Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Makaronka2

    Jsem si říkal, jestli by nebylo lepší vyrobit Mirage na enginu z Unity/Syndicate a ne z Origins/Valhally. Tomu parkuru by to prospělo.

  • dworkin

    Donedávna jsem za _každou_ kritiku práce redakce končil na měsíc v díře. Vést s těmi lidmi soukromou diskusi považuju za ztrátu času. Proto volím formu veřejné diskuse. A v ní se zatím za redakci vyjadřuje pouze Jiří Svák, který zcela samozřejmý požadavek na hodnocení audia u audio-vizuálního díla považuje za, cituji "obsesi". Zřejmě taky považuje za obsesi, když někdo dostane svíčkovou bez knedlíků, a dovolí si upozornit na to, že ty knedlíky tam jaksi zcela samozřejmě patří taky. Absurdní.

    S potěšením sleduju, že něco z mých myšlenek začíná být přijímáno i lidmi, kteří se do diskuse o recenzích sami nezapojili. Minimálně někteří nad tím přemýšlejí. Ale když se přestanu pod recenzemi ptát, jaké má hra audio, tak to téma zase zapadne. Redakce sama o sobě ten prapor nezvedne - je to práce navíc. Kdo by chtěl pracovat víc, když může pracovat míň?


  • vonTossis

    Hele, já mu na ten palec kliknul taky. Ani ne proto, že bys neměl pravdu. Taky bych očekával v recenzi zmínku o hudbě, je to formální základ. Ale zvolil jsi naprosto tupou formu "protestu", tedy spamovat jednu diskuzi za druhou. Pokud to myslíš vážně, kontaktuj redakci - prostě to zkus řešit jinde než opakováním se v diskuzi. 

  • dworkin

    Lžeš.

  • Zbytečná snaha. K postoji nenechat si automaticky vše líbit a začít se na věci a jevy okolo sebe dívat i jinou perspektivou jsem musel dorůst. Stejně tady bude konformní většina, která bude do krve obhajovat jakoukoliv zhůvěřilost a tebe označovat za potížistu. 

  • Přesně!  Hned mezi dveřma hnát brokovnicí. 

  • Ty nejsi spokojenej nikdy s ničím. 

  • dworkin

    Problém je už v tom, že se mylně domníváš, že je jen jeden druh recenze. Není. Recenze divadelního představení a recenze filmu na BluRay jsou sice obě recenze, ale obě mají jiná východiska, požadavky, metody a cíle.

    Každý dodavatel upřednostňuje zákazníka, který je povolný, neasertivní, na nic se neptá, nic nekritizuje a poslušně přijímá, co je mu dodáváno, aniž by uvažoval o tom, jestli je to takto v pořádku. Když něco chybí, tak si takový zákazník pomůže sám a obstará si to jinde. Snad si i povzdechne, jak ho jeho vlastní strašná náročnost stojí peníze a čas navíc.

    Kdyby byli všichni zákazníci takoví, neměli bychom záruku, právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, právo na refund videohry, ani právo tu videohru dále prodat, pokud je na fyzickém nosiči. Vymoženosti a výdobytky moderního spotřebitele mu nevymohli pasivní vohnouti, útrpně přijímající čím dál horší zboží a služby, ale zákazníci asertivní, neodbytní a sebevědomí. Lapidárně řečeno, za téměř každou věcí, která tě jako spotřebitele chrání, stojí nějaký občan, který si nenechal kálet na hlavu a "nešel jinam, když se mu tady nelíbí".

  • Pleteš se. Vygoogli si,.co to znamená recenze. A jestli tě zajímá něco jinýho než zajímalo autora recenze, tak prostě najdi jinou. 

    Ty jsi ten typ zákazníka, kterýho je lepší vykopnout už od dveří, protože je s ním víc práce než užitku.

  • Veskoslav

    A tys byl vždycky id*ot, co pořád je uzavřený ve své bublbině, že lidé mají X účtů, aby si klikali. Samozřejmě s nulovým důkazem a myšlenkou, že nemůže existovat větší počet lidí, co by mohli souhlasit s něčím, co se ti nelíbí.

  • lito

    to prostředí mi připadá krásné a atraktivní. Koukal jsem i na nějaké videa, hra jede na PS5 nativně ve 4K v 30FPS a 1440p při 60FPS , po dlouhé době hra, která není zkriplená upcalingem tak výrazným, že se to maže i v 30FPS. Bagdád mi případá velice atraktivní. 

    Já naposledy hrál naposledy Black Flag, chtěl jsem hrát Unity, ale na PS5 to nedostalo žádný update, takže to nevypadá vůbec dobře, takže moje otázka, jestli by mě Asssasin vůbec bavil. 

  • dworkin

    U mě skončil, když opakovaně šikanoval Jacka. Což je taky kontroverzní figurka, ale Tomáš se na něj vrhal s krutostí člověka, kterej konečně našel někoho, koho považuje za slabšího, a na kom si může zchladit žáhu, což mu ve skutečným světě není dopřáno. Tyhle malé tyrany vůči slabším, ale patolízaly a vyhnouty vůči všem ostatním, bytostně nesnáším.

    Byl tady kdysi člověk, kterej měl to lepší z Veskoslava a nebyl tyran. Měl přezdívku Cahir. Mladej, horkokrevnej, ale neměl mindrák. Kdo ví, kde je mu konec.

  • lito

    naprosto souhlasím, proto mám ve finále rád i Veskoslava, on k tomu období patří stejně tak a ve finále jako jeden z mála tu působí jako překlenovák. Jen mě mrzí za něho, že nevyrostl a je pořád plný nenávisti vůči tomu, co se mu nelíbí, nebo co nechápe. 


  • Dohospody

    Ta hra je čistý průměr, možná i trochu podprůměrná. Hrdina nesympatický, prostředí nezajímavé. Očekával bych trochu více od hry 2023. A vadí mi tem přízvuk co už měla Kasandra v Odysey. Nevydržel jsem to hrát a hru refundoval.

  • dworkin

    Jo, Tomáš to vždycky s naklikáváním svých příspěvků přehání. Byly doby, kdy měl i 50, 60. Pak zavedli povinnou registraci a to mu krapet zatlo tipec. :)

  • ALHAZRED

    +17 :-D

  • dworkin

    A mimochodem - to, že audio v AC: Valhalla je rozbité, napsal v té době _jeden_ herní server. Jeden. Přestože na diskusních fórech toho bylo plno.

    Jeden.

    Před vydáním AC: Mirage už jsem na některých dalších zaznamenal poznámky typu "doufejme, že se Ubisoft poučil z Valhally, kde byla horší kvalita audia".

    Po třech letech! A když už Ubisoft všechny zkásl o prachy.

  • dworkin

    trol.diskusni a.k.a. Trisska byl kouzelnej, včetně toho, jak nafingoval e-mailovou komunikaci mezi těmito personami, aby nám dokázal, že nejde v obou případech o něj. :) Jindra, jasný. Nukleární Mickey, Hairy Ass... Byla to komunita svérázná, ale byla to komunita. Pak se ji podařilo zlikvidovat a teď nemáme nic.

  • dworkin

    Nevím, jestli jich máš přesně 16, ale máš jich hodně, Tomáši. Řeknu ti i proč - protože když máš ataku své duševní choroby, tak tady často končíš v banu. Proto potřebuješ náhradní účty.

  • dworkin

    BG3 je učebnicovej příklad toho, jak se nemá používat ztrátová komprese. Předpokládám, že Lariani chtěli snížit velikost instalačních souborů, aby nemuseli distribučním platformám platit tolik peněz. Zároveň na levných sluchátkách a reproduktorech není přehnaná komprese tak patrná. Nicméně i v těchto případech je rozdíl v kvalitě okamžitě slyšet, pokud se pustí vedle sebe dvě zvukové stopy a jedna z nich není zmrzačená. Na trochu lepší technice to okamžitě a bez dalšího zní hrozně. V žádném případě nepotřebuju, aby audio bylo ve FLAC, ale v BG3 zní jako z rádia - chudokrevný kovový zvuk bez basů. Takhle to fakt znít nemá. Proč to Lariani - a jiní - dělají? Protože je to levnější a protože jim to prochází. Recenzenti nemají v oblasti audia znalosti, neumějí nebo nechtějí audio stránku her hodnotit a odnášíme to my hráči - spotřebitelé. Vtipný je, že Divinity Original Sin 2 má audio v pořádku! Dokonce early access BG3 to neměla až takhle rozbité ! A co už je vyloženě smutný, tak 25 let (!!!) starý Thief má lepší kvalitu audia než většina her, co vychází dneska. Když to někomu pustím se zapnutým EAX, tak nechápe, jak je to možný. Je to možný, protože "optimalizace nákladů" a neochota kritiků kritizovat. Jinak řečeno, dnes dostáváme za více peněž horší produkty.

    Kvůli audiu jsem se nutil dohrát základní hru AC: Valhalla a nekoupil jsem si žádné rozšíření. Tam jsme my hráči vyvinuli takový tlak, že Ubisoft byl po skoro dvou letech (!!!) nucen přiznat, že  problém existuje, ale spravovat nebudou nic, protože by to dalo moc práce.

    U nezávislých titulů musí mít člověk soudnost a posuzovat kvalitu audia v kontextu toho, co měli tvůrci k dispozici (techniku, čas, lidi, peníze). I nezávislá hra ale může mít audio, které je bezdůvodné špatné. Potom bych neměl problém na to upozornit. V případě AAA titulů trvám na tom, abych dostal alespoň běžnou CD kvalitu. Cokoliv níž je okrádání spotřebitele.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit