Přejít na výpis diskuzí

Hans Matheson

OSOBNOST 31.12.2006 
1426 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • K Hansovo roli

    Našla jsem v tv programu MF Dnes, že 3.11.09 dávají na ČT2 v 16.05 hod. odpoledne dokument - "Síla umění: Caravaggio". *5*
  • Novej překlad!!! :-)))

    Tak semka dávám další překlad rozhovoru s Hansíkem. *3* Překládala jsem to na etapy dva dny, dalo to pěknou fachu tak doufám, že si to taky někdo přečte a ocení moje úsilí. *4* *3*
    • Re: Novej překlad!!! :-)))

      Článek "Hans Matheson Wants to be Invisible" /The Herald; Glasgow (UK), 2.11.2002/;

      Velké interview mezi novinářem Teddym Jamiesonem a hercem Hansem Mathesonem o jeho hlavní roli ve filmu "DOKTOR ŽIVAGO" (2002), dále o jeho slávě a popularitě, rodině, dětství, problematickém dospívání, soukromém a milostném životě a o jeho plánech do budoucna.......

      Novinář Teddy Jamieson se setkal kvůli interview s Hansem přímo na place během natáčení filmu "Doktor ŽIvago" v hlavním městě Praze, v poněkud zchátralém bloku v centru města, hned za rohem od Staroměstského náměstí. Když se tento novinář po počáteční prohlídce města a míst, kde filmaři natáčeli objeví, Matheson už na něj čeká. Ten den se nenatáčí žádné jeho scény, ale je pro všechny případy v pohotovosti a tak má na sobě kostým - ruský rolnický z počátku 20.století. Jakmile se spolu usadí a chtějí začít v rozhovoru, rozhodne se neznámý malý francouzský chlapec od protějšího stolu hrát si pod jejich nohama. Matheson nepřerušuje hovor s novinářem, aniž by zároveň přestal mluvit i na malého chlapce.

      Hans je poněkud zmatený nenadálým dívčím zájmem o jeho osobu.
      ,,Jestliže by mě viděli naživo, mysleli by si dvojnásob, že jsem větší. Já jsem jen malá věc", říká.
      • Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

        Je pravda, že není žádný obr, ale ty vysedlé lícní kosti, hluboké zelenomodré oči, skoro černé vlasy, které spadají na jeho tvář. Jeho herecká kolegyně Keira Knightley prohlásila o Mathesonovi, že má "opravdově poetickou duši". Toto je muž, který mi říká, že má rád "bouři a divokou noc", který nikdy necestuje bez jeho kytary, který miluje psát a hrát jeho vlastní písně. Stále hledá "blízkého přítele" , který by s ním sdílel jeho život.

        Mluví vášnivě o románu B.Pasternaka (používanou kopii románu nosí všude sebou).
        ,,To je jako malá bible", říká a o jeho roli Juryho: ,, Je tak otevřený. Je to muž, který má srdce a nestane se cynickým."

        To je také poslední věc, kterou byste mohli říci o Mathesonovi. S tímto 27 - letým hercem sedíme v pražské kavárně mimo náměstí, kde natáčí filmový štáb. Spíše, on jediný musí přijmout podmínky a fakt, že tato role v multi - milionovém dramatu ho časem dostane do širšího veřejného podvědomí.

        ,,Teď, když jsem začal dělat rozhovory mě nutí myslet, můj Bože, bude to v národní televizi a sakra, já nevím kolik lidí to uvidí."
        Na tuto věc nechce myslet.

        Co ho obzvláště trápí je myšlenka, že se má stát mediální tváří, někým kdo je známý mezi lidmi které nezná. To není nápad, na který apeluje.
        • Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

          ,,Život se pak stane trochu předvídatelný, je to tak? Společensky lidé kladou stejné otázky. Raději bych se setkával s lidmi. Oni neví, kdo jsem, já nevím kdo jsou oni, tak raději nechám vzájemné případné sympatie vyplynout, spíš než když někam vejdete do místnosti kde každý ví kdo jste a někteří lidé proti vám pojmou bezprostřední nechuť a někteří si myslí, že něco víte. Dělám si o to trochu vlastně starosti."

          Je tak ustaraný, že si napůl žertem přeje - ale já ho podezřívám jen z poloviny - že "DOKTOR ŽIVAGO" není takový úspěch, jak každý očekává, že bude.

          ,,Já doufám, že je to dobré, ale já doufám, že mnoho lidí se rozhodne se na to večer nedívat."

          Chce, aby herectví bylo spíše posláním než kariérou. Říká, že příliš časté natáčení je méně o práci a více o profilu.
          ,,A já jsem se pokusil tomu vyhnout až doteď. "

          Ale on je herec: jistě, profil je nutnost, jestliže chce dostávat více práce? Je to tak?

          ,,Já nevím ", říká Hans. ,,Já opravdu nechci hrát pro peníze pokud možno doufejme, že jestliže děláte dobrou práci, je to to za co vás lidé oceňují. Jste vybraní pro vaši schopnost ztvárnit postavu, ne proto, že každý ví kdo jste."
          Ale - on nakonec připustí: ,,já předpokládám, že máte pravdu."
          Nevypadá z tohoto faktu moc šťastný.
          • Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

            Za Mathesonovou nechutí stát se nastupující celebritou je i další důvod. Začátkem letošního roku, když byl obsazen do filmu "DOKTOR ŽIVAGO" , poskytl rozhovor ve kterém mluvil o svém dětství na Vnějších Hebridách a problémovém dospívání. V něm vykreslil obraz obyvatel ostrova Lewis jako alkoholiků. On se zamračí, když toto téma nadnesu.

            ,,Když jsem poskytl toto interview, tak to způsobilo na Vnějších Hebridách mnoho problémů. Myslím jistým způsobem, že jsem opravdu nevěděl, co jsem říkal. Začal jsem být opatrný v tom, co říkám. Když si lidé čtou tyto věci v novinách, udělají si dost velké úsudky o ostrově a tam jsou překrásní lidé a já jsem se po tom cítil velice provinile. Cítil jsem se jako bych je svým způsobem zradil, protože neudělali nic, ale hodně mi dali."

            Přesto úplně nevyvrací to, co řekl. Myslí si, že alkohol je malinko problém.

            ,,Myslím si, že je to opravdu keltská záležitost. Oni si libují v melancholii."

            Ale s tím lidé nyní nemají problémy, že se o tom snaží mluvit.
            ,,Jejich srdce jsou tak velká", říká Hans.

            Opravdu, Mathesonovo dětství vypadá poněkud idylicky. Narodil se na ostrově Lewis a svůj první rok života strávil v obytném přívěsu, než se jeho rodina přestěhovala do Canterbury. Ale každé léto strávil se svým bratrem na ostrově Lewis po boku svých tetiček, strýců a bratranců.
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              Děkuji moc, aspoň někdo si to tu přečetl a ocenil mou snahu. *3* *4* Já vím, je to strašlivě dlouhý, takže pro odpůrce čtení zcela nevhodný matroš. *9* *1* Já jsem si to třebas ráda přečetla, aspoň se člověk něco dozví, i když je to vlastně už pasé.. Jj, roky letí jak blázen, to máš pravdu, člověk si to začne uvědomovat až od určitýho věku. *9* *9*
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              Ono dá docela fachu to jenom přečíst *4* Natož pak to ještě překládat, zvlášť když nejsi angličtinářka, takže se tvoje snaha cení dvojnásob *3* Jj, škoda, že stárne a my s ním *9*
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              Snad je ten překlad správnej, no snažila jsem se, je to volnej překlad. *5* *4* *3* Ještě mě tak napadlo, koukám na datum vydání, že ten článek je dneska přesně 7 let starej, to ale utíká..., chjo... *9*
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              Náš čas rozhovoru vypršel a já odcházím od Hanse Mathesona, který je ještě stále v pohotovosti ve svém rolnickém kostýmu pro případ, že by snad musel dnes natáčet.
              Abych zabil čas, procházím se venku po pěkném českém hlavním městě. Je to má první návštěva v Praze, netrvá dlouho a já ztrácím přehled o tom, kde se vlastně nacházím. Hodinu nebo dvě si opravdu nejsem jistý tím, kam jdu. Já podezřívám Hanse Mathesona, že zná ten pocit.


              THE END. *14*
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              Přehrada se nyní prolomila. Říká, že si není ještě zcela jistý, ohledně hraní, kde leží jeho budoucnost. To co dělá v životě musí mít nějaký smysl a nemůže to být jen způsob, jak zaplatit nájem.

              ,,Já chci, aby to byla víc než práce, ale to není možná v hraní, kde bych to mohl najít. V současné době je. Ale má hudba je opravdu důležitější pro mou duši. Vzhledem k tomu že jsem to já, je to tak, já. Skládal jsem hudbu a napsal písně a to jde odsud ", říká a ukazuje si na své srdce.

              Natáčení filmu "DOKTOR ŽIVAGO" končí pár týdnů poté, co jsme spolu mluvili. Podle toho, co Hans říkal, vyznělo to jako že si je nejistý ohledně toho, zda je to start něčeho nebo absolutní konec něčeho. Když jsme spolu mluvili, neměl žádné jiné plány do budoucna. Letní měsíce před ním jsou nedotčená oblast. Rád by navštívil několik hudebních festivalů, postavil si svůj stan a hrál svou hudbu.

              ,,Rád bych si na chvíli odpočinul od kamer. Jen abych žil trochu ve skutečném světě. To je důležité jít, žít a zažít jiné věci v životě. Mám trochu peněz v bance. Mám mou kytaru a moje housle. Léto přichází."
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              ,,Sexuální scény nejsou velká legrace. Je důležité, abyste ukázali, že se navzájem milujete, tak musíte být přirozeně vášniví, ale okolo vás sleduje 20 nebo 30 lidí a vy máte stále obavy, zda tam dole jste či nejste "tvrdí", protože to by bylo opravdu trapné. Dokonce to není ani o hledání atraktivity. Je to o vás, myslíte na sex, myslíte na to, že se s tou osobou milujete, tak se stanete tam dole trošku vzrušený. Myslím, že se musíte zchladit, ale zároveň musíte udělat nějakou akci."

              Dříve než se stanete příliš vzrušenými, nicméně, Hans říká, že ve filmu "DOKTOR ŽIVAGO" není moc sexu.
              ,,Možná o něco více než v původní verzi Davida Leana, ale není tam nic, co nebylo viděno dříve."

              Sexuální scény nebo ne, "DOKTOR ŽIVAGO" je pravděpodobně ohromný. Když se ho ptám, co z toho chce? Mluví o možnosti hrát velkou roli a i o možnosti upozornit jiné filmové tvůrce na svoje schopnosti - třeba Mikea Leigha nebo možná Emira Kusturicu. Typické herecké odpovědi. To je druh odpovědi, kterou od něj očekáváte, že řekne. Co říká dál, nicméně, typická herecká odpověď není.

              ,,Opravdu nevím, co chci. Ještě jsem trošku ztracený, opravdu. Myslím, že mám problém s filmy, je to proto, že je tolik humbuku kolem nich a stávají se tím větší, než by ve skutečnosti měly být. Jsou věci, které lidé dělají každý den ve svých malých dílnách, které budou přetrvávat navěky. Musíte si uvědomit, že to není všechno, natáčení filmů."
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              ,,Poprvé ve svém životě jsem se dostal ze své ulity."

              Byla to jeho matka psychoanalytička, která prvně navrhla, že by měl pokračovat v kurzu. On souhlasil a vybral si drama, ačkoli si je nejistý tím, jak se dostal do divadelní školy.

              ,,Myslím si, že to byl osud. Vážně. A můj tatínek tomu věří také. Když jsem dělal přijímací zkoušky na dramatickou školu, oni mě tam požádali, abych zahrál něco od Shakespeara. Nemohl jsem to předvést. Požádali mě, abych zahrál něco novodobého ze současnosti a já jsem to nemohl udělat. Ptali se mě, jestli jsem si připravil nějakou píseň a já jsem řekl, že ne, tak jsem zazpíval "Happy Birthday". A já jsem provedl přiměřenou improvizaci, nějak přiměřenou, vůbec nic zvláštního. Nevím, jak jsem k tomu přišel, ale já to udělal. Myslím si, že to bylo proto, protože měli nedostatek kluků."

              Po divadelní škole se začal rychle objevovat na televizních obrazovkách. Zapletl se také s další snaživou herečkou, jistou Samanthou Morton. Jejich vztah trval 4 roky. V těchto dnech je šťastný ve své vlastní společnosti, říká, že by ale byl raději s někým.

              Je pozdní odpoledne a Matheson mluví o sexu. O sexu na obrazovce. Vypadá to, že je v tomto něco jako veterán.
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              ,,Myslím si, že v posledních několika letech jsem prošel velkým vývojem a uvědomil si, že není třeba někomu nic dokazovat, žádná potřeba být někdo, ale být kým jsi. To je značně složitá věc v životě zjistit kdo jste a když děláte rozhovory, cítíte přirozeně tuto potřebu sdělit něco zajímavého."

              Jeho útěk ke drogové kultuře se rovnal malinko něčemu víc než jen experimentování adolescenta v dospívání, říká.
              ,,To je to, co děláte, znáte. A teď nenávidím kokain. Já nevím, proč to lidé dělají. Je to nejvíce deprimující věc na světě brát kokain. Ničí to duši, já myslím že dnes si lidé najdou čas i místo brát drogy. Album "Astral Weeks" od Van Morrisona bylo napsáno, když on byl..... Já nevím na čem. Na heroinu? Speedu? Ale je to mistrovské dílo. Ale je plno jiných věcí v životě, než brát drogy. Když je život o drogách, je to problém. Teď já stěží piju. Kouřím cigarety a občas příležitostně kouřím trávu na párty, která mě baví. To je skvělé. Hrát trošku muziky, kouřit trochu trávy. Proč ne?"

              Ptám se ho, zda to bylo vždy něco, co ovládalo jeho život.

              ,,Ach ne, ne, ne. Svým způsobem jsem rád, že jsem experimentoval brzy, kvůli tomu, že bych nenáviděl ten pocit nemít v tom zkušenost a pak dělat to teď a možná s větším přesvědčením. Teď když si docela užívám, že jsem čistý. Necítím potřebu něco takového dělat. Jistě ne jet v drogách."

              Rozhodně herectví bylo východisko, které nabídlo Mathesonovi cestu z jeho zmatku v dospívání a místo, kde mohl usměrňovat svoji energii. Dramatická škola, říká, byl proces osobního rozvoje.
            • Re: Re: Re: Re: Re: Novej překlad!!! :-)))

              ,,Předpokládám, že byste to označili jako romantické dětství, skutečně. Rybařit a chodit po kopcích a plážích. Můj děda zemřel minulý rok, byla to velká ztráta a věci se změnily od té doby."

              Byl to jeho děděček, který brával Mathesona a jeho mladšího bratra na rybaření a učil je plavat a hrát golf. Roky jeho dětství v něm zůstaly natrvalo uložené. Ačkoli vyrostl v Anglii, žije v Bromley v Kentu a mluví neomylným jižním akcentem, považuje se za Skota. Nečinně sní o tom, že si jednou koupí pozemek na ostrově Mull nebo Lewis. Řekne mi, že jeho babička mu nepřestává posílat nouzovou zásobu Irn-Bru, ponožek a Tunnockovy karamelové plátky. Má svoji rodinu pořád rád a hovoří o nich s láskou.

              Jeho otec je skladatel, ale vydělává peníze tím, že pracuje na farmách. V těchto dnech pracuje jako malíř dekorací. Dělá benátský malířský styl trompe l'oeil (tj. trojrozměrná malba), vysvětluje Matheson. ,,Pracoval jsem s ním, když jsem opustil školu."

              To vypadá, že tento herec nebyl ve škole jako žák za hvězdu.
              ,,Hledal jsem sám sebe", říká. Popisoval sám sebe jako teenagera se sebezničujícími sklony, který neměl nic proti experimentům s drogami. Ale tento popis dnes už neplatí.

              ,,Nebyl jsem o nic víc sebezničující, než kdokoli jiný ", říká teď Hans. ,,Myslím si, že je to zcela přirozený proces, kterým projdete ", tvrdí.

              V minulosti možná říkal věci pro efekt, zdůrazňoval rebelii v dospívání pro to, aby udělal dobrou reklamu pro tisk.
  • Blahopřání :-)

    Chtěla bych touto cestou i na této diskuzi připomenout dnešní kulaté již 60. narozeniny Hansova tatínka Iaina alias Ada Mathesona a poblahopřát mu k jeho dnešnímu velkému dnu všechno nejlepší! *4* *4*
    • Re: Blahopřání :-)

      jéé *3* tak já se k gratulaci taky přidávám i když trochu pozdě.. *1* *4* *4*
  • Love, Flirtation, and Sex

    V anglickém jazyce. *5* Hans' birth chart:

    Short Report - Love, Flirtation, and Sex
    for Hans Matheson, born on 7 August 1975



    *14* *14*

    Ascendant in Gemini

    With your Ascendant in Gemini you have a talent for variety in personal relationships, and you can enjoy many different kinds of lovers. A stick-in-the-mud partner who liked the same thing every time would be very boring.

    Since you are an inventive lover, you need a very sensitive partner who can respond to your delicate touch and lively imagination. In fact, imagination is the keyword to your style.

    Sun in Leo

    Leo is the sign of the lover, and the Sun here gives your personality grace, generosity and charm. You give and receive love freely, and you surround your partner with tenderness and affection.

    Your innate tendency is to lavish affection on your partner, which may startle or overwhelm someone who is not accustomed to it. You can give out too much of good thing.

    Do not expect your lover to return your affections in the same style. Even the deepest love can be expressed in many different ways, which you may have to search for.

    You are a very loyal partner, as long as you are given freedom to be. You must also grant that same right to your lover and avoid possessiveness or jealousy. Loyalty comes from the heart, and you will know through feelings rather than actions if a partner is right for you.

    Whenever you have problems in a relationship, analyze them with your feelings, not your mind.
    • Re: Love, Flirtation, and Sex

      Sun in the Fourth House

      You express your love as much through the surroundings you create as through physical sexuality. For this reason you will generally take a lover only after the two of you have become fast friends.

      You are much more at ease when you can make love in familiar surroundings that you can control. This may be partly because of some natural insecurity, but it is just as much because for you, giving love includes much more than the physical act.

      Therefore, you would be wise to look for a lover whose idea of a good time is an intimate evening at home rather than someone who likes to paint the town red.



      Moon in Leo

      You are very open and mellow toward your lover, and you are a very enthusiastic and outgoing love partner.

      Your partner should enjoy social gatherings, because you feel unfulfilled if you are alone for a long time.

      Generally you are an optimist, which helps the physical side of a relationship.

      Physically and emotionally, you enjoy the presence and love of many different people, but you will probably lock your truly heartfelt loyalty and love to one person only.
      • Re: Re: Love, Flirtation, and Sex

        Moon in the Third House

        You usually express your loving feelings verbally, and you should not hesitate to let your lover know just how you feel.

        It is also a good idea to talk out personal problems extensively with your lover, because for you, that is the best way to deal successfully with them.

        Indeed, words may be your primary method of transmitting love and understanding at all levels. In any intimate situation, your words of love and encouragement will heighten the sexual experience, so don't hold back.

        Your best relationship with a lover is one that is chummy and casual, with much of the intimate informality of a brother-sister relationship.



        Venus in Virgo

        You are likely to be most comfortable with a familiar lover who knows your habits and desires very well. In order to enjoy love most fully, your partner must be completely aware of your likes and dislikes. Do not let antiquated moral taboos keep you from living up to your love potential.

        You and your lover can find pleasure in writing down your fantasies in detail and exchanging them. This will make your lovemaking, in its own way, a dream come true.
        • Re: Re: Re: Love, Flirtation, and Sex

          Venus in the Fifth House

          For you, love is a happy, joyful experience, and your partner should share your open and optimistic approach. Whatever you want, you want it then and there.

          Although you value close personal communication with a partner, you feel that it is better achieved on a mental plane rather than through sex.

          You enjoy an artful lover, but one who retains a sense of youthful innocence, for whom experience and technique are not ends in themselves. Love must always retain the purity and beauty of a flower.



          Mars in Taurus

          You take a while to warm up to lovemaking, but once in gear, you sustain a steady and unfaltering pace that allows plenty of time for full sexual expression. You should give careful consideration to your lover's rhythms and timing so that you do not either wear out or exasperate your partner.

          Your regular sexual drive needs consistent outlets to keep in balance, so you are best off with a regular partner.

          You are quite frank in your expression of affection, and you need a partner who does not intellectualize love too much but encourages you to manifest it directly in a manner that you both understand without words.
          • Re: Re: Re: Re: Love, Flirtation, and Sex

            Mars in the Twelfth House

            You have a needling desire to realize your deepest and most out-of-the-way motivations, both sexual and otherwise. For this reason you are willing to give up much in a relationship in order to explore the unknown.

            Do not wander into strange territory without carefully finding out about it first, for your tendency to act rashly could lead you into trouble.

            If you are careful, the rewards will be well worth the risks, and the fulfillment you experience will be special and unique to you.
  • Varování!!!

    Nepokoušejte se nikdo kontaktovat kvůli kopii filmu Comfortably Numb člověka se jménem Hugo Danner /jeho celá e-mailová adresa byla dříve na www.hansmatheson.org/, který za určitou částku sliboval kopie jeho záznamu z videa CN, ten člověk si nechává posílat peníze, slíbí, že do druhého dne kopii CN pošle a už tak neučiní. Takže ,,zákazníci" nemají nic a on má vyděláno... *5* Takže neudělejte tu chybu jako už mnoho jiných před vámi.
    *13* *9* *8*
    • Re: Varování!!!

      hajzl jeden! *8* doufám že ho zabásnou *16* *5* ale na každou svini se vaří voda *15* *5* *5*
      • Re: Re: Varování!!!

        *3* *5*
  • DVD Screencaptures - Behind the Scenes

    SOUBOJ TITÁNŮ (Clash of the Titans, r. 2010), je na nich i Hans, i když málo, ale podívejte se. *14* *3*
    • Re: DVD Screencaptures - Behind the Scenes

      http://www.gemma-arterton.net/media /thumbnails.php?album=746

      ..ješ tě adresa, málem jsem na ní zapomněla. *1* *5*
      • Re: Re: DVD Screencaptures - Behind the Scenes

        tu krávu gemmu moc nemusím.. *5* ale je boží že na její stránce jsou obrázky s hansíkem *3* *5* projela jsem si ty obrázky z natáčení, uff že to dalo fachu..! *1* *14* *4* bylo to ale jako hledat jehlu v kupce sena opravdu tam hoch moc není.. škoda.. *9* *8* *9* líbilo se mi jak tam má přehozenej plášť svýho kostýmu přes hlavu u tej kamery když to sledoval s ostatníma hercema co natočili a chudinka malej spálenej byl na kůži jak párek na grilu.. *9* *9* to jsem ho teda litovala tady u monitoru.. *9*
        • Re: Re: Re: DVD Screencaptures - Behind the Scenes

          to je ta hnědovlasá tak trošku oplácaná holka co hrála s hansem v tess? no ani mě nějak neoslovuje, ale asi jí jdou režiséři na ruku a obsazujou jí.. *5*
          • Re: Re: Re: Re: DVD Screencaptures - Behind the Scenes

            jo přesně a to mě stráášně seejřííííííí *8* *10* *16* *5* nevim co na tý krávě tlustý upištěný vidí.. *15*
        • Re: Re: Re: DVD Screencaptures - Behind the Scenes

          To víš, španělské slunce je dost ,,vroucí", nebo jak bych to řekla, sama jsem tam byla několikrát a dopadla jsem stejně jako Hans... *9* Jinak chlapci vypadali, že si to natáčení celkem užívají, asi to byla dobrá parta lidí. *4*
          • Re: Re: Re: Re: DVD Screencaptures - Behind the Scenes

            *3* nebo horoucí ale nechme to radši taky nejsem zrovna bůhvijaká češtinářka *1* *1* hlavně že si rozumime *3* *5*
          • Re: Re: Re: Re: DVD Screencaptures - Behind the Scenes

            mě spíš přišli otrávený jak malajskej šíp... *9* *9* *9*
  • Bathory /2008/

    Nevím, zda je to nějaký kec, ale údajně mají dávat na ČT1 od 20.00 hod. film Bathory, 19.9.2010. Tak si to ještě zjistěte sami, ať zbytečně neplaším, já na to teď nemám bohužel čas.. *9*
    • Re: Bathory /2008/

      achóóój *1* *3* taky jsem tu dlouho nebyla.. *9* *9* ale jak čumim tak si to tu zásobila bohatě svejma příspěvkama *4* *4* bathory fakticky dávaj takže klid *14* *3* *14* už se mocinky těším jak blecha *14* *14* *14*
  • aranella

    Nero a Tudorovci

    lidi včera jsem viděla na Nově upoutávku k seriálu Tudorovci kde hraje Hans, ale je to zatím první řada kde on asi ještě nehraje že *7* *7* no neva.. ale na ČT jsem viděla upoutávku k filmu Nero měli by ho tam dávat někdy koncem ledna tak se mocky těším a vy se taky dívejte!!! *14* Pááááááá *3* *4*
    • Re: Nero a Tudorovci

      středa 21. 1. 2009 20:30 h
      Nero, císař římský (1/2)
      (Nero)
      Jeden z nejproslulejších krutovládců v italském koprodukčním filmu (2004). Hrají: H. Matheson, L. Moranteová, R. Schmidová, M. Habich, M. Daporto a další. Režie Paul Marcus
      • Re: Re: Nero a Tudorovci

        Moc mu to tam sluší, je velmi charismatický. *3* *4*
      • Re: Re: Nero a Tudorovci

        ČT2
  • Tak další "úlovek" přímo z YT. *3* Hans jako Lee v roce 1995 v seriálu The Bill v epizodní roličce v dílu "Still Waters". *14* Abych se přiznala, vidím to poprvé, doteď jsem si musela udělat představu je pouze z jeho screenů na HMO. *1* *5*

    http://www.youtube.com/watch?v=PwWwr0Sg2B8&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=vdqzhtF9DoY&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=Y-LK5NbNrXY&feature=relmfu
    • dobrej úlovek *14* *3* *4* jupííí *1*
  • http://www.rexfeatures.com/search/?&kw=hans%2520matheson&sft=&pg=3&context=&viah=N&ord=N&pl=40&smtpfx=&stk=N&lkw=&iso=GBR&od=G&search_newest=search_newest

    Rex features - nový Hans na str.3, poslední obrázek dole z filmu Bodywork /1999/. *14*
    • jůůů, ale je to už stejnak starý *1* *3* *5*
      • Film relativně už starý je. *1* Obrázek taktéž, ze screenů. *1* *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit