Přejít na výpis diskuzí
Bez brzkého odhalení by Kingdom Come třeba nebyla, říká Viktor Bocan z Warhorse
5.7.2017 | Ladislav Loukota
146 příspěvků
-
Animace mi zas tak špatné nepřijdou, jen by to chtělo trochu rozhýbat ten ztuhlý krk a občas mrknout.
-
Já se na hru těším, kupuji ji hned po vydání na svou PS4.
-
Aky PC odporucate na 60fps @ high? Mam i7 3770, 16GB, GTX960 a ide mi to 30fps na low.
-
-
Inak znizil som na 720p a furt mam 30-32fps.Tej kombinacie first person kamery ktora je locknuta na hlavu a nizkeho fps som sa bal a sposobuje mi to bolehlav uz po par minutach. Snad niekto spravi mod s 3rd person kamerou.
-
-
Animace postav a obličejů to je naprostá tragédie. Vypadá to jak za doby playstation 1, to už i v Mafii to myslím vypadalo lépe. Absolutně nerealistické takže možná se mohlo studio zaměřit (a snad i zaměří, ale v oficiálním traileru mooooc bída) na tyto základní věci protože jinak celá realističnost ve hře přijde vniveč. Smutné a nesrovnatelné s konkurencí... Snad se jim do konce příštího roku (protože jestli to vydají v únoru tak to určitě nestihnou) podaří dojít alespoň do bodu jako vypadaly animace u Mass Effect Andromeda v době vydání - to by pro Kingdom Come byl myslím velký úspěch. Ještě by mě také zajímalo jaká bude cena, asi to nemůžou dát levnější než bylo v předprodeji, ale 999 Kč v ČR max
-
Zpětně volba CryEngine vypadá divně, ale v době, kdy to vybírali, to nebyla špatná volba. V té době byly oba enginy licencované za celkem dost peněz, takže i cena hrála roli. Navíc mám pocit, že jejich hlavní programátor na něm předtím dělal, takže to byla i jistější volba.
pozn. To je reakce na ucho. -
-
jo, já chápu tu jejich volbu tehdy i to, že s ním měli nějaké zkušenosti. zajímal by mě jejich pohled na věc teď, po několika letech vývoje. takové ohlédnutí :)
-
-
Doporučuji najet na Danův blog, tam detailně popisuje výběr enginu.
Nedávno psali ve weekly torch, že mají problémy s přechody animací a že Cryengine není vhodný na simulovani stovek NPC. -
-
Simulaci stovek NPC nemá žádný generický engine, to jim snad bylo jasné už od začátku, že si to budou muset sami celé napsat :)
-
Danův blog jsem samozřejmě četl, jsem backer a na svou PS4 verzi se těším, však jsem ale jasně psal, že i když řešili u těch enginů pro a proti, těžko mohli vyzkoušet všechno a až pořádná praxe ukáže. Oba enginy jsou dobré a muselo to být těžké rozhodování. A právě že nedávno jsem někde zaregistroval, že u Cryenginu narazili na nějaká úskalí, zajímalo by mě, jestli se tohle v UE nedá řešit lépe. třeba ani UE není vhodný na simulování stovek NPC. to je zčásti důvod, proč mě to zajímá. a taky to, že u těch posledních videí, co prezentovali, bylo vidět doskakování objektů/lidí, zvláštní chování LOD. tohle všechno jsou řešitelné věci i v rámci konkrétních enginů, spíš mě tak zajímalo, jestli si v týmu nakonec neřekli, že s UE by to mohlo být lepší. samozřejmě nečekám, že teď budou Cryengine zatracovat.
-
-
-
-
Mam rád středověké hry a pro mě je jasná volba Mount & Blade: Bannerlord.
Přeju tvůrcům KC úspěch ale zatim to vypadá naprosto tragicky. Ja si to určitě nekoupím. -
-
absolutne to nevadi, ja si zas nekupim bannerlord, mne to z gameplay pripada tragicky nudne, ako vidis kazdemu je blizsie nieco ine :)
-
-
technicky je tato hra naprosto v šitu... ty animace, jako sorry, ale jak mam brát vážně příběh když protivníkům v souboji chybí zbraně a figurky přesto drží důstojnou pózu... mrtvoly se cukaj.. chacha brnění samovolně odlítává... hej a co ta glitchoidní gesta při obyčejném dialogu? Proč nenajmuli někoho z FAMU a nebo jen žebráka z ulice, někoho kdo by vývojářům ukázal jak vypadá člověk když mluví a jak vypadá když stojí a poslouchá... věřim že to Dan Vávra myslel dobře, ale tento projekt je klasický případ kdy se obsah rozchází s formou a tvůrce může dělat jenom jediné - sednout si do dřepu a plakat.. asi jako benoit sokal, všichni víme.. :D
-
-
Je to přesně jak píšeš..... Myslím tedy animace postav a obličejů to je naprostá tragédie. Vypadá to jak za doby playstation 1, to už i v Mafii to myslím vypadalo lépe. Absolutně nerealistické takže možná se mohlo studio zaměřit (a snad i zaměří, ale v oficiálním traileru mooooc bída) na tyto základní věci protože jinak celá realističnost ve hře přijde vniveč. Smutné a nesrovnatelné s konkurencí... Snad se jim do konce příštího roku (protože jestli to vydají v únoru tak to určitě nestihnou) podaří dojít alespoň do bodu jako vypadaly animace u Mass Effect Andromeda v době vydání - to by pro Kingdom Come byl myslím velký úspěch. Ještě by mě také zajímalo jaká bude cena, asi to nemůžou dát levnější než bylo v předprodeji, ale 999 Kč v ČR max
-
Nak,onec si ho tam plácnul ještě jenou tak je ti ho líto nebo ti je spíš líto že nejsi člen a už nemůžeš editovat?
-
hej sorry za toho smajlíka na konci - teď vidim jak to působí nepřejícně, ale myslim to naopak - je mi prostě líto práce Vávry a designérů, ale je každýmu kdo to hrál jasný že to technický jádro nedá dokupy ani 20 ofiko patchů.. prostě špatnej výběr enginu, špatnej výběr lidí.. anebo málo peněz :D
-
-
mně v těch otázkách celkem chyběli dotazy na to, jestli třeba nelitují toho, že si vybrali CryEngine a ne UE. určitě u toho CryEnginu narazili na spoustu komplikací, které by třeba UE mohl zvládnout lépe. celkově je mezi vývojáři oblíbenější UE, takže tam jde teoreticky vývoj rychleji kupředu. neřekli si tedy, že s UE to mohlo být nakonec snazší a lepší, nebo si za CryEnginem stojí a neměnili by?
potom by mě celkem zajímalo to nabírání programátora (nebo jich bylo víc?), který se má zjevně podílet na dokončování titulu. v této fázi projektu je to poměrně zvláštní. měsíc se bude rozkoukávat v kódu a někdo zkušenější se mu bude muset věnovat. a stejně se po tom měsíci těžko pustí do něčeho zásadního (navíc požadavky na tu pozici jsou minimální). -
-
Výběru enginu nelitují. Za tu dobu už bylo tolik rozhovorů a videí, že jsem někde pochytil důvody, proč zvolili Cryengine. Ale už si je nepamatuju, sorry.
-
-
Dle komentu je to tady samej odbornik na vyvoj her, takze nas ceka nadherna budoucnost plna svetoznamych ceskych her.
-
-
Ale počkej počkej, tys přicestoval? Protože typickej Čech jen píčuje a howno dělá... takže žádná nádherná budoucnost.. jen pár snah a čirá deprese
-
Jojo, slysel jsem, ze BOB spolu s theGGG zakladaji studio. A lanari takove esa jako je Dworkin nebo Ucho.
-
-
já už nějaké hry na kontě mám (Android, iPhone i PC). celkem by mě zajímalo, kolik lidí s tím přišlo do styku :D a ne, neřeknu vám jaké :D
-
-
Také jsem vydal, dokonce už spousty her. A také neřeknu jaké *1* *2*
-
-
Já taky kdysi naprogramoval hru. Jmenovalo se to Kostičkycopadajzvrchuamusejdosebepasovat, ale asi by se taková blbost nikdy nechytla...
-
-
Česká mutace tetrisu ? a kde jí máš ??
-
-
Já se hrdě přiznám k tomu, že jsem na střední v Pascalu napsal hada a dělal všecko, co měl.
EDIT: Teď mě teda napadá, že jsem tím pádem vlastně taky vývojář! -
-
Ja delal s Baltikem !
-
-
-
-
Už máš splacenou tu hypotéku? :)
-
A hra se bude jmenovat:
QTE: The Smartass 008
-
-