Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kua ako to ze to tu vsetci hrate? Ja mam account, registroval som ho v roku 2009, som zahlaseny medzi moznych "testerov" a furt nic. Fakt by som si hru rad zahral predtym nez ju kupim, respektive zacnem platit, a teraz mi pride ze mi je ten account na testovanie uplne zbytocny. Je to len o stasti koho vyberu? Neda sa nejak inak dostat medzi testerov ?
  • Jeden z nejlepších a nejtrefnějších příspěvků za celou dobu co čtu commenty u článků na GT...
  • Já neříkám, že by se mi to nepáčilo, ale prostě v praxi by to bylo jiné.
    Jak pro vývojaře tak pro nás.
  • Vždyť o tom mluvim, že za to může ta tlupa českejch primitivů.
  • No tak tim co tvrdis si nejsem tak jisty, staci se podivat jake uspechy ,,budovatelske,, hry maji a samozrejme komunita nevznikne, pokud neni hra. A u soucasnych MMO konci hra u vyvoje postavy jednotlivce, pritom by mohla pokracovat rozvojem mesta, statu...u SW treba planety, soustavy planet...republiky nebo imperia
  • Mno dopadne to tak, ze jedna strana bude mit vice hracu nez ta druha a ta bude furt vyhravat. *1* Proste nebude zadny balanc. Zkouselo to uz hromada MMORPG a ani nevidel jsem nikde zadne solidni reseni.

    WvWvW v GW2 je souboj 3 serveru na mapach pripominajici krapet battlegroundy. Pristupne 24/7, ruzne body, ktere strana musi ovladnout atp., takze nic svetoborneho v tomto smeru. Ja osobne neverim, ze to bude fungovat jako celek a vic se tesim na to nove PvE.
  • Ellendway
    V podstatě za situaci na Drak'Thulu si mohou hráči sami. Kdyby respektovali pravidla hry a ne, aby na Tradu pořvávali česky / slovensky, prodávali se tam goldy ve velkém, bylo tam plno boterů, atd.

    Neříkám, že to není všude, ale Drak'Thul je opravdu stoka všech stok.
  • Ne to asi nevíme, nebo já to nevím.
    Dvě strany jsou daleko víc user-friendly než 3 . Když už tak chci AoC styl... všeci proti všem a tam teprve záleží na aliancích a nějaké diplomacii.
    Já jsem poměrně skeptickej k 3stranému konfliktu.
    A ve finále to je jedno, jelikož to v praxi stejně nebude fungovat přijatelně pro 3/4 hráčů.
    Jak principově tak hardwarově.

    Btw v tom WvWvW se hraje co ? World pvp ? Battlegroundy ? prostě instancovaný bojiště ? Jestli to má nějaký hlubší význam než jen si zabojovat.
  • Ono to zas tak jedno neni. Hraci DAOC by mohli vypravet na dlouhe vecery takze ve zkratce. 3 strany konfliktu vam resi to, ze jedna strana neprevazi tu druhou, protoze je tu vzdy navic i 3ti strana, ktera ma taky vlastni agendu. *4* Souhlasim, ze to neresi zerg fest a problemy s FPS.

    Dve strany konfliktu je bohuzel problem i SWTOR a jeho PvP. Dobre asi oba vime, jak to dopadne.
  • Když nemaj co dělat ať to nehrajou nebo ať si zahrajou Minecraft...
    Hele když si tu tak povídáme co by bylo dobrý a proč to není. hráli jste Darkfall ?
    Víš proč není ještě hra o které mluvíš ? Protože na to není komunita.
    Lidi nechtěj si svět vybudovat, ale už v něm fungovat a bavit se.
    Hodíš tisíce lidí do světa kde si každej může dělat a co chce a je konec. Nevím proč to musím vysvětlovat znova. Ale lidi potřebují vedení, potřebujou řád a nějaký pravidla. A to platí jak v reálu tak ve hrách. jasný dejme jim omezené možnosti, ale né to co chtěj. Podáš prst, ukousnou ti ruku.

    Btw ToR postupem času plánuje guild housing v podobě křížníků atd.
    Ale na to je čas.

    A v dnešní době
  • Tys to zase nepochopil . Ono je jedno jestli to je realm vs realm nebo tři Worldy.. war měl realm a ne tři worldy ale výsledek by byl stejný. Zergfest fps hunt. Při špatně navrhnutecj hradech to bylo peklo.
  • jo to jsem pochopil :))
  • Mně nevadí, když někdo hru kritizuje alespoň trochu objektivně a používá argumenty, který maj hlavu a patu. Ale když se podíváte pod články swtor, tak uvidíte sestavu haterů, který, aniž by měli nějaký info, předem hru odsuzujou k smrti.

    A já osobně se hře s čechama nebránim úplně, jen nechci hrát na serveru, kterej obsaděj jen češi, zničej zážitek ze hry a v maintanance posunou ten server až na konec, jako to bylo s Drakthulem, kterej vývojáři nakonec brali jako míň důležitej, právě kvuli těm českejm kobylkám.
  • Ja sice hru kritizuji, ale uz mam davno zaplacen preorder, takze svym zpusobem je to moje pravo. *4* A naopak, dal jsem Bioware feedback a je na nich jak se podle neho zaridi.

    Nikdo vas preci s cechama hrat nenuti. Ja jsem take clenem mezinarodniho klanu a jako cech jsem tam sam.
  • v dnesnich MMO jsou guildy, ktere v podstate nemuzou nic delat...hod hrace do pusteho sveta a uvidis, ze cast z nich se spoji a zacnou ten svet menit a takovych spojenectvi vznikne vic, treba si budou casem konkurovat, zacnou spolu valcit nebo se naopak budou podporovat proti ostatnim....

    btw TES mozna hrajes sam, ale dnesni MMORPG kdyz se na to podivas, je v podstate porad RPG, ktera naraz hraje hodne lidi, zdaleka se tenhle zanr nerozvinul do moznosti ktere nabizi
  • Mně zatim přijde, že jenom češi takhle hojně nadávaj na SWTOR (přestože většina si o hře nezjistila nic). A to je vlastně ten faktor, kterej by pro mě mohl hru udělat ještě lepší, než jí očekávám. Protože čim míň čechů ji bude hrát, tim větší zábava. Víme jak česká komunita zničila na jednom serveru WoWko, žejo. Takže jen na tu hru nadávejte, určitě bude stát za velký kulový. Přece za ní nebudete vyhazovat prachy ne? *15*
  • sakra, forum neumi quote ... ty prvni dva odstavce jsou od FFSitsme

  • Tři worldy proti sobě je vždy to slovo co tu nesmím napsat...
    WaR to měl jako největší tahák i když realm vs realm. Pointa je ta, že to je zerg fest s nízkým FPS atd.

    Hele já jsem fanda jak SW tak GW 2 a zahraju si je oboje. Ale vyzdvihávat GW do nebes bez oprávněných argumentů, to teda ne.


    Dole uz nam dosli thready.

    WHO nemel 3 svety proti sobe a byla to jeho slabina. Ja tu nevyzdvihuji GW2, pouze konstatuji, ze prinasi nektere originalni veci. A navic i na nem bych kritizoval stejne jako vy, ze WvWvW bude zerg fest a ze zruseni GvG byla zasadni chyba. Mel jsem na toto tema diskuzi s Izzym na gamefestu a zasadne jsem nesouhlasil jakym smerem se PvP v GW2 ubira. To uz je ale jine tema a muzete si moje nazory precist na www.guild-hall.cz, forum, sekce PvP zakladni informace, hned ten prvni thread.
  • Protože TES hraje člověk sám a ne s tisíci lidmi.
    Ono principi které fungují v singlu někdy dost dobře nefungují v MMO.
    Přílišná volnost také škodí.
    Tohle je jak v reálu : absolutní volnost je stejná/ horší než absolutní chaos.
    Člověk potřebuje být veden za ručičku. Jinak to nejde. A ve hře ?
    V MMo kdyby si psotavil mraky hráčů do pustýho světa a řekl " stavte " Tak se stane to, že
    se začnou hádat kde co bude atd...
  • vsak znicitelne prostredi v PvP je davno ve WoWku, to neni nic prulomoveho

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit