-
"Ještě jedna perlička – v Anthem samozřejmě najdete (naprosto generického) hlavního záporáka, který se jmenuje, a teď pozor... Monitor. Ne, to jsem si nevymyslel. Komu to prokrista přišlo jako adekvátní jméno pro vážně míněného zlosyna? A co hůř, kdo to pak ještě schválil? Příště proti nám stane lord zla Mikrofon a jeho skvadra elitních Větráků?"
Za tenhle odstavec oba palce nahoru, zasmál jsem se :)
-
Vynikající recenze na strašlivou hru.
-
To bola recenzia ako keby vystrihnutá zo starých herných časákov! Paráda :)
Som rád, že Anthem padol na hubu, som rád, že sa ukázalo, že bola chyba robiť Anthem. Dúfam, že za tento fail budú pykať zodpovední ľudia, ktorí tento nezmysel navrhli. Nakoniec Mass Effect: Andromeda z toho všetkého vychádza ako víťaz. Nie je to na zaplakanie?
BioWare je mŕtve. Mass Effect je mŕtvy. Hlavne, že EA žije aj naďalej, veď to predsa za nič nemôže.
-
-
jj, až na to, že recenze na špatný hry ze starých časáků bejvaly vtipný 🙂
-
-
no ale vtipnost najdes i v teto recenzi, i kdyz humor je individualni vec
-
-
-
todle bohužel EA nijak neuškodí, dokud lidi kupují sportovní braky, tak bude EA nezničitelná... a může v klidu likvidovat studia a vydávat odpady....
BTW: Monitor samo o sobě nemusí být špatné jméno pro postavu, Monitors a Anti-monitor z DC jsou dobré postavy a London Monitor z Wolfa taky zní badass...
to jen neo-bioware neumí napsat dobrou postavu.
BTW: koukám i zahraniční recenze tentokrát bída, asi bioware dalo do hry málo agitek, i když on taky na SJW asi není moc prostor v tomto typu her, těžko říct.
-
4/10. To sme tu dlho nemali na AAA hru. Trocha krute hodnotenie ale po precitani recenzie musim priznat, ze uprimne. Ta hra okrem grafickej stranky nic ine neponuka. To fakt niekoho napadlo lietanie v mechu a okolo toho chceli vystavat celu hru ? Zhrnutie:
-dalsia looter-shooter hra
-malo obsahu (koho bavi ese cakat cele mesiace aby to malo hlavu a patu ? )
-stereotyp, nudne, genericke repetetivne misie
-pribeh slaby, nudne postavy ako hlavne tak aj vedlajsie
-MP hra bez moznosti komunikacie s ostatnymi hracmi...
-UI v menu na facku, nelogicke rozhranie a zle designove rozhodnutia. (neustale sa vracanie do Fort Tardis, pomaly pohyb v nej .
Neuveritelne co sa da vyprodukovat za 6 rokov vyvoja. Nech mi nikto nehovori, ze na vine je EA. Toto predsa nema nic s kvalitou a veru sa zacinam bat o Dragon Age 4 ....
-
-
Pokud mezi zápory davas/-dalsia looter-shooter hra/ tak je to stejny jakoby si řek dålší RPG a mínil to nejakÿm spusobem hanlive jenom přoto že ośobne RPG žánr nemužeš vystát .Možná tenhle žánr nemáš jenom v oblibě ale to není chÿba hry.Upřimne ja nemám rad sportovní hry ale nerozporuju jejich kvality a hodnotu jenom přoťože je tam neviđím ,nebo mne jednoduše nebaví.A nekladu jako automaticky zåpornu hodnotu hry fåkt že je spořtovńí.
- Fort Tardis, pomaly pohyb- opraveno už lze zrychlit
- obsah- uz sem tu o nem psal,hra je koncipovaná jako služba ,hlavní kampan čítá 15-20 hodin co má mnoho SP titulu mín za stejnou cenu, další obsah bude postupne uvolnován,vtomhle případe zcela zdarma,a už v březnu -nato že oficiální launch byl 22.2 .....
-ano chybí textchat,ale nežeby sis nemohl s přáteli popovídat...Destiny ho nemá take a Division jen pc verze pokud se nepletu.Ale nepopírám že je to škoda. Drobne užitečne zmneny v UI menu už také probehly a osobne se celkem v pohode orientuju
-
-
Tych looter-shooter je proste uz moc. Trh je presyteny, to je dovod preco ak nedostanes nieco "viacej" tak ta malo ludi zaujme. A ono v Antheme je toho naozaj menej. Ja som hraval Destiny a obcas aj Divsion, takze so samotnym zanrom nemam problem. Ved na toto doplatili aj Moba hry spolu s kartovymi hrami. Jednoducho ak hra podobneho zanru neponukne toho viac neni dovod odist z Heartstonu, Doty alebo lolka...(vid Artefact).
Obsah a opravy chyb ocakava kazdy, ale uznaj, ze od Bioware sa tak cakalo nieco viac. Ta kvalita a kreativnost je naozaj prec.
Co sa tyka tej komunikacie, tak som hral demo. Bolo velmi otravne menit tie farby na tych dverach bez moznosti niekomu vysvetlit spravne riesenie. Ak su misie takto koncipovane tak to rozhodne povazujem ako minus.
-
-
Zkoušel jsem jen demo a jako létání mohla být zábava ale proč je sakra tak omezený to mi hlava nebere... oblek se může přehřát a člověk prostě nemůže létat neomezeně leda by létal furt skrz vodopády a ochlazoval oblek a zrovna když člověk potřebuje tak vodopád není v dohledu. PVP v té hře není tak nechápu to rozhodnutí nemít neomezený let.
-
K tomu obsahu. Zrovna jsem koukal na Angry joe rant! kde o tom diskutují a zaujala mne jedna věc. Ukazoval tam věci z nějakéhé Anthem streamu kde se mohli kustomizovat Javeliny. emotes tolik že by se dalo scrollovat a helem bylo alespoň 10. Ten obsah už je vytvořený ale prostě ho vyškrtly aby ho mohli dodávat postupně popřípadě aby ho za šílenej grind mohli prodávat v shopu (nebo samozřejěm za prachy). Bleh...
-
-
Čekal někdo něco jiného? BioWare se jmenují už jen na papíře, všichni lidé, kteří stáli za jejich staršími peckami už jsou dávno pryč :/
-
Jak jsem psal u starší novinky, očekávám za pár měsíců oznámení že Anthem bohužel jen vyšlo v nesprávnou dobu kdy frčí BR hry a sami si budou nadávat na Apex. Poté očekávám jako u Andromedy zrušení min. poloviny slibovanýho dodatečnýho obsahu. Každopádně po Andromedě, BF2, BattleSJW V jsem ani nečekal že by s Anthemem udělali díru do světa. Takže vlastně mě to ani nepřekvapuje.
-
Obávám se že to "už to takhle bude stačit" neřekli v Bioware. Pořád tam je spousta talentovaných lidí, ale bohužel je spolknula mýtická příšera dEvelopers Anihilator který je postupně pohřbívá. Dragon Age 2 mohl být nejlepším dílem série nebýt EA. Vždycky jsem chtěl pokračování singleplayerového KOTORu, ale i když EA má SW licenci od Dysneyho, tak budu raději když se na to vykašlou.
-
-
Z původního Bioware, co mělo na starost I. a II. díl ME, DA:O, Baldurs či KoToR tam už nikdo defacto není. Bioware je mrtvé. Hodilo si oprátku s ME:A a teď jenom skoplo tu stoličku, co mělo připravenou.
-
-
Teď už tam skoro nikdo nezbyl, ale do vydání DAI tam ještě bylo spoustu
původních pak tam nasadili popravčího Samanhu Ryan. Jsou tam ještě lidi kteří dělali na hrách co mladší generace považuje za zlatou éru, např. se tam dokonce vrátil Kyle Scott, ale pro mě většina nejdůležitějších utekla po vydání KOTORu. Btw vítej z zpátky z
exilu 😉 -
-
Děkuji, ale jenom na skok a na chvíli. Ale pár známých tváří se tu vrátilo, tak jsem s pár lidma "pokecal":)
-
-
-
-
Ono je sice hezké, že padne recept, co si člověk přeje. Ale pak zjistí, že než vyrobí fialku, tak nejenom, že zdroje jsou šílené na výrobu (může ji koupit za sumu, kterou většina lidí nemá ani po 40-70 hodinách hraní). Ale může se stát, že Vám padne zbraň s takovými statistikami, které nikdy nikdo neviděl:) Takže i crafting je naprosto rozbitý. Protože mít zbraň, co má 0 % šanci na spuštění sekundárního damage, které udělá 0 % damage zapáleným protivníkům je něco, co chcete:)
Za 10 € ve slevě to bude fajn koupě.
-
-
Jo, to video s tou 0% zbraní jsem taky viděl =).
Ty staty jsou jako v původním Diablu 3, rollujou se naprosto náhodně, takže šance, že dostaneš kravinu, je obrovská. To sem nicméně nechválil, líbí se mi ten samotnej princip získávání receptu. Ten je fajn.
-
-
To souhlasím. Jenom asi druhá největší legrace jsou pak odměny za to prozkoumávání atd. Naprosto tragické odměny.
-
-
"Zdroje šílené na výrobu" kamaráde po týdnu hraní bych s těmi zdroji mohl vystavět novou dálnici D1 a epicy jsou tak low itemy pro end game, že stejně začneš sakra rychle farmit masterworky a lepší.
-
-
-
-
Diky za nebojacnou recenzi. Chapu to tak ze recenzent mnel z hry taketo pocity a poradne to zduvodnil. Popravde, po demu jsem si nebyl jist, jestli ja uz sem vedle a tohle je opravu HIT moderni doby, nebo je to opravdu AAA pruser. Sem rad ze tedy jeste nejsem uplne mimo. Ale EA hry delat neumi a nikdy neumnela. Koupi studio s talentem a tomu rozkaze udelat uplnou blbost a to neustoji ani nejlepsi studio. Dik za recenzi.