Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kua ako to ze to tu vsetci hrate? Ja mam account, registroval som ho v roku 2009, som zahlaseny medzi moznych "testerov" a furt nic. Fakt by som si hru rad zahral predtym nez ju kupim, respektive zacnem platit, a teraz mi pride ze mi je ten account na testovanie uplne zbytocny. Je to len o stasti koho vyberu? Neda sa nejak inak dostat medzi testerov ?
  • Mně zatim přijde, že jenom češi takhle hojně nadávaj na SWTOR (přestože většina si o hře nezjistila nic). A to je vlastně ten faktor, kterej by pro mě mohl hru udělat ještě lepší, než jí očekávám. Protože čim míň čechů ji bude hrát, tim větší zábava. Víme jak česká komunita zničila na jednom serveru WoWko, žejo. Takže jen na tu hru nadávejte, určitě bude stát za velký kulový. Přece za ní nebudete vyhazovat prachy ne? *15*
    • Ja sice hru kritizuji, ale uz mam davno zaplacen preorder, takze svym zpusobem je to moje pravo. *4* A naopak, dal jsem Bioware feedback a je na nich jak se podle neho zaridi.

      Nikdo vas preci s cechama hrat nenuti. Ja jsem take clenem mezinarodniho klanu a jako cech jsem tam sam.
      • Mně nevadí, když někdo hru kritizuje alespoň trochu objektivně a používá argumenty, který maj hlavu a patu. Ale když se podíváte pod články swtor, tak uvidíte sestavu haterů, který, aniž by měli nějaký info, předem hru odsuzujou k smrti.

        A já osobně se hře s čechama nebránim úplně, jen nechci hrát na serveru, kterej obsaděj jen češi, zničej zážitek ze hry a v maintanance posunou ten server až na konec, jako to bylo s Drakthulem, kterej vývojáři nakonec brali jako míň důležitej, právě kvuli těm českejm kobylkám.
        • Ellendway
          V podstatě za situaci na Drak'Thulu si mohou hráči sami. Kdyby respektovali pravidla hry a ne, aby na Tradu pořvávali česky / slovensky, prodávali se tam goldy ve velkém, bylo tam plno boterů, atd.

          Neříkám, že to není všude, ale Drak'Thul je opravdu stoka všech stok.
          • Vždyť o tom mluvim, že za to může ta tlupa českejch primitivů.

  • Tři worldy proti sobě je vždy to slovo co tu nesmím napsat...
    WaR to měl jako největší tahák i když realm vs realm. Pointa je ta, že to je zerg fest s nízkým FPS atd.

    Hele já jsem fanda jak SW tak GW 2 a zahraju si je oboje. Ale vyzdvihávat GW do nebes bez oprávněných argumentů, to teda ne.


    Dole uz nam dosli thready.

    WHO nemel 3 svety proti sobe a byla to jeho slabina. Ja tu nevyzdvihuji GW2, pouze konstatuji, ze prinasi nektere originalni veci. A navic i na nem bych kritizoval stejne jako vy, ze WvWvW bude zerg fest a ze zruseni GvG byla zasadni chyba. Mel jsem na toto tema diskuzi s Izzym na gamefestu a zasadne jsem nesouhlasil jakym smerem se PvP v GW2 ubira. To uz je ale jine tema a muzete si moje nazory precist na www.guild-hall.cz, forum, sekce PvP zakladni informace, hned ten prvni thread.
    • Tys to zase nepochopil . Ono je jedno jestli to je realm vs realm nebo tři Worldy.. war měl realm a ne tři worldy ale výsledek by byl stejný. Zergfest fps hunt. Při špatně navrhnutecj hradech to bylo peklo.
      • Ono to zas tak jedno neni. Hraci DAOC by mohli vypravet na dlouhe vecery takze ve zkratce. 3 strany konfliktu vam resi to, ze jedna strana neprevazi tu druhou, protoze je tu vzdy navic i 3ti strana, ktera ma taky vlastni agendu. *4* Souhlasim, ze to neresi zerg fest a problemy s FPS.

        Dve strany konfliktu je bohuzel problem i SWTOR a jeho PvP. Dobre asi oba vime, jak to dopadne.
        • Ne to asi nevíme, nebo já to nevím.
          Dvě strany jsou daleko víc user-friendly než 3 . Když už tak chci AoC styl... všeci proti všem a tam teprve záleží na aliancích a nějaké diplomacii.
          Já jsem poměrně skeptickej k 3stranému konfliktu.
          A ve finále to je jedno, jelikož to v praxi stejně nebude fungovat přijatelně pro 3/4 hráčů.
          Jak principově tak hardwarově.

          Btw v tom WvWvW se hraje co ? World pvp ? Battlegroundy ? prostě instancovaný bojiště ? Jestli to má nějaký hlubší význam než jen si zabojovat.
          • Mno dopadne to tak, ze jedna strana bude mit vice hracu nez ta druha a ta bude furt vyhravat. *1* Proste nebude zadny balanc. Zkouselo to uz hromada MMORPG a ani nevidel jsem nikde zadne solidni reseni.

            WvWvW v GW2 je souboj 3 serveru na mapach pripominajici krapet battlegroundy. Pristupne 24/7, ruzne body, ktere strana musi ovladnout atp., takze nic svetoborneho v tomto smeru. Ja osobne neverim, ze to bude fungovat jako celek a vic se tesim na to nove PvE.
    • sakra, forum neumi quote ... ty prvni dva odstavce jsou od FFSitsme
      • jo to jsem pochopil :))
  • reakce na Genne ... nemyslim si, ze MMORPG je dane a neni na nem co menit. Naopak si myslim, ze ke zmenam je tam neuveritelny prostor. Jen me tak napada, proc treba v zadnem MMO neni neco jako vlastni vytvareni kouzel viz. TES serie. Proc neni svet v dnesnich MMO vice ovlivnovan samotnymi hraci. Vzdyt neni potreba vrhnout hrace do hotoveho...muzou si sami postavit mesta, opevnit je hradbami, branit je proti ostatnim hracum...atd....
    • Protože TES hraje člověk sám a ne s tisíci lidmi.
      Ono principi které fungují v singlu někdy dost dobře nefungují v MMO.
      Přílišná volnost také škodí.
      Tohle je jak v reálu : absolutní volnost je stejná/ horší než absolutní chaos.
      Člověk potřebuje být veden za ručičku. Jinak to nejde. A ve hře ?
      V MMo kdyby si psotavil mraky hráčů do pustýho světa a řekl " stavte " Tak se stane to, že
      se začnou hádat kde co bude atd...
      • v dnesnich MMO jsou guildy, ktere v podstate nemuzou nic delat...hod hrace do pusteho sveta a uvidis, ze cast z nich se spoji a zacnou ten svet menit a takovych spojenectvi vznikne vic, treba si budou casem konkurovat, zacnou spolu valcit nebo se naopak budou podporovat proti ostatnim....

        btw TES mozna hrajes sam, ale dnesni MMORPG kdyz se na to podivas, je v podstate porad RPG, ktera naraz hraje hodne lidi, zdaleka se tenhle zanr nerozvinul do moznosti ktere nabizi
        • Když nemaj co dělat ať to nehrajou nebo ať si zahrajou Minecraft...
          Hele když si tu tak povídáme co by bylo dobrý a proč to není. hráli jste Darkfall ?
          Víš proč není ještě hra o které mluvíš ? Protože na to není komunita.
          Lidi nechtěj si svět vybudovat, ale už v něm fungovat a bavit se.
          Hodíš tisíce lidí do světa kde si každej může dělat a co chce a je konec. Nevím proč to musím vysvětlovat znova. Ale lidi potřebují vedení, potřebujou řád a nějaký pravidla. A to platí jak v reálu tak ve hrách. jasný dejme jim omezené možnosti, ale né to co chtěj. Podáš prst, ukousnou ti ruku.

          Btw ToR postupem času plánuje guild housing v podobě křížníků atd.
          Ale na to je čas.

          A v dnešní době
          • No tak tim co tvrdis si nejsem tak jisty, staci se podivat jake uspechy ,,budovatelske,, hry maji a samozrejme komunita nevznikne, pokud neni hra. A u soucasnych MMO konci hra u vyvoje postavy jednotlivce, pritom by mohla pokracovat rozvojem mesta, statu...u SW treba planety, soustavy planet...republiky nebo imperia
            • Já neříkám, že by se mi to nepáčilo, ale prostě v praxi by to bylo jiné.
              Jak pro vývojaře tak pro nás.
  • reakce na FFSitsme
    No ono jede o to že ty Eventy jsou náhodné samozřejmě je tam něco předem určeno ale velká část jich je jakoby generováno náhodně milionkrát jdeš po cestě a najednou vidíš že je tam karavana a jdeš jí pomoct.
    Co se tyče zbraní z prostředí tak tam sem zatím viděl jen použitelný korblík z vodou na uhašení ohně co ohrožoval veslici budou vetšinou na řešení Eventů
  • Vidim MMO velike jehoz slava hvezd se dotyka ,Bioware - ano mohli jsme udelat MMO hru, ktera se stane legendou, ale my jsme rekli ne, udelame z toho prehypovanou MMO, ktera drive ci pozdeji propadne do propadliste MMO stejne jako VG, Aion, Conan, WHO a mnoho dalsich ... Vitejte v 21 stoleti , kde vsichni vyvojari chteji obrovske zisky ,ale skoro bez prace pouze okopirujeme stavajici, pozmenime vzhled a hura na trh :-)))
    • Cahir
      :-D Ty jsi blb.
      Nevíš, která bije - kdybys věděl, nepsal bys takové kraviny.
    • Tak uplne bych to nezatracoval, navic na obhajobu Bioware je treba rict, ze na te hre zacali delat nekdy v dobe, kdy bylo WoW na vrcholu a zdalo se, ze to je ta jedina spravna cesta. Dalsi vec je ta, ze srovnavat novou hru s dnesnim WoW, ktere se tak dlouho vyviji a doladuje je obtizne a proto asi i ty ostatni MMO tak rychle propadnou a jsou rady kdyz neprodelavaji.
      Kazdopadne pokud si SW udrzi hrace a Bioware uvidi, ze by jim hra mohla dlouhodobe prinaset prachy a opravdu konkurovat uspesnosti WoW, tak pak budou ochotni vrazit dalsi prachy do datadisku a zmen, ktere snad posunou MMO z te stagnace kousek dopredu. Ostatne to same Blizzard, pokud se objevi opravdova konkurence, treba nas prekvapi s novymi napady.
  • Pridam taky jednu kritiku a to dokonce z pozice hrace, co uz SWTOR zkusil. SWTOR skutecne neprinasi nic noveho a jeho gameplay se blizi klasickemu pojeti MMORPG her, coz samo sebou nemusi byt na skodu. ALE! ... WoW udelalo za tech par let neuveritelny pokrok a z toho nudneho stylu questu zabij X/dones Y/najdi Z se vymanilo. Podobne tomu bude i u GW2, ktere prinasi hromadu novych napadu. Bohuzel musim rict, ze SWTOR toto podle me neudelalo (podobne jako Rift ci Aion) a pokud se jeste neco nezmeni bude to jen dalsi WoW klon.

    Pripravte se na neuveritelny grid, kdy od zacatku budete zabijet furt dokola to same, delat furt dokola ty stejne questy. A je uplne jedno jestli je to namluvene nebo ne, protoze to samotne gameplay vubec nepomaha. Naopak ve vetsine pripadu to zdrzuje.

    S cim jsem mel nejvetsi problemy byl samotny system skillu a boje. Ten je totiz bez jakekoliv slozitejsi mechaniky. Faceroll hadr. Pripadalo me to jako X let stare MMORPG, za X si dosadte cokoliv > 5. To co je tam ted, je stejny propadak jako byl SWG NGE.
    • Nikod nikdy netvrdil, že SW ToR budou revolucí a že bude mít mraky nových vychytávek co ostatní nemají. Na Poli MMo je vše jedna velká kopírka, jako to kdysi WoW okopírovalo
      od Everquestu atd.
      Hra je přehypovaná, ale to si fandové udělali sami. Bioware nikdo krom píběhu nevynášelo toR do nebes.
      BtW jestli ToR bude zdařilá kopie WoWka se svými principy a bonusy, bude z toho úspěšná hra. Jestli BW nebude slackovat a bude na tom pracovat, ToR propadák nebude.
      Prostě krátce a jednoduše, tu hru jste si vyhypovali sami. A o to větší pak je zklamání, ovšem za který si hráči mohou také sami.

      Btw boj je lepší než ve Wowku, s Resolve barem, bez autoatacku atd. Boje jsou daleko taktičtější než ve WoWku.

      A že samotné gameplay nepřidává namluvení ? Voe v tomhle je ToR revoluční a ono tomu nepřidává ? Tak si to buď nehrál nebo nejsi stavěnej na RPG hry. A i když jsou questy na stejné bázi jako všude jinde. Namluvení a cutscene ve hře je něco, co tu nebylo a rozhodně to zážitku z hraní napomáhá. Ještě mi napiš hromady novejch nápada třeba u GW 2 jak píšeš.
      • Dalsi dobrou ukazkou toho, kterou jsou vubec nezminil, jak je hra zjednodusena, jsou space battles. Takze misto plneho 3D space ala SWG (imho jedna z nejlepsich veci co tam byla) budeme mit "tunnel shooter". Ano, super arkada, ale boze co to dela v MMORPG?!?!?!?!

        Ted k tomu GW2. Zakladnim rozdilem GW2 od klasickeho modelu MMORPG her je jeho bojovy system, ktery nestavi na tzv. svate trojici - tank/dps/healer. Kazdy je healer, kazdy je tank, kazdy je dps. Hra je diky tomu mnohem vice dynamicka. Dalsim rozdilem oproti klasickemu stylu MMORPG je v podstate neexistence questu tzv. event system. Dalsim neuveritelnym prinosem je "znicitelne prostredi", treba katapultem muzete znicit budovu atp.
        • GW2 není MMORPG. Pokud ta hra nedává hráči roli, tak si nemůže přivlastnit titul MMORPG. Podle mě je GW2 arkádová akční hra s multiplayerem.

          RPG = Role Playing Game což znamená, že hráč má přiřazenou roli v tomto světě, což je tank/dps/heal + crafter v našem případě SW fandů ;-)
          • Jen tak mimochodem GW1 a i GW2 mají PvE zaměřený na příběh který se u každého mění podle toho jak se rozhodnou a to ne jen v rozhovorech ale hlavně v činech
          • no to urcite neni spravna charakteristika RP ;] ... vem si, ze existuji PvP, PvE, RP servery a na vsech jsou dps, healeri...atd...
        • Takže to že má alepsoň arkádu v sobě je mínus protože to není jako v SWG..
          TOHLE není nástupce SWG ! A kvuli tomuhle taky brečíš ? Come ON !

          Svatá trojce - Trinity Systém . to samý ma ToR .. a už podruhé říkám, zjisti si fakta, než tu hru začneš srovnávat a schazovat.
          A jak se ve hře levluje ? Nebo jen Skilluje ? Víš mě v ToRu nebue vadit levlovat podobně jako při Kotorech... čili Singleplayer RPG style ? Mě to nevadí .
          Nezničitelné prostředí je super fakt že jo. A zásadní přínos na pole MMO ? Jop.. upgradovat Hardware. Protože grafika GW2 je luxusní a jeslti chtěj ještě takovou fyziku ? Hm.. heh mě baví. Mě by zajímálo kolik lidí si to zahraje plynule. Zvlášť když ta hra je PvP oriented..
          • Ano, vadi mi, ze bude v MMORPG stupidni arkada. Vzhledem k tomu, ze SWG se vypina s vydanim TOR, hromada hracu to bude brat jako nastupce. S tim vy nic neudelate.

            Jeste jednou, Gameplay TOR je zalozen na tank/healer/dps, GW2 neni.

            Znicitelne prostred je v PvP MMO celkem zasadni prulomova vec a vykon na PC by nemel byt problem.
            • vsak znicitelne prostredi v PvP je davno ve WoWku, to neni nic prulomoveho
            • Jak funguje hratelnost bez healeru a tanků v GW prosím ?
              Ty se mi divíš že tě nazývám ubrečencem, ale ty si tu opravdu furt na něco stěžuješ.
              Vadí mi že tam bude arkáda... rofl tak to nehraj panebože !!!!
              ToR není nástupcem SWG, řekli sami Bioware.. to že ty a mnozí hráči si to myslí, je Vaše blbost a my s tím nic neuděláme.. na tom se schodnem..

              Zničitelné prostředí je zásadní a průlomová věc. Já v tom furt nevidím nějakou výsadu pro ostatní MMO hry.. Třeba k GW 2 se to hodí.. ale jinde to nepotřebujou ...
              A očividně nevíš nic o HW že ? Jelikož fyzika v kombinaci s náročnou grafikou = problém pro tvé komponenty.
          • No požadavky zatím nebyli stanoveny ale údajně to má být jen o něco náročnější než GW1 a ta se dal rozjet na 900kylu.
            Co sem se tak koukal na Gameplay ToR tak tam byl Trinity Systém
            • No i GW1 se na 900kylu sotva hýbalo. Podle mě bude Dula Core 2,6 , 2GB ram a Nvidia 260 1GB bohatě stačit na plný detail
            • Trinity systém to, že máš specifický classy. V Toru je máš, ale každý povolání dokáže tankovat/dpsovat, healovat. Otázka praktičnosti je zrovna teď jinde.

              Btw ktěm nárokům : Vy si opravdu myslíte, že GW po těch famozních ukázkách z her pojede na 900kylu ? Každej kdo se koukne na minimální nároky a řekne si ok to na minimum dám, je naivní ! Jeslti GW obsahujou grafiku jakou nemá žádné jinné MMO, tak proč ho hrát na minimum a sotva se hýbat ?
        • "znicitelne prostredi" - no on ten katapult by asi nemel vyznam kdyz by to s nim neslo ne? A co vim je to jen v battlegroundu z toho duvodu, aby se trochu menilo prostredi a styl boje. V GW 2 nebude mozno dotlacit katapult pred cizi mesto a sundat mu baraky i s vendorem.
        • To zničitelné prostředí je mám ten dojem jen v PvP
      • To mate pravdu, ze na poli MMO je to jedna velka kopirka. A to je prave problem, protoze vsechny ty kopirky WoW postupne upadaji a jejich uspech je mizerny. SW je moje oblibene tema, nerad bych, aby to takto dopadlo i tady. Zatim to bohuzel, tak vypada.

        Ano, souhlasim. Hra je prehypovana a i presto si ji koupim i s vedomim, ze u toho pravdepodobne dele nez 3 mesice nevydrzim. Minimalne to bude zabava s ostatnima v guilde.

        Problem TOR je, ze je to zdarila kopie vanila WoWka, ale zadne nove veci jako napr. phasing neprinasi. WoW uz je v tomto dale.

        Ve wowku jsem hodne dlouhou dobu hral DK blood tanka a tudiz muzu srovnat, jak se tank hraje v TOR. V TOR je to proste nuda a mechanika skillu je jednodussi. Ad Resolve bar, diminishing returns na CC jsou dnes vsude, vcetne WoWka, nic noveho. Hra bez auto attacku znamena mene dmg a jednodussi boj, protoze se nemusis starat o overlapping. Celkove je proste TOR bojovej system mnohem jednodussi, nez jsem mel doted sanci hrat. Mozna je to dobre, mozna to prilaka vice hracu, me se to ale nelibi.

        Sorry, TOR s namluvenim neni nic revolucniho. AoC mel prvnich 20 levlu namluvene uz pred lety, ted to tusim i rozsirili dale. Ale aby me bylo dobre chapat, ja jsem zvyklej cist vsechny questy (cele :)) a cteni je rychlejsi, nez to namluveni. Tudiz jsem to hned od zacatku skipoval.
        • Jak by měla vypadat MMORPG, která nebude klonem wow? Odpovím Ti, nebude to MMORPG. Myslím, že není třeba toto téma dále rozebírat. Nedovedu si představit MMORPG jinak. A víte, že novodobé střílečky jsou vlastně klony wolfenstein 3D? Proč nebrečíte u nové Farcry, zase se tam střílí jako kdysi.
          A ano wow udělalo neuvěřitelný pokrok na místo sbírání předmětů, se ta hra změnila ve sběr achivementů. Počítám, že s dalším datadiskem wow přinese aukce za reálné peníze (což už bude v D3) a půjde vyměňovat achivementy jako pokémony. Na poli MMORPG nic nového nepřijde, není důvod ten systém jako takový měnit je dokonalý, v budoucnu se bude vylepšovat jen grafika a nové MMORPG mohou překvapit jen kvalitním servisem a atmosférou hry. Tak jak to probíhá u FPS. Nebo mají FPS něco nového???? Nemají, ten systém/žánr je prostě daný a nic se nezmění.
          Tak tady přestaňte hučet. V tomto prostředí může nové MMORPG uspět jen kvalitním supportem, hratelností a atmosférou.
          • Nebrecim tu nad FPS, protoze se o FPS hre nebavime. Nesouhlasim s vam, ze vsechny MMORPG museji byt klony WoWka, aby to bylo MMORPG. To je blbost.
            WoW se od dob vanila zmenilo zasedne. Hlavni prinos byl phasing system. Souhlasim, ze v highend hre jsou instance/dungeony/raidy plus minus furt to same. Proto to momentalne nehraji. Nebavi me "grindovat" raidy.

            To co rikate je nesmysl. To je jako rikat, ze vse bylo vymysleno a nic nejde udelat lepe. Lze a jinak to proste v budoucnosti ani nepujde. Vsechny velke zapadni MMORPG (krom WoW) maji problem nalakat hrace a konkurence je obrovska. Je to prave diky tomu, ze v novych MMORPG schazi originalita, nove napady ci unikatni gameplay.
            • Já o koze a Vy o voze co? Já neřeším malinké detaily, ve kterých se ty MMORPG/FPS od sebe odlišují. Jde o to, že ty hry mají stejný základ (ať je to wow, aoc, lotro, war, sw). Revoluce v daném žánru neexistuje, pokud je něco revolučního většinou vznikne nový druh hry/zábavy.

              MMORPG= online izometrická rubačka ala diablo, leveling, zkušenosti, itemy.... GW2 to nemá?
              FPS= pohled z vlastních očí, zaměřovač, zbraně a fragy.

              Pane, to vy jste vedle. To co tady píšu, je základ každé dané hry, to co je přes tento základ nahozeno jako fasáda je pozlátko, které má lákat, ale uvnitř je to stále ta samá hra a revoluce se nekoná.
          • Má pravdu
        • Většina dotázaných v betě ale říká, že boj je daleko větší zábava a hlavně i o taktice o proti WoWku. Takže jestli se to nelíbí jen tobě, neznamená že ta hra bude špatná.

          Phasing tam je, sežeń si aspoň základni info. ehm hrál si Vanilu ? Jestli jo, tak bys v životě nevypustil ten blábol z pusy.. potažmo tvých prstů.... Vanila byla bug verze asi jako každá jiná release verze na začátku. ToR rozhodně na vanile úrovni není. A pak srovnávat hru která teď vyjde s hrou, která je na poli 6 let a 6 let je ve vývoji je komický. Kdyby ToR mělo vyjít vyšperkovaný jako WoW teď, musel bys ještě nějakej pátek čekat. Ale na Levlování a začátek ti to stačí. Zbytek příde patchema.. Nic nového...

          DK tank - nejhorší char z Wowka.. Dk je 1 macro easy mod button a budeš tu říkat jak ostatní je jednoduché. Hra bez autoatacku - méně dmg.. to je pravda a díky bohu za to ! Konečně záleží víc na tom jak co použiješ než tupý kittování a čekání kdy ti z autoatacku critne.. A jak říkáš je to všude - ano.. tím pádem nidke ToR nezaostává.

          AoC mělo a má 1-20 namluvené a pouze jen questgivera ... já mluvím i o postavě co hraješ.
          Máš namluvené společníky a vůbec.. máš nějakeé společníky.

          Zatím mě od tebe nic nepřesvědčilo nebo neodradilo od hry. Takovejhle ubrečenců je tu mraky.
          • Ja pouze rikam svuj subjektivni nazor na bojovy system. Mozna jsem krapet narocnejsi hrac. Fajn, nasmerujte me na oficialni zdroj, ktery popisuje phasing v TOR. Rad se poucim.

            TOR bude na urovni vanila wowka, prave proto ze je to nova hra. A ano, myslim si, ze dnesni hry by meli vychazet vysperkovane jako soucasne WoW (ano, vim ze je toto hodne tezke). Jak jinak mu muzou konkurovat?

            Ja nerikam, ze ostatni je jednoduche. Ja rikam, ze meho pohledu hrace, co hral tanka delsi dobu, byla gameplay tanka v TOR mnohem jednodussi.

            Fakt, namluveni je to posledni, proc bych si pred hrou sedl na zadek. Spolecnici jsou ok a pokud to bude udelane podobne jako ve WoW v Easter Plaguelands tak to bude fajn. Opet ale nic originalniho.

            Ja vas ale nechci odradit od hry, pouze kritizuji, co se me na hre nelibi. Nadavat mi do ubrecencu, to si myslim, ze do diskuze nepatri.
            • Náročnější asi jo, ale v jakém smyslu. Určitě nejsi náročnější ve smyslu hratelnosti a výzvy. Jinak by si netankoval s DK a vůbec by si nehrál DK .

              Phasing jestli se nepletu je, že uděláš quest a na to se ti zmení prostředí, které ovšem ale vidíš jen ty. ano i to ToR Má , když je to PvE story Driven MMO.

              Vanila Wowka byla jinde než jaký bude release ToRu. To se prostě nedá srovnávat.
              BTW kde si hrál ToR prosím ? Na jedné z výstav, kde opravdu bylo 25 minut hraní předem dané postavy a ještě v určitém úseku ? Na základě toho hodnotíš ?

              Jinak to namluvení a celkově styl questů a cut scene je podle mě v MMo dost revoluční. A teď nemyslím jen - Vítej Válečníku .. .a taký kecy.. Prostě hrát KoToR v MMO se mě zamlouvá. PRoto to je RPG... role play game.. a o To tu jde.. postavit tě do role, kde ti připadá, že v tom světě opravdu něco děláš.
              Ubrečenec.. no sorrry ... ale viz příspěvek o space batles.. tomu já říkám brekot..
      • GW2.Novinky vezmu jen ty pro mě nejdůležitější je tam toho moc.
        Event sytém
        Křížení skylů
        Downed modu
        Structured PvP a W.vsW.vs.W
        Podvodný boj
        Crafting - originální hledání receptů
        Systém barev
        atd.
        Sice nebyla otáska na mě ale když vím tak odpovím
        • Event systém - ? Jako že se někdě něco stane ? Rift, AoC, WAR, a ToR to má též, jen trošku jinné
          Křížění skillů ? - bylo v Riftu. toR zas maže klasickej trinity systém.
          Downed modu nevím co je, ale jeslti to jsou mody do hry od hráču, časem bude mít tor určitě též. Nic zásadního.
          Structured PvP - GW je PvP hra, ToR je především PvE hra. navíc realm vs realm měl WAR a jak dopadl.. největší lákadlo -- realm vs realm bylo nej fiasko.
          Podvodní boj - má wowko a rozdíl je v tom že ti beží timer na vzduch.. ok úžasná novinka a zásadníí ...
          Crafting - Crew Skills --
          systém barev ? ToR má lepší vychytávku .. systém barev + modifikace, takže i tvůj starý gear kdyby se ti libil víc, můžeš používat.
          Takže ve finále toho GW tak revolučního taky nemá co ..
          • No ono jede o to že ty Eventy jsou náhodné samozřejmě je tam něco předem určeno ale velká část jich je jakoby generováno náhodně milionkrát jdeš po cestě a najednou vidíš že je tam karavana a jdeš jí pomoct.
            Co se tyče zbraní z prostředí tak tam sem zatím viděl jen použitelný korblík z vodou na uhašení ohně co ohrožoval veslici budou vetšinou na řešení Eventů
            Omylem sem to předtím poslal jinam
          • Tak jinak když to musím vysvětlit.
            Event systém- návazné události co mají dopad na herní svět npř. drak napadne most bud ho zaskvíš nebo ho zničí když ho zastavíš tak ho nadále pronásleduješ a hra se odvíjí jinak pokud ho zničí tak pak přejdou NPC a ty je bráníš než ho opraví a pohonně
            Křížění skillů- kouzelník (elemantalista) udělá ohnivou zeď a lukostřelec skrz něj střeli a šíp se zapálil
            Downed modu- poté co te nepřítel porazí nejsi ulně mrtvi ale skočíš do Downed modu a máš ještě šanci se zachránit podobně jako v L4D
            Co se tíče W vs W tak tam sou pořát ještě neznámé
            systém barev + modifikace s tímhle přišlo GW2 a až poté se to objevilo v ToR + se ti nová výbava barví podle té minuli abi ti seděla do setu + si barvíš několik částí jednoho kusu brnění
            Podvodní boj - naprostá změna utoku pod vodou
            Crafting - Crew Skills -- nějak nevím co tím myslíš
            Dále jsem si vzpomněl ještě na Enviromental weapons - chytneš židli a někomu jí rozbiješ o hlavu
            • No ony se ani srovnávat nedají jediné co mají v podstatě společné je MMORPG jnak jsou to naprosto jiné žánry
            • Cahir
              Event systém - V TOR máš zase volby, které větví příběh a daný quest tak může dopadnout jinak v závislosti na předchozích rozhodnutích. Dá se říci, že si je to dost podobné
              Křížení skillů - zajímavá věc, zda je něco podobného v TOR netuším, ale viděl jsem videa, kde tvých skillů využíval companion k vlastním.
              Downed modu - to už mi přijde zajímavé méně
              Systém barev - Že to bylo v TORu zveřejněno později ještě neznamená, že to bylo později i vymyšleno. Ve výsledku je to jedno, důležité je, že tím obě hry disponují (přesto je to podle mě celkem prkotina)
              Podvodní boj - opět velmi zajímavé, uvidíme, jak to bude zpracováno - zda-li to bude zásadní fičura, nebo jen příjemné rozptýlení

              U TORu je taky spousta novinek - nemá např. autoattack, což mi přijde jako dost zásadní změna oproti WoW, spousta povolání zaručuje celkem originální hratelnost - např. smugglerovo krytí se za překážky. Zajímavý systém povolání - volení si specializace - Jedi Knight se např. větví na Guardiana a Sentinela, kteří mohou být naprosto odlišní. Volby v příběhu jsem už zmiňoval, ještě bych upozornil na NPC parťáky, kteří mají mít vlastní minulost, dávat ti questy, být romancoidní atd. prostě stejné, jako u DA nebo ME.

              Ve výsledku to na mě působí tak, že srovnávat GW a TOR není úplně na místě, jelikož obě hry cílí někam jinam.
            • Ok díky za vysvětlení.
              každopádně mě to nemění nic na tom, že polovina věcí je zbytečná nebo už byla.
              even systém -- takže jak píše FFF, není žádnej quest, ale čekáš na to, než přiletí dotyčnej drak. Takže víceméně nascriptovanej dungoen z Wowka.. kdo hrál, dá mi za pravdu, že podobný ukoly taky byli. Prostě script.
              Křížení skillů se mi líbí to jo. Uvidíme jak to bude fungovat v praxi.
              Hm Downed mod, je teda jen zjednodušení a není to nic zásadního co by dávalo GW navrch..to záleží na pohledu hráče.
              Sytém barev a modifikace byl ještě před Gw a byl to warhammer, tak prosím o kopírovaní od někoho atd. zjistěte si kde to bylo dřív.
              Podovodní boj mě opravdu neláká, nebo spíš nevidím v tom žádnou uber věc. Zvlášť když ToR vodu ani nemá. Třeba v datadisku jo.
              Crew Skill je crafting systém .. Nemáte o Torech nějak málo informací ?
              A židle.. hm ... jo jako prkotina navíc to je dobrý. ale zase to není zásadní věc kvůli které půjdu hrát GW místo ToR..
              Jen příklad v Gw.. budu mít meč epix s dmg 200 + a radši půjdu a někoho majznu židlí ? nemyslím si... ale jako sranda.. proč ne
            • Za překlepli a chyby se omlouvám
          • Ano, event system je podobny public questum, ale tady je na tom zalozeno uplne vse.
            Downed mod je prebram z her typu Gears of Wars neboli, kdyz vas protivnik dostane, tak lezite na zemi, ale mate moznost neco delat.
            GW2 uz neni jen ciste PvP hra, a bacha v GW2 neni realm vs realm ale WvWvW neboli tri ruzne servery bojuji proti sobe. Jsou tam tri strany na zpusob DAOC.
            Podvnodni boj ma sice wowko, ale GW2 jde dal. Pokud jste pod vodou mate jine skills a muzete pouzivat jine zbrane.

            Srovnavat TOR a GW2 skutecne nelze. TOR je klasicky pojate MMORPG, GW2 je novy model.
            • Tři worldy proti sobě je vždy to slovo co tu nesmím napsat...
              WaR to měl jako největší tahák i když realm vs realm. Pointa je ta, že to je zerg fest s nízkým FPS atd.

              Hele já jsem fanda jak SW tak GW 2 a zahraju si je oboje. Ale vyzdvihávat GW do nebes bez oprávněných argumentů, to teda ne.

              Ono někdy víc neznámená líp... v MMO to platí 2x víc.
              O tom downed modu jsem rozpávěl.. fičurka o ničem, jen zjednodušení hry.
              v Měřítku MMO, zanedbatelný,
      • myslim ze to nehral, jinak by nemohl mluvit o neuveritelnem grindu
        • To víš, že to nehrál, leda na gamesconu 30 minut a zrovna natrefil na grind, beta testing se o Evropu ještě ani neotřela. Tady dávám link na leak z opravdové bety. Tak se podívejte na flashpoint "Foundry" je to 4man dung a trvá víc jak hodinu. Porovnejte grafiku a podobně, dle mého názoru je to méně cartoon jak wow.
          http://www.alterswtor.com/
  • Dovolím si malé věštění z křišťálové koule...spíš malý tip...tipuju, že na Vánoce bude přeci jen těch krabic SWTOR dostatek *4*
  • Tak mi to nedalo a musim se ozvat, protoze vetsina kritiku misto toho, aby byla k veci a na miste tak se ohaneji vecma, ktere kapanek nejsou na miste...
    1) Kritika: Hra nema nic noveho, vsechno jsem uz videl/hral, je to jenom prehypovano znackou SW...
    A mate svym zpusobem pravdu SWTOR vypada a i se hraje jako WoW, WoW se hraje podobne jako EQ2 pripadne L2 a podobne, z jineho soudku CoD vypada a hraje se stejne jako BF, ten se hraje stejne jako MoH a to se hraje stejne jako napriklad Doom, vzdyt to jsou FPS... V dnesni dobe se hry stejneho zanru vetsinou hraji hrozne stejne, stejne tomu tak bude u MMO, WoW neprisel pred 6(nebo kolika) lety s revolucnim ovladani a principem MMO jako takovym. Blizzard udelal WoW vyslechtenym standartem, takovym ktereho se snazi dosahnout i Bioware s SWTOR, aby kazdy hrac, ktery si k tomu sedne vedel jak to hrat a hned se mohl zabyvat podle Bioware dulezitema vecma a tim je pribeh. Samotny zaklad RPG titulu je hra na hrdiny(Role-Playing Game), ktera je dosazena prave napriklad Multiplayer konverzacema, companion systemem, voice castingem a podobne, aby nam to prislo vic realne a RPG-like, v tomhle je bioware originalni a samozrejme dalsi veci, ktere tu zminili.
    2) Kritika Origin
    Uz tu nekdo rikal, kdo si koupi CD origin vubec nemusi pouzivat, pouzije se pouze v pripade, ze ste si hru objednali z daneho Origin shopu, jinak neni vubec treba. Je doporucovan na stahovani updatu a podobne, ale dle slov vyvojaru to pujde i bez nej, rozdil od Steamu
    3) Kritika 13euro mesicne, kdo na to ma?
    Lehka lekce matematiky, 13 euro je priblizne presne 3.25euro tydne(4 tydny = mesic), nebo presneji 0.4333 euro denne(mesic = 30dni), to je priblizne 10.4korun denne(euro = 24korun), coz jsou 2 rohliky a 5-6 kolecek sunky, takze zkrouhnete snidani, veceri a nejenom, ze budete hubenejsi, ale muzete si dopravat hodiny zabavy u MMO :]

    Tak tim jsem vycerpal vse, co jsem chtel rici, uz tak je to moc dlouhe a dostanu minusy, ze tlacham kraviny, ale co jsem napsal je pravda... Na SWTOR se tesim a fandim mu.
    • Ghost47
      K tomu bodu 2, hra ze Steamu nepotřebuje ke svému běhu spuštěný Steam, pokud to autor nechce - a zrovna u MMO titulů tahle kontrola bývá vypnutá. Navíc stejně jde jen o získání sériového čísla a jeho přiřazení k accountu, pak už se dá klient stáhnout odkudkoliv a poběží.
    • Sice vím, že to bylo myšleno s nadsázkou, ale upřímně řečeno doufám, že se nikdy nedostanu do fáze, kdy si budu říkat ,,A teď budu jíst méně, abych ušetřil a mohl hrát MMORPG.".
    • Jsem uz moc stary, kdyz mi u bodu "Kritika Origin" ukapne slza nostalgie a pred ocima se promitne jejich logo a vsechny skvele hry co kdy Origin vydali? :D

      Jinak mam trosku problem z tveho prispevku vydolovat podstatu toho co chces vlastne svetu sdelit
  • MrSanta
    Joj, to budou krásné vánoce *15*.
    Technická: Milá redakce, "SWOTR" (viz konec článku) je překlep, nebo humorně myšlená přesmyčka, která má evokovat zvýšenou potřebu jistého pleteného oděvu během zimních měsíců? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit