Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sice to je asi jedna z poslednich her s mesicnima poplatkama, ale nevim proc to placeni furt nekteri kritizuji. 350 je vam za mesic neunosny? vic davam za telefon, internet, jedinou navstevu hospody, jakejkoliv vylet kamkoliv o vikendu a to sou jen blbiny co me zrovna napadly.. hru u ktere se dokazu zabavit s kamosema minimalne 4 vecery v tydnu? me to vychazi nejakejch 20 korun za vic jak 3 hodiny hrani (cisla sou podhodnoceny bo kazdej vi ze kdyz ho neco bavi a ma cas tak to bude hrat denne a furt). a pro chudacky studentiky- znate brigady? nedostavate doma vubec zadny kapesny? vubec nikdy k narozeninam a podobnejm prilezitostem od pribuznych penize? jesti ne lituju vas, jestli jo tak co nekdy penize usetrit a hned neprodrbat? jediny hry co sem zkousel se systemem free to play co me neomezily v zabave je gw a lol. u zbytku sem se sekl a kdyz chcu vic tak proste stejne musim zaplatit. a ja se ptam proc ne kdyz se budu bavit? v dnestni dobe se plati i za zkazeny maso a tvrdej chleba, tak proc ne za osobni pobaveni s vlastni partou znamejch lidi?
    • Jeden z nejlepších a nejtrefnějších příspěvků za celou dobu co čtu commenty u článků na GT...
  • Na SW:TOR sem cekal uz od ohlaseni hry, postupem casu moje nadseni klesalo. Nebudu ani tak rozebirat samotnou hru, posledni kapka, proc hru ani nenainstaluju, je Origin.
    Kdo cet Origin EULA, tak vi, co je v ni za svinstva - EA muze legalne zjistovat, co mate za HW, SW, prohledavat cely PC a tyhle informace predavat tretim stranam. Nektery z tech veci sou proti vasim pravum, figl je v tom, ze soucasti EULA je i to, ze se tech prav vzdavate, coz je v nekterych zemich ilegalni. Pred tim nez nekdo prohlasi, ze Steam dela to samy, Steam monitoruje pouze programy skrz nej nainstalovany.
    Neco takovyho svyma penezma rozhodne podporovat nebudu.
    To samy vlastne plati i pro BF3. Preju EA jen to nejhorsi.
    • Schválně kolik z vás, co si stěžujete na prohledávání pc, o minutu později vlezete na facebook a vysolíte tam o sobě první-poslední celýmu světu :)
    • Jen tak pro úplnost...Origin NENÍ potřeba pro spuštění a hraní hry (minimálně u SWTOR to mám potvrzené)...kdo bude kupovat přes digitální distribuci tak přes to hru může stáhnout a hned Origin odinstalovat. Kdo bude kupovat nosič, ten nemusí Origin vůbec řešit.
    • Nejsem si jistej, ale mám pocit, že ty stinný stránky z tý smlouvy na tlak veřejnosti už odstranili.
    • Steam monitoruje jen programy zkrz nej nainstalovane? :)
      to pracujes u valve nebo proc to rikas?
      Staci si dat Help/System information uz zde je kompletni seznam veskereho softweru co mas nainstalovany to sice neznamena ze by jej steam musel posilat ale pak dole staci kliknout na tu vetu ze chces porovnat tvuj hardware a najednou je tam seznam nejpouzivanejsiho softwaru a rozhodne to nejsou ani hry a ani nainstalovane veci pres steam.
    • Nic co vyžaduje Origin si určitě kupovat nebudu.
      • prosimte v pc mas mnohem vic softwaru kterej tohle dela a ani o tom nevis, tak tady prestan tocit ten mlejnek
        • zatoze ty si lama a nevis co mas tak to je tvuj problem
    • jojo to moc OK není a nelíbí se mi to... BF3 chci a tohle je jediný co nevim jestli překousnu
      • Nejprehypovanejsi hra roku? JEdnoznacne BF3, Nejlepsi hra roku? Rozhodne NE!!!!! BF3. BF3 je jen obrovska medialni bublina, zabalenda do hezkeho libiveho pozlatka s hratelnosti Call of Shits XXX
        • hratelnost call of shits? ty jo ty jsi husťák, ty jsi to hrál?
          SP bude lineární to je jasný jak facka, ale hlavní síla BFka je v MP kde COD rozválcuje na celý čáře
          • A kde ty mysliteli myslíš, že do MP vezmeš mapy? Budou to ty lineární ze singlu. Vyber si cestu A, nebo B. Jinak si nedovedu rozumně vysvětlit, proč by místo doladování MP mrhali síly a čas na SP.
            • Ty ubohy troll, najprv si zahraj aspon BFBC2 a potom si pockaj na BF3.
              Cely MP su asi dve mapy prostredim blizke SP. Ale na chlp totozne ani jedna.

              Takto prispevky si radsej odpust. Niesu ani k meritu veci a niesu ani zalozene na pravde.
              Cisty TROLL.
  • koukám že na games.tiscali jsou velice inteligentní a znalí...
    NIKDO VÁS NENUTÍ TO HRÁT,, naopak, budem rádi když lidi jako vy to hrát nebudete...

    Už 3 roky čekám na SWTOR, tak ty 3 měsíce už přežiju :D
  • Pridam taky jednu kritiku a to dokonce z pozice hrace, co uz SWTOR zkusil. SWTOR skutecne neprinasi nic noveho a jeho gameplay se blizi klasickemu pojeti MMORPG her, coz samo sebou nemusi byt na skodu. ALE! ... WoW udelalo za tech par let neuveritelny pokrok a z toho nudneho stylu questu zabij X/dones Y/najdi Z se vymanilo. Podobne tomu bude i u GW2, ktere prinasi hromadu novych napadu. Bohuzel musim rict, ze SWTOR toto podle me neudelalo (podobne jako Rift ci Aion) a pokud se jeste neco nezmeni bude to jen dalsi WoW klon.

    Pripravte se na neuveritelny grid, kdy od zacatku budete zabijet furt dokola to same, delat furt dokola ty stejne questy. A je uplne jedno jestli je to namluvene nebo ne, protoze to samotne gameplay vubec nepomaha. Naopak ve vetsine pripadu to zdrzuje.

    S cim jsem mel nejvetsi problemy byl samotny system skillu a boje. Ten je totiz bez jakekoliv slozitejsi mechaniky. Faceroll hadr. Pripadalo me to jako X let stare MMORPG, za X si dosadte cokoliv > 5. To co je tam ted, je stejny propadak jako byl SWG NGE.
    • Nikod nikdy netvrdil, že SW ToR budou revolucí a že bude mít mraky nových vychytávek co ostatní nemají. Na Poli MMo je vše jedna velká kopírka, jako to kdysi WoW okopírovalo
      od Everquestu atd.
      Hra je přehypovaná, ale to si fandové udělali sami. Bioware nikdo krom píběhu nevynášelo toR do nebes.
      BtW jestli ToR bude zdařilá kopie WoWka se svými principy a bonusy, bude z toho úspěšná hra. Jestli BW nebude slackovat a bude na tom pracovat, ToR propadák nebude.
      Prostě krátce a jednoduše, tu hru jste si vyhypovali sami. A o to větší pak je zklamání, ovšem za který si hráči mohou také sami.

      Btw boj je lepší než ve Wowku, s Resolve barem, bez autoatacku atd. Boje jsou daleko taktičtější než ve WoWku.

      A že samotné gameplay nepřidává namluvení ? Voe v tomhle je ToR revoluční a ono tomu nepřidává ? Tak si to buď nehrál nebo nejsi stavěnej na RPG hry. A i když jsou questy na stejné bázi jako všude jinde. Namluvení a cutscene ve hře je něco, co tu nebylo a rozhodně to zážitku z hraní napomáhá. Ještě mi napiš hromady novejch nápada třeba u GW 2 jak píšeš.
      • Dalsi dobrou ukazkou toho, kterou jsou vubec nezminil, jak je hra zjednodusena, jsou space battles. Takze misto plneho 3D space ala SWG (imho jedna z nejlepsich veci co tam byla) budeme mit "tunnel shooter". Ano, super arkada, ale boze co to dela v MMORPG?!?!?!?!

        Ted k tomu GW2. Zakladnim rozdilem GW2 od klasickeho modelu MMORPG her je jeho bojovy system, ktery nestavi na tzv. svate trojici - tank/dps/healer. Kazdy je healer, kazdy je tank, kazdy je dps. Hra je diky tomu mnohem vice dynamicka. Dalsim rozdilem oproti klasickemu stylu MMORPG je v podstate neexistence questu tzv. event system. Dalsim neuveritelnym prinosem je "znicitelne prostredi", treba katapultem muzete znicit budovu atp.
        • GW2 není MMORPG. Pokud ta hra nedává hráči roli, tak si nemůže přivlastnit titul MMORPG. Podle mě je GW2 arkádová akční hra s multiplayerem.

          RPG = Role Playing Game což znamená, že hráč má přiřazenou roli v tomto světě, což je tank/dps/heal + crafter v našem případě SW fandů ;-)
          • Jen tak mimochodem GW1 a i GW2 mají PvE zaměřený na příběh který se u každého mění podle toho jak se rozhodnou a to ne jen v rozhovorech ale hlavně v činech
          • no to urcite neni spravna charakteristika RP ;] ... vem si, ze existuji PvP, PvE, RP servery a na vsech jsou dps, healeri...atd...
        • Takže to že má alepsoň arkádu v sobě je mínus protože to není jako v SWG..
          TOHLE není nástupce SWG ! A kvuli tomuhle taky brečíš ? Come ON !

          Svatá trojce - Trinity Systém . to samý ma ToR .. a už podruhé říkám, zjisti si fakta, než tu hru začneš srovnávat a schazovat.
          A jak se ve hře levluje ? Nebo jen Skilluje ? Víš mě v ToRu nebue vadit levlovat podobně jako při Kotorech... čili Singleplayer RPG style ? Mě to nevadí .
          Nezničitelné prostředí je super fakt že jo. A zásadní přínos na pole MMO ? Jop.. upgradovat Hardware. Protože grafika GW2 je luxusní a jeslti chtěj ještě takovou fyziku ? Hm.. heh mě baví. Mě by zajímálo kolik lidí si to zahraje plynule. Zvlášť když ta hra je PvP oriented..
          • Ano, vadi mi, ze bude v MMORPG stupidni arkada. Vzhledem k tomu, ze SWG se vypina s vydanim TOR, hromada hracu to bude brat jako nastupce. S tim vy nic neudelate.

            Jeste jednou, Gameplay TOR je zalozen na tank/healer/dps, GW2 neni.

            Znicitelne prostred je v PvP MMO celkem zasadni prulomova vec a vykon na PC by nemel byt problem.
            • vsak znicitelne prostredi v PvP je davno ve WoWku, to neni nic prulomoveho
            • Jak funguje hratelnost bez healeru a tanků v GW prosím ?
              Ty se mi divíš že tě nazývám ubrečencem, ale ty si tu opravdu furt na něco stěžuješ.
              Vadí mi že tam bude arkáda... rofl tak to nehraj panebože !!!!
              ToR není nástupcem SWG, řekli sami Bioware.. to že ty a mnozí hráči si to myslí, je Vaše blbost a my s tím nic neuděláme.. na tom se schodnem..

              Zničitelné prostředí je zásadní a průlomová věc. Já v tom furt nevidím nějakou výsadu pro ostatní MMO hry.. Třeba k GW 2 se to hodí.. ale jinde to nepotřebujou ...
              A očividně nevíš nic o HW že ? Jelikož fyzika v kombinaci s náročnou grafikou = problém pro tvé komponenty.
          • No požadavky zatím nebyli stanoveny ale údajně to má být jen o něco náročnější než GW1 a ta se dal rozjet na 900kylu.
            Co sem se tak koukal na Gameplay ToR tak tam byl Trinity Systém
            • No i GW1 se na 900kylu sotva hýbalo. Podle mě bude Dula Core 2,6 , 2GB ram a Nvidia 260 1GB bohatě stačit na plný detail
            • Trinity systém to, že máš specifický classy. V Toru je máš, ale každý povolání dokáže tankovat/dpsovat, healovat. Otázka praktičnosti je zrovna teď jinde.

              Btw ktěm nárokům : Vy si opravdu myslíte, že GW po těch famozních ukázkách z her pojede na 900kylu ? Každej kdo se koukne na minimální nároky a řekne si ok to na minimum dám, je naivní ! Jeslti GW obsahujou grafiku jakou nemá žádné jinné MMO, tak proč ho hrát na minimum a sotva se hýbat ?
        • "znicitelne prostredi" - no on ten katapult by asi nemel vyznam kdyz by to s nim neslo ne? A co vim je to jen v battlegroundu z toho duvodu, aby se trochu menilo prostredi a styl boje. V GW 2 nebude mozno dotlacit katapult pred cizi mesto a sundat mu baraky i s vendorem.
        • To zničitelné prostředí je mám ten dojem jen v PvP
      • To mate pravdu, ze na poli MMO je to jedna velka kopirka. A to je prave problem, protoze vsechny ty kopirky WoW postupne upadaji a jejich uspech je mizerny. SW je moje oblibene tema, nerad bych, aby to takto dopadlo i tady. Zatim to bohuzel, tak vypada.

        Ano, souhlasim. Hra je prehypovana a i presto si ji koupim i s vedomim, ze u toho pravdepodobne dele nez 3 mesice nevydrzim. Minimalne to bude zabava s ostatnima v guilde.

        Problem TOR je, ze je to zdarila kopie vanila WoWka, ale zadne nove veci jako napr. phasing neprinasi. WoW uz je v tomto dale.

        Ve wowku jsem hodne dlouhou dobu hral DK blood tanka a tudiz muzu srovnat, jak se tank hraje v TOR. V TOR je to proste nuda a mechanika skillu je jednodussi. Ad Resolve bar, diminishing returns na CC jsou dnes vsude, vcetne WoWka, nic noveho. Hra bez auto attacku znamena mene dmg a jednodussi boj, protoze se nemusis starat o overlapping. Celkove je proste TOR bojovej system mnohem jednodussi, nez jsem mel doted sanci hrat. Mozna je to dobre, mozna to prilaka vice hracu, me se to ale nelibi.

        Sorry, TOR s namluvenim neni nic revolucniho. AoC mel prvnich 20 levlu namluvene uz pred lety, ted to tusim i rozsirili dale. Ale aby me bylo dobre chapat, ja jsem zvyklej cist vsechny questy (cele :)) a cteni je rychlejsi, nez to namluveni. Tudiz jsem to hned od zacatku skipoval.
        • Jak by měla vypadat MMORPG, která nebude klonem wow? Odpovím Ti, nebude to MMORPG. Myslím, že není třeba toto téma dále rozebírat. Nedovedu si představit MMORPG jinak. A víte, že novodobé střílečky jsou vlastně klony wolfenstein 3D? Proč nebrečíte u nové Farcry, zase se tam střílí jako kdysi.
          A ano wow udělalo neuvěřitelný pokrok na místo sbírání předmětů, se ta hra změnila ve sběr achivementů. Počítám, že s dalším datadiskem wow přinese aukce za reálné peníze (což už bude v D3) a půjde vyměňovat achivementy jako pokémony. Na poli MMORPG nic nového nepřijde, není důvod ten systém jako takový měnit je dokonalý, v budoucnu se bude vylepšovat jen grafika a nové MMORPG mohou překvapit jen kvalitním servisem a atmosférou hry. Tak jak to probíhá u FPS. Nebo mají FPS něco nového???? Nemají, ten systém/žánr je prostě daný a nic se nezmění.
          Tak tady přestaňte hučet. V tomto prostředí může nové MMORPG uspět jen kvalitním supportem, hratelností a atmosférou.
          • Nebrecim tu nad FPS, protoze se o FPS hre nebavime. Nesouhlasim s vam, ze vsechny MMORPG museji byt klony WoWka, aby to bylo MMORPG. To je blbost.
            WoW se od dob vanila zmenilo zasedne. Hlavni prinos byl phasing system. Souhlasim, ze v highend hre jsou instance/dungeony/raidy plus minus furt to same. Proto to momentalne nehraji. Nebavi me "grindovat" raidy.

            To co rikate je nesmysl. To je jako rikat, ze vse bylo vymysleno a nic nejde udelat lepe. Lze a jinak to proste v budoucnosti ani nepujde. Vsechny velke zapadni MMORPG (krom WoW) maji problem nalakat hrace a konkurence je obrovska. Je to prave diky tomu, ze v novych MMORPG schazi originalita, nove napady ci unikatni gameplay.
            • Já o koze a Vy o voze co? Já neřeším malinké detaily, ve kterých se ty MMORPG/FPS od sebe odlišují. Jde o to, že ty hry mají stejný základ (ať je to wow, aoc, lotro, war, sw). Revoluce v daném žánru neexistuje, pokud je něco revolučního většinou vznikne nový druh hry/zábavy.

              MMORPG= online izometrická rubačka ala diablo, leveling, zkušenosti, itemy.... GW2 to nemá?
              FPS= pohled z vlastních očí, zaměřovač, zbraně a fragy.

              Pane, to vy jste vedle. To co tady píšu, je základ každé dané hry, to co je přes tento základ nahozeno jako fasáda je pozlátko, které má lákat, ale uvnitř je to stále ta samá hra a revoluce se nekoná.
          • Má pravdu
        • Většina dotázaných v betě ale říká, že boj je daleko větší zábava a hlavně i o taktice o proti WoWku. Takže jestli se to nelíbí jen tobě, neznamená že ta hra bude špatná.

          Phasing tam je, sežeń si aspoň základni info. ehm hrál si Vanilu ? Jestli jo, tak bys v životě nevypustil ten blábol z pusy.. potažmo tvých prstů.... Vanila byla bug verze asi jako každá jiná release verze na začátku. ToR rozhodně na vanile úrovni není. A pak srovnávat hru která teď vyjde s hrou, která je na poli 6 let a 6 let je ve vývoji je komický. Kdyby ToR mělo vyjít vyšperkovaný jako WoW teď, musel bys ještě nějakej pátek čekat. Ale na Levlování a začátek ti to stačí. Zbytek příde patchema.. Nic nového...

          DK tank - nejhorší char z Wowka.. Dk je 1 macro easy mod button a budeš tu říkat jak ostatní je jednoduché. Hra bez autoatacku - méně dmg.. to je pravda a díky bohu za to ! Konečně záleží víc na tom jak co použiješ než tupý kittování a čekání kdy ti z autoatacku critne.. A jak říkáš je to všude - ano.. tím pádem nidke ToR nezaostává.

          AoC mělo a má 1-20 namluvené a pouze jen questgivera ... já mluvím i o postavě co hraješ.
          Máš namluvené společníky a vůbec.. máš nějakeé společníky.

          Zatím mě od tebe nic nepřesvědčilo nebo neodradilo od hry. Takovejhle ubrečenců je tu mraky.
          • Ja pouze rikam svuj subjektivni nazor na bojovy system. Mozna jsem krapet narocnejsi hrac. Fajn, nasmerujte me na oficialni zdroj, ktery popisuje phasing v TOR. Rad se poucim.

            TOR bude na urovni vanila wowka, prave proto ze je to nova hra. A ano, myslim si, ze dnesni hry by meli vychazet vysperkovane jako soucasne WoW (ano, vim ze je toto hodne tezke). Jak jinak mu muzou konkurovat?

            Ja nerikam, ze ostatni je jednoduche. Ja rikam, ze meho pohledu hrace, co hral tanka delsi dobu, byla gameplay tanka v TOR mnohem jednodussi.

            Fakt, namluveni je to posledni, proc bych si pred hrou sedl na zadek. Spolecnici jsou ok a pokud to bude udelane podobne jako ve WoW v Easter Plaguelands tak to bude fajn. Opet ale nic originalniho.

            Ja vas ale nechci odradit od hry, pouze kritizuji, co se me na hre nelibi. Nadavat mi do ubrecencu, to si myslim, ze do diskuze nepatri.
            • Náročnější asi jo, ale v jakém smyslu. Určitě nejsi náročnější ve smyslu hratelnosti a výzvy. Jinak by si netankoval s DK a vůbec by si nehrál DK .

              Phasing jestli se nepletu je, že uděláš quest a na to se ti zmení prostředí, které ovšem ale vidíš jen ty. ano i to ToR Má , když je to PvE story Driven MMO.

              Vanila Wowka byla jinde než jaký bude release ToRu. To se prostě nedá srovnávat.
              BTW kde si hrál ToR prosím ? Na jedné z výstav, kde opravdu bylo 25 minut hraní předem dané postavy a ještě v určitém úseku ? Na základě toho hodnotíš ?

              Jinak to namluvení a celkově styl questů a cut scene je podle mě v MMo dost revoluční. A teď nemyslím jen - Vítej Válečníku .. .a taký kecy.. Prostě hrát KoToR v MMO se mě zamlouvá. PRoto to je RPG... role play game.. a o To tu jde.. postavit tě do role, kde ti připadá, že v tom světě opravdu něco děláš.
              Ubrečenec.. no sorrry ... ale viz příspěvek o space batles.. tomu já říkám brekot..
      • GW2.Novinky vezmu jen ty pro mě nejdůležitější je tam toho moc.
        Event sytém
        Křížení skylů
        Downed modu
        Structured PvP a W.vsW.vs.W
        Podvodný boj
        Crafting - originální hledání receptů
        Systém barev
        atd.
        Sice nebyla otáska na mě ale když vím tak odpovím
        • Event systém - ? Jako že se někdě něco stane ? Rift, AoC, WAR, a ToR to má též, jen trošku jinné
          Křížění skillů ? - bylo v Riftu. toR zas maže klasickej trinity systém.
          Downed modu nevím co je, ale jeslti to jsou mody do hry od hráču, časem bude mít tor určitě též. Nic zásadního.
          Structured PvP - GW je PvP hra, ToR je především PvE hra. navíc realm vs realm měl WAR a jak dopadl.. největší lákadlo -- realm vs realm bylo nej fiasko.
          Podvodní boj - má wowko a rozdíl je v tom že ti beží timer na vzduch.. ok úžasná novinka a zásadníí ...
          Crafting - Crew Skills --
          systém barev ? ToR má lepší vychytávku .. systém barev + modifikace, takže i tvůj starý gear kdyby se ti libil víc, můžeš používat.
          Takže ve finále toho GW tak revolučního taky nemá co ..
          • No ono jede o to že ty Eventy jsou náhodné samozřejmě je tam něco předem určeno ale velká část jich je jakoby generováno náhodně milionkrát jdeš po cestě a najednou vidíš že je tam karavana a jdeš jí pomoct.
            Co se tyče zbraní z prostředí tak tam sem zatím viděl jen použitelný korblík z vodou na uhašení ohně co ohrožoval veslici budou vetšinou na řešení Eventů
            Omylem sem to předtím poslal jinam
          • Tak jinak když to musím vysvětlit.
            Event systém- návazné události co mají dopad na herní svět npř. drak napadne most bud ho zaskvíš nebo ho zničí když ho zastavíš tak ho nadále pronásleduješ a hra se odvíjí jinak pokud ho zničí tak pak přejdou NPC a ty je bráníš než ho opraví a pohonně
            Křížění skillů- kouzelník (elemantalista) udělá ohnivou zeď a lukostřelec skrz něj střeli a šíp se zapálil
            Downed modu- poté co te nepřítel porazí nejsi ulně mrtvi ale skočíš do Downed modu a máš ještě šanci se zachránit podobně jako v L4D
            Co se tíče W vs W tak tam sou pořát ještě neznámé
            systém barev + modifikace s tímhle přišlo GW2 a až poté se to objevilo v ToR + se ti nová výbava barví podle té minuli abi ti seděla do setu + si barvíš několik částí jednoho kusu brnění
            Podvodní boj - naprostá změna utoku pod vodou
            Crafting - Crew Skills -- nějak nevím co tím myslíš
            Dále jsem si vzpomněl ještě na Enviromental weapons - chytneš židli a někomu jí rozbiješ o hlavu
            • No ony se ani srovnávat nedají jediné co mají v podstatě společné je MMORPG jnak jsou to naprosto jiné žánry
            • Cahir
              Event systém - V TOR máš zase volby, které větví příběh a daný quest tak může dopadnout jinak v závislosti na předchozích rozhodnutích. Dá se říci, že si je to dost podobné
              Křížení skillů - zajímavá věc, zda je něco podobného v TOR netuším, ale viděl jsem videa, kde tvých skillů využíval companion k vlastním.
              Downed modu - to už mi přijde zajímavé méně
              Systém barev - Že to bylo v TORu zveřejněno později ještě neznamená, že to bylo později i vymyšleno. Ve výsledku je to jedno, důležité je, že tím obě hry disponují (přesto je to podle mě celkem prkotina)
              Podvodní boj - opět velmi zajímavé, uvidíme, jak to bude zpracováno - zda-li to bude zásadní fičura, nebo jen příjemné rozptýlení

              U TORu je taky spousta novinek - nemá např. autoattack, což mi přijde jako dost zásadní změna oproti WoW, spousta povolání zaručuje celkem originální hratelnost - např. smugglerovo krytí se za překážky. Zajímavý systém povolání - volení si specializace - Jedi Knight se např. větví na Guardiana a Sentinela, kteří mohou být naprosto odlišní. Volby v příběhu jsem už zmiňoval, ještě bych upozornil na NPC parťáky, kteří mají mít vlastní minulost, dávat ti questy, být romancoidní atd. prostě stejné, jako u DA nebo ME.

              Ve výsledku to na mě působí tak, že srovnávat GW a TOR není úplně na místě, jelikož obě hry cílí někam jinam.
            • Ok díky za vysvětlení.
              každopádně mě to nemění nic na tom, že polovina věcí je zbytečná nebo už byla.
              even systém -- takže jak píše FFF, není žádnej quest, ale čekáš na to, než přiletí dotyčnej drak. Takže víceméně nascriptovanej dungoen z Wowka.. kdo hrál, dá mi za pravdu, že podobný ukoly taky byli. Prostě script.
              Křížení skillů se mi líbí to jo. Uvidíme jak to bude fungovat v praxi.
              Hm Downed mod, je teda jen zjednodušení a není to nic zásadního co by dávalo GW navrch..to záleží na pohledu hráče.
              Sytém barev a modifikace byl ještě před Gw a byl to warhammer, tak prosím o kopírovaní od někoho atd. zjistěte si kde to bylo dřív.
              Podovodní boj mě opravdu neláká, nebo spíš nevidím v tom žádnou uber věc. Zvlášť když ToR vodu ani nemá. Třeba v datadisku jo.
              Crew Skill je crafting systém .. Nemáte o Torech nějak málo informací ?
              A židle.. hm ... jo jako prkotina navíc to je dobrý. ale zase to není zásadní věc kvůli které půjdu hrát GW místo ToR..
              Jen příklad v Gw.. budu mít meč epix s dmg 200 + a radši půjdu a někoho majznu židlí ? nemyslím si... ale jako sranda.. proč ne
            • Za překlepli a chyby se omlouvám
          • Ano, event system je podobny public questum, ale tady je na tom zalozeno uplne vse.
            Downed mod je prebram z her typu Gears of Wars neboli, kdyz vas protivnik dostane, tak lezite na zemi, ale mate moznost neco delat.
            GW2 uz neni jen ciste PvP hra, a bacha v GW2 neni realm vs realm ale WvWvW neboli tri ruzne servery bojuji proti sobe. Jsou tam tri strany na zpusob DAOC.
            Podvnodni boj ma sice wowko, ale GW2 jde dal. Pokud jste pod vodou mate jine skills a muzete pouzivat jine zbrane.

            Srovnavat TOR a GW2 skutecne nelze. TOR je klasicky pojate MMORPG, GW2 je novy model.
            • Tři worldy proti sobě je vždy to slovo co tu nesmím napsat...
              WaR to měl jako největší tahák i když realm vs realm. Pointa je ta, že to je zerg fest s nízkým FPS atd.

              Hele já jsem fanda jak SW tak GW 2 a zahraju si je oboje. Ale vyzdvihávat GW do nebes bez oprávněných argumentů, to teda ne.

              Ono někdy víc neznámená líp... v MMO to platí 2x víc.
              O tom downed modu jsem rozpávěl.. fičurka o ničem, jen zjednodušení hry.
              v Měřítku MMO, zanedbatelný,
      • myslim ze to nehral, jinak by nemohl mluvit o neuveritelnem grindu
        • To víš, že to nehrál, leda na gamesconu 30 minut a zrovna natrefil na grind, beta testing se o Evropu ještě ani neotřela. Tady dávám link na leak z opravdové bety. Tak se podívejte na flashpoint "Foundry" je to 4man dung a trvá víc jak hodinu. Porovnejte grafiku a podobně, dle mého názoru je to méně cartoon jak wow.
          http://www.alterswtor.com/
  • Tak mi to nedalo a musim se ozvat, protoze vetsina kritiku misto toho, aby byla k veci a na miste tak se ohaneji vecma, ktere kapanek nejsou na miste...
    1) Kritika: Hra nema nic noveho, vsechno jsem uz videl/hral, je to jenom prehypovano znackou SW...
    A mate svym zpusobem pravdu SWTOR vypada a i se hraje jako WoW, WoW se hraje podobne jako EQ2 pripadne L2 a podobne, z jineho soudku CoD vypada a hraje se stejne jako BF, ten se hraje stejne jako MoH a to se hraje stejne jako napriklad Doom, vzdyt to jsou FPS... V dnesni dobe se hry stejneho zanru vetsinou hraji hrozne stejne, stejne tomu tak bude u MMO, WoW neprisel pred 6(nebo kolika) lety s revolucnim ovladani a principem MMO jako takovym. Blizzard udelal WoW vyslechtenym standartem, takovym ktereho se snazi dosahnout i Bioware s SWTOR, aby kazdy hrac, ktery si k tomu sedne vedel jak to hrat a hned se mohl zabyvat podle Bioware dulezitema vecma a tim je pribeh. Samotny zaklad RPG titulu je hra na hrdiny(Role-Playing Game), ktera je dosazena prave napriklad Multiplayer konverzacema, companion systemem, voice castingem a podobne, aby nam to prislo vic realne a RPG-like, v tomhle je bioware originalni a samozrejme dalsi veci, ktere tu zminili.
    2) Kritika Origin
    Uz tu nekdo rikal, kdo si koupi CD origin vubec nemusi pouzivat, pouzije se pouze v pripade, ze ste si hru objednali z daneho Origin shopu, jinak neni vubec treba. Je doporucovan na stahovani updatu a podobne, ale dle slov vyvojaru to pujde i bez nej, rozdil od Steamu
    3) Kritika 13euro mesicne, kdo na to ma?
    Lehka lekce matematiky, 13 euro je priblizne presne 3.25euro tydne(4 tydny = mesic), nebo presneji 0.4333 euro denne(mesic = 30dni), to je priblizne 10.4korun denne(euro = 24korun), coz jsou 2 rohliky a 5-6 kolecek sunky, takze zkrouhnete snidani, veceri a nejenom, ze budete hubenejsi, ale muzete si dopravat hodiny zabavy u MMO :]

    Tak tim jsem vycerpal vse, co jsem chtel rici, uz tak je to moc dlouhe a dostanu minusy, ze tlacham kraviny, ale co jsem napsal je pravda... Na SWTOR se tesim a fandim mu.
    • Ghost47
      K tomu bodu 2, hra ze Steamu nepotřebuje ke svému běhu spuštěný Steam, pokud to autor nechce - a zrovna u MMO titulů tahle kontrola bývá vypnutá. Navíc stejně jde jen o získání sériového čísla a jeho přiřazení k accountu, pak už se dá klient stáhnout odkudkoliv a poběží.
    • Sice vím, že to bylo myšleno s nadsázkou, ale upřímně řečeno doufám, že se nikdy nedostanu do fáze, kdy si budu říkat ,,A teď budu jíst méně, abych ušetřil a mohl hrát MMORPG.".
    • Jsem uz moc stary, kdyz mi u bodu "Kritika Origin" ukapne slza nostalgie a pred ocima se promitne jejich logo a vsechny skvele hry co kdy Origin vydali? :D

      Jinak mam trosku problem z tveho prispevku vydolovat podstatu toho co chces vlastne svetu sdelit
  • Dovolím si malé věštění z křišťálové koule...spíš malý tip...tipuju, že na Vánoce bude přeci jen těch krabic SWTOR dostatek *4*
  • Jděte se už bodnout s tím F2P. Nevim proč tu hádáte o cca. 300Kč. Zkuste se nejdřív zamyslet koliv vás stojí ostatní zábava. Tahle hra rozhodně není na jeden nebo dva měsíce. Takže volba je jasná - půlroční předplatné za nějakých 275 kč / mesíc.
    • Mnoho lidí si myslí že Free2play je lepší než placený model.
      Houby ! Free2play hry jsou přeplněné mikrotransakcema a ty jsou daleko větší žrout peněz.
      Kdo říká že si nepotřebuje nic kupovat, neví o čem mluví.

      Age of Conan je free2p. A co za to dostanu ? 4 povolání z 16 ? Pár dungu a lokací ? 2 sloty na hrdiny ? Za zbytek si doplaťte... To pro mě není hra, ale placené demo ...
  • tohle mel bejt singleplayer, ne podelany MMO
    • Aspon to bude pekne dlouha hra a ne jen hra na 40 hod a pak to cele hrat znova.
      • Hairy_Ass
        Čtyřicet hodin byl ještě bral jako docela dlouhou hru - hlavně na dnešní poměry. *4*
        • no a uplne nejlip kdyby udelali singleplayer a pridali do nej moznost hrat to v coop jako treba Neverwinter Nights, s lidmy co znate misto nejakych cizich otrapu po netu, bez mesicnich poplatku, idealne jeste stejne otevrene pro mod komunitu jako byly ty NWN... jenze mam tuseni ze kdyz tuhle myslenku nekdo ve studiich Bioware vyslovi nahlas, dostane strasnou nakladacku :D
  • Maj na to vsichni co neprohuli krabku denne a netravi vecery po hospodach likvidaci jater.
    • No a ja na to mam i tak. *3*
  • MrSanta
    Joj, to budou krásné vánoce *15*.
    Technická: Milá redakce, "SWOTR" (viz konec článku) je překlep, nebo humorně myšlená přesmyčka, která má evokovat zvýšenou potřebu jistého pleteného oděvu během zimních měsíců? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit