-
Drama oceněné na MFF podle skutečné události, nezávislý film a film. koprodukce Rakousko-Francie-Turecko, hluboce lidský a hluboce dojemný pohled na migranty a vubec také aktuální je stále ještě téma migrační krize, íránec Arash T. Riahi je režisér filmu i dokumentarista, který uspěšně získal politický azyl v Rakousku. V dramatu hrají převážně turečtí herci, mohu jen doporučit. Kdysi ještě na serveru Ulož.to v avi. a shlédnuté na ČT2, film bez českého dabingu jen s českými titulkami. Mohu se dojímat nad filmem stokrát a toto drama je tak autentický a realistický že divácký zážitek z filmu po čase nikdy neomrzí, kam se dnes hrabe předražený a uspěchaný slavný a oblíbený mainstreamově divácky tupí a povrchní Hollywoodsko-americký masový konzum aneb kinematografie ve světě není jen o konzumu podle USA, tohle je nezávislý a kvalitní KINO ARTový film a je dnes vysokou kvalitou Iránské kinematografie. "Je myslím si lepší když film raději existovat nebude než aby byl takový jaký je - čistě jen americký."
-
Film na předloze skutečné události oceněný na MFF aneb jak se utíká před Islámem za svobodným a lepším životem do Evropy, hluboce lidský pohled na migranty a na migrační krizi, která je ve společnosti stále aktuální. Iránec Arash T. Riahi je režisér i dokumentarista. Získal statut uprchlíka a politický azyl v Rakousku či v Německu.
-
Skvělý film. Hluboce lidský pohled na migranty mířicí do Evropy za politickým azylem a lepším životem, pohled na migrační krizi obecně i na problematiku Islámu v Iránu. Film natočený v koprodukci podle skutečné události oceněný na MFF. Iránec Arash T. Riahi je i dokumentarista. Skvělí film.
-
Krásné společensky nadčasové drama, ano snad i "Ein Augenblick
Freiheit"... Na Chvíli Ještě Skutečně Svobodní, ale v krásné Evropě,
nikoliv v Iránu... je v tom myslím velká upřímnost a odvaha tohoto
Iránce, režiséra Arashe T. Riahio něco takového natolik srdceryvně
duvěryhodného a srdceryvně emotivního dnes dokázat ještě vzácně natočit.
Především i kameraman tohoto snímku Michel Riebl odvedl znamenitou
práci a zaslouží si sám také pozornost filmových diváku, kamera
duvěryhodnost dramatického snímku ještě více divákum nepopsatelně
lyricky krásně umocnuje...je to dobrý koprodukční film i právě především
proto protože není už Americký a není o Americe ani natáčený v
Americe... je to klenot dnešní pro Evropské ještě nezávislé
kinematografie, je to i protipol k čistě uspěchané a k předražené
hollywoodské šoubyznistické komerci, kde se ve skutečnosti nic už
nenatáčí, vše se nudně a uboze čistě mainstreamově už komerčně divákum
opakuje, váš hollywood už o skutečné Americe nesní, zabil její sny.
Hollywood zabil sny o Americe. A právě němec Wim Wenders nebo íránec
Arash T.Riahi sní prozměnu o té naši skutečné Evropě, která je mnohem
lepším a bezpečnějším místem pro život než je dnes ta mediálně slavná
pro konzumní Amerika, ta čistě kapitalisticky masově konzumní dnešní
společnost. Amerika není dobrá země a je na čase natáčet konečně také
hrdě něco jiného a konečně něco kinematograficky už tolik upřímně svého,
něco co nám evropsky náleží, přísluší, patří... at němec, největší hrdý
skutečný Evropan Wim Wenders anebo právě už íránec Arash T. Riahi...
všichni tyto lidé si zaslouží hluboký respekt od bohužel dnes už
mainstreamově nenáročných filmových diváku se ho myslím si nedočkají, a
mainstream vždy znamená velký prumysl, závislost na komerci, komerci
samotnou a marketing, věčné zábavné oblbování filmových diváku velkým
americkým konzumem. Proč snít už o nějaké Americe, když všichni žijeme a
příslušíme všichni už hodnotově a společensky i politicky neskutečně
nepopsatelně více velké Evropě. -
Dobrý film plný životní věrohodnosti a dokumentaristické autenticity, na motivu skutečné životní události režiséra a dokumentaristy íránce Arashe T. Riahio, který získal politický azyl v Rakousku. Po shlédnutí tohoto filmu mám oprávněně ještě mnohem větší odpor k islámu než dosud, ten islám, který nemá s demokracií nic společného. Bezpráví ve jménu tradic aneb utěk do svobodné Evropy za lepším životem.
-
Utěk před islámem v Iránu do svobodné a demokratické Evropy, za lidskými právy do svobodného světa Evropy podle skutečné události. Nezávislý film. Oceněno na MFF. Vzácný film.
-
Tento film zvláště v této téžké době je třeba si neustále lidsky připomínat! Svoboda jednotlivce skutečně už není jenom o NAŠEM Americkém životním stylu, není zvláště kvuli AMERICKYM hodnotám nelidského kapitalistického konzumu dnešní doby. A nejen tento film, ale raději už uvnitř společensky celkově bezpečnější RUSKO, než DEMOKRATICKY SVOBODNA, ale vysokou, tou nejvyšší společenskou KRIMINALITOU politicky systémově uplně hodnotově zkorumpovaná a LHOSTEJNA AMERIKA!!!! Takže vyberme si sami v dnešní přeamerikanizované době!!! Sen o demokratické svobodné Americe byl možná vysoce krásný, ale je už pozdě už na nějaké snění o Americe!!! Proberme se díky válce na Ukrajině všichni už konečně laskavě jakým hodnotám dáme všichni konečně už sami svobodně nenásilně přednost!!! Ted už k tomu došlo ze strany Ruska bohužel i agresivitou, násilím a nic než zločinem proti lidskosti!!! Nevím ale už o tom že by NAŠ americký kapitalisticky neuprosně masově konzumně životní styl byl NAŠI vysokou tou AMERICKY společenskou kriminalitou bezpečnější nebo hodnotově lepší!!! MARTIN DYNTAR
-
Snad díky migrační krizi Ukrajincu nejen k nám bude tento film alespon už o to více už hodnotnější, aktuálnější a přínosnější Všem!!!! Vzkaz všem lidem z Ukrajiny!!: Jste tu všichni vítáni!!! Sám hluboce osobně Nenávidím tenhle ZKORUMPOVANY Český stát a nenávistně jím pordám!!!, který až do ted, až dosud na České občany bohužel jen vysoce sra.!!!! a vypověděl jsem mu konečně i svou řádnou občanskou neposlušnost!!!! MARTIN DYNTAR
-
Jeden z vubec nejlepších nezávislých koprodukčních kinoartových filmu-klenotu, co zaujme je především skutečnost že íránský režisér právě tohoto filmu získal sám ,,statut" uprchlíka a politický azyl právě v Evropě, tento film je natolik věrně a přesvědčivě jako málokterý film tolik na předloze už skutečné životní události, která k dnešním migrantum už nenechá nikoho chladným a lhostejným v dnešní společnosti, protože i nelegální migranti v okolním světě jsou uplně stejní obyčejní lidé naprosto uplně se stejnými všedními problémy, snad s mnohem většími existenčními problémy než my sami, a proto je naopak nutné jim vždy humanitárně i lidsky tolik pomáhat. Toto je natolik subjektivní pohled na problém ,,dnešní" migrace právě očima samotných migrantu s dokumentární přesností ve vyprávění svých životních osudu-peripetií, a nebýt toho že mě to osobně podnítilo k tomu k tomuto filmu právě kdysi sepsat svou první skutečnou filmovou kritiku, která je ve skutečnosti mnohem více než samotnou kritikou na film, je možná více otevřenou polemikou, má více osobní esejistický podton tak se tolik divácky dnes k tomuto filmu nebudu už nejspíše rád vracet. Dokumentarista a íránský režisér Arash T. Riahi dnes nabýzí divákum celkově mnohem více než jen už svou upřímnou životní výpověd prostřednictvím tohoto filmu, nabýzí divákum uplně jiný, osobitý, přesto už myslím sám s sebou tolik nezaujatý a hluboce pravdivý pohled na problém celé dnešní migrace. To se lidsky (nejen už divácky!) tolik cení a právě nejvíce už respektuje myslím jako nic jiného co bylo v současnosti ted už filmařsky kinoartově natočeno o problémech právě migrantu a migrace. Toto je více autentickou výpovědí všech zučastněných migrantu hledajících svou odpověd i na to proč musejí vlastně opustit svou zem, je to mnohem více už dokumentem než jen právě samotným filmem! (Martin Dyntar)
-
krásný film na předloze skutečné životní události a svou tématikou stále duležitý a nadčasový film, protože ilegální migrace je dnes největší společenský problém, týká se každého z nás jak mužeme sami migrantum lidsky a humanitárně už pomoci. Iránec Aras T.Riahi je i dokumentarista.
-
znamenitý film, coby režisér a dokumentarista íránec Arash T. Riahi dokazuje že i v dnešní době plné nadvlády jen předražené a jen už uspěchané zábavně výdělečné hollywoodské filmové produkce ještě lze i u nás v Evropě v koprodukci natáčet své vysoce hodnotné a přínosné kvalitní nezávislé autorské filmy, nikoliv jen jako konzumně americky hollywoodsky ,,spotřebně" komerční mainstream pro tolik nenáročné filmové diváky.
-
Krásné společensky nadčasové drama, ano snad i "Ein Augenblick Freiheit"... Na Chvíli Ještě Skutečně Svobodní, ale v krásné Evropě, nikoliv v Iránu... je v tom myslím velká upřímnost a odvaha tohoto Iránce, režiséra Arashe T. Riahio něco takového natolik srdceryvně duvěryhodného a srdceryvně emotivního dnes dokázat ještě vzácně natočit. Především i kameraman tohoto snímku Michel Riebl odvedl znamenitou práci a zaslouží si sám také pozornost filmových diváku, kamera duvěryhodnost dramatického snímku ještě více divákum nepopsatelně lyricky krásně umocnuje...je to dobrý koprodukční film i právě především proto protože není už Americký a není o Americe ani natáčený v Americe... je to klenot dnešní pro Evropské ještě nezávislé kinematografie, je to i protipol k čistě uspěchané a k předražené hollywoodské šoubyznistické komerci, kde se ve skutečnosti nic už nenatáčí, vše se nudně a uboze čistě mainstreamově už komerčně divákum opakuje, váš hollywood už o skutečné Americe nesní, zabil její sny. Hollywood zabil sny o Americe. A právě němec Wim Wenders nebo íránec Arash T.Riahi sní prozměnu o té naši skutečné Evropě, která je mnohem lepším a bezpečnějším místem pro život než je dnes ta mediálně slavná pro konzumní Amerika, ta čistě kapitalisticky masově konzumní dnešní společnost. Amerika není dobrá země a je na čase natáčet konečně také hrdě něco jiného a konečně něco kinematograficky už tolik upřímně svého, něco co nám evropsky náleží, přísluší, patří... at němec, největší hrdý skutečný Evropan Wim Wenders anebo právě už íránec Arash T. Riahi... všichni tyto lidé si zaslouží hluboký respekt od bohužel dnes už mainstreamově nenáročných filmových diváku se ho myslím si nedočkají, a mainstream vždy znamená velký prumysl, závislost na komerci, komerci samotnou a marketing, věčné zábavné oblbování filmových diváku velkým americkým konzumem. Proč snít už o nějaké Americe, když všichni žijeme a příslušíme všichni už hodnotově a společensky i politicky neskutečně nepopsatelně více velké Evropě.
-
Emotivní, dojemný, hluboce lidský... upřímný a věrohodný, zcela autentický pohled na migranty očima režiséra coby jednoho z nich, který sám v Evropě získal politický azyl a tento snímek zachycující životní osudy a peripetie migrantu mířících do Evropy až s dokumentární přesností věnoval svým dvěma sourozencum. Já jsem přitom divácky film plně docenil. Mrzí mě že dnes prostě velmi stručně.
-
Hluboce lidský pohled na migranty mířící do Evropy a na problém migrace, režisér tohoto dramatu Iránec Arash T. Riahi sám získal politický azyl v Evropě, plně autentické drama je mnohem více dokumentem problematiky migrantu a migrace samotné. Bohužel dívacky nedoceněné drama.
-
Duležitý film, který ani dnes neztrácí nic na své aktuálnosti, tím jak je hluboce autentický, přitom je emotivní i hluboce lidský. Jiný pohled na migranty a problémy migrace než jaký pohled na ně nám nabízejí a vnucují republikáni a pravicové strany!! Velmi poučný a divácky ještě nedoceněný film na předloze či námětu skutečné životní události. Jenom mě je líto těch dětí co si prošli či protrpěli tak těžké dětství s neustálou s hlubokou životní nejistotou oněch migrantu s rodinami. MIluji jak skvělou režii v podání íránce Arashe T. Riahio tak i znamenitou kameru Michaela Riebla. Překrásný kus filmařiny se jistě zapíše do dějin současné filmové a světové kinematografie narozdíl od většiny dnešních konzumních nesmyslu mainstreamu Hollywoodské filmové produkce!!! Tohle mě zní a přijde jako dobrá filmová kritika. At si uživatel diskuse osobností.cz Obraz něco takového zkusí sám dříve než mě začne kritizovat, zatím se ještě nijak nerozepsal - chápu psát z mobilu není tak snadné, a přitom mé komentáře se číst z mobilu jistě nedají!! Na to jsou příliš dlouhé.... bohužel.
-
Hluboce lidský pohled na migranty!!
-
Je to skutečně moc krásný a duležitý film!! Lépe se mě u něj sní o lepším zítřku, který nejspíše už nepřijde!! Ale přesto snění je to krásné, velice hluboké... je to utěcha, že druhý lidi jsou na tom podobně nebo ještě huře. Že prožívají také hluboké zoufalství...
-
Je to moc krásný film!! Příjemněji se mě u něj sní o lepší budoucnosti!!
-
Welcome to Refugees in Europe! Moc krásný, upřímný a pravdivý, emotivně dojemný věrohodně přesvědčivý a moc duležitý film, který právem posbíral několik ocenění na MFF. Kdo neviděl a odsuzuje migranty jako špatné lidi není v obraze a je hluboce na omylu. Pravičácké republikanské odsuzování vlny migrantu již předem bez ověřených skutečností je xenofobní, tento snímek je plně autentický, je více dokumentem skutečných lidských osudu, které nenechají nikoho už pravičácky republikánsky chladným, chladnokrevným a lidsky lhostejným. Hluboce lidský film. Napsal jsem k filmu svých předešlích komentářu již dost a další nejsou pro mě potřeba. Takže jen stručně.
-
Miluji a obdivuji ten film!! Film by si rozhodně zasloužil diskuzi, a nikoliv absenci diskuze!! Vzpamatujme se konečně - je tady přece film který si zaslouží pozornost a bližší zájem diváku o celkovou diskuzi nad ním, přece nejsme všichni stejné slepé a tupé mainstreamové ovce vedené výhradně a převážně už jen dnešní hollywoodskou hnusnou a prolhanou bezduchou kapitalistickou produkcí!!