Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neverwinter Online vyzerá nádejne.
  • Mozna maj lidi proste uz rozum a zjistili ze veskery cas se da venovat i smysluplnejsim vecem a to hrani maji jen jako zabavu pak uz nemuzou hrat wow pac to je jenzrout casu a ne toho volneho, ale veskereho mozneho! To neni zabava kterou si pustite, aby jste se nenudili to je zavazek k ostatnim hracum musite byt online v presny cas pokud to chcete hrat a delat raidy a ikdyz je vynechate stajne musite X hodin stravit v dungeonech a pak tomu stejne propadnete a najednou vam wow nebo jina hra organizuje zivot a to je spatne proste rozumny lidi se, uz nabazili zjistili, ze je to zlo a odchazej je to jen dobre venku je tolik smysluplnejsich veci na praci... *3* *14*
    • kostejnesmrtelny
      Nahraď WoW jakoukoliv jinou týmovou aktivitou a bude to pořád platit...
    • Hovorit o niekom ze dostane rozum je ako ze sa ty povazujes za pana tvorstva s patentom na rozum lebo chodis von a nehras hry? mam 38 a myslim si ze rozum uz celkom mam. Mam aj rodinu a nemyslim si ze by som ju nejak zanedbaval aj ked som naruzivy hrac nielen MMo.. wow som zacal hravat v polovici BC (ofik). Vtedy to bolo pre mna celkom tazke nakolko to bola moja 2 mmo (prva bola Ultima online) Hulakat na skandinavskom serveri v Trade alebo Local LFG hento a toto, kde aj ked sa niekto ozval bolo to skor wipovacka, ma celkom otravovalo... az neskor som nasiel server z CZ/Sk hracmi a bolo to zo zaciatku super (neskor zacali narodnostne trenice hlavne mladsich hracov a bol som z toho celkom zhnuseny). Dakoval som blizu aj za LFD nakolko nie vzdy mal niekto z gildy cas a nemusel som stravit cas hulakanim v ogg ze chcem ist do dungu.. Co podla mna sposobuje odliv hracov napr ako ja, je celkova "vyhorenost" wowka.. nech je uz sebelepsie, hral som ho 6 rokov a som z neho uz unaveny.. klinec do rakvy tomu dal LFR.. ten pocit, ze mate 150 ludi online a nedokaze sa poskladat 25 normal lebo kazdy z tych 150 ludi radsej ide sprosty lfr bol ubijajuci.. a nespravila to ani na moje prekvapenie celkom slusna Pandaria. WOT a neverwinter su teraz moje WOW *4* Iba ak daju predplatne za 5 dolcov, som ochotny to este skusit
  • vzdy se zasmeju, kdyz tu nekdo napise zlata vanila, tbc, ... :-) souhlasil bych pokud se jedna treba o pribeh, ale to se da pochopit, ze zazitek z nove hry je lepsi, jak z datadisku. pokud bych mel posoudit expanze jako celek, tak plati jedine. cim novejsi, tim lepsi.
    nekteri tu nadavaji na prilisne zjednodusovani hry, ale kdyz zkusite porovnat to co delali bossove na vanile a tbc treba s nejnovejsim raidem, tak mnohdy i trash mobove toho zvladnout vice, jak na "zlate" vanile a tbc :)) drive bylo daleko slozitejsi sehnat gear na raid a samotna priprava na raid zabrala daleko vice casu. mozna to bylo obtiznejsi, ale hlavne to bylo daleko otravnejsi a tak je to temer se vsim, kdyz porovnavame minulost a soucasnost wowka.
    dneska muze hrat wowko skoro kazdy a kazdy si tam najde to svoje od nactiletych deti az po duchodce. dily nizke obtiznosti dungeonu a lfr raidu maji mene sikovni hraci, nebo ti kteri nemaji tolik casu naucit se lepe ovladat svoje povolani, moznost projit si veskery obsah, ktery do hry blizzard prida a toto drive rozhodne mozne nebylo.
    Odliv hracu bych tolik neresil. Osobne vidim hlavni duvod ve spatne ekonomicke situaci temer vsude ve svete. navic jsou tyto data pred vydanim patche 5,2
    • Ja si jednoznacne nejvice uzival TBC. To byl fakt nátěr! Ale nemyslim, ze by pozdejsi datadisky byly spatny, proste ten wow efekt, kdy clovek zacinal jako bezbranej lvl 1 a objevoval ten nadhernej svet, tohle proste nejde zopakovat, i kdyby na tom delalo 10 blizzardu.
      Takze respekt WOW *5* Nikdy nezapomeneme.
      • Souhlas. Já to mám úplně stejně. TBC mi bavilo nejvíc a pak už sem hrál jen s přestávkama vždycky na chvíli. Nevím. Už s koncem TBC se mi to zdálo ohraný, tak sem u toho později nevydržel více než tři měsíce za datadisk.
      • Souhlasím s Tebou, TBC jsem si opravdu užil, ostaní datadisky nějak ne
    • Jo pises to celkem slusne, ale ja bych to radeji napsal takhle. Kluci z Blizzardu si nechali udelat expertizu a zjistili, ze je tu stale cast lidi, ktere mohou ziskat (lidi zaostale a tupe) a tak tomu prizpusobili i nove datadisky, pricemz jeste zdegenrovali pribeh. To, ze jim ubyva hracu neni zadna novinka a ze bude ubyvat nadale a rychleji je snad jasne i deckam ve skolce.

      Btw. Vanila a TBC 4EVER !!!
  • Wowko prislo uz o tolik hracu, kolik nektere hry neziskaji vubec dohromady.
    • Navic hovorime o hře, ktera vysla uz v roce 2004! Tzn. velka ostuda pro konkurencni mmorpg.
      • Z tohohle biznisu sem uz zapomel vic, nez se ty dokazes naucit.
        • Koukám, že jsi to vzal z gruntu a rovnou i s gramatikou.
  • Preed
    Jedna z mala zivotnych istot je to,ze sa pod kazdym clankom o wowku objavi nejaky zabudnuty fanboy,ktory povie,ze ako datadisk x bol najlepsi na svete a datadisk y je na kkt,vtipne len je,ze ako idu roky tak x a y sa menia.
    • Já říkám stále to samé... Doba kdy WoW bylo nejlepší je s datadiskem TBC. Potom, už se to malinko začalo hroutit. Přesně byl to patch 3.2, který přišel ve WotLK. Dungeon finder pro mě neuvěřitelně zkazil hru, systém emblému bych ještě překousnul (zárodky už v TBC), ale dungeon finder pro mě zabil WoW.
      • Lol jako zabil hru? No nevim jako pro člověka co je NOlifer možná, ale pro mě to konečně bylo odlehčení, jelikož už sem nemusel hodiny stát jako blázen a schánět lidi abych pak rychle za 10 minut prošel 1 dung. Jako dneskla pro mě spousta MMO her končí jen proto, že postrádají něco jako LFD. Dokonce se mi zalíbyl i LFR, jelikož sem neměl čas schánět denno denně hodiny gear, aby guilda byla spokojená a třeba mě vzali sebou. prostě konečně si může i člověk co tu hru bere jako odreagování naplno užívat obsah za , kterej si měsíčně platí.
  • TheGGG
    Klub dobrého vkusu zase přijal víc jak milion členů
    • Naopak klub dobrého vkusu přišel o víc jak milion členů.
      • TheGGG
        Pokud někdo hraje cokoliv od blizzardu a myslí si že má dobrý vkus měl by se....
        no to tady nemůžu napsat
  • v 1 řadě zmenšit měsíční poplatek o 50% a v 2 hlavně pro mě daát nový datadisk který se alespoň trochu vrátí k lore wc 3 (např. emerald dream bych uvítal)
    • Souhlasím... od dob vydání WoWka se měsíční poplatek nezměnil. za 150,- měsičně proč ne.... Nicméně kdyby přešli an F2P tak by to bylo super... LoLku se třeba takle daří dobře a nejen jemu...
      • LoLko je jiný formát ale. V LoLku není endgame, čili zakoupený skin je skutečně jen na okrasu, protože pravý equip není vidět. To není dobrý základ pro MMORPG. (např. v GW jsem si nikdy nic nekoupil), 50% poplatek zní rozumně, pro mě by to byl důvod si znovu předplatit. A musím 100% souhlasit s návrat k Lore W3, to by jim mohlo hodně pomoct. Je otázka, jestli už to není moc vytěžený (což si Blizzard myslí), čili by to nechtělo spíš vydat W4 a pak na něj teprve navazovat v dalších datadiscích. Emerald Dream - tajně doufám, že ho oznámí na Blizzconu. :) BTW: Datadisky už by podle všeho měly být jen dva, kdysi se vyjádřili, že chtějí max. level 100.
        • Jako rovnou ti říkám, že W4 v blízký době nečej, byl by totiž od Blizzardu velkej nesmysl. Kdyby najednou měli v oběhu 2 strategie, takže nejprve skončí s SC2 a teprv pak se buď oběvý něco úplně nového nebo W4.
          • Abych pravdu řekl, dřív podle mě ukončí příběh WoW, než se do toho světa vrátí. Dvě strategie na trhu vůbec nevadí, když se každá hraje úplně jinak. Stejně jako neváhali s vydáním MoP a Diabla III.
  • Wowko nijak moc nemusím z důvodu hrozné přeplácanosti a vykradání ze všeho možného, přesto Warcraft 3 a datadisk zůstanou u mě mezi nejlepší RTS.

    Jinak k úbytku hráčů.... nedivím se. Přece jenom je jaro a venku je tak pěkně, začínají mít prioritu jiné aktivity. To by byla jedna věc.
    Druhá je ,,přemnoženost" F2P her, hlavně z východu, kdy si už tak z malé komunity uhryznou nějakou tu tisícovku. Třetí je, že dost hráčů se hrou sekne a vrátí se až za rok, nebo příchodem datáču. A do čtveřice je hra už přestala bavit a skončili s ní, nebo skončili u mé druhé možnosti.

    Každý má své koně, které hrají (já mám třeba RIFT, SW:TOR a Warhammer online).
    Wow jsem několikrát zkoušel a poněkud mě nechytlo (viz asi kvůli mému problému s Wow přeplácaností). Ale tvrdit, že hra je blbost a nebo vysmívat se hře, že upadá (teoreticky) je celkem ubohé
    • jj.. SW:TOR je skvela hra, a myslim ze podle hodne pribyvajicich hracu je duvod odchodu z WOW prave SW.
      • Sni dál *1*
  • wow jsem hral asi rok a pul (offic) v dobach od wotlk do zacatku cataclysm a prestalo me bavit kvuli tomu neustalemu farmingu. zabavne to nejakou dobu bylo o tom zadna (prvniho pul roku jen poznavani toho sveta, pak dungovani a raidovani s guildou + hrani vicero postav), ale po nejake dobe me zaclo rozcilovat, ze s snad kazdym novym patchem prisel novy tier itemu a kolo farmingu se rozbehlo nanovo - v podstate to bylo vsechno primarne o grindovani itemu. aby se clovek vubec mohl podivat do raidu (a to jsem jeden cast raidoval docela hodne) tak musel x desitek hodin travit shanenim itemu - opakovat x krat jeden dung aby mi padl jeden konkretni item co jsem potreboval. A to me tuze nebavilo tak jsem se na to vybodl. *8*
  • Z WoW se stal strašný mainstream, ted uz je to uplne o nicem *6* Pandy? lol fail. Zlatá Vanilla a TBC!! Ta hra je teď totální sh1t, nechápu jak to ještě vůbec může někdo hrát !!!





    Kdybych tak měl víc času na hraní...
    • Na druhou stranu urcite jsou pandy asi tak 100x drsnejsi nez gnomove, ktere mame uz vanilly. *3*
    • Zkus tetris. To už mainstream dávno není.

      Hipster šašek.
      • Btw WoW byl "mainstream" i v dobách Vanilly a TBC, chytráku.
        • ty se bez probehnout a vem si mokrej hadr na palici..
          • A ty si sedni a polej si držku vařící vodou..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit