Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomasrippl

    No tak to rozhodně ne to s tímhle souhlasím. Ty malé TV místo monitoru je rozhodně nesmysl. 100hz už jde. 

  • Johnny

    Ano přesně tak. Pokud máš 144hz monitor a jedeš na 60fps, tak se to muže zdát dejme tomu podobné jako 30fps na 60hz monitoru

    Proto se vymyslel G-sync a podobně :)

  • Johnny

    Tak ona vetsina levnějsích TV má 50hz panel. 1ms mě taky nebere, ale normální monitory mají cca 5ms a tv mají řádově víc.

    taky mě to nijak netankuje, mam 55" Philips TV se 100hz panelem, a jelikož na ni nehraju Onlajn střílečky, tak mě nějaky odezvy netrápí.

    pokud si ale někdo koupí menší TV a dá si ji na stul jako monitor, a jede na tom nějaky """""progaming""""" tak to asi nebude to pravé :D

  • Hanzales
    Doma čučím na 27" 1920x1080 (60Hz), v práci na 27" Retina (Mac, nemám ho rád) :) Tak jako tak je to fakt o zvyku a dokud člověk kouká na 60Hz, je na to adaptovaný. Pamatuju doby CRT, které dávaly i těch 240Hz, člověk jel tak na 160Hz a pak viděl u 60Hz panelů lítat pruhy, které tam ten dotyčný neviděl :) "Kde?" "No tady!"
    Nicméně jsem měl teď možnost zkusit něco na 144Hz monitoru a pak dokonce i na 240Hz (malá úhlopříčka, ale obraz stabilní jak stěna za ním). Co se mi ale zdálo, tak že když jsme pro porovnávání přepli do 60Hz (Fortnite), tak jsem cítil takový nějaký lag, což ale doma na 60Hz panelu když hra běží zamčená v 60fps (Doom, Battlefield) nepozoruju.
    V těchto dvou titulech speciálně dokonce i zaplý V-Sync nějakým zázrakem nelaguje, asi proto že to stíhá klidně 120 a řeší to šikovně implementovaný buffer (1,2,3 snímků dopředu). Každopádně škub 180 a je to tam.
    Hlavní rozdíl vidím hlavně v obraze při pohybu, kdy více Hz opravdu dělá hýbající se scénu mnohem stabilnější a ostřejší.
    Je možné, že na 60Hz monitoru bude hra běžící v 60fps vypadat plynulejší a méně mázlá, než na 144Hz, nebo 240Hz monitoru? Má to někdo možnost porovnat přímo vedle sebe?
  • Whoossain
    Mně osobně je sympatičtější 60Hz bráška, kterej sice nemá frekvenci 144Hz ale má aspoň 32". A jo, ta cenovka taky hraje poměrně zásadní roli
  • tomasrippl

    No podle tebe je teda jediný parametr odezva? Mě radši zajímá frekvence rozlišení podání barev. Odezva taky nebudu lhát ale abych mastil nad 1ms a vic nic to fakt ne😀😀

  • Johnny

    ukaž mi TV s 1ms odezvou

  • tomasrippl

    No za 2k si nekoupí kvalitní monitor, to je jasné kord když by to měla být 34. Jenže on má na mysli rozlišení toho monitoru. On má monitor o těhle palcích takže o úhlopříčkou přes 30 palců za 2tisice nečeká 

  • S tím 3440x1440 to není zase tak drastické. Sám jsem si pořídil na práci 34" ultrawide a kombinace i5 3570K a GTX 1070 většinu her zvládne bez problému. U těch náročnějších sice musím oželet 60 fps nebo ultra nastavení a spokojit se s high nebo very high, nicméně dobře optimalizované hry nemají vůbec problém.

  • Lol rant boy co hraje na chciple televizi a place, když mu někdo do ní rejpne 😀😀😀 p.s. jack píše o 34" monitoru za 2,5k a bude mít telku za 400, to jo 😂

  • tomasrippl

    😀😀😀 to nemyslíš vážně? No jsou televize i s nízkou odezvou 😀😀😀 stačí si ji jednoduše vybrat při nákupu 

  • Johnny

    moc se o to nestarám, ale podle mě hlavně v odezvě...

  • tomasrippl

    Jenže rozlišení není jediné měřítko kvality zobrazení, navíc podle tvého souzení na jakém základně se televize nemůže rovnat monitoru? Asi záleží jaká televize a jaký monitor ale to asi machýrkovi michalflekovi co mu máma koupila na splátky monitor asi nechápe. Zkus mi popsat vcem se žádná televize nemůže rovnat ať se neztrapníš stejně

  • Johnny

    Zadna TV se nemuže rovnat Monitoru.

    já sám mám UW monitor, ale jen 2560x1080 pač nemám 2x 1080ti abych krmil UWQHD xD


  • tomasrippl

    Co to tady meleš? Jaká telka si nešketne s tvým monitorem? To nikdo nechápe, třeba má 4K za 15 ale třeba za 400k což ten tvůj nejakej chciplej monitor nemůže srovnat. 

  • dworkin

    V zásadě nemám problém utratit tolik peněz za něco, do čeho koukám řadu hodin denně, ale v téhle cenové hladině už to musí být zcela bez kompromisů.

    Obecně investici do monitoru vnímám jako investici do postele. Na té taky strávím spoustu času a taky se se na ní často šetří ("přece si nekoupím postel, která stojí jako ojetý auto!"). Pak se lidi divěj, že se pořádně nevyspěj nebo že je bolej záda.

  • dworkin

    Zvlášť když při tom všem ještě studuje vysokou školu života. 😀

  • Na 144hz ale nebudes mit stejne casy snimku, nebot potrebujes jeden snimek zobrazit 3x, ten dalsi jen 2x atp. Nerikam, ze to bude nejak extra zavratny rozdil, ale i tak by me zajimalo, jestli si tohle nekdo otestoval.

  • Zapoji se to pres NVLink, coz tady neni nic jineho nez SLI mustek s vetsi propustnosti. Graficke karty maji identicka data v pameti a dale uz zalezi na enginu, jak si to jaky programator osefuje. Takovy nejjednodusi pristup muze byt takovy, ze se karty stridaji v pocitani snimku a velmi lehce tak dosahnes 2x vykonu. Ale to jsou jen prumerne fps, konzistence casu snimku naproti tomu dopadne velmi bidne, protoze tenhle jednoduchy zpusob ma velmi viditelny micro-stuttering vlivem toho, ze ne kazdy snimek se pocita stejnou dobu. 

    Nema smysl se v tom hrabat o moc vic, problemy to ma, stale, a zapinat a vypinat se SLI musi na bazi kazde hry zvlast a proste si musis udelat pruzkum, ktera hra to umi. Pokud to ale funguje, jak ma (napr. Sniper Elite 4 / Shadow of the Tomb Raider), je mozne dnes hrat ve 4k@120fps. Na zaver videjko znameho kanalu, kde sice testuji primarne RTX Titany, ale jsou tam i vysledky 2080ti a 1080ti v SLI. https://www.youtube.com/watch?v=4-fzflZAWME

  • KrPa

    snimky se jen opakuji, takze ve vysledku budes mit porad "60 fps"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit