Přejít na výpis diskuzí
Analýza ukazuje míru kradení her torrenty v jednotlivých amerických státech
15.8.2014 | Adam Homola
191 příspěvků
-
Co říkate nedává absolutně žádný smysl.Nashledanou.
-
Ale tak to není, současné hráče si vytvořili sami herní společnosti, tím co produkují, co prosazují a jak to prosazují/propagují.
Ostatně tupé stádo se přeci jen dá do určité chvíle dobře ovládat a dobře se speněžit, něž ti co používají alespoň trochu mozek. Jenže pak se stane stádečko nekontrolovatelné a pak úpadek.
Ještě že tu máme rostoucí Indie scénu. Však mě poslední měsíce spíše zabaví nějaká indie hra než ty AAA - či klasické hry. I když to samozřejmě není žádná spása. A Divinity Original Sin a či třeba Star Drive jsou takové milé vyjímky.
Stejně tak nevidím problém proč by nemohla být hra jednoduchá pokud zabaví, má nápad a štávu. Když se podívám na Android Market tak jen pláču nad tou neskutečnou demencí a komentáři od hráčů.
Nejen Kickstarter ukazuje, že není málo lidí kteří chtějí kvalitní zábavu a ne kraviny kterými nás velké společnosti převážně zahrnují. A že jsou ochotni i zaplatit předem, i když je to trochu risk.
Nejvíce mě ale vadí, že dnes většina těch her je na jedno brdo okopírovaná přes kopírák jen na to hodí jiné obrázky a případně něco přidají a pak zjistí že to moc nefunguje a hra padá.
A když už dostanou nápad a udělají nějaký remake staré legendární hry, tak skoro vždy ji nehorázně sprzní. *9* -
To je, ale pitomost - poškozují se hlavně sami. Ti velcí jsou akorát čím dál více neschopní a absoludně kostrbatí. EA jeden čas zkoušela sama hru Sims hodit na torrenty a sledovat kolik lidí si to stáhne. Samozřejmě tuto informaci dementovala. Ony torrenty za určitých okolností dokážou i využít pro informace pro obchod.
Navíc v dnešní době jen blázen půjde a koupí si hru za přemrštěnou cenu aby pak zjistil že ta hra je oničem a nebaví ho ani trochu. Když ji ani vrátit pak nemůže.
Piráti a pirátství je jen vděčné téma jak odvrátit pozornost od vlastní neschopnosti.
A ža tím si stojím.
PS: Proč existuje pár vývojářů, kteří se pirátů nebojí a ani nemají nijak zvlášt velký problém i s tím že někdo jejich hru si nelegálně stáhne? -
Něco pro zasmání.
screen junkies,game trailers
https://www.youtube.com/channel/UCOpcACMWblDls9Z6GERVi1A
https://www.youtube.com/watch?https://www.youtube.com/watch?v=yN20Rk__c0U
annotation_id=annotation_2471010959&feature=iv&index=4&list=PLeImKFecYFCzKacBAZGzcJEVm9OWN1PFZ&src_vid=n0hVwfD_s-g&v=WS4MP4d9j0M -
Tak to je fakt. Je to vidět snad na všech novejch hrách, kde už jsouhráči líní čekat až projde strážnej (Hitman), řešit puzzle (Tomb Raider, Resident Evil atd.) nebo stíhat někoho v autě (Driver). Dneska je moderní zmáčknout jedno tlačítko a hned vím, kde je nepřítel/přesunu se do nejbližšího auta/otevřu dveře bez přemejšlení. Prostě se jen dostat ze začátku na konec bez toho, aby něco zdržovalo.
-
Piráting poškozuje HLAVNě velké vydavatelské domy co pracují s větším rozpočtem.Z toho logicky vyplívá,že utrpí větší finanční škody.Jako expert v herní branži bys toto měl vědět.
-
Herní trh se příspůsobuje poptávce téhle generace.Serie myst je mrtvá značka,protože existuje velké množství netrpělivých jedinců co se chtějí bavit.jsou konzumní.Aby se originalita prodávala musí být jednoduchá snadno pochopitelná a přístupná.osmiletý.rodiče osmiletého děcka co hraje call of duty nemůže čekat,že v dospělosti bude méně pohodlného myšlení.Inovace originalita to se přesunulo k indie scéně,protože jako AAA titul nemá možnost až na vyjimky oslovit tolik zájemců.Herní trh se přeorientoval v čistou komerci."klonovací technika" jest toho důkazem
-
Interpretuješ svůj názor jako něco co by společnost měla tolerovat,ale to není pravda.Už jen to že stahuješ porušuješ zákon.Pravda,zákon který lse snadno legislativně obejít a korporace jsou si toho vědomi a s ůsměvem toho využívají.T mobile prodal osobní udaje KB bez našeho svolení.google a kolaborace s čínou atd.Nedivím se lidem co mají radikalní přístup k věci.jak jsem napsal: v obecné terminologii užíváš software za který vývojáři NEDOSTALI ZAPLACENO v momentě co tvuj download ukazuje 100 procent.z pohledu zákona zakoupením fyzické kopie získáváš vlastnické právo užívat software který sis zakoupil.Co znamená morálka nebo etika nedokáže žádný zákon jasně definovat.V přpadě obhajoby,bys je mohl(teoreticky) u soudu napadnout za klamání spotřebitele a jejich kampan označit za dezinformaci.Tvůj právník by se na nic nezmohl.Je tedy dobře že patříš do té druhé kategorie ochutnáváčů.Znám pár lidí co u slova krádež nepocitují žádnou seberreflexi:Ptám se,když utrácíš 5 litrů za debilní hadry,a máš ps3 není ti trapně u stahování toho filmu(na mobil)NE.Těchle lidí není málo.
-
Tedy že vám do té diskuze vstupuji, ale koukám že je tu dost "inteligentů"
V herní branži se pohybuji více než 14 let a s hrami laboruji více než 28 let.
Herní průmysl není automobilový či jiný. Je svůj a má svá specifika.
Piráti tomu hernímu průmyslu neškodí, tedy jejich škody mají minimální dopad, trochu větší pak už je u těch malinkatých vývojářů. Největší vinu na problémech v herním průmyslu má on sám. Svou neschopnost, alespoň takto může házet na někoho tedy Piráty.
Se podívejte jaké hry vznikaly před 2000 rokem a jaké dnes. Kolik her od různých autorů se navzájem kopíruje. A tak máme prakticky identickou hru v xxx názvech od xx majitelů, ale je to jen jedna a ta samá hra. Nejlépe vidět na FB či mobilních hrách.
Pokud se objeví něco opravdu zajímavého je to vypatlaným herním publikem většinou přehlíženo nebo nadáváno na to. Nebo jeho prodejní čísla nejsou zajímavá a taky jak by mohly být zajímavé když, je to přece B titul a ne tzv AAA. Vždyť ani neumí udělat správně a pořádnou neklamavou prezentaci hry?
Proč myslíte že se tolik rozmáhá indie segment?
Proč má Chris Roberts takový úspěch na kickstarteru?
Proč společnosti opustili protipirátskou ochranu, která skutečně fungovala a takto chráněným hrám trvalo mnohem déle než se plně funkční dostali do oběhu mezi piráty? -
získal jsi zadarmo něco, za co bys měl zaplatit, tedy to i k té krádeži přirovnat jde. s tou reklamou je to dvousečná zbraň, která většinou funguje opačně. lidé v dnešní době jsou naučení na všechno nadávat. tedy začnou šířit spíš negativní reklamu a odrazovat ostatní od koupě. řada pirátů tak škodí víc, než si myslí.
-
To je tedy divné ale jsem si jistý, že když si cokoliv stáhnu s netu nikde nikomu nic nechybí nikdo žádnou ztrátu neutrpěl. Dle mého může jít o neoprávněné užití ale krádež je něco úplně jiného.
Pirát si tu hru-film-hudbu stejně nekoupí tak má firma alspoň reklamu. Třeba Microsoft se ve východním bloku rozšířil hlavně díky pirátům, v 90letech byl poměr 2/98% legální/nelegální dnes je to 60/40 v ČR. -
Jj. +1
-
Tak za prve nejsem tvuj bracha, za druhe nemam 100Mbit, za treti rychly net je dobry na VPN, cloudove sluzby, digitalni distribuci a jim podobne, ktere pracuji s velkym objemem dat. Chtel bych te videt, jsk s modemem stahujes 40 GB hru ze Steamu, PSN a spol. Zda se mi, ze sis v zivote nic takoveho nekoupil, kdyz mi klades tak hloupe dotazy.
Jasne, je prokazano, ze ti co kradou se maji lip, ale nepoctive na ukor tech poctivych, ktere nici. Zlodeji jsou paraziti a kdyz se paraziti premnozi, tak sveho hostitele zahubi. Paraziti hernámu prumyslu nepríspávaji, ten je zavisly na tech trubkach, ktere píctáve za hry plati. Bez nich by ti paraziti nemeli co krast. -
Hele jejdasek, to by me zajimalo, jak takovej v…ul jako ty zduvodni, nac mas doma 100Mbit pripojku ... na "kradeni"? Protoze neexistuje zadny jiny duvod proc si nevystacit s modemem.
Jinak je opakovat prokazovano, ze tam, kde se na patenty a autorska prava sere, dochazi k celkovemu ekonomickemu rustu. Ostatne viz Cina. Mimochodem, v Cine se na trznici daji koupit ZCELA LEGALNI widle za $10. Proc asi? -
Rostou, ale ne diky piratum a take si uvedom kde a za jakou cenu.
Kde a zda vubec by ty prachy ubyli nevim a neni to podstatne. Jestli by herni prumysl bez piratstvi vydelaval porad stejne prachy nevis a nemuzes vedet.
Ale i kdyby to tak bylo, tak uz jen to, ze by si vsichni platily za hry by znamenalo, ze poctiva skupina hracu neplati za tu zlodejskou. Pokud by se prodavalo stejne her, byly by nutne levnejsi. Pravdepodobnejsi je, ze by se prodavalo o neco vic her, protoze kradou i ti, kteri by si mohli dovolit zaplatit. Pri stejnem vydelku herniho prumyslu, ktery predpokladas by tak hry byly o to vic levnejsi. A to je prece pozitivni prinos.
Dalsi prinos by byl, ze bh herni prumysl neutracel nemale prachy za boj s piratstvim, nebylo by nutne hry tlacit umele do online prvku a dalsich ruznych omezeni, ktere dnes hry kvuli piratum provazi. Mozna by se vyplatili zase i dema. Snizil by se i tlak na masovost titulu, ktere dokazi vydelat i navzdory piratstvi. Celkove by to vedlo k vyssi kvalite her. A povaz, nerni prumysl by pri tom ani nemusel vydelavat vic penez i kdyz by pravdepodobne vydelaval.
Lice by meli pochopit, ze nepoctivosti mozna osobne prijdou k nejakemu profitu, ale systemu jako takovemu to skodi, at je to piratstvim prolezly herni prumysl nebo korupci ceska ekonomika. Ve vysledku se maji vsichni jako celek hur. -
Na to, co tě zaráží ti z vysoka s*ru *4*
-
zisky herniho prumyslu neustale rostou!!! ale roste i mnoho subjektu kteri si z toho herniho kolace ukusuji... takze se nekomu muze zdat ze se zrovna jemu nedari! imho kdyby vsichni ti MOZNA zakaznici utratili svoje penize za hry kde jinde by jich ubylo? v baliku vydaje za potraviny, bydleni,vzdelani? kdyz nekde pridas musis nekde ubrat....(chci tim jen rict ze za zabavu lidi utrati urcity obnos penez a ten je omezeny a presne dany, rozhodne neni nekonecny jak si herni producenti mysli. Proste ikdyby zadne piractvi nebylo herni prumysl by porat vydelaval stejne prachy)
-
Na konzolich se dema a casove trialy jeste docela drzi. Ale je to jen dalsi vymluva. Demo neni zdarma, jsou to dalsi naklady a hry s demem se kradou uplne stejne jako hry bez dema -investovat donich nema zadny prinos, zvlaste na pc platforme s 95 % poratstvim, kde sevyplati zpravidla jen hry s velmi nizkymá naklady, tj odflaknute porty konzolovych her. Nezamenuj pricinu s dusledkem.
-
To, jestli ma hra QTE, si muzes snadno zjistit i bez toho, abys ji kradl. Hloupost nekterych vymluv me az zarazí.
-
Je velky rozdil mezi zkusit vonavku, nebo ji celou spotrebovat a pak se rozhodovat, jestli se mi vubec chce za ni zplatit, pravidla nejakou minimalni slevovou cenu.
A to ze nekomu nechybi data neznamena, ze neni ekonomicky poskozen a ze jsi se na jeho ukír neobohatil. Kdyz se nechas ostrihat a uteces bez zaplaceni, tak take nikomu nic nechybi, krome jiste drobnosti, odmeny za praci, kterou jsi vyuzil.
U herse plati za to, ze ji muzes hrat, ne za to, ze te bude subjektivne bavit. Hrat hru a potom rict, moc me to nebavilo, nezaplatim, neni v poradku a je to kradez. Protoze tu hru jsi hral a majiteli teto hry za to nalezi odmena. Nechces-li nekomu platit za hrani hry, nehraj ji.