Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • P o s e r se z toho. *6*
  • Je to tak. Skáčeš pořád do sena jak čuráčisko Pak pořád lezeš na věže a rozhlížíš se. Ach jo. Pořád to samé. Ovečky to ale budou pořád kupovat, neboj. Jim je to jedno. *7*
  • AC je kokotina a vždycky bude. Kdo souhlasí ať dá like.
  • a až ho odpráskne, tak do dveří vtrhne Blazkowic a pořádně ho vykleští
  • Když zahajluješ třikrát tak se objeví hitler a odpráskne tě lugerem
  • Včera jsem hajloval před zrdcadlem.
  • Problém AC je ten že to dělají na konzole a ne na pc...a příšerně to optimalizují!!!...Krom toho Unity má oficiální minimální nároky na hw o něco vetší, na nízké grafické nastavení vypadá u mě na stroji líp než Syndicate který vypadá otřesně, víc se zadrhává a graficky je o krok zpět jen díky úplně zbytečně velké rozlehlosti mapy...Krom toho hratelnost je ubohá...kolikrát se stane že se postava zasekne na okraji střechy a mele sebou jak v nějaké hře z roku 2003....některé prvky naopak dobré...každopádně palec dolů, ten kdo psal tuto recenzi..nevím jestli je to nějaký AC fanatik...nebo mu platí za dobrou známku vydavatel..ale půlka toho co napsal jsou hrozné žvásty..a vychvalování něčeho co je akorát strašný omyl od vývojářů, kteří jakoby ty hry vyráběli jako na běžícím pásu, bez rozmyslu...zisk je zisk...kvantita vítězí v dnešním konzumním světě nad kvalitou...naserem tam HD textury s efekty a hloubkou...oni si to ty paka koupí!! Néé děkuji...!! *16* *16* *16*
  • Dying light jsem hrál a plynule na full hd (i7 2600, GeForce 560 Ti), ale Syndicate? 720p a fps si netroufam odhadnout. Vše na minimum a stejne slideshow
  • problem je ze dnesni vyvojari delaji hry na vykonych pc a pak hry tak vypadaj, jsou narocne. kdyby je delali na 2 nebo roky starem pc tak by tak narocne nebyli. vzdit treba ac ma obrovske naroky ale zadny graficky skok neni.
  • Bubny jsou věééééééc!
  • Konzole? Ne, díky...
  • Tak to chci vidět. Sestavu za 20k, co utáhne nové hry na plné detaily ve 4k a se solidním snímkováním (ne pod 30 fps) .
  • Není problém, že oblečení má (opravdu má?) zámek na 30 fps. Problém je, že ani těch 30 fps nedosahuje!

    Na druhou stranu lepší, když se trhá jenom oblečení, než kdyby se trhala celá scéna...
  • Ja myslim, ze na vysoke detaily ti to pujde na 10-15 fps, coz oproti 25-30 neni zase takovy rozdil.
  • Ne Syndicate, ale Ubisoft má problémy se škálováním na SLI konfiguracích.
  • Na vylámání zubů je spíše čtení tvých příspěvků.
  • Jack1947
    Určitě se náročnější (neoptimilizovaná )hra najde, nějaká taková zde byla (nápověda Dying light a spol).
  • Holldir
    Dost zábavné. Již před měsícem jsem koumal jaké, že budou nároky na Syndicate. Na několika webech byly stejné informace a to takové, že nároky budou stejné jako na Unity. A poněvadž jsem tušil, že budou chtít vylepšít stabilitu hry tak to asi nebude tak zlé s nároky. Ale asi jsem se pletl. Unity jsem hrál při 25-30 fps na vysoké detaily (s několika aspekty ultra) na rozlišení 1980 s dvougigovou radeonkou starou několik let. On tu porovnává 720p a 1080p. A na gigové grafice při nejnižším nastavení a 720p nehratelné...hm takže to asi ani plynule na nejnižší nespustim na maximální rozlišení. Zajímavý výsledek testu co čtu docela velký skok v nárokách hry. Očividně nejnáročnější hra vůbec jak to tak sleduju. Zatím jsem teda náročnější hru neviděl:)
  • nightborne
    Taky to psal ňákej "Olenik".
  • První díl je nejhorší ze všech, s dvojkou už souhlasím

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit