Přejít na výpis diskuzí
Ztraceno v procesu: Mass Effect Andromeda
13.8.2017 | Ladislav Loukota
78 příspěvků
-
toto jsem zatím nenašel chuť si zahrát a pochybuju že ji někdy dostanu. Já mám ještě pořád v ústech hořkou pachuť po DAI. Přitom DAI dostávalo všude dobrá hodnocení 9/10, hra roku atd atd. Bioware bylo vždycky silné v příběhu, univerzu, lore. Bohužel v poslední době začalo to studio dělat spíš single player MMO. Vytvoří celkem velký a pěkný svět, ale vyplní to hromadou neskutečného braku v podobě opakujících se úkolů. A ten příběh se v tom totálně rozplizne. Ty jejich genderové a minoritní a rasové agitky taky lezou na nervy. Obávám se že to studio je mrtvé. Zlom kdy se špičkové studio začalo měnit na brak byl někdy kolem roku 2011
-
-
Tak nevím, nedávno jsem znovu dohrál DAO a hledal, co bych si zahrál dále a našel DAI, co sjem kdysi koupil v akci. A jelikož za pokus se nic nedá, tak jsem to nainstaloval. A podle mne DAI a Andromeda jsou nebe a dudy. DAI mne opravdu baví, dobrý příběh, skvělá grafika, super parťáci a spousta questů z nichž ty, co dělat nechci, tak dělat nemusím. Mám za sebou 55 hodin a zatím se tedy nenudím. Zatímco Andromeda mne začala nudit už v půlce, protože ty nudné věci člověk prostě dělat musel (zaleťet na planetu, aktivovat tři pilíře, aktivovat vault, zdrahnout před death cloudem doplněné o řešení jakýchsi problémů).
A už nezmiňuji totálně stupidní příběh v Andromedě zakončený tím, že přiletí jen 20k kolonistů od každé rasy, ale my strávíme 3/4 hry jejich zabíjením... -
imho jejich poslední dobrá hra byl ME1, který začali dělat předtím než je koupilo EA
-
-
Postavy - nudné, pubertální, jako když se ne moc kreativní lidé ve středních letech snaží zaujmout mladé. A mladí mají přece rádi všechno cool, tak naše postavy budou taky děsně cool a černoch bude mít dredy a swag a bude děsně krutej. No výsledek byl přinejmenším rozpačitý. Mírně mě tam zaujalo pár postav, už si ani nepamatuju jména.
Vyprávění - Takhle bych si představoval, že buduje příběh někdo, kdo nikdy neviděl žádný film. Trklo mě to už na začátku. V podstatě nulový úvod a najednou hned akce, v níž strašně tragicky zemře nám blízká postava - otec. Jenže nás s tím otcem hra jaksi vůbec neseznámila, je to anonymní postava, ke které jsme si nevybudovali žádný vztah. A tak to je celou dobu. Kolikrát jsem ani nepobíral dementní střih, jaký tam mají, nebo když cpali dramatickou ghudbu do scény, kam se to vůbec nehodila, ale jindy zase v akční sekvenci, kam by se hodila, bylo ticho. A desítky takových drobných detailů, které spolehlivě skazí celý zážitek ze hry.
Ale těch chyb a blbostí tam měli samozřejmě mnohem víc. -
Vyvojar: Hra je hotova na 50%, animace nejsou hotove, abimace obliceju chybi uplne a hra ma jen genericky obsah. Na dokonceni potrebujeme jeste minimalne rok a milion dolaru navic.
Reditel spravni rady: Vydejte to, akcionari chteji penize.
Vyvojar: Ale muze to poskodit znacku.
R. spr. r.: Tu ted na chvili odlozime ku ledu a az lidi zapomenou, podojime ji znova. -
-
Pokracovani
Az vyvojar odejde, vedouci obchodniho oddeleni posepta rediteli: Ale ma pravdu, hra je v takovem stavu, ze to muze ohrozit i prodeje.
Reditel se na chvili zamysli, potahne z cigara a pak rekne: Mate pravdu, dejte jeste pul milionu dolaru na reklamu a marketing. Pro jistotu. -
-
Nebo: Dejte slevu 20% na predprodej a hra na sebe vydela jeste pred vydanim *1*
-
Good one.
-
-
-
Porad nechapu, proc si nekdo mysli, ze zasadni problem Andromedy je nejaka mimika. Kdyby to melo zajimavy pribeh a skvelou hratelnost, tak bude mimika kazdemu ukradena. Bohuzel to nema ani jedno.
-
EA úplne stratilo rozum že svoju najsilnejšiu SP značku hodilo do rúk amatérom a tých najlepších ľudi presedlalo na Anthem ....Anthem nemusí vôbec vyjsť a ľudia to proste prestanú hrať ako LawBreakers či Evolve ..potom im ostanú len oči pre plač, že si nechali spláchnuť do kanála tak masívne obľúbenú značku akou je Mass Effect
-
-
Nejsilnější značka EA je StarWars - Battlefront a Battlefield
-
-
Nedohráno. Po 15 hodinách jsem to vzdal....Naprosto nudné bezcharakterní postavy (snad jedině Turianka za něco stála), kdy jsem chtěl 2/3, aby chcípli hned a ten zbytek nějak podobně bolestivě....
-
-
Mně se líbil Drack a Cora. A Liama bych vyhodil vzduchovou komorou, pokud by to šlo. Dementnější NPC jsem dlouho neviděl...
-
-
"Můj osobní typ byl (krom sandboxového MMO) realizovat skok o (pár) století do budoucnosti po vzoru Star Trek: Nová generace, kdy by bylo v zásadě jedno, jak třetí díl skončil" - Jak jako jedno? Červený konec - reapeři zničení. Modrý konec - reapeři slouží galaxii. Zelený konec - Z lidí a strojů jsou mutanti. Bezbarvý konec - inteligentní život je vyhlazen.
To mi teda přijde jako dost zásadní rozdíly, na jejichž smazání by nestačily ani tisíce let, natož pár staletí. *1* -
-
píše se tip
-
-
Všechny články píšou o tom, jak chudáci vývojáři nestíhali termín, ale proč je nikdo neobviní z neochoty posunout termín vydání?? Hry jdou dělat buď rychle a nebo kvalitně, obojí zároveň se většinou nepodaří.
Stačí si vzít příklad ze Zaklínače 3, vývojáři nestíhali a tak posunili termín vydání skoro o rok a půl a díky tomu vznikla legendární hra. Prostě primitivní recept. EA by si z toho měla vzít příklad!! -
-
Bohužel, takhle to dnes funguje obecně. Základním pravidlem je, čest vyjímkám, oškubat zákazníka při první příležitosti. To jestli se příště vrátí není důležité.
-
Protože akcionáři.
-
-
Taky jsem jsem se divil, že akcionáři přece nemůžou být tak blbí, aby nepochopili fakt " nedodělaná hra = průůser = malé zisky " ... ale ne, očividně v EA drží akcie úplní idioti.
-
-
To si taky říkám. Představte si, že by to takhle fungovalo i mimo herní průmysl - ano, víme, že v nových škodovkách není možné otevřít okýnka, pracujeme na updatu. Ano, víme, že limitovaná edice naší hořčice způsobuje průjem, ale tlačil nás termín. Jistě, je pravda, že naši novou sérii mixérů vůbec není možné spustit, ale o to se postará day one patch. *7*
-
-
Auto neni zalezitost 60 ecek...
Srovnavat narocnost vyvoje hry proti hořčici nebo mixeru? Kvalitni prirovnani... -
-
O vývoj vůbec nejde, tady jde o přístup. Pokud někdo vydá produkt, který prostě a jednoduše NEFUNGUJE (třeba port Batmana), tak je úplně jedno, co je to za produkt a kolik stál. Je to prostě fušeřina a naprostá neúcta k zákazníkovi.
-
-
-
-
Zrovna svadeni problemu s animacemi a mimikou na Frostbite se mi od vyvojaru zda ponekud trapna vymluva, kdyz se podiva clovek na jine hry, ktere na Frostbite bezi. Ostatne i zminovany Anthem, ktery to dobou uz musel byt drahnou dobu ve vyvoji a mel prezentaci na E3 pomerne kratce po vydani Andromedy, mel vzhled postav a mimiku o tridu jinde.
-
-
Těch důvodů proč to nefungovalo je samozřejmě více..odchody z BW, tlak vedení EA, tlak fanoušků na informace, použití B týmu na vývoj..dále například naprosto tragický lidi na pozici scénaristy, dále nedostatek peněz atd.
Sice to není úplnej průser(alespoň teď ne) ale nejsem schopnej to ani dohrát..ale svých peněz nelituju..30 hodin sem v tý hře nahrál a celkem sem se bavil. -
Problémy s animacemi a mimikou byly dané hlavně tím, že zároveň vznikal scénář, a zároveň docházelo k animaci scén ve studiích mimo BioWare, aby se stihl šibeniční termín dokončení. A celý proces nefungoval dobře. Použití Frostbite způsobilo komplikace v jiných aspektech vývoje.
-
-
Ono by stačilo kdyby jako hlavní postava byla ona modelka z předlohy, nebo pořádnej hero. ... Takhle trans gender a nevím co ještě, politika dovedla tuhle hru úplně do kytek. .... Doufám že ti blbci co tohle prorvali už mají padáka. ... Anebo dělaj za těžký prachy gender politiku v googlu .. *7*
-
-
Hra zůstane špatnou, dokud se tvůrci místo vychytávání bugů a pilování hratelnosti budou soutředit na to, aby celek vůbec poslepovali dohromady. I kdyby byl hlavní hrdina Medvídek Pú, na hratelnost a kvalitu hry to nebude mít v porovnání s výše zmíněným téměř žádný vliv.
-