Přejít na výpis diskuzí
World of WarCraft propojí a zalidní servery
11.5.2012 | Adam Homola
119 příspěvků
-
vždy když je tu šlánek o WoW tak se tu v diskuzi obejví jen samé nadávky a pomluvy jak je všechno špatně. Skutečně je všechno tak špatně?
Ale notak! Vždyť je to zlatý důl a já jim to přeju. Umíte jen kritizovat a stejně to většina z vás hltá na free serverech.... -
-
Teť jsi mě urazil říct že hraju tuhle stupidní komiksovou pizdipomrdinku to chce odvahu , a za to si ťa nevážím . *8*
-
-
a mě je to uplně jedno
-
-
-
WoWko jsem hrál a zkoušel jsem i spoustu dalších MMO, ale musí se uznat, že Blizzard přichází pořád s něčím co posouvá MMO dál...
-
-
... od harddisku :D
-
-
Vtipné... *1* mysím upřímně... dokážu ocenit pěknou slovní hříčku...
-
-
-
Ne Blizzard uz roky cumi okolo a kopiruje kde se da:-) Vzdyt i puvodni Warcraft je vykradeny Warhammer fantasy (a Starcraft zase Warhammer 40k) coz Blizzardi sami priznali. Vzdyt se staci podivat jak nejaka mmo oznami zajimavou featuru, tak se objevi v dalsim patchi k wowku jako by se nechumelilo. Jasne v dnesni dobe uz kopirujou snad vsichni od vsech ovsem rekl bych ze Blizzard ma dost prachu aby si zaplatil lidi co maji napady.
Blizzard uz je dneska jen pracka na penize, ty doby kdy inovovali zanry a delali hry s velkym H uz jsou davno pryc. -
-
Mne je absolutne fuk kto ako kopiruje hlavne nech to dobre s kopiruje tie dobre veci a nech je spravny mix a vyborna hra, zrovnavat tie hry ktore aj ked skopirovali ale pozri jak dopadli akoze povodne a kde je uspech blizz hier.Mimochodom ved kazdy vo svojej podstate kopiruje ked to bereme s trosku s nadhladom ludia sa ucia od ludi a ked nieco funguje dobre preco to menit.
-
Blizzard nikdy neinovoval zanr. Viz. jedno z poslednich interview s Jay Wilson, kde rika, ze pro ne neni inovace dulezita, pro ne je dulezity perfektni zpracovani.
-
-
W3 nebyla inovace, kdy do klasické RTS přidal silný atribut hrdinů, kteří byli samostatné jeotky, které nebyli pouze doplňkové, ale tvořili příběh, kdy měli vlastní schopnosti+inventář? Matně se mi vyavuje hra, kde by hrdinové byli takoví jako ve W3. (Sc I měla sice hrdiny, ale ne takové, jak je později známe, AoM měla taktéž hrdiny, kdy měli dokonce už i pasivní schopnosti, ale pořád to nebyli hrdnivové z W3). V tom je jejich inovace např.
-
A to je důvod, proč většina velkých věcí, které vydají fungují bez problémů. A pokud nefungují, většinou se vše opravuje v rychlosti za běhu tak, aby to fungovalo. Pak se vše doladí ještě patchem a pohoda. U SWTOR muselo milion lidí řvát, ať se něco opraví... a to nepíšu ani o ochotě GM teamu, který mi řekl, že pokud quest nejde, mám ho prostě vynechat.
-
-
Víš jak vznikl vubec svět Warcraft ? :)
Blizzard měl licenci na Warhammer Fantasi, ale pak těstně před vydaním mu tu Licenci zrušily. Blizzardu to nakonec bylo líto nemožnost vydat už hotovou hru kvuli licenci tak jen přejmenovaly jednotky, hrdiny a hru, tak nakonec vznikl Warcraft.
Jinak Outdoor PVP je wowku zabité hlavně diky Flymouthum a joinovani přez dungeon mastera(nebo jak se to jmenuje) ted už nikdo nemá duvot chodit ven mimo město. -
Rad bych viděl odkazna to, kde Blizzard přiznává, že něco vykradl. A taky bych rad věděl, ktera featura byla přidana do WoW kratce poté, co byla oznámena v jiném MMO.
Spojení serverů ve WoW funguje už pěkných pár let v rámci arén, BG a dungů, člověk nemusi byt genius aby toto časem implementoval i na outdoor zony.
Každopadně se*e pes na to kde bere Blizzard napady.
Pointa je, že je dokaže realizovat mnohem lepe.
Tupě okopírovat určité mechanismy k úspěchu nestačí, to sme už viděli v X dalších MMO ktere se rady nazyvaly potenciálním WoW-killerem, ale totálně selhaly.
A jestli si takovy chytry, zkus navrhout alespoň teoreticky MMO hru, ktera neni postavena na žadnych dosud znamych mechanismech... -
-
Je to pomerne proflaknuta vec, zkus google.
-
-
Proč mám pocit, si myslíš, že tohle kopírují z GW2?:) Ale je fine, že si myslíš, že Blizzard dokázal implementovat a dovést do funkční podoby takovouhle zásadní systémovou změnu během pár měsíců, asi tam dělají kouzelníci.
Navíc tahle technologie se daleko víc podobá té, co byla použita v DC: U, než to co má GW2.
Blizzard nikdy nebyl inovativní, to proč jsou jejich hry úspěšné je pro to, že to co mají funguje jako celek a preferují hratelnost před vším ostatním, naprosta většina her na trhu má pár skvělých věcí co hravě překonají cokoliv, co Blizzard má, ale jak ocelek ty hry nejsou ani zdaleka a tak dobré.
A k tomu Warhammeru, už mě to moc nebaví hádat se pořád s někým o tomhle, ale pokud někdo trpí naivní představou, že Starcraft je kopie W4K, tak asi ani jeden z těch světů nezná. To aby jsi pochopil proč to tak není, musel by jsi vědět jak Blizzard funguje.
-
-
To máš pravdu Blizzzzz už dneska není nějak originální, ale když už ukra... si vypujčí nějaký nápad tak ho dokáže jako jedno z mála studii zrealizovat srozimitelně, bez hromady bugů a blbuvzdorně.
-
-
A jakou to má souvislost s článkem?
// EDIT: Jinak bych rád věděl, v jaké hře se objevila tato funkce, když Blizzard kopíruje. -
-
Hmm namatkou GW1 kdyz je zminena dvojka v clanku? Rozdeleni serveru na layery s ruznym zalidnenim, mezi kterymi se prepina taky neni zadna novinka, to ma snad kazda druha mmo.
-
-
Tak zrovna v GW 1 muzes prepinat kanaly jen ve mestech a outpostech kde vidis ostatni hrace,ale jak vylezes z mesta tak si v instancovany zone jen ty a tvoje parta.Stejne jako v Hellgate London.Mesta fungujou jako lobby,kde naberes partaky a pak valis ve svy vlastni zone.
Nahodou mi to prijde jako celkem fajn featurka,ze to projede ostatni servery a nahazi lidi k sobe,takze pak maj sanci udelat na 25 lvlu nakej group quest.Jen skoda ze uz me tam nikdo nikdy neuvidi :) -
-
Pro tvou informaci.. není to vykradený, nebo jako je.. Ale blizz se snažil koupit licenci Warhammer a WAR40K a jenže Games Workshop (ten vlastní práva ne?) Za to chtěl tehdy pro blizzard nepřijatelnou částku, tak to vše vzali, přejmenovali a voila Warcraft a Starcraft je na světě :)
-
-
Pro tvou informaci, vís kolik let deli prvni dil Warcraftu od vydani SC? Na SC se začlo dělat až po vydání W2, prakticky to byli orc in space, po tom co ale ukázali alfu na jedné výstavě, tak se celá hra předěla. Tak jak mi chceš vysvětlit, že Blizzard chtěl dělat hru podle W4k licence šest let po tom, co vydali Warcraft 1, který tuhle licenci nemohl použít - pokud je na tom vůbec něco pravdy, protože jsem doteď neviděl nikde spolehlivý zdroj.
Existuje jen komentář od jednoho bývalého zaměstnance GW:
http://kartones.net/blogs/theelderthoughts/archive/2011/05/02/proof-warcraft-was-originally-going-to-be-warhammer.aspx
I pokud by tohle byla pravda, tak se rozhodně nestalo to, že další hry od Blizzardu jsou založené na licenci Warhammeru nebo ho kopírují.
-
-
-
-
-
-
Ja myslim že je to skvěla věc a hlavně má obrovský potenciál.
Dá se řict, že servery jsou pozustatkem stareho slabého hardware a pomalého připojení. V budoucnu si člověk třeba vybere jen jestli chce byt v PvP nebo PvE clusteru a bude moct hrát s kýmkoliv po celé evropě. Nedivil bych se, kdyby takto fungoval Titan. -
-
Ja ako človek, čo kedysi hrával eve online si ani neviem predstaviť, žeby tam boli hráči rozdelení do viacerých svetov (serverov), ktoré by medzi sebou nemohli interagovať.
-
-
Taky má EVE jenom na Jitu server jako prase. Když jsem to ještě sledoval, tak kuli Jitě dávaly každej rok novej server.
Pro ty co neznají EVE. Jita je jeden jediný systém a dal by se převést k ekvivalentu jednoho města, kde už teď bývá běžně 1000+ lidí. -
JJ tohle mě nejvíc vadilo když sem končil s eve a začínal s ostatníma MMO ... to že je tam víc než jeden server ale bohužel to asi technicky nejde jinak zvládnout u hry co by měla mnohem víc jak 50K lidí na jednom serveru.
-
-
-
Zajímalo by mě, kolik lidí, co tady nadává na WoW, jsou pak hotoví z Diabla 3.
-
-
Tohle nechápu D3 a WoW sou dvě celkem rozdílné hry s rozdílným gameplayem ... nebo to jako protože mám rád Stára tak se musím rozplývat nad Wowkem? Já hry hodnotím podle toho jaké sou a né podle tohle kdo je vydává.
-
-
No tu vidíme, že niekto sa k tomu stavia s rozumom a niekomu stačí, aby do hry pridali multiplayer a už je to premietanie a neviem čo ešte. *15*
-
-
Sorry, že nejsem z Diabla 3 tak natěšenej jako vy no.
Má pointa v zásadě je, že Blizzard se naučil pumpovat lidi na WoWu, takže bych se nedivil kdyby to zkoušeli i na Diablu 3. Vlastně zkoušejí - RMAH. I když ten je vlastně úplně ignorovatelnej... aspoň tak.
BTW kdyby Blizzard chtěl za hraní Diabla 3 měsíční poplatky, platil bys? Nedivil bych se, kdyby si Activision-Blizzard s tou myšlenkou pohrávali, ale usoudili, že na to není vhodná doba. -
-
Diablo 3 nie je mmorpg. Je to arpg s multiplayerom (max 4 hráči). Že je "online only" je len kvôli pirátom a ich auction housu.
Samozrejme že chcú zarobiť - a vzhľadom na skúsenosti s diablom 2 je rmah celkom logické vyústenie situácie, kde milióny hráčov chceli kupovať a predávať virtuálne itemy aj za skutočné peniaze. Nepochybujem o tom, že aj v trojke to bude tak, vlastne si myslím, že hráčov, čo budú chcieť obchodovať bude ešte viac.
Inak pochybujem, žeby nad niečím takých ako mesačné poplatky vôbec uvažovali, skôr hľadajú inú cestu, ako tie peniaze zarobiť - rmah. Myslím, že je len otázkou času, kedy také niečo uvidíme u iných hier (a nemyslím tým titan). -
Určitě bych měsíční poplatky za D3 neplatil ... já sem se ještě nerozhodnul jestli ho vůbec koupím.
Já bych asi už dneska hru s měsíčníma poplatkama nehrál, ale není to z důvodu že bych na to neměl ale zjistil sem že kvůli měsíčním poplatkům většinou přestanu hrát po prvním měsící protože si představím že za to budu muset platit a úplně se mě přestane chtít hrát. A potom když mám chuť si tu hru na 14dní zahrát tak zase si uvědomím, že bych musel zaplatit měsíc a radši to smažu.
V eve sem si aspoň mohl platit 15acc penězma co sem si vydělal a neměl sem problém. -
-
Jo to mě taky ... prvních 14dní hraju furt a potom míň a míň a za měsíc se na tu hru ani nemůžu podívat ... kdybych to neplatil tak si dám každý den 4h a semtam si dám pauzu na týden nebo víc a vydrží mě to celkem dlouho.
Když sem hrával EVE tak mě to nevadilo to sem měl času a času, chodil sem na střední a na vysokou a hrál sem co se dalo, ale co pracuju tak na hraní se čas nedostává a zaplatit 15€ a potom si zahrát třeba 5h protože sem byl buď utahaný nebo sem jel 14dní 16 hodinovky to se mě nechce. I když 15€ je jedna služební cesta na slovensko. -
U mě zase měsíční poplatky fungují tak, že mě nutí hrát co nejvíc, abych "využil" čas za který jsem zaplatil.
Je fakt, že tam myšlenka měsíčních poplatků může být celkem demoralizující. Navíc pak musíš myslet na to, že kdyby jsi se chtěl ke hře vrátit, tak musíš zase platit. V tom je plus GW2. Koupíš a můžeš hrát kdy chceš a s jakýma pauzama chceš
-
-
-
-
-
třeba já .)
LOL kungfu panda. To ze nekdo ze srdce nesnasi WOW znamena ze automaticky nemuze mit zajem o D3 ? :) nebo naopak ? Trochu blbost ne ?:) Starcraft .. super.. Warcraft super..
tak promin :) -
-
No to máš pravdu, ale od Diablo 3 fandů často můžeš slyšet, že hře věří, protože je od Blizzardu.
Od toho Blizzardu, který má jako největší úspěch hru, kterou nenávidí? -
-
Blizzard dela top hry, bohuzel vsichni uz se wowka "prejedli", protoze je to furt to same dokola...
Myslis, ze D2 taky do teto chvile hrajou vsichni co ho hrali kdysi? :D
Az vyjde Titan, zase to bude nejhranejsi MMO, ale bohuzel po 6ti letech na nej zacnou lidi taky nadavat -
-
Musim reagovat. Jen pro příklad, já nemám WoW rád, ale s nikym se kuli tomu hádat nebudu a brát mu to taky nebudu. To hlavní proč WoW nemám rád je, že díky němu vznikl takřka jediný trendy směr MMORPG, tzv. WoW like MMORPG.
-
No na wowko se nadává snad už od doby co vzniklo ... ale asi těch co nadávají je pořád víc a víc.
-
-
Wow je úplne iný žáner.
To si predstavuješ tak, že ak sa im nepáči mmo od blizzardu, tak sa im nesmie páčiť ani arpg od blizzardu, hoci v žánri arpg už blizzard dva krát dokázal, že vie čo robí? -
-
To dokázali před mnoha lety lidi, co už dávno v Blizzardu nejsou.
Jak si to představuju jsem psal výše jako odpověď jinému člověku.
Taky si Diablo 3 užij. -
-
Len trolluješ... Ľudia tam už možno dávno nie sú, ale know how ostal a preto sa d3 podobá viac jednotke a dvojke ako napríklad ten torchlight, kde sú práve tí ľudia.
Čo si predstavuješ alebo nepredstavuješ je tvoja vec. -
díky, mám to v úmyslu :P
-
-
-
Staci jen preknousnout to ze tu proste lidi co wow nemaji radi a soucasne se tesi na D3 budou. Me to prijde normalni. chce to nadhled. *7*
-
Dobre, co to meni na veci ?:) Nic. Blizzard respektuju maximalne... Wow vubec :D
Rikas to jak kdyby kazdy co hral TOP hru od urcityho vyvojare mel automaticky zboznovat vsechny jejich tituly, o to ti jde?
Stale blbost :) -
-
A nemáš obavu, že se postupně do Diabla 3 promítnou praktiky z tvého nenáviděného WoWu?
No, viděl jsem spoustu názoru, že už promítly...
Ale zase se zdá, že spousta Diablo 3 fandů nehodnotí hru podle svých představ, ale mění své představy podle hry. *1* Tím pádem by to neměl být problém.
Tož si to za ty 4 dny užij. -
-
Jsem na wow alergicky predevsim proto, ze opravdu hodne lidi v mym okoli ztratilo soudnost na hooodne dlouho a pokazde kdyz sem nekoho znich potkal, venku, v praci, mleli porad to same wow wow wow wow wow, je pak tezky respektovat neco co dela z tvych pratel idioty :)
-
No doufám že mě nikdo nebude nutit platit za to že D3 hraju pravidelně .) Kdyby D3 takové mělo být, ani bych si ho nevšiml.
*nemluvím o aukcích apd., určitě první a posl. peníz bude za nákup.
-
-
-
-
-
Netuším, ale rozhodne tých ľudí, čo sú hotoví z wow a diabla 3 bude o "pár" miliónov viac ako tých, čo sú hotoví z "random oldschool hardcore rpg/mmo."
-
-
To je dozajista pravda, ale na co tím narážíš?
-
-
Narážam na súčasný trend tu na diskusiách.
-
-
Ok, to máš pravdu.
-
-
-
-
A kolik znich to WoW stále hraje :D
-
-
Tohle je dost dobrý nápad taky mně štve když si jdu třeba jen tak ze srandy zaexpit s novou postavou a nikdo nikde.Rozhodně se těším *4*
-
fakt by to už chcelo nejakú warcraft 4 a návrat ku koreňom... s poriadnym dejom a intrami aké blizzard priniesli už v 3... to bola podívaná! :)
-
-
warcraft 4 bych si pral, to by byla nejlepší strategia na trhu. SC2 mi hratelnostne ani grafikou moc nesedí. I nejvetsi fandove musí videt ze dizajn a grafika jednotek pusobi dost lacine.
-
Taky jsem si dlouho přál aby začali pracovat na warcraftu 4. Ale po tom, jak v posledních datadiscích k WoW do..... celý svět a příběh Warcraftu už o to ani nestojím *9* .
-
-
Hmm. Tak jsem prohledával net a nikde jsem nenašel zmínku, že Sc vychází z W40k. Mol by mi to pisatel Sankuri najít? O W3 je to dané kvůli licenci, jak psal kolega níže. Ale nikde jsem nenašel zmínku o Sc a W40k. A nepřijde mi Tyranidi = Zergové (podobnost tam určitá je, ale s Tyranidy jsem se setkal v knižní podobě až někdy v roce 2003 a ve hře ještě o 6 let později), Prottosové by mohli být Tau (tam je podobnost minimální, spíše se může jednat o Eldery) a lidé jsou lidé. Ale ty světy Sc a W40k jsou natolik rozdílné, že bych je nepovažoval za vykrádání. Maximálně inspirace.
-
-
hele jestli ty neco nedokážeš najít na internetu, tak to neznamená že to neexistuje a nežádej hned ostatní aby to vyhledali za tebe *11*
-
-
Zrovna od Tebe to Cody sedí.....
-
-
W3 nemá s Warhammerem nic společného, jde tu jen o W1, pozdější díly jsou naprosto odlišné a jsou úplně jiným směrem než Warhammer, jestli se dá nějaká podobnost najít u W2, tak u W3 to rozhodně neplatí. A když už nic, tak W3 je naprostý klenot co se týká příběhu u rts.
U Starcraftu se tu pořád argumentuje podobností mezi mariňáky, nevím jak jinak by měl vypadat voják v exosceletu, a když už jsme u toho, oba vychází ze starship troopers (kde je teda v daleko pokročilejší formě). -
-
1. odstavec souhlas, ale pořád je tam hodně znát "inspirace" Warhammerem... Pušky, vzducholodě, tanky, atd... Ale potlesk blizzardu patří za tvorbu trollů a následně elfů, kteří jsou vpodstatě "zmutovaní" trollové... *1*
2. odstavec, nesouhlas: W40k marine se brněnim ST pravděpodobně inspirovat trochu nechal (viz. http://academic.depauw.edu/aevans_web/HONR101-02/WebPages/Fall%202007/Kevin/Starship%20Troopers%20Website/Website%20Pictures/ST%20Book.jpg).
Ale Starcraft je prostě kopírka, to už neni inspirace, pokud vezmu že tyranidi jsou hodně volně inspirováni vetřelcem, tak zergové jsou vyloženě kopírka tyranidů. A protoss čistá kopírka eldarů, akorát že vypadaj trošku jinak. Mimochodem samotnej Space Marine má "to nejlepší" brnění co je ve scifi k dispozici - doporučuju k tomu něco načíst. -
-
No možná si někdy nějakou knížku o Spacemarines přečtu, ale nemyslím, že by mi to nějak rozšířilo obzory. Ale zajímalo by mě, třeba mi to i řekneš, jak funguje mariňákům zásobování, když se podívám na kalib, jaký má Bolter a prostor, kde by mohl nést munici, tak toho asi sebou moc nenesou a to nemluvím o těžkém bolteru, co musí vyprazdnit zásobník za 30 sekund.
Pokud chceš vědět, jak má vypadat pořadný power armor, tak si přečti serii Legacy of the Aldenata od Ringa. To napsal aspoň člověk, co ví jak ozbrojené složky fungují. -
-
Tady najdeš téměř vše co tě zajímá, ale je tam trochu vyspoilováno z knih, tak opatrně při čtení:
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Power_Armour
http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Power_Armour#.T66pZcWiwcs
Stejně tak jako všechno i W40k se rozvíjí, a dle nejnovějších poznatků je to se standard municí asi takto:
"There is space within their power armour for storing clips, or their ammo clips are magnetized to stick to power armour." Takže v případě nouze se můžou celý polepit zásobníkama... *1* U Heavy Bolteru máš samozřejmě "baťůžek" s municí přímo na zádech.
Jinak dík za tip, omrknu toho Ringa. -
-
Nz John Ringo má skvělé military scifi o pěchotě a pokud tě víc zajímá námořnictvo, tak v tom je dobrý David Weber, má dost dobrých serii, ale Honorverse je naprostá špička co se týká vesmírných bitev.
-
-
-
Ok takže moment, při srovnání tyranidů s vetřelcema využiješ slova "volně inspirováni" ale při srovnání se zergama použiješ slova "vyložená kopírka" ? To je předpojatost jak prase.
A protoss? Nejen že jsou biologicky diametrálně odlišní, jediná spojitost co se dá vzít v úvahu je, že jde o vyspělou prastarou rasu kdysi dominující galaxii, ale takovou rasu najdu v naprosto každé sci-fi.
A pokud si představím mariňáka budoucnosti ve frontové linii, nepotřebuju se inspirovat vubec ničím protože to bude logicky obrněný prasák s obrovskou puškou v ruce. -
-
Nikoli, přečti si něco o tyranidech, pak pochopíš proč volně inspirováno vetřelci, zergové jsou kopírka tyranidů. Źádná předpojatost.
Přečti si něco o eldarech a porovnej s protossama, naprosto totéž. A co sem taháš biologii?
Ve většině scifi je "mariňák" budoucnosti ve stylu ála oblek z Crysis. pakliže předchozí dvě věci jsou kopírky, tak už to neává prostor myslet si že onen obroblek není...
-
-
-
-
Sankurimu staci, ze to ma stejnej koncept: hodni, zli a vyspeli.
-
-
Myslim že to někde officialně Metzen sám připustil že se inspirovali světem W40k, Warcraft ten je jasnej že vychází z WF. Každopádně podobnost je značná, specielně brnění, zergové = tyranidi, protoss = eldar... No když se na to podíváš tak je to víc než jen inspirace...
PS: Taky Warcraft 1 je uplně jinej než ostatní Warcrafti, potažmo WoW... Na druhou stranu třeba Warhammer Fantasy mě baví knížky a comixy (perfektní propracovanej svět) a hry moc ne, ale Warhammer Online začal skvěle a EA ho potopili, jak překvapivě... Naopak WoW je (byla) skvělá hra ale celkově literatura která WoW doprovází je odpad nejhlubšího zrna, to samé comixy (svět nedávající smysl)... -
-
Tak brnění Sc a W40k mi přišli vždycky, že u Sc jsou skutečně jako brnění, co mají smysl a snaží se vojáka chránit a u W40k je to prostě spíše na obdiv a zastrašení nepřítele (povětšinou většina velitelů bez ochané helmy, naprosto nesmyslně veliké a těžké zbroje). Ale jak říkám, mě přijdou, že tyto světy se +- navzájem inspirují.
-
-
W40k je starší než SC...
-
-
Źádný prolínání se nekoná, pouze vykradačka ze strany blizzardu... Nasazujou tomu korunu borci co jsou schopní tvrdit že W40k vykradl StarCraft...
PS: Aby bylo jasno mě SC bavil... -
Pokud vim tak jedině Tau a ty opravdu nemaj se Starcraftem společnýho vůbec nic...
-
To vím, ale všechny rasy nebyli vymyšlené před Sc. Je to takové prolínání žárů dohromady.
-
-
Mimochodem brnění jako maj chudáci ve starcraftu je dobré tak maximálně jako obleček ála rakev, kterej pořádně nic nevydrží, kdežto brnění Astartes je jak obleček ála tank.
-
-
Opět řikám přečti si něco o brnění astartes a o astartes samotnejch, pak porovnávej... To že ve hře máš hrdiny bez helem je čistě pro efekt, mimoto astartes maj tvrdou palici, takže tak jako tak i bez helmy má astartes lepší ochranu jak mariňák ze starcraftu. mimochodem uvědom si že Space Marine už neni v podstatě člověk...
-
Furt je to z pohledu pohybu a ochany lepší než co maji Ultramarines a kapituli Mariňáků. A to raději ani nemluvím o Cisářských, kdy ochranu nemají žádnou s spíše spoléhají na počet než na kvalitu.
-
-
Nemůžou se navzájem inspirovat, když Warhammer jak fantasy tak 40k tu byl dávno před Warcrafty/Starcrafty...
-
-
-
No u mě jsou zlí lidé, vyspělí lidé a hodní Prottosové:-D
-
-
-
No konecne miziva populace na low level byla ta nejvetsi slabina wowka.
-
koho to zaujima takato kapitalna chujovina, nech sa prepoja trebars aj hraci medzi sebou analnym stykom
-
-
Nechceš to přeložit? Já vůbec nevím co si vlastně napsal. *8*
-
-
To ťažko povedať, ale prebehol som články na hlavnej stránke a podobný výlev o análnom sexe má aj pod ďalším z nich.
Takže hádam, že "hľadá samého seba" (alebo práve našiel). -
-
Ale bylo to nějak divně napsané asi 5x sém tu větu musel pomalu přečíst než sem pochopil co píše ( za chujovinu ) .... a to nemám problém číst 20 stránkovou technickou zprávu psanou slovensky.
-
-
-
To sú ale fantázie... To by si si to potom aj s radosťou zahral, čo? *15*
-
Ty budeš mít asi hodně vysoké IQ co? Tohle je dost revoluční záležitost v MMO. Zatímco většina MMO je instancovaná i v zónách, Blizz přichází s něčím úplně novým a skvělým.
Jestli ti to vadí tak si jdi psát psát tyhle výlevy na svůj bloggýsek... -
-
tohle je diskuze bloggýsku :)
A mě se jeho reakce dost líbí :D Líp bych to neřekl. NElíbí ? Jdi na svůj bloggýsek si postěžovat když nepřeknousneš názory ostatních.
-
-
Bože kam se vytratila obyčejná slušnost? Pokud se ti hra nelíbí tak můžeš napsat proč se ti nelíbí ale hlavně slušně. Taktéž nechápu proč urážíš hráče? Každého baví něco jiného.
-
-
Slušnost na internetu? To jsi žil v alternativním světě? Nikdy nic takového nebylo *3*
-
-
ale bolo....ked internet malo len velmi male percento obyvatelstva.....a kedy decka hladali kdejaku nahotinku v nejakych novinach, pretoze k internetu nemali pristup....
no teraz je doba ina, kazde druhe dieta uz ma pristup na internet a tak si kazde druhe dieta mysli, ze je pan, a ze moze nadavat na kazdeho, lebo sa mu nic nemoze stat :)
-
-
Ale nadávat na WoW je děsně cool a všichni cool týpci to dělají!
-
-
meles kraviny :) tady je cool nadavat na COD, wow je vsem u zadele .)
-
-
Na oboje.
Ale máš v zásadě pravdu, že nadávání na CoD je spíše "CoD je sračka" a na WoW spíše "Na WoW seru". -
-
Ale sou tam vozidla ... nezapomeň na vozidla ....
Jo to sem tím chtěl říct. Teď je moderní nadávat na to co je populární, aby lidi viděli jak si cool a nejsi mainstream.
BTW chtěl bych veřejně prohlásit že iBook je sh*t a Facephone by měli zakázat. -
Takže říkáš, že spousta lidí CoD hatuje slepě a možná jen protože to dělají ostatní, a přitom jsou hotoví z BF3, které je v podstatě CoD, ale jen víc opentlenej?
-
BTW ... Už ste slyšeli že COD je sr*čka? .... sice sem ho nehrál ale máňa říkala ... ona sice nemá to PC ale její bratranec ho totálně má a říkal že COD je sr*čka tak to musí být pravda.
Jinak Battlefield 3 forewa! *5* -
jj v konecnym dusledku mensi zlo :)
Asi bylo malo clanku na games nebo nevim :) prece jen srance k cod tu jednu dobu vychazely co 2 minuty...
Uprimne jsem RPG lame, ale D3 me proste taha atmoskou, coopem... a tim ze tam nejsou pandy :D i kdyt ty pets.....nu dobra.
-
-
-
-
-
+1 *15* *15*
-