Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Protože retardi jako ty by si tam zase vylívali své emo srdíčko.
  • Tak dnešní článeček (3.12.11)o WOWku už máme za sebou ufff. A pro jistotu tam není diskuze. Tak ještě jeden o Skyrimu a pro dnešek hotovo!
  • Tak co, jak se vede ve Skyrimu?
  • Myslýš že Titan bude lepší? heh a zeregistroval jsi toho nového peta do wowka od lidí co pracují na titanu? Taková rostomilá děcká příšerka *8* to bude ještě více směšnější a 100x víc casual než dnešní wowko *1*
  • vždyť má pravdu co vás v tom wow čeká? Pandové nový spoluhráči z číny a pak už jen pokémoni *1*
  • Kazdopadne ta nase dnesni diskuze me tak nejak navnadila, ze si asi zkusim znovu rozjet ten trial po tom poslednim vyraznem updatu jak rikas - cetl jsem ty patchnotes a rozhodne je plus ze tam konecne udelali ten UI scalling (ovsem minus je za to kolik let jim takova banalita trvala). Je pravda ze jsem to hral tak naposled pred rokem, takze to asik jeste zkusim pac jak rikam - vsechny ostatni vesmirne mmo stoji za prd, to eve se navzdory tomu co mi na tom vadi jevi nejslibneji.
  • Jako jo, ten ekonomicky system je super, to ze tam mas spoustu technologii, zamereni, moznosti co muzes delat atd, vsechno super. Problem je, ze ten zaklad je podle me spatne udelany. Problem je, ze na tom zakladu to cele stoji (a v mem pripade pada).
  • No jo, takhle to do level 3 misí funguje. Pak už to je o něčem jiném. V menších lodích si hlídat úhlovou rychlost, v případě aktivního tankování hlídat kapacitor, sem tam nějaké vzrušení v podobě scramblerů...eh, je tam toho dost. Ve fleet akcích ještě víc.

    Ten začátek mě taky málem odradil, ale zalíbil se mi ekonomický system...později všechno ostatní *4*
  • Jedine co tak maximalne kdyz dojdou patrony tak muzu klepnout na reload.
  • Mimochodem zamerne pisu ze "moje lod" neco udela, protoze to v podstate nedelam ja. Ja jen naklikam ty prikazy a pak uz jen muzu cucet pac nad tim nemam zadnou primou kontrolu.
  • No dobre, ovsem me jako koncoveho zakaznika tyto technicke problemy nemusi zajimat. Pro me je konecny verdikt to, ze soucasny soubojovy system probiha tak jak jsem popisoval : 1. vybrat enemy lod v tabulce vpravo, 2. klepnout na targeting, 3. klepnout na orbit v optimalni vzdalenosti, kterou jsem si nastavil podle zbrani co mam zrovna fitnute, 4. zapnout zbrane a pockat co se stane. Bud se stane to ze enemy lod moje lod rozstrili a v tom pripade goto 1. V pripade, ze da enemy lod na frak moji lodi tak klepnout pravym na nejakou planetu v tabulce vpravo a proklestit si cestu tim pitomym popup menu na warp. Komicke je kdyz se to deje rychle a ja z tama potrebuju vypadnout nez me zabijou - to je teprv klik fest. Kazdopadne v obou pripadech je ta grafika v pozadi jen takova hezka animace a v podstate mi na pozadi muze bezet film, protoze veskera interakce se deje pres tabulku vpravo a pak uz si jen hlidam moje HP a enemy HP pres ty jejich ikonky. Zkratka nuda.
  • No, právě že přímá kontrola by způsobovala neuvěřitelnou zalagovanost. Jsou bitvy s třeba tisícem lodí, do toho spousta raket, drony, atd. Update rate by se musel násobně zvýšit. Už teď to bývá nehratelné, proto v posledním updatu přidali časovou dilataci. Pro porovnání, když je ve Freelanceru v boji 20 lodí, lagy jsou nesnesitelné.
    A pravé myšítko používám snad jen když chci warpovat do určité vzdálenosti :/

    Hodně lidí říká, že by byla fajn přímá kontrola lodi, jenže to na serveru, kde najednou hraje 30-50 tisíc lidí jde těžko :D

    A koráby to jsou vlastně všecko, viz http://www.youtube.com/watch?v=tOJIyTHgwGQ ... 1067 tun a tohle je fajn http://www.wanoah.co.uk/Rifter_vs_747.png. Stíhačky tam jsou akorát v supercarrieru jako drony (ale když se podívá člověk z blízka, je tam vidět pilot)
  • No predstavoval bych si ovladani trosku "akcnejc". Vetsi primou kontrolu nad lodi a nad systemy aby tam vznikl nejaky "fun factor". Taky bych prepracoval ten stavajici system ovladani pres to overview okno. Nechal bych oba zpusoby, prime i neprime ovladani (chapu ze pro velke koraby to prime ovladani uz tak atraktivni asi nebude a clovek se bude venovat jinym cinnostem a necha letet automatiku), ovsem designove bych to vyresil jinak, pac to neustale klikani pravym cudlikem na neco a vybirani akci v pop-up menu je pekne pitome a nezazivne.
  • "Prijde mi, ze kdyby to ovladani hry bylo lepe zpracovane tak by to chytlo daleko vic lidi (vcetne me)."

    No jo, ale jak by sis to ovládání představoval, když ne jako strategie?
  • To ja beru, jak rikam, nemam nic proti tomu, ze ta hra je komplexnejsi nez ostatni mmo. To se mi popravde na te hre libi, proto jsem se k ni tolikrat vracel, ale problem zkratka je, ze od samotneho zacatku je to tabulkova manie. Prijde mi, ze kdyby to ovladani hry bylo lepe zpracovane tak by to chytlo daleko vic lidi (vcetne me). Takto je to proste nuda.
  • Mapa je přehledná tak, jak si jí člověk nastaví a naučí :) . Při tolika solárních systémech jsem rád, že tam vůbec je. Taky pomáhá F11.
  • "proto jsem to taky tolikrat zkousel, pac sem se fakt snazil aby me to chytlo, ale jak rikam - no luck."

    Však EVE není pro každého. V určité fázi se to zlomí buď do těch tabulek, lowsec/nullsec PVP, práci nebo udržování korporace, politiku... je to vlastně taková virtuální práce. To hodně lidí štve, ale proto ta hra je pro těch pár desítek/stovek tisíc tak záživná
    A ty akcelerační brány...lore to vysvětluje jako deadspace. Gameplay význam je asi kvůli struktůrám, věžím atd. Nevím přesně proč to je.
  • nekazte nam naladu a ctete si neco jinyho to nevite ze to nevite ze tiscali hostuje oficialni wowfan web http://wowfan.tiscali.cz/ omg tak je to asi jasny ze to tu bude a vubec netusite k cemu jsou herni weby kdyz se vam nelibej delejte si svoji alternativni scenu a neprudte
  • Vyvešti nám ešte niečo
  • + dalsi vec co mi tam prisla strasne proti srsti byl ten system acceleracnich bran a "roomu". S tim ze i kdyz si treba bookmarknu misto ve tretim "roomu" a warpnu pryc tak warp na bookmark me zas hodi k prvni acceleracni gate ... wtf ? Jako chapu ze to je udelane kvuli instancovani questu pro kazdeho hrace, ale prilis elegantni reseni mi to neprijde. spis fakt wtf. A takovych detailu je tam vic - postupne si na vsechny ty veci co mi tam vadily vzpominam kdyz nad tim ted premyslim. Jeste bych urcite prisel na dalsi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit