Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten přeskakující křížek mě taky dost vyděsil, ale přijde mi že, se to se zvyšujícím se skillem střelce dost zlepšuje, řekl bych, že jsou všechny skilly všech členů posádky na ovládání tanku v porovnání s WOT víc vidět. Taky je fakt, že tím že se v arkádě náměr nastavuje automaticky často dochází k tomu, že i při jemném doměřování se do středu na chvíli dostane ve zvlněném terénu něco co je mnoho desítek metrů před nebo za zaměřovaným tankem, hra na to okamžitě reaguje a dojde k přeskočení křížku.
  • WT ma ale zatim co se tanku tejce co dohanet. a nemluvim ani tak o tancich samotnych jako o napr zamerovani (poskakujici krizek v arkade je katastrofa), mapach - jako tanky v dzungli ... tragicky UI - je opravdu velice zabavny neustale prehazovat tanky/letadla/.. v karuselu a k tomu jeste zkoumat, ktera posadka co umi ...

    A zcela obecne i kolem letadel ... pomerne nechutne pomaly loadovani (dopce fakt nechapu, proc neudelaj 64bitklienta a nenatahaj si ty mapy do RAMky).
  • Docela i chápu že tam nebudou ponorky, komu by se taky chtělo sr*t s vymýšlením úplně nového systému tak aby tam pasovaly. *1* *1* A k těm nekončícím debatám. Asi nejlepší bude až to vyjde si to stáhnout, nekafrat, vyzkoušet a popř. zahodit ostatně i tak nějak jsem vcelku v klidu přešel z wot na WT a byl jsem až překvapen jak dobře graficky to běží na mém průměrném noťasu...
  • No jsem vážně zvědavý jak se s tím poperou, protože jestli mají kluci z WG s něčím vážně problém, tak je to práce s prostorem. Sotva zjistili, že kombinace malé mapy, superpřesné střelby bez náměru a minimální penalizace u průraznosti v závislosti na vzdálenosti vede k možnosti na otevřených mapách ničit tanky v podstatě ze startovní pozice -viz Malinovka/campinovka, a končí nekonečným kempováním- přišli s "geniálním" řešením- ne omezit výše zmiňované, ne přidat možnost hrát s více tanky v jednom matchi- tak jako ve WT, ale začít dělat superkoridorové mapy, ale tím zároveň i znemožnit středním a lehkým tankům využít svojí hlavní výhodu -rychlost a manévrovatelnost.
    Lodě jsou na prostoru ještě více závislé, boj větších ráží probíhá na mnoho kilometrů, není se kam skrýt, a tak rychlost a manévrovatelnost jsou velmi důležité parametry,
    Co s tím ?- 50 metrové vlny za které se půjde schovat ?, pozemní mapy s třemi vodními kanály?,permanentní mlha ? -nebo budou prostě stejně jako tanky "neviditelné" a budou vyskakovat až z bezprostřední vzdálenosti ?- jestli ano, tak opravdu hodně štěstí při hře např. s torpédovým člunem:)
  • Lotr
    Jj budou.
    Jen se řeší balanc. Ono to fakt není lehký začlenit do námořní hry aby nebyly OP. takže asi nikdo nečeká ponorkový simulátor. Ale budou tam.
  • Lotr
    Po Warplanes který jsou prostě příšerný (letadlo má HP wow - zbraně nekonečno munice WOW WOW atd. atd.) myslím že si radši počkám až budou lodě ve War Thuder.
    Protože vám řeknu jak tohle skončí.
    Nakonec po prožrání se prvním tierem budou všichni dřepět v bitevní lodi (protože je sakra awesome) a budou po sobě všichni střílet na kilometry. A nakonec vyhraje ten kdo si zaplatil magickou munici.
    No..no..no no no. Prostě no.
  • sugyn
    U WT je taky mod arkada a tam takovy zalezitosti jako 25% nahodny faktor a to ze se ti schova tank velky jako panelak na sto metru nejsou.
  • wenceslaus
    Promiň, ale tyhle informace máš odkud? Tak na 1,5 km střílela 88 vceku běžně. Jdou vygooglit i záznamy o přesnosti na střelnici a v boji. Ano, Ruští tankysti nezahajovali palbu nad 600m, protože ovšem jejich zbraně na tu vdálenost buď netrefily nebo neprorazily.
    A ne, pancíř Tigera rozhodně lecos neprostřelilo a to právě vedlo k vývoji tanků jako byl třeba Firefly, T-34-85 a pod.

    Tady je třeba graf průstřelu pancíře Tigra Ruským 76,2 mm, montovaným na T-34 té doby: http://www.wwiiequipment.com/pencalc/Generated/37.jpg?678882
  • Kdybyste se radši místo dohadování se o systému HP podívali na videa, která už jsou ke shlédnutí na stránkách WoW, tak byste věděli, že systém z tanků je pro lodě moc jednoduchej a sám ani nechápu, proč můžete srovnávat WoT, WoP a WoW i jinak, než že to jsou F2P systémy her, když to maj na starosti odlišné skupiny developerů...
    Jinak pokud vás to nenadchlo, tak vás do toho taky nikdo nenutí (ale myslim si, že ikdyž je to hra prakticky zadarmo, tak se najde pár remcalů co na tom budou chtít najít špínu už od začátku a popravdě...taky bych našel pár vad na prvních verzích WoTu nebo WarThunderu, ale tomu se řiká "vývoj")
    Btw. Ti, kdo mají zájem o ponorky, mohou zabrouzdat historií a hrát Silent Hunter sérii...a pokud jste i to hráli, tak jistě chápete, že ponorka má devastující účinek na jakoukoli loď a letadlovky jsou proti nim spolu s bitevníky bezbranné, takže jediná (a poměrně zanedbatelná) hrozba je pro ně destroyer...
  • Se obavam, ze zadnej neexistuje a jeste par mesicu existovat nebude.
  • Myslim ze mluvime kazdy o jine hre...
  • Arkada muze byt zabavna ... pokud se chova ocekavatelne. Co myslis, jak moc je realny, aby lehjkej tank upifak svoji 50tkou hvy tank? Jak moc realny je, aby se vubec na dostrel bitevni lodi priblizilo cokoli mensiho? Presne takhle to ale bude vypadat ... ze ti tvyho bitevnika nakonec upifa nejaka papirova dzunka.
  • To mas jednoduchy .. .prijde mamlas, precte si nekde, ze tygr sejmul tank na 2,5km ... a ocekava, ze jeho herni tygr bude likvidovat vse daleko za horizontem ... uz si jaksi neprecte, ze to byl zcela vyjimecny zasah, a ze realita byla uplne jina (na min nez 500m nikdo normalni nezahajoval palbu - plejtvani munici, prozrazeni pozice ...). Zaroven si zapomene precist, ze na vzdalenosti na ktery se bezne valcilo ... toho tygra prostrelilo lecos.
  • Tak mě osobně by vůbec nevadilo kdyby se s mapama od začátku moc nehýbalo, teď se upravují a mění každou chvíli a moc velké zlepšení v tom nevidím... stejně tak nesouhlasím s tím aby se nějaké mapy vyřazovali jen kvůli tomu, že někteří hráči je hrát neumí a brečí...
    Ať se sakra ty mapy naučí hrát a přestanou bečet... to je stejné jako pláč nad goldovou municí... sakra jde koupit za kredity tak co jim vadí? Ať ji používají když chtějí a když ne tak ať těm co ji mají nenadávají... osobně vystřelím tak jeden gold za pět bitev (a někdy ani to ne), u některých tanků (a to i na vysokých tierech) ani žádné goldy nevozím a mám snad nadávat a urážet ty co mě goldem zabijí? Prostě měli víc štěstí a nebo jim to lépe vyšlo...
  • Oni přece neignorují realitu. Tak určitě.
  • Nikde neni receno ze nemuzes vypustit tech par dnu/tydnu kdy ponorka honila konvoj ...

    Jednoduse zahajis misi v nejakym postaveni, kde das ponorkam sanci ...
    Souboje lod vs lod ... se odehravaly .. hmm ... naposled v prvni svetovy. Ve druhy uz to je naprosto extremni vyjimka kdyz se vubec dostaly lode do bojovyho kontaktu. Daleko driv je totiz nasly letadla.

    Neni problem postavit misi na tom, ze mas doprovodit nejakej AI konvoj z mista A na misto B ...a ukolem ponorek je jich co nejvic zlikvidovat.
  • Souhlasím, docela mi tito hráči lezou na nervy. Když si myslí, že jiný národ je lepší tak ať za něj hrají (osobně mám velmi rád právě Němce i když teď se mi docela líbí japončíci)... nadávají jak ten tank je perfektní a ten jejich stojí za dvě věci, ale jen do chvíle než ten tank mají potom na něj nadávají jaký to je šrot...
    Já mám přehrané všechny národy (teda kecám u Japončíků mi schází STB-1 - teď mám Type 61 a ještě mi schází arty, ty nehraji nestidím se přiznat, že za ně hrát neumím), v garáži 43 tanků z toho 23 desítek a můžu tedy srovnávat... a ano podle mě jsou tanky docela vyrovnané, každý má své silné a slabé stránky, je jen na hráči aby ty silné stránky využil a ty slabé co nejvíce eliminoval...
  • stremhlavy bombarder je jasne dany...nikdo kdo se jen trosku orientuje, nepouzije pro stremhlavy bombarder vyraz ,,hloubkovy,,
  • Jednoduse ... 8vs8 yamato + nejaka ta stafaz kolem ... pifat se budou na par metru a nad palubama budou vyskakovat cislicka s ubyvajicim HP. Ledadlova lod pak bude fungovat presne stejne jako arty ... proste ze satelitu namiris ... a priletej tam AI letadylka ...
  • lol ... mluvit o rozbity hratelnosti u wargamingu ... lol ...

    Ponorka ma palebnou usilu 4-8 torped ... 1+1x za 1/2 hodiny. Pak konci ...

    Nemluve o tom, ze z toho bude pifani krizniku na 30m ... coz by v realu vedlo k anihilaci protivnika prvni salvou ... a na vic nez 50m se uz diky maskovani neuvidej.

    BTW: A bude to hrat stejnych 30 lidi co hraje jejich letadla ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit