Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • alien5
    Ano je vyborne postreh :) http://www.capellen.cz/czech/orchestra.htm takze u nas se nahrali a budou asi jeste nahravat koncertni soundtrack.
  • Nieje to náhodou Orchestra v kongresovom centre v Zlíne? *3*
  • walltar
    On to až takový problém nebude s tím, systémem, který na to připravují. Oni vlastně tvoří stavebnice s množstvím kousků, které potom může počítač složit sám do sebe.

    Takže nebude tam stovka planet, každá úplně jiná, ale všechny budou postavené z různé kombinace skládaček, která každá bude mít jiný styl.

    Stanice budou fungovat podobně... třeba golden horizon je prefabrikovaná stanice, takže ty ať je potkáš kdekoliv, tak bude stejná. Lišit se bude třeba poškozením, špínou, nábytkem... ale základ bude stejný.

    Jinak FPS bylo vždycky součástí projektu... už při úplném ohlášení hry chodil Chris s postavou po Bengalu. Taky volba enginu byla kvůli tomu... Star Citizen byl už v úvodní kampani popsaný, jako FPS se zaměřením na vozidla.
  • Tomuhle projektu jsem veril a fandil (do tedka fandim, mozna vic nez pred tim), ale jakmile ohlasili fps cast, tak jsem zacal byt skepticky. Bojim se ze si ukrojili moc velke sousto, a celej vyvoj nebude trvat 5 let, ale kdyz uz se to povede tak deset. Meli radsi vytvorit konzistentni vesmir, ve kterem nejde hned uplne vse (jakok Elite), nez tu megalomanii kterou jedou. Dle meho nazoru naprosto podcenili narocnost tvorby stovek interieru pro fps cast. Uz jenom ty jejich planety a stanice budou narez pokud nechtej, aby to vypadalo jak pres kopirak jako v Elite.
  • alien5
    Tak to vezmem popradku co splnili jen rychlej prehled a nebude to vsechno ok.
    Arena commander, hangar modul, zavodni draha, realisticke pretizeni, realisticke letani lode bez asistentu (neco podobneho ma F117) Lode : Serie mustang , Gladius , Gladiator , a nepocitam lode co jsou jen v rozpracovanisti viz ZDE : https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TZgzbirTbLMj9oLJlMKYpefDo4cL430UQfmhy2HyUJU/edit#gid=0
    Dale jedem podle Strech goalu :
    Pravidelné komunitní updaty. ATV, mesicni report, tydenni report s kazdeho studia.
    Backeři s odpovídajícími balíčky budou moci hrát v dogfighting modulu.
    Aegis Dynamics Retaliator, Wingmanův hangár , Profesionální mo-cap pro cutscény ve Squadron 42.
    CIG postaví vlastní mo-cap studio + profesionlani zvukove studio , Hangar modul bude podporovat Oculus Rift i arena , Každá backer, který přispěl před 16 miliony, dostane laserovou pistoli, Systém pro snímání modelů hlavy, Profesionalni soundtrack pro SQ42 Cesky orchestr capellan !!! atd.. atd..
    TO VSE JE SPLNENO A MAME TO !!!!!! dale uz nemam cas psat dalsi veci co splnily.
  • Aha, jump pointy. Pak to ma logiku, diky za upresneni. :)
  • walltar
    Pokud teda myslíš mě, já nikdy neříkal, že zpoždění nejsou... jen že datumy které máme jsou interní odhady a můžou se měnit. A že jsme na to byli upozorněni. A nebo že se žádný modul neodložil 3-5x.

    Komentáře na Glassdooru jsou fajn... akorát minimálně 3 jsou potvrzené faky psané jedním člověkem. Ta stránka nemá proti tomuhle žádnou ochranu. Nebo tedy neměla asi před rokem když se to řešilo.

    Já se o tu hru celkem dost zajímám, takže sbírám hodně infa... a snažím se to info předat ostatním. Pokud si schopný dokázat že není pravda co CIG říká oficálně, nebo to co píšu já, tak do toho... Já většinou nepíšu, že je něco fakt, protože to nemám osobně ověřeno. Pokud je někdo schopný nějak dokázat, že to pravda není tak super... ale většinou "fakta" které prazentují jsou buď jejich názor, nebo závěr z nedostatku informací.
  • walltar
    Star Citizen má mezihvězdné cestování na podobném principu jako EvE. Akorát místo uměle vytvořených bran používá přírodní červí díry (Jump Pointy). Ostatní cestování je omezeno na 0,2C, takže není pro cestování mezi systémy moc použitelné.

    Takže hledání nových systémů spočívá v hledání jump piontů. Jump Point není okem vidět a má tak nízkou signaturu v jakémkoliv jiném spektru, že ho z dálky neobjevíš. On pokud se nepoužívá je totiž uzavřený a pro jeho otevření potřebuješ celkem specifické záření obnaženého fůzního jádra. Na tom principu taky operuje Jump Drive, který vlastně obstará tohle záření a Jump Point otevře. V něm už se pohybuješ pomocí normálních motorů.

    Třeba první Jump Point v našem systému byl vlastně objeven náhodou, protože se v oblasti ve které byl ztráceli lodě. A pořád dost JP je objevených náhodně pomocí nějaké nenápadné anomálie. Ale na každý JP který bude objeven bude taky do nového systému... dost z nich může být do systému který už známe, nebo třeba do stejného systému v jakém jsi.

    Takže objevování Jump Pointů bude hodně těžké a bude obecně o štěstí... být ve správnou chvíli na správnem místě, zachytit nějakou anomálii, najít její poloho a mít to štěstí že to není asteroid, vrak, nějaká mlhovina, nebo JP do systému který už znáš.
  • Niektorim ludom tieto veci nedochadzaju a henten nick tu vidim v komentaroch pri SC vzdy. A vzdy ultrapravicovo a slepo obhajuje veci ohladom SC. Ked niekto povie, ze niesu ziadne fakty pri projekte, kde nedavno este velkohubo daval Roberts datumy vydania modulov, ktore uz teraz minaju terminy http://assets.vg247.com/current//2015/01/star_critizen_dates.jpg tak je zbytocne vobec na takeho cloveka reagovat :)
    Staci si pozriet komentare zamestnancov na glassdoore (a aj ked vela z nich budu urcite zatrpknuty jedinci, tak vela z nich sa zhoduje) + Robertsovu minulost, kde vzdy prestreloval projekty + fakt ze stale nestihaju vydavat nacas aspon moduly, tak si jeden lahko vie spravit suhrn, ze v tej firme musi panovat neuveritelny chaos.
    Podla mna musia mat strasny problem davat tie veci dokopy a fakt som zvedavy ako to cele bude riesene...Load arena commander, load galaxy, load Fps module...atd Immersion ako svina faktze jo :)
  • Walltar: Tomu nejak nerozumim - jak ze se hvezdny system bude objevovat pomoci anomalii? Je zname neco presnejsiho? Preci tam take budou mit oblohu plnou hvezd (tedy potazmo system s/bez planet), tedy systemy jsou v "dohledu" znamy. Ale kdyz je omezeny pocet systemu, predpokladam, ze nebude mozne litat ke vsem hvezdam. Totez plati pro planety v ramci systemu... pokud to nejsou nejake "diry" na okraji, neni preci problem je take vizualne najit pomerne rychle. Jsou tedy znamy nejake blizsi informace jak to ma probihat a nebude vse objeveno v ramci par dnu?
  • Díky.
    Taková hra potřebuje čas. Jestli se to reálně vyvijí teprve od roku 2014, tak pak bude ok, když to vyjde v roce 2017/2018. Se stačí podívat třeba na hry Bethesdy, které jsou ve vývoji vždy kolem těch 4 až 5 let nepočítaje následné nutné patchování.
    Vtípky na délku vývoje jsou tak zjevně zbytečné a nadsazené. Osobně jsem myslel, že je to ve vývoji déle, takže díky za doplnění informací. *3*
  • VereWolf271
    Taky máš pravdu, CIG právě z této hry vycházela, aby mohla testovat pohyb v nulové gravitaci. Vidíš v tom nějaký problém? :-D
  • walltar
    Je celkem sranda, že ani jedno není fakt. Ale jinak pokračuj aspoň se zasmějem. *14*
  • Ty by ses mel vratit do reality. Realita a fakta ... reknou termin kdy bude nejakej modul, pak to 3-5x odlozej, a pak to vydaj tak, ze se to neda spustit. Tohle samo osobe bohate staci na to, udelat si obrazek o dalsim vyvoji.

    Dasi faktum je, ze vydanim hry nedostanou zadny dalsi penize, ani floka. Sem vazne zvedav, za co tam budou davat to vsechno co naslibovali ... za stavajici prachy.
  • walltar
    Já bych neřekl, že je nějaké rozhraní mezi moduly. Celé to je jedna hra už dneska. Modul spíš znamená, že máš jinou mapu, která je zaměřená na jiný typ gameplaye.

    Třeba AC ... když sedíš v lodi, tak máš normální space sim. Jakmile přistaneš na platformě a vystoupíš, máš dostupné mechaniky z FPS při 1g. Když seskočíš z platformy do prostoru, tak máš dostupné mechaniky z FPS při 0g. A tak to funguje už dneska.

    FPS je spíš o tom, že ti dají mapu, ve který ty lodě nebudou aby se dal dobře testovat FPS.

    A potom v AC 3.0 nebudou jen tak spojovat rozdílné moduly do sebe... oni jen přidají mapu, která bude využívat gameplay z obou modulů, protože mechaniky a fautury už jsou v AC.

    Je to jedna hra... pracuje se na ní modulárně a každý modul má různou větev kódu, ale už dneska se vše spojuje do sebe. Každý modul má dostupné mechaniky ostatních modulů, které jsou už impelemtované v release větvi kódu.
  • walltar
    DNF 14 let... vrať se za 10 roků a můžem se bavit. Teď jsou ve třetím roce vývoje a to není pro takovouhle hru nic nenormálního. Není to reskin minulého dílu, ani pokračování v sérii. Takže prakticky začínají úplně od nuly. I Rockstar North když pracoval na GTA5 měl nějaké základy z GTA4. Minimálně měl funkční a zaběhnuté studio, zkušenosti z vývoje minulého dílu, procedůry atd... a taky jim to trvalo 5 let.

    Otázka je jak probíhal vývoj tam... předělávali něco? Upravovali něco? Většinou ti tohle ten vývojář neřekne. U reveal traileru sem četl datum vydání Spring 2013. Taky jim to moc nevyšlo. A potom vydání PC verze... taky se moc netrefili s datumem vydání. Ale hra byla parádní, i když se jim nepodařilo trefit datum vydání (trefili aspoň vydání na nový konzole?).
  • walltar
    Nemusí je objevit rychle... Narozdíl od Elite nebudeš moct jen kliknout na mapě a skočit do dalšího systému. Pokud udělají aspoň trochu realistický systém, tak s tychlostí 0,2c se budou systémy prozkoumávat opravdu dlouho. Navíc průzkum byde o skenování a triangulaci anomálií, kdy drtivá většina budou vraky, asteroidové pole a podobně. Navíc se tyhle anomálie budou ztrácet a objevovat se jiné, takže i ve známých systémech bude pořád něco nového. A nové systémy budou přidávat.

    Jinak ale i objevení asteroidového pole může být velká událost, protože to může na nějakou dobu hodně změnit ekonomiku systému. A v mimozemském vraku můžeš zase najít nějaký artefakt, nebo výbavu, kterou nikdo jiný nemá.
  • walltar
    No tak oni většinou nic neslibují... Pokud teda odhady a nápady nebereš jako sliby. Ale AC máme a na to že jsme v alpha verzi funguje vcelku dobře. FPS už taky funguje, ale zatím nebylo oficiálně vypuštěno. Před měsícem, ale CIG utekl dev build a na youtube jsou videa od lidí, kteří tu verzi rozběhali.

    Každopádně oni několikrát varovali, že je pravděpodobné že budou průtahy a jednou nechali komunitu hlasovat o tom, jestli chce vědět interní odhady vydání i s tím, že se tyto odhady mění. A komunita řekla ano... a tak nám dávají interní odhady vydání.

    Hra jako taková loni vyjít neměla... Původně plánovali, že se první udělá SQ-42 (taky součást Star Citizena) která bude sloužit pro přitáhnutí dalších lidí a na vydělání peněz pro PU. A pokud se nepletu, tak na SQ-42 začali pracovat před cca rokem a půl (Pracuje na něm Foundry 42 v UK) což, pokud se jim podaří vydat na čas by znamenalo celkem přesný odhad doby práce na SQ-42.

    Akorát od té doby dostali trochu víc peněz, než potřebovali na SQ-42, takže pracují na všem zároveň. Takže původní odhady šly hnedka úplně mimo. Neřekl, bych, že se něco nějak extra předělává... kromě modelů lodí, které ale zase neovlivňují zbytek hry.
  • walltar
    Vyvíjené je to od konce roku 2012. Ale v roce 2012 mělo CIG celých 5 zaměstnanců, takže první rok se odvedlo minimum práce a spíš pracovali na zařizování celé firmy. Takže plný vývoj začal v roce 2014.

    Rok 2012 a 2013 tak byly spíše preprodukce. S tím, že všechno co udělali před KS kampaní (tech demo, aby mohli při kampani co ukázat) nepoužili. I modely od té doby předělali.

    Vyjít by podle posledního odhadu měla na konci 2016... což je nerealistické. Spíš bych to viděl na konec 2017.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit