-
Bioware uz davnou neni tou spolocnostou ktorou byval, hlavne pod vedenim EA ktora vsetko tlaci rychlo a nic poriadne nedoroby, a zjednodusovanie je pre mne dalsie - pri tejto hre
-
A ty věříš, že to bude dobrý kvalitní RPG nebo spíš rubačka pro masy?
-
Nepatřím k těm lidem co musí hned něco odsuzovat, obzvlášť když se jedná o hru společnosti jako Bioware, ale to zjednodušování ne-li osekávání mě čim dál tím víc se*e
-
já už pro jistotu předobjednal :), Dragon Age 1 nebylo špatné, ale uplně mě neuchvátilo a podle všeho o dvojku ani okem nezavadím :)
-
" Co myslíte?" - Myslim, ze si pockam na Witchera 2. To bude aspon poriadne RPG :-)
-
prostě z toho zůstane lineární koridorová akční hra. hmm, to už vlastně byl i první díl ... tak nic
-
V poslední době se mi zdá, že začíná být součástí mainstreamu, nadávat na mainstream *4* ... Nedělej unáhlené závěry a počkej si na finální produkt.
-
Mýlíš se. Bioware se rozhodně nechce přibližovat Diablu, God of War či snad Call of Duty...Oni vědí, že systém rozhovorů, možných romantických či přátelských vztahů - prostě vývoj vlastního charakteru i npc, je něco, co jim hráči baští a chtějí to. Prostě to bude protkaná výbornými dialogy a zajímavým rozvojem postav. To je něco, co Bioware umí, nemá v tom konkurenci, vydělává na tom a rozhodně to nebude chtít měnit.
-
Vaříš z vody. Nevíš absolutně nic, mohl jsi tak maximálně vidět několik nicneříkajících videí, které navíc byly z konzolové verze.
-
Na Dragon Age II se nemůže nic pokazit, protože je to pokračování už tak nepovedéné, akční hry Dragon Age I. Programátoři a tvůrci někde cestou času ztratili kontext starého žánru RPG a vymysleli úplně něco jiného, co tu opravdu ještě nebylo a tuto svoji novinku zcela průlomově a neočekávaně pojmenovali RPG. Určitě se nebráním podobným mixům jako je Dragon Age nebo Mass Effect, ale divím se, že těmto arkádám pro velice hravé a tím i naivní dětské duše se dnes říká Role Playing Game. Ještě dodám, že i já jsem se děsně bavil se hrou Beyond Good And Evil ale v Dragon Age jsem viděl podobné hrdiny, akorát byli převlečeny za Schwarzeneggery a Dolly Buster v téměř fašounském spolku, který se tváří hrozně vážně a zodpovědně promlouvaje o velkém smyslu toho, zda je lepší zabít stovku, nebo tisíc, nebo desetitisíce. A to už i mě příjde jako na silný příběh trochu moc. ,-)
-
presne
ja si uplne posral morrigan, a pak si ji vykoupil kvuli vztahu darkama.....
ale zase kdyz si byl pekny zrmd, tak ti odesla pulka party coz tez nebylo nijak dobre :/ -
Aby to ale zase nebylo jednostranné, tak budu rád, když se ve 2 vyvarují těch pitomých dárků. To dle mého názoru dost kazilo právě ten aspekt, na kterým tady všichni nadávají, že ve hře nebude. Nepřijde mi moc logické, že naprosto zásadní rozhodnutí a jejich dopad na oblibenost a loajalitu lidí v partě se můžu vykoupit lacinými dárky. To je jako kdybych někomu zabil psa, pak mu dal plyšovýho a vše bylo v pořádku *7*
-
Taky si DAO II nekoupim jednicka mi uz prisla hodne zjednodusena, ted jeste zjednodusi II,,,,maji byt akcnejsi souboje.......at z toho rovnou udelaj akcniho heretika .......
-
Bože néééé proč ničit něco co bylo na prvním díle v pořádku a neudělají raději nový engine !!!!
Prvně ME 2 a ted tohle......... zbytečné cokoliv povídat, když se ty hry dnes dělají pro naprosté idioty -
Nj, na amíky ty emoce byly moc složitý asi.
-
Nechápu, Dao byl neuspesnejsi Bioware titul, takže prodeje byly ok ! chapal bych treba zjednodusene konzolove verze, ale na PC to fungovalo super ! Rekl bych že tam bude stejný posun jako z Me-Me2, jako kdyby dali jiný bojový systém (akčnější třeba jako ve witcherovi, hře by to možná slušelo) tak to možná tak nepohnojí, ale ubírat RPG prvky ve prospěch akce??? OMG ! jo ti co si stězují jsou růže mezi trny jednoduchých hráču call of duty. Ale nemuzete to mit bioware za zlé, bud udelaji kvalitni a hlubokou hru kterou můžete otočit 4x, a prodají jí 5mil. nebo hru zjednoduší, tím jí otevřou mainstreamu a prodají ji 8milionu. Byznys je byznys, a za tuto situaci vděčíme mainstreamu který nás táhne dolů- *7*
-
Klasické RPG vždy bylo atraktivní pouze pro úzkou skupinu populace, nemůžete si snad myslet, že by mainstream něco takového kupoval, když o to nikdy dřív nestál.
-
Já teda nevím, ale podle mě nebyl ani první díl old-school RPG. Naopak bylo to RPG převedené do moderního kabátu. Teď to osekávají, škoda. Uvidíme, co z toho vyleze, ale první dojmy rozhodně nejsou zrovna nadšené.
-
Je to jasné. Je to kšeft. Pokud si hráči žádají filmové zážitky s občasným stiskem ATTACK/FIRE tak jim to výrobce her musí dát. Že je pár lidí co se jim líbí složitější příběhy, to je neuživí. Bohužel. Svět spěje k rychlým a krátkodobým požitkům.
-
Pravda.. ač smutná..
Přitom je to jen blbost vývojářů, mě samotného často napadají výborné nápady které by hry ohromně vylepšili, kdyby vývojáři všech her, ne jen RPG, udělali ankety: Co chcete mít v naší hře, a vybrali by pár nejlepších nápadů, na kterých by mohli pracovat třeba s jejich majteli, bylo by nice kdyby do herního průmyslu zapojili i normální hráče, neříkám že to tk nedělají ae ne takhle..
SPoléhají se jen na sebe a nápady hráčů, výtečné nápady, nechávají stranou..
Což je škoda, potom by hardcore RPG neupadalo do zapomění..