Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Anglie a Francie??? Hrál pisatel článku vůbec tuhle hru? Buď jsem slepý a nebo naivní, ale v té hře tyto státy nejsou. Což je škoda, hlavně u japonská je vývojový strom mizerný. Max se v tom úvodním videu v článku mihne letadlo anglie
  • SIce tu většina diskutujících nadává na WoWp a já s nimi souhlasím, je to jen ždímačka na prachy, Gajim má milionkrát větší zkušenosti s leteckými simulátory a na War Thunderu je to vidět, ale ruku na srdce, peníze vítězí, hra která bude vidět více si najde i více hráčů. A Wargmamingu nejde o nějakou soudržnou komunitu ale o co nejvíce hráčů = peněz. A díky banneru na každém druhém webu jí mít budou, ať jejich letadla budou sebe víc špatná. *9*
  • Upřímně musím říct, že i v arkádě vám občas přijde někdo na pomoc, i já to dělávám, ono to je super uděláné, jak mu zabliká jméno a jasně víte že je v problémech... a proč nepomoct, když za to maté expy a prachy na víc, že? I pro ten dobrej pocit "na ty hajzle, po mejch střílet nebudeš" *1*
  • Ja som naopak, celkom rád, že WT nemá nekonečnú hráčsku základňu. Kvalita hry je tak na úplne inej úrovni, než nervy, ktoré som chytal každú partiu vo WoT na nejakého kolegu čo vedel len ísť dopredu a nechať sa zničiť. Samozrejme, veľa spraví aj výber módu, Arkáda vo WT je čísté odreagovanie a tiež sa tam nedá na nikoho spoľahnúť, zatiaľ čo Historické bitky už vyžadujú pokročilejšie taktiky a pomoc v rádiu zvykne byť naozaj vyslyšaná, nehovoriac o FRB, čo je už úplne iná liga.
  • Tohle bych Wargamingu nevyčítal. Mně se naopak líbí, že stroje, které třeba nikdy nedostaly možnost skutečně bojovat, takhle ožívají aspoň ve hře.
  • Jedinej problem by byl ze by jaksi (v pripade wot a spol) nebylo po 1/2 roce hracum co nabidnout a (nektery) drzet v naivni vire, ze hra se nekam ubira.

    Kdyz se totiz podivas na cely jejich patchovani, tak se stava z 80% z novych scifi krabic, z 15% "sem tam nova mapa" a 5% "zalepime aspon nejvetsi prusery".

    Od bety se na fungovani defakto nic nezmenilo, a to presto, ze toho naslibovali neurekom. Pokud teda pominu tu jejich parodii na fyziku.

    Ledadla budou jednoduse to samy, budou pridavat dalsi a dalsi, neustale prekobavat jejich parametry, podle toho jestli budou lepsi hraci litat s tim nebo onim. Oni totiz neumej a ani netusej jak se dela balanc.
    Pokud sis stacil vsimnout tak se naprosto vzdy opakuje cyklus - pridaj novej stroj, jako prvni se k nemu dostanou dobri hraci (protoze maj naexpeno), ti s nim maj naprumerny vysledky => stroj se jevi jako OP => nerfneme ho, nasledne se ke stroji dostanou lamy => stroj se jevi jako slabej => buffneme ho a tak porad dokola.
    Oni totiz balanc resej podle toho, jaky na stroj ingame staty => jak dobri hraci s nim hrajou. Dmnti ... Jo a samo, zcela nepokryte (si to nechali "patentovat") davaj lepsim hracum penalizaci, at uz v podobe retardu, ktery chytej do tymu, nebo v podobe haluz faktoru/bulhara, kteryho jim posadej do tanku/kokpitu. Takze se zcela bezne stava, ze hrac se statama v prvni tisicovce netrefi za celou bitku vubec nic ... kdezto lama co ma hitrate 10% ho prvnim vystrelem znici.
  • tomocz
    Ve Warthunderu jen leatdla, který skutečně lítaly a rozhodně jich není málo (a to je jich tak polovina do budoucna zamýšlenejch)
  • ales.smutny
    http://games.tiscali.cz/preview/war-thunder-neni-o-konkurenci-world-of-tanks-ale-o-valce-63828
    http://games.tiscali.cz/preview/world-of-warplanes-vyjde-v-zari-war-thunder-spolecne-s-ps4-63791
    a dál... http://games.tiscali.cz/war-thunder-15096
  • Pořád jen World of Warplanes, je tu článek jen o tomto, o War Thunder jsem se dověděl jenom z diskuse. Dnes je mi 100% jasné že redakce podstrkuje PR članky :) gratz a udavte se prachama!
  • Zayl
    No jo, potom by bylo třeba to udělat zajímavé z hlediska herních mechanik. Což samože není kompatibilní s F2P arkádou.
  • NJ ale to je na CESNU :-)
  • Na jednu stranu souhlasím že tolik těch blueprint tanků by tam být nemuselo... ale nadruhou stranu, nebylo by těch strojů tam pak až moc málo?
  • Bude to taky scifi jako WoT ? Kde je 50% strojů který byli tak možná na papíře.
  • Nejen vyrazivo ... on autor navic placa kraviny i proto, ze vykon motoru nema s dostupem spolecnyho temer nic.
  • Ve wotku jedes 10minut pres mapu a pak ti prileti satelitne navadena atomovka od arty a vymaze te z mapy ... a vybrat si, ze chces hrat bez toho nemuzes.
  • Ale opusti ... mam ve wotku v garazi kolem 100 tanku ... a uz to hraju spis prilezitostne (max hodinu do mesice) abych se presvedcil, ze je to cim dal horsi. Z mych spickovych tanku sou uz davno papiraky, ktery nic nevydrzej, maj dela, ktery nic neprostrelej ... a navic vsichni lepsi hlraci uz davno utekli, protoze hrat se stadem dmentu...

    Podobne mam kamose, kteri na tom sou stejne - desitky tanku a uz to skorem nehrajou, protoze koho by bavilo v kazdy bitce pobit 5 enemaku a pak stejne prohrat ... a samo prodelat.
  • U wargamingu? Neblazni ... uz z toho mala co ukazali je jasny, ze bitevni lode po sobe budou strilet z 30ti metru ... a pak si to prfici slamena dzunka a tvoje yamoto jednou ranou potopi.
  • Samozrejme, ze to nemusi byt pouze joystick, sam mam HOTAS vcetne pedalu.
    Vychazim spise z kontextu toho clanku, kde autor pouziva takovych vyrazu ("vrtule dokáží umlátit řidší vzduch"), ze mi malem vypadli oci z dulku ...
  • Jinak WT má velni silbou českou hráčskou základnu. Prakticky v každé hře narazíte na někoho s nikem CZ nebo na čecha. A dokonce už jsou i velmi aktivní guildy (Například CSAF) takže námětů na článek o WT by bylo...teď jestli se toho někdo chytí.
  • GlaDOS
    Vida. Konečně velmi přínosná diskuze. Právě jsem začal stahovat War Thunder. Z videí vypadá moc dobře a docela se těším na příští rok, kdy ho snad prubnu s Riftem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit