Přejít na výpis diskuzí
Ztraceno v procesu: Fallout: New Vegas a Van Buren v přestrojení
18.1.2013 | Ladislav Loukota
109 příspěvků
-
Diky za clanok! Trochu ma ukludnilo, ze aj ked im Van Buren proste nevysiel, nebolo to naskodu, prave naopak. Na dalsi pokus vznikol FNV.
-
Podívej tahle hra je v první řadě RPGéčko, tzn. hodnoty vlastností, skillů a gearu jsou tu určující. Případ, který uvádíš, pro tebe má být sdělením, že na to prostě zatím nemáš, nebo máš špatnou taktiku, případně oboje...
-
Karma je pouze zpětná vazba pro tebe, abys věděl, jestli pásháš ošklivosti, nebo jsi spíše hodný. Směrodatná a herně vypovídající je reputace, která se pro každou frakci počítá zvlášť.
To je zásadní rozdíl oproti F3, kde se karmou řídily všechny postavy a frakce. Bylo to umělé a pitomé.
kupování je celkem v pohodě, ale pravda, že nemá smysl kupovat věci, které lze najít. Opravy jsou dost nevyvážené a tam se skutečně vyplatí jedině oprava svépomocí (repair skill). -
A vo tom to je. Ale karma je jaksi vševědoucná, takže asi ignorovat. Stejně to jsou tak minimální hodnoty, že to pak dál nebude mít vliv...
Ale dává to trochu i smysl, přeci jen pokud se ztrácí věci kudy chodíš, tak normálního člověka by napadlo, že s tím třeba i něco máš společného, i když tě nikdo neviděl. :) -
borci poraďte mi s FNV prosím - když něco ukradnu, tak mi skočí hláška, že se mi zhoršila karma i přestože mě nikdo neviděl. Mám to ignorovat a krást dál nebo mi to bude nějak ovlivňovat hru? V F1 a F2 jsem kradl jak straka a tam mi to nikdy neuškodilo, protože jsem se nenechal chytit... V FNV jsou všechny věci brutálně drahé a když už něco koupíte, tak je to polorozpadlé a chce to ještě dražší opravu... Pořád přežívám jen tak tak, mám slabou zbroj a jen polofunkční zbraně
-
Připlížit, granát do kapsy, mezitím dalšího párkrát střelit do hlavy, utéct za skálu a cestou za sebou házet miny, dokončit je na blízko brokovnicí nebo samopalem. Když si najdeš dobrou taktiku, tak sejmeš většinu protivníků v pohodě. A pokud to ani potom nejde, tak budeš muset počkat na vyšší level.
-
To by podle tebe bylo lepší, kdyby si mohl radscorpiony umlátit pěstí hned na 1. levelu a doběhnout do Vegas za hodinu? Mě se to náhodou líbilo a připadalo mi to jako dobré řešení pro omezení hráčova vlivu na začátku hry. Kdyby to byl Gothic nebo Witcher, musel bys splnit 20 questů jen aby ses dostal z Goodsprings.
-
No jo, další, co se vrhá do boje a nenapadne ho, že když to moc nejde, tak že má buď odtáhnout a přijít později, nebo (v tomhle konkrétním případě) sehnat drogy a nebo mít dostatečně vysoké plížení.
-
Mně se to stalo zrovna včera, když jsem osvobozoval ty dva zajatce od Legie. Byl jsem sice teprv na 6. levelu, ale když jsem chtěl sejmout toho strážného s přilbou, tak jsem musel z 10mm smg vypálit asi 6 dávek do hlavy z blízka na 95% a to mám navíc perk zvyšující kritické zásahy. A než přiběhly posily, tak jsem musel ty borce rychle rozvázat a utéct, protože proti třem maníkům v lehké zbroji bych neměl šanci vůbec... Pokud by to byli třeba supermutanti s rotačákem tak neřeknu, ale když nemáte šanci proti polonahému legionářovi, tak to vypadá fakt dementně, nemluvě o tom, že oni prakticky neminou, kdežto hráč, pokud nepoužívá VATS, tak jeho zásahy mají mnohem menší účinek... Já osobně bych úplně zrušil VATS a vyřešil používání zbraní tak, že pokud má člověk malý skill, tak mu zbraň bude hrozně kopat a bude trvat dýl než vrátí hlaveň směrem na cíl + delší přebíjení + při poruše na nízkém lvl nemožnost opravy... a skillem by se tyto věci zlepšovaly.
-
Sice dostáváš mínuska, ale přitom máš pravdu. Když se člověk pozorněji podívá na některé části mapy, tak se cesta stáhne do úzké uličky (údolí), ve které čeká nějaký silný nepřítel. Na začátku hry tak vlastně téměř nemáte šanci jít směrem do Vegas, protože údolí je plné potvor, které jsou nepříjemné i na levelu 10 natož na začátku...
-
Jak by taky mohlo, když v F3 je brutální level scaling a ve FNV fungují těžcí nepřátelé jako bariéra říkající "tudy ne". :)
-
F3 i FNV jsem se něco napařil a něco ani velmi velmi vzdáleně podobnýho tomu co píšeš se mi tam ani jednou nestalo...
-
FNV je sice narozdíl od F3 dobrý, ale ten systém soubojů je prostě debilita. Střílet někoho s vyšším levelem 2 minuty do hlavy fakt není zábava.
-
až na to že to přesně Forrest neřekl... :-) než jsem se před nějakou dobou konečně dostal k tomu abych si pustil Forresta v orginále, tak jsem si myslel, že to opravu tak řekl... protože čeští překladatelé a dabéři si to trošičku pozměnili, a nebylo to jen u téhle věty a v téhle situaci, těch věcí se tam lišilo víc....
Ale jinak Forrest říká přesně tohle.... "stupid is as stupid does"...
což by šlo zhruba přeložit jako.... "hlupák je, kdo se hloupě chová"... -
Však taky neplánuji vytáhnout vidle a pochodně :D . Jen jsem psal panu Santovi, co by mě štvalo, kdybych FNV ještě neměl dohraný. Například se pořád vyhýbám spoierům (čili jakýmkoliv článkům o) ME3, i když se to ukázalo být skoro nemožné :)
-
já jsem si přečetl článek, o den později jsem FNV poprvé rozehrál a už si stejně vůbec nepamatuju, co jsem v něm četl... Ani vlastně nevím, jestli jsem na správných stránkách
-
zase to netreba prehanat, F:NV nieje novinka, a tento clanok je robeny skor pre fanusikov falloutu, teda je pravdepodobne ze uz asi NV presli
-
Mně šlo vždycky o příběh a atmosféru a bohužel tituly od Bethesdy mi to nedokáží poskytnout v plné dávce. To co si dovolili ve starých Falloutech tady prostě nejde. Z ekonomickejch důvodů převážně. Otázka také je, jestli jsem prostě jen nedospěl *1* Fallout a Fallout 2 jsem hrál jako kluk a tehdy jsem vše vnímal jinak *4* Nové tituly jsem hrál teď nedávno. Přikování k PC se už bohužel nekonalo...
-
Mluvíš mi z duše... O to těžší si představit, že jsou takoví, kteří se baví jejich prozrazováním *16* Já jsem New Vegas taky nedohrál, byť článek jsem si přečetl... pohoršenej ze spoilerů jsem zase tak nebyl a jsem rád, že to málo do doby, než NV zase hrát budu, stejně zapomenu *1*
-
Spoilery nesnáším. Tak já si to hodím do záložek a vrátím se, až hru dojedu. Díky za odpověď.