Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bude to naprostá pecka! Vše na čem dělá Dan Vávra, kultovní otec českého herního průmyslu, skončí úspěchem. Už aby to vydali!
    • Mart9
      Bohužel v Česku se úspěch neodpouští.
  • Steam přestal ukazovat kolik hráčů hraje určitou hru? *blití*
    • Občas to blbne, ale jinak je na to plugin a nebo si můžeš otevřít steam db a nebo je na to plugin určitě.
      • Jsem se s tím potkal poprvé a už jsem se lekl, že to fakt vymazali a zrušili zase jednu z mála dobrých věcí na steamu. Když se přihlásím na steam přes aplikaci, tak to nevidím a na store.steampowered... to vidím, tak jsme to myslel. Plugin nevím kde najdu?
    • Tak se to jen nezobrazuje když jsem přihlášen na svým účtu... ale když dám stránky steamu, tak tam ty čísla normálně jsou... zajímavý.
  • Co se týče realistického kombatu, videa mne zklamaly *9*

    http://www.youtube.com/watch?v=EVkRn4QxJ_A&t=71m47s
    Dva šípy v hlave a krku. mel by být mrtvý.

    http://www.youtube.com/watch?v=EVkRn4QxJ_A&t=72m32s
    4 týpci v boji nablízko proti lučišníkovi. Umelá inteligence neumí rozpoznat, že protivník má jen zbraň neúčinnou v boji zblízka.
    • Nepřátelé měli na E3 víc "životů", aby si dotyčný pořádně zahrál. Hráč taky víc vydržel, aby si to dostatečně vyzkoušel. Je to dokonce řečený na začátku. Šípy se tu řešili už asi 100x
      • Aha takze zadne lokalni zraneni jen trochu pokrocilejsi machani mecem a ubirani hp_cek jako ve Skyrimu? Nepovidali nahodou ze prijdou s realistickym bojem?
        • Kinet1c
          tvoj nick vystihuje, vsetko co treba o tebe vediet
    • (pokračování)
      http://www.youtube.com/watch?v=EVkRn4QxJ_A&t=77m53s
      zlomenina klíční kosti, týpek však pokračuje dál

      http://www.youtube.com/watch?v=EVkRn4QxJ_A&t=78m6s
      úder mečem do hlavy chránené jen koženou kapucní. Zlomenina lebky a možná i preseknutí hlavy. Krvácení do mozku. Týpek pokračuje dál

      Tak snad jsou to jen bugy ale snad to za ten pul rok ješte vychytají.
      • Hráč si zlomí klíční kost a pak bude dělat co? Ležet měsíc v posteli? Vtipálek. Obrovská zábava by to byla, ležet v posteli 90% hry.
        • Ne, ale mohlo by ho to vyradit z boje, nebo vyradit z boje koncetinu, kde byla klicni kost zlomena. Potreboval by zajit za lekarem, nebo si to osetrit a na obtiznosti "realistic" by ho to vyradilo z boje na tyden napr. a musel by plnit nebojove questy (pry tam nejake maji)
          • bob je byl a bude trepka....vazne hochu bez se zastrelit a uz nepis vsude ty blbosti
          • Ty si zajdi k lekari at ti predepise antitroll kapky nebo arsen, to by te mohlo aspon na tyden vyradit.
      • Samozrejme ze pokracuje dal. Je to RPG. Probud se, nehrajes one shot one kill simulator.
        • zahrej si "realistic" obtížnost v Deus Ex (původním), je to vlastně ta nejlepší obtížnost, na kterou tu hru hrát. 1 shot = 1 kill, a to platí jak pro hráče tak pro protivníky.
          • i586
            Realistic v DE1 není 1 shot = 1 kill, vzhledem k tomu, že tam je lokální zranění.
          • A to už je onanie, nebo hraní? Já si chci hry užít a vychutnat, ne se u toho stresovat :)
          • Dávám mu hodinu, maximálně dvě *1*
  • Osobně bych rád viděl KC uspět už jen kvůli lidem jako je Viktor Bocan.
    • Přesně a taky těch ~100 dalších, kteří nejsou Dan Vávra.
  • Jack1947
    Mě jenom mrzí že dnes už pověstné řeči o váze zbraně a pohybu v úzších prostorách asi padnou v prach úplně. Oni teda budou mít problém i s animacemi a nemluvě o zastaralém a bugovaném Cryenginu který taky není nějak extra vábný noo.

    Jinak souhlas s tím že kdyby o sobě nedávali vědět častějc by zapadli, konkurence je velká ( i když ne zrovna na tohle téma) Indie vyvojář bit větší se musí snažit prosadit... a bez trochu toho hypu to prostě nejde.
  • až někdo udělá GoT nebo LOTR mod tak to bude dobré, to samé pro MaB
    • Pleteš si to se Skyrimem, kde museli udělat mod i na inventář, aby se dal používat. Když nedokážete překousnout, že tam nebude magie, tak se se hrou rozlučte.
      • sranda ze spominas elder scrolls inventar pretoze mam pocit ze oni ten svoj tak trocha skopirovali z Oblivionu :D
  • Ale jo mně se to líbí. Budu za kacíře asi tady, ale je škoda, že tam nedali nějakou mystiku. Neříkám draky, ale prostě nějaké malou magii, něco co by hráč třeba objevil od půli hry.

    Představoval bych si ze začátku klasický středověk a pak objevit to mystično, udělat z toho pak nějakou malou, temnou špinavou fantasy na historickém pozadí.
    • Koukam ze tu mame fandu ceckovych filmu s gumovym krokodylem vyskakujicim z vody, leticim vzduchem a zranim nebohych navstevniku vodopadu za letu.
      • Jo, jo...filmy s ceckama...mmmmmm
    • Chidlink
      Třeba něco jako ve filmu Barbar Conan z roku 1982. Fantasy prvky jsou tam jen lehce a velice uvěřitelně. Takhle bych si to představoval i já.
      Jinak já si hru vůbec neplánuji koupit. Tohle by mě prostě nebavilo *12*
      • klidně nebo i udělat to prostě pobožné. Proč ne, jsem sice ateista, ale udělat z toho nějaké posednutí démony, čarodejnice. Takový Salem v Česku. To by bylo super.

        Mně se líbí jak mystiku používají např. ve Vikings, naprosto malinko, ale když zvěstovatel ohlásil smrt Ragnara(kurvaa ten byl cool, bude mi chybět), tak to prostě bylo kulervoucí. Parádní scéna.
  • Na cely E3 kde meli sanci se ukazat a prezentovat, dostat se do povedomi, nebyli vubec.
    Cely to krachne protoze si to nikto nekoupi, ne proto ze by nechtel ale proto ze nebudou ani vedet ze to existuje.
    • Mart9
      No oni na E3 byli. Pouze se tady o tom nepsalo. Ale třeba na hrej z toho měli pozitivní dojmy.
      • Ale prosimte. Sedet nekde na zachodcich a skemrat ze prosim podivejte se na nase demo nikoho nezajima.
        Nemeli trailer ani na jediny velky prezentaci od velkych vydavatelu. Ano vydavaji si to vpodstate bez jejich pomoci ale budou na xboxu a PS. Minimalne meli byt tam. A kdyz je to nejaky problem tak meli byt aspon na podelany PC gaming show.

        Proste nulova pritomnost. Totalni PR fail.

        A brzo to neni, prodavaji to uz koncem/zacatkem roku. Kde jinde maji tu pozornost ziskat.

        Dyt se mrknete na ty cisla sledovanosti, ctenosti, twiche apodobne. Sorryjako.

        A po failu Andromeda ty animace, no potespanbuh. Aspon se muzou vymluvit ze sou male indie studio... A sakra nejsou...
        • Vyadli trailer těsně před E3, mnohem lepší vydat před, než na E3, kde by to zapadlo mezi trailerama těch sr*čkoidních her. Čest výjimkám na letošní E3, protože to bylo dost hrůza letos.
          • jojo fanatiku, ty bys mohl z fleku dělat šéfa marketingu všem velkým firmám. Máš evidentně smysl pro reklamu.
        • Začínám být rád, že ve hře nebudou děti, protože s těmahle animacema by policie začala vyšetřovat, jestli dětské herce při motion capturingu netýrali...
          • Když ti dělá problém pochopit klíčový vlastnosti hry, který evidentně nejsou v současných RPG běžný nebo se vůbec neobjevují, tak se obávám, že tato hra neni pro tebe a zároveň mi trochu vrtá hlavou, co tady děláš. Nikoho hlupák jako ty, kterej nemá dostatečnou mozkovou kapacitu, aby mohl vést solidní diskusi o této hře, nezajímá.
        • Ježiš vy jste jeliman...
        • to je pravda. Na druhou stranu si představ, kdyby to video s těmi animacemi, nebo s tím lukem( *15* ) hodili třeba k Sony, vždyť by si trhli totální ostudu.
          • Sony se vůbec nepředvedlo letos. Celkem tragedie. Až na spidermana
            • Sony se předvedla dobře, ale pc konference pohořela, tam by tato hra zazářila.
            • Sony má přes sebou ještě x konferencí letos, takže to bylo velice dobré, na to že další tituly bude oznamovat během tohoto roku. Navíc remake SoTC *14*

              Největší tragédie byla opět PC gaming show, to je taková ta klasická srágora každé E3. Ale se divím, že Warhorse to nevyužili a nevzali si tam slovo
          • Mohli by ukazovat klenuté stropy nebo jak jim krásně lícujou prkna v chalupách. Protože vo tom to je! *4*
            • To potěší více lidí, všechny nás, co rádi děláme screenshoty.
            • Já myslím, že to všech dvě stě lidí na zeměkouli, který tyhle věci zajímaj a taky je dovedou docenit, potěší. *4*
            • Paulcz
              A je to super, alespoň jedna hra bude mít pořádně udělané textury a modely.
    • Bacha. Na E3 byli, dávali rozhovory a ukazovali hru lidem...
    • ucho
      hypovat to teď nemá moc cenu (vyhozený peníze), bude stačit těsně před vydáním. a ono je těžký prorazit s takovou hrou, kde vizuálně nijak nevybočuje a neděje se tam nic moc na efekt. přednosti té hry se skrývají pod povrchem, o čemž se bude logicky mluvit hlavně až po vydání. tohle je ten typ her (neznámá značka), u kterých záleží i na tom, jak dopadnou recenze a jak se o hře bude mluvit po vydání.
      jinak e3 trailer už bude mít brzy milión zhlédnutí. to není vůbec špatné.
      • Jen pro osvěžení paměti - jednu dobu to vypadalo vizuálně naprosto fantasticky a taky vydávali jedno propagační video za druhým. Skoro to vypadalo, že hra co nevidět vyjde. Potom jako když utne a dlouho o ní skoro nebylo slyšet.

        A teď najednou už "vizuálně nevybočuje" a "přednosti se skrývají pod povrchem", což je je jen jiné označení pro to, že jim ujel vlak. Což je škoda.
        • ucho
          kravina, tak to bylo od začátku. to je daň za tu snahu o realitu. mají hezkou přírodu, ale to prostě na vybočování moc nestačí. nemají tam kulervoucí scény se spoustou výbuchů jak z hollywoodu, protože opět snaha o ten normální příběh a realističnost. prostě nemají na prezentaci něco, z čeho by lidem padla čelist, a ani mít nemohli. mají ale spoustu mechanizmů, které jsou svým způsobem revoluční (tedy že to takto nikdo tak do hloubky nezkoušel), to samé to větvení questů a přístup k nim. tam je otázka, jestli to bude opravdu vše fungovat tak, jak má, a jak to přijmou lidé. prostě se rozhodli přijít s něčím, o co se nikdo takhle zatím nepokoušel, což je řekl bych dobrý přístup. hra tak bude v něčem unikátní.
          • Ta hra evidentně nemohla být obojí, přednost byla dána komplexitě.
          • Ano, teď mají hezkou přírodu. Před dvěma lety to byla perfektní příroda, ale oni to nedokázali zúročit a teď už to nedoženou. To, že je hra komplexní, je všecko hezký, ale hezká tvářička prodává a tvářit se, že jsme těžce nad věcí a že nás to, že jsme přišli o tenhle náskok, vůbec netrápí, je dobrý leda tak pro marketingový oddělení. Je to provar a je to velká škoda. Samozřejmě foukat si na bebínko tím, že ve skutečnosti jsou důležitý úplně jiný věci, je možný, ale je to jenom šidítko. Ta hra mohla bejt jak graficky špičková, tak komplexní. Prostě obojí. Teď bude jen to druhý - a to, jak dobře píšeš, pokud to bude opravdu všechno fungovat, jak má.
            • Hele, docela dlouho jsi nebyl osobní a už jsem si říkal, že se s tebou bude dát normálně bavit, ale zase jsem se nedočkal. Tak třeba příště.
            • ucho
              grafika je normálním lidem u zadku. honit si někde triko s polygony a efekty nedělá z her legendy. to je dobrý tak v diskuzích, kdy se lidi snaží chlubit, co mají doma za stroje.
              jinak neprodává hezká tvářička, ale značka a jméno. i hnusná hra může mít dobrý prodeje. ty sám jsi zdejší diskuzní šidítko :D
        • A nebo jen víc pracují, aby to prostě do února všechno stihli. Nemůžeš necelý rok před vydáním pořád vydávat videa. Určitě mají práce dost a až bude čas tak to oni nebo distributor vyhypuje.
          • Jojo, více pracují *15*

            WTF! Mají poslední E3 před vydáním a ty řekneš, že více pracují. O hru je nulový zájem, i kdyby rozjeli hype, tak už je pozdě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit