Přejít na výpis diskuzí

Ztraceno v procesu: Mass Effect Andromeda

13.8.2017 13:56
Ladislav Loukota 78 příspěvků

Původní vize, která by hráčské masy po celém světě ohromila, byla nakonec v případě Mass Effect: Andromeda vystřídána rozporuplnými dojmy a problematickou budoucností pro celou značku Mass Effect. Ačkoliv titul sebral negativní ohlasy hlavně za své animace, v jisté fázi vývoje mířil vstříc fascinujícím...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • " za většinu problémů samozřejmě mohla skutečnost, že vývoj nové hry dostalo na starost relativně méně zkušené studio v Montrealu, které navíc disponovalo i menšími zdroji a přísným časovým limitem "

    A jak mi pak Bioware nebo spise EA vysvetli, proc se tak verejne dusovalo toho, ze maji dost financnich prostredku na to, aby hru odlozili treba i o rok jen, aby byla co nejlepsi ?? Pokud je tento clanek pravdivy, tak nejen, ze na ME:A kaslali uz na samem zacatku, ale zaroven chteli z fanousku udelat naproste idioty, ze si ME:A koupi kvuli minulosti a budou kupovat i dalsi...
  • Holldir
    Když jsem prvně dohrál trojku tak jsem samozřjmě přemýšlel zda je dobrý nápad udělat další díl. Ale jelikož mi došlo to co každému logicky uvažujícímu hráči a fanouškovi ME (a to fakt, že M trilogie došla v svém vesmíru vrcholu a toto už žádný děj netrumfne) tak jsem byl toho názoru, ž by tuto serii měli ukončit. A pokud by ji přec jen měli začít měli tomu dát mnohm víc času právě proto aby se toto nestalo. Samozřejmě od toho nikdo nemohl čekat grandiozní story a kopírování trilogie by byl naprostý nesmysl takže s jakým sem by měla andromeda přijít když n s příběhem? No s tím s čím přišla až na ty animace a podobné nedostatky. Mířili správným směrem když změnili bojový systém a průzkum vesmíru. Osobně si myslím, že kdyby se neobjevilo těch několik podstatných problémů tak by hra mohla sklidit úspěch dle očekávání minimálně 8/10 (mínus za příběh je naprostá blbost)
  • Pěkný článek. První dvě třetiny, jsem si připadal, jak když jsem četl vývoj nehody v Černobylu. Vývoj her není sranda a pokud se text zakládal na pravdě (doufám) a ne jen domněnkách autora, je z článku krásně poznat jak byl BW během vývoje postupně v čím dál větších srač...ch a po zalepení jedné díry ve vývoji se objevily tři díry nové. Pro mě obrovská škoda, protože právě poslední třetina článku brnkla na notu nostalgie a jako fanouška původní trilogie mě strááášně mrzí, jak Andromeda dopadla. Když oznámili datum zahájení prodeje, dokonce jsem zvažoval jít na půlnoční (který nakonec nebyl). Na závěr dodám, že zatímco původní trilogii jsem zhltnul jak nic, ME:A se mi pořád válí na disku a ne a ne jí dojet. Škoda...
  • Rejsek
    Měli udělat prequel s Shepardem o jeho kariéře v armádě během nějaké galaktické války před událostmi ME1. Ne příběh o nejistém, nemastném-neslaném blbečkovi se ségrou v komatu (či naopak)
    • Problém je, že Shepard měl tři možnosti, odkud vzešel. Já bych Sheparda nechal spát, jeho trilogie se uzavřela. Ale něco z doby, kdy zvažovali Andersona na SPECTERa nebo tak by nebylo špatné.
      • jamar28
        Jenže u toho je problém, že známe budoucnost. Jaké by to pak bylo rozhodování, když víme, jak to dopadne? Myslím Andersona, válku prvního kontaktu atd.
  • Všechny články píšou o tom, jak chudáci vývojáři nestíhali termín, ale proč je nikdo neobviní z neochoty posunout termín vydání?? Hry jdou dělat buď rychle a nebo kvalitně, obojí zároveň se většinou nepodaří.

    Stačí si vzít příklad ze Zaklínače 3, vývojáři nestíhali a tak posunili termín vydání skoro o rok a půl a díky tomu vznikla legendární hra. Prostě primitivní recept. EA by si z toho měla vzít příklad!!
    • Bohužel, takhle to dnes funguje obecně. Základním pravidlem je, čest vyjímkám, oškubat zákazníka při první příležitosti. To jestli se příště vrátí není důležité.
    • Protože akcionáři.
      • Taky jsem jsem se divil, že akcionáři přece nemůžou být tak blbí, aby nepochopili fakt " nedodělaná hra = průůser = malé zisky " ... ale ne, očividně v EA drží akcie úplní idioti.
    • jamar28
      To si taky říkám. Představte si, že by to takhle fungovalo i mimo herní průmysl - ano, víme, že v nových škodovkách není možné otevřít okýnka, pracujeme na updatu. Ano, víme, že limitovaná edice naší hořčice způsobuje průjem, ale tlačil nás termín. Jistě, je pravda, že naši novou sérii mixérů vůbec není možné spustit, ale o to se postará day one patch. *7*
      • Auto neni zalezitost 60 ecek...
        Srovnavat narocnost vyvoje hry proti hořčici nebo mixeru? Kvalitni prirovnani...
        • jamar28
          O vývoj vůbec nejde, tady jde o přístup. Pokud někdo vydá produkt, který prostě a jednoduše NEFUNGUJE (třeba port Batmana), tak je úplně jedno, co je to za produkt a kolik stál. Je to prostě fušeřina a naprostá neúcta k zákazníkovi.
  • Pro mě je hlavní problém týhle hry, že to vlastně ani není RPG.
  • Mně nejvíc vadila ta celková nedomyšlenost. Letíme do daleké galaxie, máme kolik, 20k kolonistů od každé rasy, ale co budeme delat 3/4 hry? Vraždit je, protože, proč ne. I když vlastně ne, oni si dovolil nesouhlasit, tak jsme je vyhnali.
    Nebo máme celkem slušný systém na craftování, ale parťákům nemůžete změnit ani brnění ani zbraň. Tak k čemu ten systém je? Pro sebe jsem si vždy udělal jednu zbraň a tu jen vylepšoval na vyšší verzi. A u brnění jsem se ani neobtěžoval, protže ten rozdíl byl tak minimální, že to nemělo cenu. Teď hraju DAI a mám vždy radost, když najdu nějaké schéma a udělám podle něj nové brnění nebo zbraň, kterou pak dám parťákům. No a do toho ty řeči, že Frostbite není na RPG. DAI na stejném enginu nejen, že vypadá lépe, než Andromeda, ale běží mnohem plynuleji. Jde tedy spíš o to, kdo s tím enginem pracuje...
  • Hele, když se vám to nelíbí tak to nehrajte ;-) a přestaňte to znechucovat lidem, kteří to ještě nevyzkoušeli. Za mě 8,5 z 10. Ale ty 4% (bukaníři) záležitosti si mohli odspustit, ikdyž o tom slyším poprvé :D takže pravděpodobně nějaká kachna :-)
    • Diskuze, o tom to je. Ale ne každý tomu rozumí viď ;) Než kupovat zajíca v pytli a pak to vracet, tak si nechám poradít od někoho kdo to hrál, kouknu na kritiku, hodnocení a pak se rozhodnu. Zato když si přečtu, že když se nám to nelíbí a hned sme pochod hrdosti a házíš tu nějaký procenta, tak si o tobě myslím, že jsi Ludolfovo číslo *2*
      • Ty zase nečteš pořádně ;-) Nic o pochodu nezaznělo. Jsem zastánce toho, že si to člověk má zkusit sám, minimálně pokud je fanda série a ne se rozhodovat na základě neustálé a někdy i zbytečně přehnané kritiky.

        Ale ano, koupil jsem zajíce v pytli jak říkáš a třeba ze začátku u těch animací jsem nevěděl jestli se smát nebo brečet.

        Aspoň jsi urazil způsobem na úrovni :D také si o tobě myslím že jsi ludolfovo číslo ;-)
        • A ja treba nemam cas ani chut vubec zkouset hru, ktera je takhle o nicem. Svuj cas proste radeji investuju smysluplneji - treba Witcher 3
    • Co ty to seš za blbce?
      • Tak jestli to bereš za urážku tak se moc omlouvám, ovšem nebylo to myšleno hanlivě :-)
  • x_ander
    On byl podle mě problém vůbec v celém konceptu směřování série a prezentace ještě před vydáním. Původní trilogie je pro mě jeden z největších herních zážitků vůbec, ale i přesto mě Andromeda v podstatě od prvního oznámení vůbec nezajímala. Žádné informace ani trailery mi nedaly vůbec nic, co by mě na hře lákalo. No a pak se objevily rozpačité recenze a doteď jsem nenašel důvod si hru aspoň zkusit a předpokládám, že to nejspíš ani nikdy neudělám.
  • Magister_Peditum
    Škoda, že se nedrželi původního plánu přenést děj do minulosti. Ale tím experimentováním s generovaným světem to asi podělali už na začátku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit