Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Osobně bych rád viděl KC uspět už jen kvůli lidem jako je Viktor Bocan.
    • Přesně a taky těch ~100 dalších, kteří nejsou Dan Vávra.
  • Mart9
    Je vidět, že pan Bocan nečte zdejší posměšné články o své hře. Jinak by žádný rozhovor nedával.
    • Upřímně, kdo ty bobánky a jim podobné trolly bere vážně? Nikdo. O hře, již probírají vědí minimum informací, někteří to otevřeně i přiznají. A očekávají že je někdo vezme za slovo? Spíš se divím že ve zdejších diskuzích můžou přežívat.
      • Mart9
        O diskusích jsem nic nepsal.
        • Fraizer_cz
          pls pošli mi nějakej článek, na který odkazuješ
          • Mart9
            https://games.tiscali.cz/video/hodinovy-stream-z-kingdom-come-ukazuje-ze-proti-presile-nepratel-se-neubranite-299416
            • Kinet1c
              to je tak ako z nabozenskymi textmi, kazdy si to vysvetluje po svojom, ty tam vydis posmech, Fraizer nie. Ja tam tiez nic tragickeho nevidim, ale asi to bude tym, ze tam nic nie je.
            • Fraizer_cz
              no tak cituj aspoň něco
            • Mart9
              No spíš nechceš vidět.
            • Fraizer_cz
              ať hledám jak hledám, tak tam nevidim nic co by je nějak zesměšňovalo
        • *1* *1*
  • Dle komentu je to tady samej odbornik na vyvoj her, takze nas ceka nadherna budoucnost plna svetoznamych ceskych her.
    • Ale počkej počkej, tys přicestoval? Protože typickej Čech jen píčuje a howno dělá... takže žádná nádherná budoucnost.. jen pár snah a čirá deprese
    • Jojo, slysel jsem, ze BOB spolu s theGGG zakladaji studio. A lanari takove esa jako je Dworkin nebo Ucho.
      • ucho
        já už nějaké hry na kontě mám (Android, iPhone i PC). celkem by mě zajímalo, kolik lidí s tím přišlo do styku :D a ne, neřeknu vám jaké :D
        • Mart9
          Také jsem vydal, dokonce už spousty her. A také neřeknu jaké *1* *2*
          • Coffin.Corner
            Já taky kdysi naprogramoval hru. Jmenovalo se to Kostičkycopadajzvrchuamusejdosebepasovat, ale asi by se taková blbost nikdy nechytla...
            • Jack1947
              Česká mutace tetrisu ? a kde jí máš ??
          • Já se hrdě přiznám k tomu, že jsem na střední v Pascalu napsal hada a dělal všecko, co měl.

            EDIT: Teď mě teda napadá, že jsem tím pádem vlastně taky vývojář!
            • Ja delal s Baltikem !
      • Už máš splacenou tu hypotéku? :)
      • i586
        A hra se bude jmenovat:

        QTE: The Smartass 008
  • Fordzy
    Jste se zapomneli zeptat jestli pujde Viktor nekdy do poradu Na Stojaka nebo bude mit v dohledne dobe dalsi stand up prednasku o AI ovcich.
    Aspon do Fight Clubu by jste ho mohli pozvat.
  • "Krajinu zužují vlci". Tak to sou dobrý vlci... *1*
    • Myslíš dobří? *1*
      • Každýmu dle chutě. *4*
  • Na hře mi vadí jediná věc, animace, jsou fakt špatné.
    • animace boje a pohyb po bojišti, nejhorší jsou větší bitvy, kde zvedají vojáci meč uplně stejně jak na spartakiadě
      • Když nic jinýho, tak by to mohli desynchronizovat, aby to aspoň nebyli Borgové s kolektivním vědomím. :) Sice by to pořád bylo strašný, ale aspoň by se to nenásobilo.
  • Ja ti vam nevim, ja uz si jen beru popcorn a cekam na ten silenej shitstorm kterej se zvrhne hned jak tahle hra flopne
  • Drzim jim palce, hned jak bude na GOGu, tak kupuji.
    • Někde jsem slyšel, že chtějí dát po prvním měsíci 50% slevu na Steamu.
      • Ja si pockam, i kdyby to melo byt na GOGu za 1/2 roku, aspon to bude vice odladene a ja budu mit cas si poridit lepsi masinu.
  • ty souboje vypadají hrozně dlouhé. Kolik těch ran mečem ti nepřátelé vlastně vydrží? Je tam nějaký healthbar?
    • i586
      Jo, je to fakt ironie, když si vezmeme, že už před 20 lety tady byly hry, kde si mohl usekávat končetiny a dávat killy jednou dobře mířenou ranou.
      • jamar28
        Usekávání končetin do realistického středověkého souboje nepatří.
        • i586
          V tom případě přeju příjemnou zábavu s realistickým 10 minutovým mlácením se s jedním protivníkem.
          • ta hra bohužel nemá být zábavná, ale je cílená na HEMA nerdy s molitanovým mečem co si načetli 80 milionů stránek nudných historických žblechtů a cítí se jako elita světa---
            usekávání končetin pochopitelně realistické je, obouručákem se dá rozpůlit i celé prase jedním švihem----
            • takže dle vaši logiky pujde obouručákem přeseknout nějakého polonahého vidláka? Ten zbroj přece mít nebude
            • ad flash789: Samozřejmě je to synonymum a především "dvouručák" je ohavný patvar užívající mezi 1. a 2. generací učíci se angličtinu, kteří hráli rpg a překládali si slovo "two-handed sword" bez znalostí archaických českých výrazů. Dnes už zlidovělo a je bohužel také správným. Ale ti, co mají aspoň trochu jazykový cit, skřípou zuby.
            • jamar28
              Máš pravdu, nejrealističtější boj s mečem měl přece vždycky Kill Bill. *4*
            • flash789
              A jakej je presne rozdil mezi slovama obouruc a dvouruc? jako ze pri jednom ze to drzi obema rukama a u druheho dvema rukama? Ja nevim ale at se na to divam jak chci tak mi to prijde to same, leda ze by jste vy sermiri vedeli neco vic, klidne me pouc:)
            • Myslíš dvouručák a zas tak lehký to není, nehledě na to, že dvouručák je přednostně zbraň proti jezdectvu. Šermuju dlouho, takže tvoje teorie nemají význam.
            • Tak to prase dej do plátované zbroje, pod to kroužkovou košili a uvidíme.
          • jamar28
            Díky. Už jsem to zkoušel, baví mě to, 10 minut to není ani omylem a pokud si myslíš, že KCD bude bojová hra, máš špatné info. *4*
      • Nevim jestli je usekavani koncetin realisticke, ale kdyz se chlubi realistickymi souboji, tak tam snad maji zlomeniny koncetin a souvisejici animace a techniky jako pichnuti mecem do mezery v brneni.
        • jamar28
          Samozřejmě, že to realistické není. To je záležitost Holywoodu. Useknout někomu končetinu, nebo dokonce hlavu, je pořádná makačka i když na sobě dotyčný nemá zbroj. Soudě třeba podle toho, co o tom psal kat Mydlář.
          • i586
            To je pravda, ale zrovna tohle mě nikdy ve středověkých filmech nevadilo. Rozhodně míň, než nekonečný zásobníky apod.
    • Ja jsem liny koukat videa z KC, ale zajimalo by mne jestli to maji spracovane nejak realisticky, nebo maji NPC urcity pocet hitpointu a uder zbrani ubira X hp a pak postava zemre. Nevyznam se v stredovekem boji ale predpokladam ze mec brneni jen tak neprorazi.
  • risa2000
    Zpětně volba CryEngine vypadá divně, ale v době, kdy to vybírali, to nebyla špatná volba. V té době byly oba enginy licencované za celkem dost peněz, takže i cena hrála roli. Navíc mám pocit, že jejich hlavní programátor na něm předtím dělal, takže to byla i jistější volba.

    pozn. To je reakce na ucho.
    • ucho
      jo, já chápu tu jejich volbu tehdy i to, že s ním měli nějaké zkušenosti. zajímal by mě jejich pohled na věc teď, po několika letech vývoje. takové ohlédnutí :)
      • Fordzy
        Doporučuji najet na Danův blog, tam detailně popisuje výběr enginu.
        Nedávno psali ve weekly torch, že mají problémy s přechody animací a že Cryengine není vhodný na simulovani stovek NPC.
        • Paulcz
          Simulaci stovek NPC nemá žádný generický engine, to jim snad bylo jasné už od začátku, že si to budou muset sami celé napsat :)
        • ucho
          Danův blog jsem samozřejmě četl, jsem backer a na svou PS4 verzi se těším, však jsem ale jasně psal, že i když řešili u těch enginů pro a proti, těžko mohli vyzkoušet všechno a až pořádná praxe ukáže. Oba enginy jsou dobré a muselo to být těžké rozhodování. A právě že nedávno jsem někde zaregistroval, že u Cryenginu narazili na nějaká úskalí, zajímalo by mě, jestli se tohle v UE nedá řešit lépe. třeba ani UE není vhodný na simulování stovek NPC. to je zčásti důvod, proč mě to zajímá. a taky to, že u těch posledních videí, co prezentovali, bylo vidět doskakování objektů/lidí, zvláštní chování LOD. tohle všechno jsou řešitelné věci i v rámci konkrétních enginů, spíš mě tak zajímalo, jestli si v týmu nakonec neřekli, že s UE by to mohlo být lepší. samozřejmě nečekám, že teď budou Cryengine zatracovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit