Přejít na výpis diskuzí
Assassin's Creed III - shrnutí informací o novém dílu (+ trailer)
4.3.2012 | Petr Poláček
203 příspěvků
-
Plusy této zprávy: Cestování po stromech a skalách? Paráda. Dále, je to produkt Ubisoftu, takže detailnost prostředí zaručena. A na konec, Benjamin Franklin, takže dojde i na "elektrickou magii" ^_^
A nyní z jiného soudku: ještě snazší souboje? No paráda, ale stále tomu ještě něco chybí. Co takhle: vždy při agresi na hráče se automaticky přes obraz na chvilku přetáhne "animus filtr" a všichni útočníci popadají k zemi. Hra posléze v rohu obrazovky vypíše: "Nepřátelé poraženi, jste skvělí!"
Citace: "Jelikož je herní prostředí radikálně odlišné od předchozích dílů, tak se budete s Connorem držet mnohem více při zemi." - Při zemi se držel Altair v prvním díle. S Eziem si Ubisoft ozkoušel kam až může zjednodušit mechaniky a Connor dle této zprávy hrdě přebírá zjednodušovací žezlo.
Citace: "Dalším cílem tvůrců je, abyste měli souboje ve svých rukou (mnohem více, než předtím) a byli více útoční, agresivní a agilní." - to jsou hráči už od prvního dílu série. Kdyby mluvčí Ubisoftu alespoň nefabuloval a řekl věc přímo: "Naším cílem je prodat, a protože si o vás myslíme že jste masa bez mozku, tak vám produkt hezky zjednodušíme na míru a vy si ho hezky jako ovce koupíte." -----Smolka je v tom, že trh mu dá za pravdu... -
-
Jo, jo, snažší souboje....když si vezmu, že Princové byli místy docela hardcore, tak mě trochu mrzí, že hned další jejich série je tak banálně jednoduchá a v každém AC mě zabili tak asi dvakrát. Nemusela by být rovnou ubertěžká, ale nějací tužší protivníci -minibossové/bossové, před kterými by byl checkpoint, by nebyli od věci. No a samozřejmě více komb, které by na ně byly potřeba (jako jo, v Brotherhoodu už byla trochu snaha, ale stejně to bylo moc jednoduché).
Ale jinak ta věta "protože si o vás myslíme že jste masa bez mozku" je trochu v rozporu s tou první "Naším cílem je prodat". To by rovnou mohli říct: "Kupte si to vy ču****, protože naše hra je prostě skvělá *1* -
-
Ano ano, už jsem vypsal tichou omluvu. Ten odstavec má v sobě víc emocí, než kolik je potřeba.
Ohledně systému boje, Ubisoft zejména v PoP: Warrior Within jasně ukázal, že jejich designéři dovedou vytvořit chytlavý a přiměřeně náročný boj na blízko, kdy pro příležitostného hráče stačilo bez jakýchkoliv ingame postihů navolit při startu EASY obtížnost. Proto moje rozčarování, když se Ubisoft od této pro mne pomyslné mety vzdaluje čím dál víc. -
-
No ale ono to aj súvisí so stavom dněného herného priemyslu kde peniaze znamenajú viac ako zážitok... a to priamo súvisí s postupnou retardáciou hráčskej scény...
-
-
-
Ještě než se Ubisoftu začne něco vkládat do úst, tak znovu připomínám, že zdrojem informací je článek v Game Informeru, potažmo výcuc na NeoGafu, takže už je to nejméně dvakrát semleté. A jak všichni víme, ono se po cestě leccos ztratí.
-
-
Aj tak to jsem nechtěl. Nicméně vývoj systému boje v sérii i PR prohlášení Ubisoftu jsou mými podklady pro dotyčný odstavec.
I v Brotherhood i v Revelations bylo součástí reklamní kampaně představení "velmi silných" nepřátelských jednotek, které by měly hráči pořádně zatopit a donutit jej v boji používat i jiné prostředky než pouze přímočaré útočení drženou zbraní a counterattacky. Tolik reklama.
V obou vydaných hrách ale zároveň hráčův avatar získal nové schopnosti, například kill streak, kop do rozkroku, výstřel při counterkillu, možnost manipulace pomocí hookblade a další. Při hraní se pak ukazuje, že s použitím nových schopností se i porážka proklamovaných "velmi silných" nepřátel stává do značné míry rutinní záležitostí.
Tedy i když je poslední odstavec emočně podbarvený víc než je potřeba a rozhodně jsem udělal chybu s útokem přímo proti Ubisoftu, nevyřčená spekulace zůstává. Očekávám nové typy "ještě lepších" nepřátelských jednotek a zároveň nové schopnosti pro avatara, díky kterým bude likvidace soupeřů minimálně stejně snadná jako doposud. -
-
Ja to myslel spis jako disclaimer, nez ze bych do tebe chtel rejt nebo tak neco. :)
-
-
-
-
Ra-doon-ha-GAY-doo
Myslím, že lepší jméno už mu dát nemohli. *4* -
-
Ha! GAY! Doooon´t touch my ass again! *1*
-
-
Děti nefňukejte pořád! Věřte mi že ta hra bude tak skvělá že si hned zvyknete.
-
-
Tak skvela ze se mi nevyplati ju hledat na netu, natoz pak stahovat. Coz nemyslim jako narazku na kvalitu hry ale na to "Ja rekl ze bude skvela, tak bude skvela" *7*
-
-
Tak tak... Raději budu spalovat virtuální kalorie jinak. *1*
-
-
AC1 byla dobrá hra... Zbytek je komerční brak a Radonha Gaydoom to fakt nezachrání.
-
-
kamo docela me bavis, neseres nahodou hubou to tak vypada???? *2*
-
-
-
Tak to je hodně komický moment: Britové (asi) asasinovi vyvraždili indiánskou vesnici, a proto bojuje po boku kolonistů a francouzů. To asi proto, že kolonisté a francouzi si indiánů vždy vážili, uznávali jejich práva a nikdy je nepřipravili o jejich území, že? Anebo že by to v realitě bylo trochu jinak?
-
-
Zrovna treba Francouzi meli s puvodnimi obyvateli dobre vztahy. Stejne tak Americane, minimalne ze zacatku (vis, o cem je Den dikuvzdani?). Pozdeji, jak vime, uz to tak pratelske nebylo, ale nac si tim ten hezky pribeh kazit :-)
-
-
no, byli kámoši, dokud se nezačli roztahovat a plundrovat jejich území...
-
Mohli by sme polemizovať, či to boli ešte Briti alebo Američania...
V každom prípade Mohawkovia a mnohé ďaľšie kmene (nehovorím, že všetky) zachovali vernosť Kráľostvu Veľkej Británie. *3* -
H2SO5... my sice dnes víme, že ta sloučenina existuje, je to kyselina peroxosírová, ale tím si nebudeme tu krásnou anekdotu kazit *1*
-
-
Hele, když se ti to nelíbí, tak to nehraj a nepruď tady, mazánku.
-
-
Trochu přehnaná reakce, nezdá se ti? *9*
-
-
-
Dokud to lezení a skákání po stromech neuvidím v gameplay videu tak mu neuvěřím... Nějak si to lezení nedokážu představit...
-
Ať si naysayers říkaj co chtěj, tohle zní parádně. Rozhodně mnohem lépe než vyždímaný Revelations. Pokud bude setting podobný Red Dead Redemption....byla by to bomba.
-
Škoda, že Briti zase idú byť zobrazení veľmi jednorozmerne (typický americký pohľad).. som sa tešil na trochu reálnejší pohľad - zase to ide byť - Američania : tí dobrí --- Briti : tí veľmi, veľmi zlí ľudia.. aspoň zatiaľ podľa tých informácií to tak vypadá, že bude v hre.. možno a aspoň v tom dúfam, že v konečnej hre to bude inakšie
-
-
Mohawkovia bojovali proti 13 kolóniam v americkej revolúcii. Tak prečo hlavný hrdina Mohawk bude na americkej strane? Tento americký propagandistický pohľad na revolúciu ma už unavuje...
-
No ale oni Briti nebyli ti velmi velmi hodní .. to netvrdím ani o Američanech
-
-
Vadí mi ten skepticismus spousty diskutujících. Proč vlastně? Víte pouze základní informace a proto to už tak potápíte? Kdo z vás si předtím dokázal představit hru odehrávající se ve 12. století v Jeruzalémě a okolí, po všech těch středověkých hrách á la Age of Empires? Kdo z vás si pak dokázal představit hru odehrávající se v době Italské renesance? Málokdo. A fungovalo to. Už dokonce ve 4 hrách, které tvoří neuvěřitelnou sérii. Proč by to tedy nemohlo fungovat v době 18. století v Americe? Je jasné, že z tohohle pohledu Ubisoft směřoval zatím vždy AC sérii do míst a dob, které jsou ve hrách nové, neotřelé. Kromě toho, je to docela důležité období. No a kdo je ještě chytřejší, ten si dá dohromady, že využití americké divočiny se všemi vychytávkami kolem toho je velice dobrý tah. No a fanouškům už musí být úplně jasné, že to přece bylo zřejmé od začátku. Pamatujete si na mapy světa v AC 1, AC 2 i Brotherhood s označením míst, kde se nacházejí artefakty? Kromě toho, Altairův/Eziův/Connorův příběh VŽDY byly "pouze" jen ta "vedlejší" a účelová část - nesmíte zapomínat, že ten hlavní příběh AC je Desmondův příběh a jeho cesta za záchranou světa před katastrfou v roce 2012.
Takže můj názor - nesplachujte to tak - ono vás to může totiž ještě velice mile překvapit. Což se dle mého i stane. *3* -
-
Lepšie by som to nenapísal. Ľudia majú proste strach z nových vecí. Mám za sebou iba AC1 a AC2 a neuveriteľne sa teším na ďalšie časti.
-
-
Co se vám pořád nezdá? Hráli jsme za Araba, evropana no tak si dáme napůl native Američana. Mně americká revoluce přijde jako skvělá volba nehledě na to, že to není žádná velká novinka. Nějaké odhady okolo Egypta či feudálního Japonska byly naprosto mimo. Stačí tu sérii znát. Ono občas si projet AC Wiki je mnohem více vypovídající než nějaké hatlapatla články co novináři střílí od boku jen aby se o tom mluvilo. To, že letos bude nové AC se také ví už od představení Brotherhoodu (kdy Ubisoft sám ofic. prohlásil, že chce aby se děj kolem prosince 12 uzavřel v roce 2012).
A série bude dále pokračovat. Je dost možné, že i s Desmondem v čele ubi totiž nikdy neřekli, že Desmond bude končit.
A stěžovat si na to, že se píše o ME 3 a AC 3 (nehledě na to že informace jsou venku dva dny) je prostý trolling za který by se i zdejší trol.diskusní styděl... -
Budete někdy po sobě ty články číst? To je zase překlepů... *12*
-
-
To je v pořádku, svede se to na interpretaci...
-