Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Výslovnost některých anglických názvů mě fakt dostala. "bejaund", "auatár", "khemeuon" *1* Když se snažíte napodobit americký akcent, zní to daleko hůř než hrubší český přízvuk.
  • "Ani o ukázku ze hry vás samozřejmě neochudíme, ale... ještě si týden počkejte."

    Proč to tak uměle natahujete? Na webu konkurence už ten gameplay dávno visí. Nechápu...
    • To v dnesni dobe nechapu no :D Mozna tak pred XX lety kdyz byl 1-2 weby a clovek si zapinal internet jen na sobotni vecer :D
  • Velmi se na tuto hru těším :). Ellen Page je vynikající herečka, navíc pohledná (mně se líbí). Je sympatická a roztomilá. Nemůžu se dočkat, až za ni budu hrát!! :) Už aby to vyšlo ;).
  • MidnighT91
    Dal bych pravou ruku, za jeden den strávenej s Ellen Page...
    • A co teprve za jednu noc :-)
    • takova tuctovka...
    • smejki
      Úplně ji vidím jak stojí vedle bezrukýho kluka a povidá:"Eh... dneska je hezky, co?"
    • Co bys pak bez pravé ruky dělal po zbytek života? *ifyouknowwhatimean*
      • Třeba by dal pravačku, protože je levák.
        • s levou rukou to má jak od cizího *1*
    • Bacha, abys nedopadl jako chlap ve filmu "V pasti" s touto herečkou.
  • Mafia žádné takové vychytávky neměla a přesto dokázala dojmout více než tyto "revoluční" hry... A navíc se to dalo i hrát.
  • Ty vole, kdybych já byl na tý přednášce, tak napjatě poslouchám každý slovo... a oni tam šoupnou Dobrovskýho, kterej si tam hraje na iPadu. Kdybych měl tu možnost (třeba jako ochranka w/e), tak ho z místnosti vykopnu rovnou.
    • Takový reakce nechápu. Je to snad jen jeho problém jestli neposlouchá. Proč se kvůli tomu rozčilovat.
    • Já bych tam spal...
    • http://youtu.be/4OJjDBiu1ks?t=31s
    • janchor
      Jak psal BigPeter, na prezentaci nás za prvé bylo víc, Pavel už velmi podobnou absolvoval na E3 a hlavně za sebe bych to "okecávání" podtrhnul hned třikrát, protože šlo o naprosto prázdný tlachání.
      • Robotron3
        A proč tam teda stříháte Pavla, jak si hraje nějakou ptákovinu na ipadu? Co to má být? Mě to přišlo neprofesionální. Zvlášť i po tý averzi, kterou tak rádi ke Cageovi vyjadřujete.
        • Khanemis
          Právě, že tyhle narážky na hrajícího Pavla jsou přesně to, co tu má být. Normální uvolněná přátelská atmosféra, kdy se redaktoři mezi sebou nestydí se smíchem pošťuchovat, místo aby se tu dělalo drama jako v normálním zaměstnání, že někdo náhodou v "pracovním čase" nedával stoprocentně pozor.
          S profesionalitou jdi k šípku:) Přílišná strohá profesionalita zabíjí kreativitu. Neosobní žurnalistika jiných médií u nás se možná tváří jako strašně na úrovni, ale hlavně, že nám pak s vážným výrazem servíruje čím dál bulvárnější a debilnější zprávy.

          Žádám víc záběrů na hrajícího si Pavla *1*
          • Robotron3
            Nesouhlasim. To jen vyjadřuješ jakýsi protest, ale v reálu je to spíš jen takové odlehčení, kterým by se nemělo plýtvat. Bohužel tady to bylo nešťastné, protože až v diskusi jsem si musel přečíst vysvětlení, jak to bylo myšleno. Když vtípek, tak ať je to zřejmé i bez vysvětlování.

            A navíc se to ještě střetlo s minulými narážkami na Cage (v novinkách a Fight Clubu), které už mi pak začly lézt krkem.
            • Khanemis
              Já nevím, přijde mi, že dřív lidé nepotřebovali vše polopaticky vysvětlovat. Stačí se zamyslet a člověku dojde snad samo, že je to míněno jako vtip. A video je propojeno s článkem, když chceš kompletní informace, musíš přelouskat oboje. Když ne, tak holt smůla. Jako vtip to ale funguje stále. Nejlepší je jinak nejdřív přečíst článek a až pak koukat video, tak je to i zamýšlený podle mě.

              Jak je to s narážkami na Cage, tak to neposoudím, ničeho takovýho jsem si ani moc nevšiml, i když neříkám, že to tam není. Ale nebral bych to moc vážně, tady berou věci vážně obvykle jenom diskutující;)
            • Dost casto... zvlast kdyz si zkracuju cekani jako ted :D
            • Robotron3
              To se zeptej sam sebe, jak jinak casto reagujes na veci, na kterych nezalezi? *3*
            • A opravdu na tom zalezi?
            • Robotron3
              Těžko můžu pochopit, že Pavel už stejnou přednášku jednou absolvoval, když o tom nic nevim.
            • Nesouhlasim. Tady nikdo nicim neplytval. Bylo to normalne solidne zpracovane video s jednim takovym vtipkem. Nestastny nic nebylo a kdo chtel tak pochopil i bez diskuze.
        • Malleth
          Asi bych to nebral tak vážně. Je to náhodou vtipný. Pak si z Beyondu stejně všichni sednou na zadek.
        • Protože mi to prostě přišlo jako vtipný moment, který do situace v sále a do mého komentáře perfektně zapadl - právě proto, že jde o člověka, kterého dobře známe (sám sebe bych v téhle situaci uvítal naprosto stejně). Ale jestli to zbytek světa vidí jinak, tak to prostě vyšmikneme.
          • smejki
            stačí příště líp vyseknout pointu a hlavně vykreslit kontext *3*
            nudili se... proč? pak si ušetříte i opakované vysvětlování v komentech.
          • Řídit se zbytkem světa neumlčí nechápavé/nesouhlasné komentáře - takže klidně si to dělejte po svém v klidu dál, protože třeba mě to zase tak neprofesionální nepřišlo *3* Přinesly jste autentický záznam s celkovou atmosférou a tak to má myslím si být.
        • janchor
          Nechci mluvit za autora (BigPetera), ale na tvoje otázky mě napadají lakonický odpovědi "jen tak" a "nic".
    • :-) Z Games.cz jsme tam byli čtyři, jeden hrající nás nemůže oslabit. Navíc Pavel je na rozdíl od nás ostatních plně multitaskní, dokáže dokonale vnímat, co se kolem něj děje, a při tom relaxovat s iPadem v ruce. Tohle mu zcela upřímně závidím :-)

      A pak je podstatné připomenout fakt, že David skutečně jen "okecával" totéž, co už bylo řečeno na E3. Nového neřekl ani neukázal témět nic, což bylo pro ty, kteří už jeho prezentaci na E3 viděli (případ Pavla a řady ostatních, kteří tam zývali), demotivujícím zklamáním. Zajímavý okamžik nastal, když uprostřed přednášky David řekl "tak, teď jsme si povídali o performance capture, a nyní následuje ukázka ze hry - stejná jako na e3, takže kdo už jste ji viděli, můžete odejít." V tu chvíli se víc než půlka sálu zvedla a prostě odešla. To asi mluví za vše.
  • firebug
    Super video. Děkuji za něj. Nejlepší je Dobrovský hrající na iPadu :-) Jinak ty kecy přednášejícího jsou strašně nudné... Vůbec jsem vám to nezáviděl. Cage jako by mluvil k lidem, co v životě neviděli hru, a né s tlupou herních novinářů. :-)
  • paradni video,dekuji.Cage je silenec ze si s tim dava takovou praci,nastesti pro nas :-).na hru se tesim a vubec to ted vypada na vanoce.LastOfUs,GTA5,Beyond,DayZ a jeste PS4,asi me klepne
  • Robotron3
    Co to tam ten Pavel vyjadřuje za nezájem k přednášce? To vás ještě pořád drží, žě vám David Cage nechtěl dát rozhovor? Jak malý děti... fakt... Jinak díky za moc parádní speciál. Tahle hra je pro mě uplně top, stejně jako byl Heavy Rain. Už se nemůžu dočkat.
    • meli by toho redakturka rovnou vyhodit když ho prace nebaví...
  • Jsem zvedav jestli se tato kategorie hernich interaktivnich filmu chytne v sirsi mire. Je to pekny a nic proti tomu nemam. Obavam se ale ze po prvotnim nadsenim z dobre grafiky a animaci to zustane v rovine okrajovych zanru.
    Zazili jsme zlaty casy klikacich adventur kere prave diky statickemu pozadi vypadaly lépe než 3d hry. Az tuto vyhodu ztratily prestaly byt zajimave pro sirsi hracskou zakladnu.
    Tento novy zanr interaktivnich filmu tezi z podobne vyhody. Jenomze vyvoj je poradne drahy cely to stoji a pada na dobrem scenari. Ja si myslim ze to zustane u par kusu ktere se dokazou zaplatit prodejem a nebo si najdou mecenase.
    • pokud se budou delat in. filmy pro znacku playstation,tak ano.havy rain to dokazal.Akorad ze to nebylo v cz tak to bylo docela velke minus.hra s emocemi a nemohu je prozit,nejsem az tak dobry v AJ.Jako skoro kazdy v mem veku.32....Pokud by byla cz na storu,rad si ji dokoupim.
    • Podle mne tyhle tituly maji a budou mit oblibu u hracu jednak prave proto, ze je jich malo, protoze si jejich drahy vyvoj nemuze kazdy dovolit, ale hlavne protoze predstavuji jakousi masovejsi alternativu ke klasickym adventuram. Ty jsou pro spoustu lidi prilis pomale a staticke, vyzaduji soustredenou pozornost po nekolik hodin v kuse, coz v dnesni uspechane a hekticke dobe uz tolik nefrci (bohuzel). Hry typu Heavy Rain nebo Beyond nabizeji stejne jako klasicke adventury neakcni hratelnost soustredenou na pribeh a logicke ukoly, ale VYPADAJI akcne a diky zjednodusene hratelnosti u nich neni potreba hloubat tri hodiny nad jedinym logickym problemem.

      A prave to je vec, ktera vetsine soucasnych hracu na adventurach vadi a prave to je duvod, proc davaji temto filmovym dobrodruznym hram sanci.
      • Malleth
        Velkej rozdíl a pro mě asi nejzásadnější mezi klasickýma point and click adventurama a hrama od Quantic Dream je způsob jakým interaguju se světem. Real-time kontrola postavy jak v pohybu, tak během interakce přeci jen člověka vtáhne do hry víc než klikání a čekání než tam postava dojde nebo něco udělá.
        Stejně tak počet a provedení interakcí s prostředím je trochu jinde. Zatímco v klasických adventurách je pár aktivních objektů u kterých postava něco udělá nebo řekne, v Heavy Rain je plno objektů s kterýma můžu interagovat smysluplným způsobem.
        Většina interakcí sice nemá vliv na průchod hrou (např. pustit si rádio, odsunout židli a sednout si ke stolu, otevřít lednici a napít se džusu nebo vzít míč a házet si na koš), ale dělají ten svět živější, uvěřitelnější a zábavnější na prozkoumávání.
        • Naprosto souhlasím, na druhou stranu je třeba kontrovat tím, že všechny interakce v Heavy Rain tak nějak vyplývají ze situace, jsou přirozenou součástí běžících událostí, ale těžko se tam hledá nějaká opravdu složitá hádanka. Jistě - ta by zpomalila spád děje a to je přesně to, co by Heavy Rain zabilo, ale chci tím jen říct, že oba dva styly mají něco do sebe. Z pohledu složitosti herní náplně je to jako jeden večer koukat na zběsilou detektivku a druhý na těžký psychologický film. Já beru oboje - variabilita je potřeba, aby se člověk nepřejedl stále téhož.
          • Malleth
            Určitě. Ale je škoda že je takových her hrozně málo. Kromě Quantic Dream a tak trochu i Telltale se o podobný věci nikdo nepokouší. Přitom publikum tady je.
            • Robotron3
              BigPeter: Tak to rád slyšim, kéž by. Tenhle typ her (moderních adventur jako L.A. Noire, Heavy Rain) mě uplně fascinuje a přitom je jich tak málo... (bohužel)
            • Robotron: Já věřím tomu, že tu hru dodělá (s investicema odjinud). On je tak trochu šílenec, za svým cílem jde pomalu přes mrtvoly.
            • Robotron3
              BigPeter: Takže se Whore of the Orient neruší? Nebo... http://games.tiscali.cz/byznys/tvurce-l-a-noire-uz-asi-whore-of-the-orient-nedodela-62623
            • Ještě bych k tomu přiřadil LA Noire, ale to je taky trochu výjimka. Uvidíme, s čím přijde McNamara ve své Whore of the Orient.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit