Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • World of tanks se chlubí 18 miliony leda tak zaregistrovaných hráčů za celou dobu. Stala hračska zakladna je tam jen kolem 200-300 tisíc. Třeba mě tam počitaji 3x, pro každy server mam registraci, a nehraju to už davno. Hral jsem to přes tři měsíce než mi došlo, že to je ztráta času ve stavu v jakem to teď je.

    To by mohl třeba Blizzard tvrdit, že má několik stovek miliónů hráčů hry_jenž_jmeno_nesmime_vyslovit, protože to spousta lidí jen zkusila a nikdy nezaplatila předplatne.

    A k WoT... je hezke dělat recenze po par dnech hrani na začatku levlení. Ale po delší době by se zjistilo, že ta hra ma tolik nedostatků, nedodělků a hlavně špatně vymyšleny system od spottingu, přes balance samotných tanků po matchmaking. Bohužel je to jediná hra svého druhu momentálně. Hodnocení bych tomu dal tak 6/10 a i to je moc.
    • S tim spottingem je to taky diskutabilni. Souhlasim, ze je obcas docela divne, ze sedim v tanku a cumim na kopec ktery je 500m ode me, ale nevidim na nem enemy, protoze muj tank ma "dohled" jen 400m (priklad), ovsem kdyby tam byl dohled neomezeny tak by to zas dopadlo tak, ze by oba tymy kempily na bazi a jen se odstrelovali artynama. Musely by se udelat podstatne vetsi mapy nejspis. Jako tezko rict. Souhlasim ze obcas toho vychazeji podivne situace, ale celkove vzato mi to prijde vyresene docela dobre.
      • Problem je predevsim to, ze ty nevidis 80t tank uprostred pole 100m daleko, protoze mezi tebou a tou potvorou je "krovicko", ve kterym by se neschovalo ani maly decko. Navc ten tank navidis ani kdyz po tobe strili ...
      • No jasně, ono je to celkem začarovany kruh jak to funguje teď. Ale řešeni tam je, třeba aby artiny viděly opravdu jen někoho kdo byl spatřen - označen červenym čtvercem jako je teď, zatimco ostatni tanky by byly pořad viditelne, jen by nebyly označene, možna měly tanky blbou optiku ale nikdo je nikdy neomezoval ve vyhledu do dalky. Tuplem když nastavaji připady, kdy se tank objevi někde deset metru před tebou když vyjiždi zpoza křaku nebo kamene, to zpožděni je občas tak tragicke, že to vypada že si sundal plašť neviditelnosti.

        A to by byla třeba zajimava mechanika, aby každy tank mohl označit jen jeden jiny tank, nebo vice podle toho jakou ma teda viditelnost, protože to jak funguje arty teď... vždyť arty je prakticky wallhackujici destroyer s double damage.

        Jinak WoT je taky jedina hra, ktera ti neda možnost si vybrat mapu a nuti tě kempit celou dobu, nedovoli ti odejit beztrestně uprostřed bitvy, hažě ti to uplně retardovaně poskladane tymy.

        Ja si nedovedu předtsavit, že by některe ty mechaniky aplikovali třeba do BF3. Navic WoT developeři maji opravdu uplně v prdeli jakekoliv nazory komunity. Raději se zabyvaji kraviama jako jsou kamuflaž a troubení, než aby řešili opravdove problemy.
        • Jinak to ze si nemuzes vybrat mapu mi taky nevadi, map je tam dost, nahodne se stridaji takze nic co by mi nejak extra vadilo. A s tim ze te to nuti kempit taky nesouhlasim. Prave kdyby byl neomezeny dohled tak by to byl teprv poradny kemping. Ovsem taky nelze doufat, ze pokud se s pokrikem banzai vydas vstric nepratelske obranne linii tak prezijes. Je fakt ze ty random battly sou jen takova sranda a moc takticke to neni, je to takove free for all a je lepsi pockat az se noobove vystrili a pak teprv neco resit, ale treba kamos hraje uz od bety s CSA a ty jejich turnajove bitvy co jsem videl jsou teda velice takticke, to uz je uplne jina hra. Ja jsem spis prilezitostny hrac takze osobne hraju jen nejake ty randomy pro zabavu.
        • S tou arty souhlas, nejlepsi sou bitvy kde zadna arty neni :-) Co se tyce tech mechanik co zminujes, tezko rict. Nejak jsem se o to nikdy do hloubky nezajimal, necetl fora ani tak neco, takze nevim co komunita chce a nechce. Neni to hra co bych hral kazdy den jako nejake mmoprg, zkratka k tomu cas od casu sednu. Na soucasne herni mechaniky jsem si zvykl a neni tam nic co by mi vylozene vadilo, takze tak. Jen si myslim, ze pokud by to zacli prehanet s tou realnosti tak by museli skutecne udelat *podstatne* vetsi mapy (a i tak by napriklad nemci meli obrovske vyhody s jejich kanony - tuhle jsem v jednom dokumentu videl ze bylo bezne ze na zniceni jednoho tigra padlo i 5+ shermanu). Navic podstatne vetsi mapy by znamenaly podstatne delsi bitvy - na 10x10 km velke mape by se to asi nedalo stihnout za soucasnych 15 minut. Podle me to v soucasnosti docela v poho. Kompromis mezi realnosti a zabavnosti. Simulator to neni, ale taky to neni uplna arkada.
          • To by bylo zajímavé kdyby to bylo více reálné jak píšeš :) Už vidím Tigra jak střílí vesele na tří kilometrovou vzdálenost tanky které ho nemohou na tu vzdálenost poškodit.No bylo by to zajímá.Rozhodně by to muselo být pak více taktické atd....
            -Co mne nejvíce vadí je to odhalování tanků.Proč to není sakra logicky.Tam kam čumím tak to vidím (jestliže není schován).Chápu omezení dohledu pro různé tanky,ale nechápu proč čumím za roštím rovně a najednou vidím tank na 50mm který jede přímo na mně.To jsem si chtěl koupit maskovací síť na Tank Destroyera,ale zjistil jsem,že by byla na prd.Stejně když stojím a nikdo tak sám nepřátele často vidím na malou vzdálenost a to jede po rovině.Pak naopak on mně vidí.
            • Tak to je nejaka haluz, to se me jeste nikdy na poli (nebo na jinem miste s primou viditelnosti) nestalo. V lese jo - je to i docela pochopitelne - z takoveho zavreneho tanku tema sterbinama toho zrovna moc videt neni, kor kdyz je vsude kolem vegetace, ktera zakryva primou viditelnost. Ale jak rikam, na poli nikdy. Nebyla to spis nejaka haluz u tebe ? Nejaky ping peak ? Wifi ?
            • Právě že se to děje na poli...
            • No dobre, ale to se ti nedeje na poli, ze ne ? To se ti deje nekde v lese kde mas vsude nejake kere atd. ktere ti brani ve vyhledu.
        • rancor1223
          Nemůžu než souhlasit, vše zmíněné je neskutečně doj*bávající, ale i přesto všechno je to dobrá hra *1*, má ten fun-factor, který spousta jiných her postrádá.
  • Hraju wot asi od kvetna,dal jsem 2000 bitev a az do tieru 8 (Tiger 2,IS-3) se to da v pohode hrat zadarmo,az na sem tam podivny balanc sem s hrou nemel zadny problem. Od tieru 8 je uz potreba mit premiovy ucet aby se dalo dostat k premiovym tankum,protoze munice a opravy stoji hodne. Jinak pro me je to skvela parba.
    • sry ne k premiovym ale k nejlepsim tankum 9. a 10 tieru
  • rancor1223
    Já nějakou dobu hrál, ale když jsem se po nějakých 10 hodinách dostal k úplně mizernému tanku tak mě to naštvalo a šlo to z domu. Přesto je to pravděpodobně nejlepší F2P hra co jsem měl možnost hrát.
    • Kdybys ještě chvíli vydržel, tak s velkou pravděpodobností bude naopak další tier výbornej tank. Zrovna u německých tanků se kvalita docela střídá. Pak je taky dost znát výcvik posádky. Na 50% skoro nehratelný, na 100% úplně jinej tank.
      • rancor1223
        Držel jsem snad do 5 tiery na americký M7 a musím ti říct že tak sr*čkoidní tank jsem dlouho neviděl. Nic nevydrží, rychle nejede, dělo (upgradovaný) úplně nanic. V tu chvíli jsem přestal hrát...
    • Zezacatku je to docela oser, to je fakt (a je jedno jestli hrajes s free nebo premium acc). Casto se dostavas do bitev, kde mas jeden z nejslabsich tanku takze te kde kdo sejme na jednu ranu. To me taky docela sralo. Zalezi to na tom kolik hracu zrovna hraje a ceka na bitvu - podle toho to posklada tymy. Ale pak jak uz si treba na tieru 5 tak uz se to da. To uz obcas byvas naopak i nejsilnejsi.
      • Nebo naopak nejslabší.To poskládání je často divní.Prvně jsem se těšil na lepší tank protože budu ty slabší dávat raz dva :) Pak mně to ale hodilo mezi silnější :) Tedy pouze se to posouvá.Alespoň,že peníze se pak lépe vydělávají
        • Jak kdy. Zalezi skutecne na tom co za hrace s jakyma tankama sou zrovna v battle queue. Obecne je lepsi slabsi tanky expit dopoledne nez dojde ze skoly a z prace vetsina stalych hracu, kteri expi silnejsi tanky. Pak je logicky i v queue vetsi mnozstvi silnejsich tanku nez slabsich, cili to posklada tymy z toho co je zrovna k dispozici. Je to diskutabilni, mozna by bylo lepsi kdyby zavetli nejake skupiny tieru ktere by to davalo dohromady (treba 1-5,6-10) coz by ovsem zase prodlouzilo cekaci doby na bitvu (ktere jsou v soucasne dobe prakticky nulove).
          • rancor1223
            Mělo by platit že to dohromady dá vždy jen 3-4 tiery. I tak často nemá někdo šanci. Největší zábava je vidět nějakýho chudáka v Tier 2 tanku na serveru s E-75 protože ho tam přitáhnul nějakej kámoš *1*
            • rancor1223
              qwerty: Jo, nezahraje si, ale já se vždy když to vidím náramně bavím jakého super kamaráda to musí mít že ho vezme s sebou *1*
            • Jo tak kdyz sou lidi v party tak to je uz je neco jineho. Pokud typek co ma traktor jde do party s nekym kdo ma tigra tak to uz muze leda podekovat tomu svemu kamosovi za to ze si nezahraje :-)
            • Když jde o E-75, tak je skoro jedno, jestli máš tier 2 nebo tier 6.
        • Musíš scoutovat:)
    • Kr.Pa
      Nejlepsi F2P system ma LoLko
      • rancor1223
        To jsem nehrál a z toho co jsem viděl ani nechci... *3*
        • pokud jsi nehral, proc tedy reagujes na jeho prispevek? hru si hodnot jak chces, ale pokud je rec o f2p modelu hrani, je podle me nejlepsi, jaky se zatim ve f2p hrach objevil... za penize neziskas nic lepsiho, co by limitovalo hrace, kteri hraji zadarmo. v praxi to znamena, ze ten kdo neplati si slozi stejny build nebo koupi stejne hrdiny jako ten kdo plati akorat o neco pozdeji... za penize si muzes koupit navic akorat tak skiny k hrdinum, ktere ti ve hre nepridaji zadne statistiky navic, tudiz te nezvyhodnuji. btw o hru se autori dobre staraji a minimalne kazde 2 tydny vyjde patch, ktery balancuje hru a novy hrdina do hry
  • Nápad to je dobrý a provedení také.Není to HC,ale ani moc lehké.Mnoho věcí tam funguje jak u tanků má.Bohužel problém je neustále nové patche.Často zásadně něco změní a pak nastává problém.U platící hry očekávám nějakou stabilitu.
    Momentálně jsem koukal,že si hodně lidí stěžuje na systém odhalení tanku.Stává se,že na rovině koukáte ze křoví(jste schován) a najednou 30m před před vaším nosem vyjede tank. To je trapné a degraduje to tu realitu kterou se chlubí.Navíc to není ani logické.Proto je lepší si něcé přečíst než se do hry opravu ponořit.Pak se stane,že si něco koupíte co je dle popisu a logiky dobré,ale ve hře to je na prd.
    • Na teto hre je prave fajn, ze si to muzes zadarmo stahnou a vyzkouset jak dlouho jen chces. Nemusis za nic platit, pokud nechces. To se mi velice libi. Taky se mi velice libi, ze placene accounty nemaji zadne nefer vyhody v samotne bitve jak to byva u jinych f2p her, kde placene accounty s premiovym gearem killujou freeckare s prstem v nose.
      • Můžeš mít lepší munici. Ale pokud to hrát neumíš nebo narazíš na výborný hráče, tak Ti je na nic. Takže souhlas.
        • jj, ale ta premiova munice taky neni zadny vrazdosmrt. Ma jen vyssi penetraci oproti obycejne, dmg ma stejny, takze osobne to ze obcas narazim na blazna co hraje random battle s premiovou munici mi zily netrha.
  • jeste k tamty debate s unrealem.
    Ale i v normalnim zivote (bitve) to tak vzdycky bylo a je, ze sel slabsi (tank) proti silnejsim. Prave to dela tu hru taky zabavnejsi, ze se snazis s tim slabsim tankem prezit a udelat neco pro tym, nemusis nutne najet primo do nepratelskych pozic jako kamikadze, zhebnout a plakat jak je to nespravedlivy. Tak si udelej tym se stejnymi tankami, vybavou a najdi si podobnej tym a hrajte se. Testoval si tu hru od bety a neprisel jsi na to, ze muzes poskodit pas, muzes zasahnou motor, poskodit dalsi veci. jaka by to byla hra kdybys mel hnedka vsechno na maximum. Ja treba nesnasim T59 protoze mam jenom trier 6, bud se jim vyhnu nebo se jim snazim dostat do tylu nebo boku a poskodit je, s dobrou partou je dokazeme eliminovat i kdyz ne vzdycky. Ale to nevadi jde o zabavu.
    Zajimavy je, ze v BF3 te nesere, ze nekdo ma silnejsi zbrane vetsi damage vetsi dostrel a pod. Tam taky nejsou vsichni na jedny lajne.
    • 1: Hra není realita.
      2: Ve WoT nejsem žádná lama, hrál jsem jak s kámoši tak v klanu, o možnostech hry víc než dost.(měl jsem staty tak 1.5 kd 1000 her)
      3: Matchmaking stojí za hovvno od bety až poteď, za tím si stojím.
      4: Ne, není sranda když s tankem snažím jen přežít.
      5: Nevím co tu řešíš BF3, nejenže ho nemám, taky je uplně o něčem jiném.
      6: Čti pořádně příspěvky druhých.
      7: To je ale pitomá ztráta času se tu s váma hádat hoši.
      • myslis, ze ten matchmaking netestovali. Zrejme je to kompromis jak je to nastaveny. Ono rict aby to davalo dokupy jenom stejne triery je sice fajn ale asi by te nebavilo cekat treba nekolik minut protoze prave z tveho trieru neni na match dost lidi. Mne taky treba sere arty protoze staci aby prijel nepritel na nejakou vzdalenost ani nemusi byt otoceny mym smerem a jsem oznacenej na mape a arty me sunda. Chtel bych aby to bylo tak, ze pokud mne neoznaci nepritel tak me arty nevidi. Ale chapu to tak, ze ve vezi je velitel, ktery ma rozhled 360° a hlasi pozice nepratelskych tanku. Musel bys videt vsechno nastaveni ktere udelalo studio jakym to funguje. Takhle se muzes jenom domyslet proc je to tak nebo tak.
        • Je mi vážně u pr co si tam s matchmakingem dělali, mě jako hráče zajímají výsledky.
          "k sobě hází tanky, které jsou i přes lepší pozici při hraní(kterou taky vždy nemají) neschopné efektivně bojovat proti vyšším tierům".
          "Když máš o tři tiery nižší tank, těžko můžeš v té bitvě něco (podstatného) vůbec udělat(nejsi-li scout). Proto by tě ta hra ani do té bitvy hodit."
          Čti si mé příspěvky, všechno tam je, nechci aby to k sobě házelo stejné tiery, chci aby to k sobě neházelo tanky které si neškrtnou proti 80% nepřátelského týmu.
          • tak asi je to tak nastaveny, ze kdyz neni volnej ten trier tak to dohodi nejblizsi aby hraci necekali. vubec me to nevadi, ze me to hodi o 3 triery dolu o to je to zajimavejsi. kolikrat palim, trefim zepredu a nic se to odrazi tak mirim do kukatek , nebo pasu nebo se snazim dostat zezadu k motoru jestli to jde. Spolupracuju s ostatnima. Zkusim HE a podobne. Podle me je to v pohode. samozrejme, ze se nekdy stane, ze to hodi traktor k trieru 6 ale to jsem videl za nejakych 1000 her tak mozna jednou dvakrat. Hold byl v nespravny cas na nespravnem miste =)
    • Souhlas. Jediny problem jsou imho artyny. To je jedina vec ve ktere s kritiky souhlasim, ze by potrebovaly nejakou zmenu. Sou to prilis silne a prilis presne snipery podle me.
  • Wot je pouze hra.Ja osobne ji hraji pouze pro zabavu.Pokud nekdo tvrdi,ze nejde hrat bez premium uctu mele nesmysl nebo neumi hrat!! Samozrejme je to tezsi,ale kdyz neni clovek hloupy dokaze vydelavat i bez uctu.Hra neni zcela bez chyb co ze mi uplne fuk,kdyz hraju s T-50-2.To je masakr *3* *3*
  • Hru jsem hrál od closed bety do konce open a pak ještě tak rok po vydání asi týden. Už v closed/open slibovali dvojnásobek tanků, nové mody, kooperaci a tuny map(a další tuny věcí) a já tam po tom roce viděl pár nových tanků a map, pořád debilní matchmaking, který mě naštval jak cip páč mě házel na tier 5 do bojů, kde jsem byl bez šance=konec, arty pořád stejně debilní. Sice nevím jak to je teď, ale hra je asi pořád v podobném stavu jako beta. A to jsem člověk co měl v betě IS7, elephanta, t44, su-8, isu 152. Nedokončí ani WoT a už dělají letadla a lodě...už jsem to tu někdy psal a je to tak pořád.
    • paneboze co se stezujete je to o taktice. to snad chcete aby meli vsichni mause ve hre? o cem by to pak bylo. Mas tam zasahovy zony. Vepredu je nejsilnejsi panzir tak to zkus zezadu. Nebo zkus HE strelivo. I s malym ale rychlim tankem muzes mit skvele skore a vyhrat. Videl jsem to nespocet krat. Podle mne je to skvele udelane. Nechapu takove lidi co furt vyplakavaji jak je vsechno nahovno jak jenom jim vsichni delaji naschvaly jak jenom je to haze mezi silne tanky kdyz maji slabe tanky. Se snazte, spolupracujte z ostatnimi. Takovym plackum jako jste vy pomuze jenom nejaky wallhack aby byli spokojeni a porad jenom vyhravali. Hochu nauc se prohravat a budes vedet jak vyhravat. Tak ve hre jak v zivote.
      • "A to jsem člověk co měl v betě IS7, elephanta, t44, su-8, isu 152" Myslíš si že jako tu hru neumím hrát když jsem tohle všecko měl v betě, stěžuji si na to jak se super hru nestarají jejich asi ne až zas tak super autoři. Tak klidni hormon a přečtisi můj příspěvek znovu a nechytej se slovíček.

        PS: Kup si stug 3 a snaž se jen s tím vydělat na japz4, jde to, ale budeš skřípat zubama a zrovna já to nemám za potřebí když se chci u her bavit. *3*
        • omg! StugIII je jedno z vůbec nejlepších TDček.. Navíc třídy V což jsou nejlepší peněženky. Že se hází nízké tiery k těm vyšším je podlemě taky naprosto v pořádku a je to samo sebou záměr. Já teda používám jako peněženku KVčko a můžu říct, že nejradši mám právě bitky proti tierům VIII-IX protože za dmg tankům o 3-4 tiery víš dostanu daleko víc kešů (právě proto že to chce pořádný kunšt nějaký jim udělit);-). Přitom půlka z nich mě sejme na 2 rány, TDčka pak klidně na jeden. Kdo umí a ví jak se v které dané bitce chovat, ten se nestratí i se slabým tankem. Naopak spousta hráčů se časem vrací právě k těm nižším tierů, kde si užijí více zábavy nežli s top tiery..
          Na závěr můj tip: Ať si každý spočítá jak na tom doopravdy je http://wot-news.com/index.php/stat/calc/en/ protože nejvíce na Matchmaker nadávají špatní hráči a pak ať se zamyslí jak to zlepšit...
          (Garáž: IS-7, IS-4, Object 704, Su-100, KV-3, KV, SU-14, T-44, BT-2, Tettrach)
      • A co pomuze vlezdozadkum? Ta hra ma potencial kterej je zabitej matchmakingem, exp systemem atd. Jenom proto ze je to jedina hra svojeho druhu neznamena ze budou vseci drzet pusu a krok. Takzetak *7*
      • poskod mu motor, poskod vez, zabij strelce a pod., bude pomalejsi, pomaleji nabijet. Fakt nechapu takove lidi co furt vyplakavaji. Tech par milionu lidi by to asi nehralo, kdyby to bylo nahovno.
        • Ty lidi to nehrajou *15* To že se někdo zaregistruje jako já a pak zjistí že je to nahovno je hodně i když to odistaluješ si jako hráč takže znám asi 100 lidí kteří šly k Warthunderu protože je to o míly lepší než WOTKO všichni to odistalovaly a podle tebe to hrajou ?? Blbost
        • Maj tam blbej matchmaking takže to k sobě hází tanky, které jsou i přes lepší pozici při hraní(kterou taky vždy nemají) neschopné efektivně bojovat proti vyšším tierům. To je problém, na tyhle herní mechanismy/ týmovou hru si nestěžuji ani v jednom slově, to je naopak dost velký plus týhle hry. *3*
          • Unreal : O to prece nejde. Jak rikam - s nejslabsim diru do sveta neudelas a pokud jsou i ti silni ve tvem teamu noobove a jeden po druhem najizdeji na nepratelske obranne linie a nechaji se tam jeden po druhem rozstrilet tak s tim nic nezmuzes, ale i tech par procent dmg a tech par criticu co udelas ti da expy. Pokud vyhrajete tak dokonce i slusne expy. Muzes treba pomoct i s capovanim. Zkratka jak rikam, je potreba se prizpusobit. Pokud s nejslabsim tankem najedem pred nepratelske hlavne v prvni vlne a zhebnes neni se cemu divit ... to uz sem ale tusim rikal.
            • Ty si jeden z těch týpků co obhajují cokoliv za každou cenu co? Prosímtě vrať se na zem a přestaň mlet kraviny. V současné verzi ti HE už vůbec nepomůžou, jelikož jsou tak ponerfované že je až hamba ...
            • Prostě vadí, že to k sobě hází tanky silné a slabé. To že je tam dost vedlejších faktorů neznamená, že to je dobře. Určitě by bylo lepší kdyby to doladili, protože u některých tanků to znamená že je za ně hrát otravné a nuda. To nemění nic na tom, že je WoT super hra, ale je to prostě negativum. Konec zazvonil zvonec, jdu.
          • qwerty: No měl bys vědět že ti slabí jdou většinou dolů právě rukou těch silných, páč jsou easy kill, vždyť o tom mluvím celou dobu. Ono je sice hezký že tam je v druhé týmu jeden dva chudáci se slabým tankem, ale je opravdu nepravděpodobné že se utkají sami proti sobě, když po nich pudou všichni ostaní, tedy ani po nich jít nemusí, stačí moment a si v p.....
            • Přesto to asi moc vliv mít nemůže když jedno hečko ubere třeba 5 procent.
            • Nerikam ze mas zalezt do rohu a tam prokempit celou hru. Jen rikam, ze mas nechat utocit ty silnejsi, zustat spis vzadu, pomoct jim explozivnima (ktere maji sanci na crit, zniceni pasu atd a i kdyz neprostreli tak nejaky dmg daji), zkratka se chovat tak aby na tebe pokud mozno nestrileli vubec a vsimali si tech silnych.
            • Jako ono je jedno kdy tě sejmou, protože tě sejmou jakmile se inicijuješ do bitvy. To je ten problém, tudíž si tam k hounu. Každý si pořád melem svý, nemá to cenu. *3*
            • Abych nebyl spatne pochopen - netvrdim ze s nejslabsim tankem z teamu udelas diru do sveta, jen tvrdim, ze pokud nejsi uplne jelito a pouzivas trochu mozek tak se da v pohode naexpit si na lepsi tank. Zkratka je potreba se prizpusobit situaci na bojisti a pokud si slabsi tak se necpat za kazdou cenu dopredu mezi prvnima.
            • To je to o cem mluvim. Kdyz se jim tam budes vystavovat jak na strelnici tak se neni cemu divit ze zhebnes mezi prvnima.
          • jeste me napadla jedna drobnost - v teto hre nejde o killy - expy dostavas za poskozeni - cili staci pouzivat HE a necpat se se slabym tankem dopredu jak noob
          • Přesně. Když mě to postaví s VK3001 proti IS4 ... taktizuj si jak chceš, ale NIKDY to nedáš. Není způsob jak tohle vyhrát a děje se to. Ano, když máš lehký tank, můžeš dělat scouta či návnadu ...na publiku vskutu zábavné.
            Hrával jsem tanky, už dlouho kvůli matchmakingu nehraji. Vsadil jsem místo toho na BF3 (zatím jsem se k němu moc nedostal, ale alespoň si jej prostě koupím a hraju ...ne jako ve WoT, kdo víc maže, ten víc jede ...
            • neměla

              Jako když tě to tak hodí, ok hraju znova, ale když jsem hrál v tej plnej a házelo mě to se stugem do vyrovnané bitvy třeba dvakrát za deset zápasů, něco musí být špatně.
            • Jiste tam je i nekdo tobe rovny. Zkratka se slabsim tankem se soustredis taky na ty slabe - ty silne prenechas silnym ve tvem teamu. Jak rikam, ten kdo jede se slabym tankem proti nepratelskemu nejsilnejsimu heavy a pak se divi ze ho neprostreli si zhebnout zaslouzi, treba se pak zamysli a pochopi jak ta hra funguje.
            • Když máš o tři tiery nižší tank, těžko můžeš v té bitvě něco (podstatného) vůbec udělat(nejsi-li scout). Proto by tě ta hra ani do té bitvy hodit.
            • Ja jen stale nechapu co ti na tom prijde divne. Kdyz mas o 3 tiery nizsi tank tak tezko muzes doufat, ze 1v1 vyhrajes. Proste pokud jsi jeden ze slabsich tanku nemuzes se vrhat jako prvni pred nepratelske hlavne.
            • Nabij he ubereš pár procent a pak to schytáš tak že si bez půlky, přičemž největší vtip je v tom že se de dřív po slabších tancích kvůli kilům. Je rozdíl když si potrava a když si jen slabší tank(to je tak o jeden tier dolů). *3*
              Odpovídám naposled protože už se opakuji(vy taky).
            • Ty jo jak to tak ctu tak by to asi meli udelat tak, ze budou proti sobe jen stejne tanky v bitve ne ? Nekdy holt jdes proti silnejsimu, no a ? Neprostrelis ? Nabij HE a aspon ho poskodis, spolupracuj s cleny tymu a dostanete ho. Pokud jste pitomci co se na silnejsi tanky vrhaji zepredu pred jejich hlavne tak si zhebnout zaslouzite.
    • Jako tresnicka na dortu toho matchmaking systemu je fakt ze kdyz mas stock tank s ubohym plivatkem tak nedelas dmg. Kdyz nedelas dmg nemas xp. Kdyz mas houno xp tak dlouho trva vyexpit lepsi delo. K nezaplaceni *6*
    • Hra je na tom teď snad ještě hůř a vývojáři jen chlastají vodku a vymýšlejí kraviny. Takže ano, je to vlastně v podobném stavu jako beta.
  • 17 999 999.Přestal jsem to totiž hrát
  • Tuto hru hraju jiz od spusteni a musim rict ze me to bavi.. teda hraju ji v cete takze tam je to aspon trochu o spolupraci.. ale zahraju si obcas i sam :)
    kazdopadne musim rict ze je to vcelku zabava, ackoliv na ty war of warplanes se netesim (protoze jsem zazranej do letadel a miluju jaky koliv poradny simulator, tak jako koliv arkadou pohrdam :D) ale libi se mi ze to neni ani moc zabugovane a musim se priznat ze si sem tam ten premium acc zaplatim... a pak zase par mesicu hraju na freecku.. jako da se to odehrat na freecku ale opravdu bohuzel to trva o neco dele.. a vyssi tanky se moc bez golda nedaj.. nebo pokud mate nejakou rezervu tak vam to bude jedno .. *15*
  • kolik hráčů z těch 18 milionů je spokojených už neukážou *3*
    • Po posledni akci "patch" by spis bylo zahodno, kolik hracu neni nasranych - vyroba patche 1/2 roku, vyhozeno 90% lsibovanych veci a jeden megapruser s jeho aplikaci ...
    • V realu je to zhruba nasledovne +- 150k - 200k hrajicich na RU serveru, cca 30 - 50k na EU, a cca 15-20k na US (mineno denni prumer online ve spicce), takze hrat muz neco kolem milionu hracu, z cehoz tak 100k bude hrat pravidelne.
    • rancor1223
      Kdyby nebyli spokojení tak to asi nehrajou, ne? Musí se ale samozřejmě brát v úvahu i to, že pár milionů je neaktivních. Přesto je to více než úctyhodný výsledek.
      • jsem s dosti věcma nespokojen ale stejnak to občas zapnu s vírou že někdy se nesmyslný bugy a podivnosti opraví.
    • Já jsem:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit