Přejít na výpis diskuzí
7 Days to Die vykrádá Minecraft i DayZ, přesto vypadá lépe
18.7.2013 | Ladislav Loukota
75 příspěvků
-
hra 7 Days to die je fakt bomba odporúčam ale neni to ani tak napodobenina dayz *4*
-
Vyborna hra, hlavne teda v coopu s vice lidma. Jestli mate partu lidi, tak nevahejte. Hral jsem DayZ i jinaci zombie hry a nic me moc nechytlo, tohle ale jo. Na grafiku serte, neni podstatna...
-
prijdte vyzkouset 7 Days To Die na www.rusted,cz
-
Zdar 7dtd mam a je to super. Parime multak po Tunglu a sháníme vic hracu s TSkem na poradnou coop akci. S minecraftem to nejde vůbec srovnat a v noci sem podelanej jen z tech zvuku jak zombici hrabou v zemi nebo se dobyvají skrze zdi vašeho domku pripadne sklepa. :D. Minecraft je pro kojence tohle je pro poradny chlapy. Kdyby se chtěl někdo pridat napiste -- lerakkatrab@seznam.cz
Dik a cus -
Našel jsem Český web o hře 7 Days To Die
http://7days2die.cz/ -
Je to skutocne otrepana tema, minecraft a zombie - no fakt je, ze sa to este nikomu nepodarilo spojit v uspokojivom vysledku. Vyzera to fakt lakavo, tie moznosti.... Trochu sa bojim optimalizacie, tam sa da pokazit vela. Ale tie mody co nato vzniknu, na tomto by sa dala vytvorit skutocne hardcoore survival akcia s plne znicitelnym prostredim, co viac moze jeden chciet
-
Je přece jasný že kdyby vypukla zombie nákaza tak všichni přeživší popadnou krumpáče do rukou a hurá do lomu...
-
Vypadá to zajímavě, nápad je to určitě dobrej. Z videa mi to zatím přijde dost takový tuhý, neohrabaný, ale jako indie hra proč ne. Uvidíme jaký bude výsledek.
-
Hned v prvnich zaberech je zombik, ktery jako by z oka vypadl Clotum z Killing floor.
-
on je taky trochu problem, ze ikdyz clovek vi co by chtel vytvorit a ma i suroviny tak proste staci aby to blbe naskladal, nebo proste to s touhle surovinou zrovna nejde, nebo ta vec vubec ve hre neni... prikladem budiz http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tnt, jak mu kurna clovek na neco takovyho prijit? jak mam vedet ze to musim dat na stridacku a jeste cim zacit? chapu, ze jde o nejake experimentovani, ale nezda se mi, ze by to mohlo fungovat bez toho abych hodinou zkousel ruzne kombinace jen tak naslepo
-
hm, nepamatuju si, že by se těm hrám říkalo klony Dooma. fps hry byly prostě doomovky, ale nikdy jsem to nebral jako klon. quake nebyl klon dooma, byl to prostě quake. duke nebyl klon dooma, byl to duke... každý přeci věděl, že doom nebyl první...
-
Na nezavislou hru, to nemusi bejt nutne spatny, alespon za vyzkouseni minimalne by to stat mohlo...
-
No přiznám se, že jsem se nedíval na ten samotnej kickstarter, takže nevím, jak se tam tvůrci prezentují, ale pokud vyloženě nemluví v superlativech a neoznačují 7DTD za výbuch originality a revoluce, pak je to jednoduše hra inspirována minecraftem a dayz, nevidím na tom nic špatnýho a výraz vykrádání beru jako hanlivé označení, které by se hodilo jen v případě, že by se vývojáři od těch dvou her vyloženě distancovali.
Třeba u WarZ to bylo jasný přiživení se, žádné přihlášení se ke zdroji inspirace, zaměrně zvolené jméno, které by mělo nepozorného kupujícího zmást, prezentace hry jako originální námět a ještě ke všemu nakonec klamavá kampaň z níž vzešla špatná hra. -
Jsi vedle. Notch se nechal inspirovat Infiniminerem.
-
To dozajista, otázka ale je, kde je ta hranice, kdy jde o zajímavou variaci originálu a kdy prostě jen plagiát. A to píšu ač se mi 7DTD velmi líbí. Ale vážně staří zkombinovat dvě jiné hry do jedné při zachování podobné stylizace, aby nebylo slůvko "vykrádá" legitimní popis?
-
Ano, 7DTD by jistě byl vyvíjen, nebýt DayZ a Minecraftu...
Myslím, že jsem jasně zmínil, že mi 7DTD přijde jako velmi sympatická variace v rámci žánru. Ale že jde o variaci tématu, který založil někdo jiný, to je snad beze sporu. I FPS hrám se dříve říkalo klony Dooma. -
Smím mít dotaz, proč na games.cz mají právo publikovat tak herně/kulturně negramotní autoři?
Cokoli co má voxely a kde se může budovat, tak je to "klon" Minecraftu? A pokud tam jsou zombie a je to MP, pak vykrádá DayZ?
Ví vůbec autor, co to znamená klon? Zřejmě ne.
Budovat/ničita prostředí a zabíjet zombíky s kamarády, to je myšlenka starší než videohry.
Systém den=klid, noc=nebezpečí? Ano, na to má Mojang určitě patent, že? Není na tom založena alespoň jedna scéna v každém druhém příběhu. -
vypada to super
-
na druhou stranu konecne mu lidi zacali davat -ka :D uz jsem se malem zesamovrazdil nahlizet sem do diskuzi kde pan Velkausta dava moudra a lidi s nim souhlasi :)
-
Nebo ještě lépe něco ve stylu Spore; ať už byla ta hra jakákoli, hrozně se mi líbil ten postup v ovládání.
Tady by se mohl ovládat nejdřív jeden přeživší, který by si musel zajišťovat potvoru, vyhýbat se zombiekům a tak; pak by narazil na skupinu, která by jej samozřejmě zvolila vůdcem, a musel by se starat i o jejich potřeby a nálady, přibírat další členy; až by založili město, které by si mohli rozšiřovat, dělat pole etc., znovuspustit radiovou síť, aby zjistili, že takových měst existuje víc, načež by se s nimi začalo obchodovat, nebo naopak soupeřit o suroviny; a třeba to zakončit buď převzetím všech měst a vymýcením nákazy, nebo to už nechat jako sandbox...
Samozřejmě by to bylo úžasné v jakémkoli stylu :)
Ach, třeba se mé sny jednou vyplní :D