Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra vypada hodne zajimave a uz se celkem i tesim...jen skoda ze se to jmenuje Hitman
  • Nikde jsem nepsal co chci....se zmenou hitmana smerem k masam taky nesouhlasim...sorry za reakci, myslel jsme ze to bylo na me...trochu me tenhle system vlaken mate :)
  • Atmosféra a grafika na úrovni uměleckého díla. Hratelnost nekomentuju.
  • Odpoved je jednoducha. Prave tutorial mise totiz na co nejmensim prostoru ukaze prave vsechny herni "featury", ktere zminujes. A to celkem nanasilnou formou. Navic nehrozi, ze by prozradili nejaky spoiler, ci podobnym zpusobem zneprijemnili budouci herni zazitek pripadnych hracu. Krasne to vystihl DusanMPupak jen par prispevku pode mnou.
    V konecnem dusledku muze takove video zaujmout causual hrace, kteri si uvedomi, ze zabavna hra neni jenom o drzeni tlacitka pro strelbu a sipky vpred. Na druhou stranu fanousky serie, jako jsem ja, stejne neodradi (at uz si tu nadavaji jak chteji), protoze my zajem jen tak neztratime a pockame si na recenze...
  • DusanMPupak
    Hrál jsi vůbec předchozí díl Hitmana? Tam vůbec nebyl problém postřílet stovku nepřátel, chtěl-li tak člověk učinit nebo to tak ze situace vyplynulo. Dokonce už jednotlivé mise původního dílu série (bez možnosti ukládání) u většiny hráčů končily zběsilou přestřelkou. Co je otřesného na obdobných berličkách jako byly ve starších dílech, když je člověk, pokud nechce, používat nemusí?
  • vypada to dobre az se vypnou vsechny napomahaci prvky a bude se to hrad na hardcore tak si myslim ze to bude ok
  • Tak jestli spekulaci "co by bylo kdyby bylo" pokládáš za předčasný závěr, tak ok. A to co by stačilo tobě je relavantní, poněvadž když chceš něco okomentovat za sebe, měl bys zvažovat na na základě osobních preferencí. Ale nechme slovíčkování. Prostě to skončeme s tím, že se sešel můj optimistický názor a tvůj pesimistický. *3* *4*
  • a dalsia vec. ten moj povodny prispevok nebol miereny tebe.
  • pointa uletela oknom zejo. ide o to ze ty chces hru v ktorej sto krat nechcipnes , ktora ta povede za rucicku a rychlo ju prejdes (COD styl) ... takych sr@cek mas vsade plno. preco nicit hitmana? proste ked to neni pre teba tak to neni pre teba hraj nieco ine. lenze v dnesnom hernom priemysle sa chce kazda hra pacit kazdemu a preto sa uplne dojebava. ved fakt dobrych hier vychadza minimum. hitman bude asi dalsia znacka ktoru pochova tento pokurveny trend
  • ak je to tak, tak preco sa niecim takym prezentovat pred svetovymi novinarmi na prestiznej E3. ked je to len tutorial ktory nevypoveda o kvalitach a koncepte hry. to jak keby prisiel niekto s novou fps strielackou a vypustil do sveta gameplay video v ktorom nikoho netrafi stale skape a nepouziva ziadne featury ktore ta hra ponuka.

    we shall see. este to uplne nezavrhujem ... od 12 minuty to celkom pripomina hitmana, inak z toho pachne uplny zmrseny conviction
  • kdo rika ze hraju COD? jen me rozciluje ze se nekdo navazi do ostatnich jen kvuli tomu co hrajou (ad uz je to cokoliv)...osobne to video prijde i me ze s puvodnim hitmanem nema skoro nis polecnyho...grafika a atmoska jsou pekny ale ty berlicky typu "vidim kam kdo pujde" nebo cervene zvyrazneny rimsy jsou otresny...navic tim rambo stylem na konci by v predeslych dilech clovek moc daleko nedobehl...
  • Nerekl bych. Uz jsem se o nej vsazel mockrat a porad ho mam... :-) Tohle video je na vsech webech oznacovano jako "mission 1" a fakt, ze kazda prvni mise ve vsech predeslych Hitmanech (vyjimkou je snad jen Contracts) byla vyukova a striktne linearni, hovori v muj prospech. Az vyjde video ukazujici jinou misi a bude trpet stejnymi neduhy, klidne si na to nadavejte horem dolem. Proklinat ale hru a vyvojare na zaklade tohoto jednoho videa je zkratka pitomost. A skutecnost, ze spousta "hateru" se zde povazuje za kovane fanousky serie, mi nejde na rozum. Vim, ze je v mode na vsechno nadavat, ale i tak...
  • calwin
    bohužiaľ... hitman sa zapíše ako ďalší akčný hrdina v americkej histórii... mohol si aspoň zmeniť meno... takto pos**ť (niekomu sa to takto páči ale mne nie) dokonalý koncept, tak to teda vývojári gratulujem.
  • To si delas srandu ne? Tak to nehraj kdyz na to nemas cas. Pak lidi remcaj ze hru dohrajou za par hodin kdyz je to delany pro takovy rychliky jako ty kteri nekam pospichaj.
  • DusanMPupak
    Nebylo by to video trochu nudné, kdyby hráč potichu sundal prvního strážníka, převlékl se za něj a za minutu došel až nakonec? Tohle mi přijde daleko zajímavější, ukazuje to, že se člověk může proplížit, převléci nebo prostřílet, tedy v zásadě postupovat stejně jako v Blood Money. S tím, že tady je to plížení použitelnější než v předchozím díle.
  • DusanMPupak
    Z videa to vypadá, že si to člověk může libovolně zapínat, tj. není důvod této funkce využívat, pokud člověk nechce. Jak už tu bylo řečeno, je to vhodná funkce pro hráče, co nechtějí v každé lokaci trávit půl hodiny pozorováním chování jednotlivých panáků a mnohanásobným opakováním, než se pustí do samotného finálního průchodu lokací.
  • USER47
    Human Revolution a Hitman maj společnýho jen vydavatele (Square Enix), vývojářský studia jsou jiný (a dokonce na jinejch kontinentech).
  • Mechwarrior_bw
    tak to ti gratulujem, doba ti praje pretože situácia nie len v oblasti filmov ale i hier sleduje ten istý trend - čisto konzumný život ľudí čo nemajú čas rozmýšlať ...
  • mas na vyber aj ine sr@cky typu COD ... preco nicit seriu ktora povodne nebola hracom ako ty urcena?
  • zase jeden "hardcore" gamer promluvil :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit