Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Čo tu všetci riešite? Áno, ani mne sa moc nepáči skok, ktorý spravili. Séria, ktorá začala v období križiackych výprav je teraz v období pirátov. Poriadny skok. Taktiež sa mi nepáči, že každý rok tu máme nový diel, ktorý ma kopu DLC. Ale, čo už z tým narobíme? Aj keby sa postavíme na hlavu, AC nikdy nebude dokonalá hra pre každého.

    Ale bohužiaľ mi pripadá, že značka AC sa stala ďalšou dojnou kravou herného priemyslu, čo je veľká škoda...
  • Ubi jim to vydávali, takže jim do toho nejspíš kecali
  • Přísahal bych, že BiA má na svědomí Gearbox, ne Ubisoft :P
  • no, a tady by práve nastoupila ta (absentující) stealth část, kdy by ses musel strážím vyhýbat, místo abys je kosil po desítkách, protože by tě jinak hned zabili. mě by to třeba bavilo víc :)
  • Animus sice nemám, ale věnuji se 10 let reenactmentu několika období (gotika, třicetiletá válka, napoleonské války a druhá světová válka). Takže polovině zdejších expertů se usmívám. *4*

    Jinak k tvé volbě obtížnosti. Ono by to bylo sice skvělé zemřít po jedné ráně, ale musíš pochopit, že by jsi v takové hře neměl šanci. V AC3 po tobě nechodil jeden protivník a kdyby to bylo dle reálu, nebo tak jak píšeš, myslím že 10 sekund v takovém boji bys zemřel a koho by to byvilo furt loadovat kvůli pětičlenné hlídce. Což by vedlo zase ke kritice, že hra je až moc těžká. Prostě člověk si nevybere, nezavděčí se každému.
  • Rhulad
    Jo Raven Shield u toho jsem strávil taky času .) Další díly taky bohužel o ničem.
  • Settlers, Brothers in Arms, Rainbow Six a spousty dalších sérií co doprasili.. nakonec je možná dobře že ještě nemáme 6. pokračování Beyond the Good and Evil
  • Rhulad
    Ubisoft svoje značky ničí sám. Tak Splinter Cell je skvělý příklad. Původní hra i Pandora Tomorrow a hlavně Chaos Theory - to byly prostě super záležitosti pak šup a je po sérii. To samé Warrior Within nejlepší princ a pak se to muselo stočit tak infantilním způsobem, že mě to hlava nebere. A AC tahle série byl výborný nápad bohužel u toho jen zůstalo.
  • AC 1 + 2 + BH super. Takové nijaké Revelations. Propadák AC 3. Tohle po dlouhé době vypadá na výborný díl. A je mi celkem jedno jak se to jmenuje, hrát se to zřejmě bude skvěle. Těším se a Dan taky.
  • Tilwaen
    Nevím, za co máš mínusy, v tomto s Tebou musím souhlasit - od dvojky byly veškeré souboje velice triviální, prakticky nulová obtížnost. Nemluvě o pokrouceném stealth systému ve trojce, kdy bylo rovnou nejlepším řešením tam naběhnout, jednou zatočit tomahawkem a nepřátelé radši umřeli sami.
  • Tilwaen
    Završení ságy? Nenech se vysmát *4* Však sami v Ubisoftu říkali, že pracují současně na 2 AC projektech. Dává to smysl, pokud chtějí každý rok produkovat jednu AC hru (což, dle jejich vlastních slov, chtějí).
  • Acho jo, proč to musí být Assassins creed. Proč nto nemůže být pěkný sandbox pirátského života? Správně temný příběh, s řádným soubojovým systémem (ne ten primitivní Creedovský) s možností být pirát gentleman nebo být hrdlořez co podžezává krky a prodává lidi do otroctví. Takhle to zase bude klaďas slaďas...
  • To byla jedna z prvnich věcí, která mě napadla. Přemýšlím, co to má vlastně společného s AC tak, jak si jej vybavuji. Ale nehrál jsem Revelations a AC III, série se rozhodně posunula, jen ten směr podle mě dost vybočuje z původní předlohy (stejný byl i Double Agent v sérii Splinter Cell).
  • mělo by se to jmenovat jinak
  • Zdá se to jen mně, že je toto série (hra), o které se tu nejvíce a nejčastěji píše? Ale vůbec si to ta hra nezaslouží! Tak proč...? Nebo se pletu?
  • hmm, a než by ho postříleli, došla by jim munice kvůli regen zdraví:)
  • Trailer docela nuda, nespadl tam ani jeden mrakodrap.
  • Jack1947
    Vypada to ze dojde , k velkemu posunu (mozna) smerem nekam jinam, zakladni idea zustala stejna jen uz bude půodavana jinak, Urcite to bude k dobru teda v to doufam, zaroven zrejmne zavrseni cele te sagy takto sakra musi bejt poradne, ne zatim mne krom 1cky nepresvedcily o tom.
  • nebyl by takový problém přidat volbu obtížnosti, insane pro magory kdy půjdeš dolů na jednu ránu, on by nebyl ani takový problém udělat AI co nemá inteligenci nohy od židle, ale jak se říká, to není bug, ale fíčura *1*

    naživo bych to zkusil, máš doma animus? *3*
  • MidnighT91
    Bílá kápě je od toho, aby každej přesně věděl co byl zač ten, kdo mu právě propíchnul srdce...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit