe to predevsim nalosuje, ze netrefis myse ani ze 30m a ze prubojnost tvy munice bude tretinova proti papirovy => muzes strilet jak chces, ale nic neudelas... a nebo mas kliku, a das jednou ranou vse co potkas (se mi taky parkrat stalo) ... zkratka neuveritelna haluz.
  • Na tom vubec nesejde, opakovane vystrelis s hvy tankem na scouta, ten granat by ho rozmetal i v pripade, ze by jen proletel kolem, ale tank udela "cink" (se svym 40mm alobalem vs 130mm granat) a vesele si jede dal (pomijim pritom fakt, ze 99% retardu toho scouta neni ani shopno trefit).
  • Hra predevsim neobsahuje moznost eliminovat hru s retardama, coz ti vadi tim spis, pokud ses v top 1000. Tech par vyjimecnych bitek, kdy trebas i prohrajes, ale mas pocit ze to byla fakt dobra bitka ... by se dalo spocitat na prstech jedny ruky. 99% proher je danych tim, ze mas v tymu retardy. A opravdu to neni o kazdodennim hrani. Kdyz sam pobijes 1/2 enemaku a zbytek tymu vychcipe, aniz by dal jedinej kill ...
  • Jak chcou s +-25 procenty na prorazení pancíře a poškození jít do esportu? Vždyť ta hra je totálně o náhodě, jestli prostřelíš, nebo se vůbec trefíš ... *11*
  • tak dík za objasnění :D
  • Hmm, ani né hele. Jgpz 4 s nejlepším dělem má průraz kolem 150, pokud stál dál jak 100 metrů, tak penetrace klesá. IS-6 má 100 na boku. Hodně malá šance na průraz a pokud ještě stál ve větším úhlu, tak to razantně roste a to už absolutně nemáš šanci prostřelit. Nebo si prostě jen měl smůlu a padlo ti -25% pokaždý. Může se to stát každýmu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit