Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vidlevkrku
    Připadá mi jako blbost dělat nejaké závěry z 10-ti minutového dema, které navíc má předvádějící projeté 100x, aby hru ukázal v nejlepším světle. Pochopte určitě lidi na předváděčce nechtejí vídět jak hrdina skomíra a neustále se hra loaduje. Tvrdit, že hra je jednoduchá je blbost, schválně kolik z Vás projelo AC: Brodherhood na alespoň 95 % synchronizaci? Troufam si tvrdit že ani 1 z deseti. Ono je taky hrát a hrát. Jako věrný fanoušek AC se už těším jak Eziův příběh vyvrcholí a pořád je podle mě dost času vychytat nějaké ty mouchy. Závěry bych dělal, až vyjde plná hra a dohraju ji do konce. U předchozích dílů ty pozitivní věci rozhodně přesahovaly. Pokaždé můžu konkrétní úkol udělat jinak. Příběh to má celistvý, dává smysl a není to rozhodně tupá vyvražďovačka typu Call of Duty a pod. Jo truhlice Vám možná přetíkaly, protože si peníze škudlíte. Kdyby jste je utratili aby jste měli všechny památky a zbraně, brnění a podobně tolik jich nemáte. Moc se těším jaké novinky ve hře přibudou a podle dema jde vidět, že určitě s využitím petard bude možnost změnit taktiku. Neříkám, že je AC bez chyby, ale určitě je jedna z nejlepších her současnosti. A pro mě jedna z nejočekávanějších, ale myslete si co chcete. Schválně srovnejte si příběh hry Call of Duty: Black Ops a Assassins Creed 2. Srovnejte si možnosti které Vám hrá nabízí? U AC nikdy nevím jak se linie příběhu vyvine, jaké zvraty v příběhu mi hra předvede, kdežto u bezduchych zmiňovaných her prostrě někam půjdu probiju se tisíci nepřáteli a nakonec zvítězím. Když Vám vadí urověň boje, tak zkuste dohrát misi pomoci STEALTH taktiky.... myslím si, že jen chodíte od bodu A do bodu B jen všechny rubete nad úkolem samotným nepřemýšlíte a pak vyvozujete závěry jak je hra lehoučká a podobně. Sice jsem trošku odešel od tématu, ale píšu spontánně. Klidně mi dejte mínusy, když chete. Toť můj názor. *16*
  • Ten boj mě po těch předchozích dílech už nepřekvapuje. Pořád přidávají jen možnosti jak nepřatele zlikvidovat rychleji a efektivněji, ale samotní nepřatelé se od jedničky vůbec nezměnili. Měli by si vzít příklad z witchera 2, kde být obklíčený skupinkou nepřatel znamená problém i proto, že si vzájemně nedávají přednost. Kde jsou časy Warrior Within, kde určoval hráč jak efektivně bude boj vypadat svým uměním a ne jen spouštěním dokončovacích animací za účasti diváckého obecenstva v řadách nepřátel :) *6*
  • Jazz
    Jediná věc, co je na hře docela velmi divná...
    Ve dvojce, kde je mu nějakejch 16-39 dělá normální pohyby (uveřitelný). V Brotherhoodu, kde je starší, tak se bije jak magor všemožnýma prostředkama jako kdyby mu bylo 16. A v Revelations padá ze všemožnejch výšek a dokonce se bije ve vzduchu se stráží ve volném pádu. Nechtěl bych vidět jak by bojoval, kdyby mu bylo 90. *15* EPIC MODE ACTIVATED!
    • Urug
      Poněvadž je vyaugmentovanej
      • Je to naprosto jednuduché,Ezio s přibývajícím věkem získal zkušenosti:)
    • vem si třeba z dnešní doby Stallone taky rozhodně nevypadá na tolik kolik mu je (65 tušim) a pořád točí akční filmy jasně do reality to má daleko ale i tak musí dělat fyzicky náročný věci ne tolik jako Ezio ale Ezio je Assassin *1*
    • Není na tom nic divného.. když si udržuje kondičku, dobrá strava tak normálka .. vem si starce v Japonsku dokážou se pohybovat stokrát lépe než duchodci .. a navíc 50 let není zase tak moc aby chodil o holi.. :)
    • zkusim to trosku osvetlit......nemuze to bejt nahodou takovou malickosti jako je POE(jablko)?? *3*
      • XXDarthVaderXX
        Nebo je to to třeří...jablko, papa hůl a ještě jedno, ale tak Superman taky uměl lítat ne?
      • Jazz
        V Brotherhoodu ho přece schoval do podzemí Kolosea Nemyslím si, že by na něj působilo i kdyby ho neměl *3*
        • Amylee.Anderson
          No co se týče toho jablka, tak já mam ten pocit, že už i tak mu hodně prodloužilo život. Proč by mu nedodalo trochu vitality?:D
          • XXDarthVaderXX
            Život mu to neprodloužilo... Ezio není žádná socka, spíše naopak.
        • tak ze by to bylo jednoduse tim, ze se autori hru snazi dil od dilu hratelnost posunout dal? touhle logikou co tu pises by to ve vsech hrach v kazdem takovem pokracovani mela byt degradace hratelnosti.... to by se pak taky nelibilo :) kupovat si Ezia a jediny co by dokazal jit na postu pro duchod a rano cekat pred zavreny kaufland.
          • Náhodou, to by teprve byla akčňárna, musel by se proplížit nepozorovaně před frontu na poště pro důchod, pak se o něj v akčních soubojích rvát s mladými zloději (nebo ostatními důchodci) a infiltrovat potají ráno Kaufland, aby mu nevyprodali rohlíky, pak by zjistil, že za snižováním důchodů stojí Templáři, kteří se díky podmáznutým volbám ujali vlády v zemi a začal by rozpoutávat vzpouru důchodců proti nim, těším se *14*
    • Jazz
      BTW. Ty komba s hákem mi připomínají: http://www.youtube.com/watch?v=s1zLJ45kyC4 0:27
  • Spiker01
    Do série AC jsem dokázal proniknout, docela před nedávnem (díky novému hardwaru) a samozřejmě mě to zaujmulo. Je mi celkem jedno, co tam přidají nového a co právě teď ukazují. Jsem si jistý, že se to bude opravdu dobře hrát + navíc nějaké nové prvky k zábavě rozhodně přispějí.
    Samozřejmě ne všechny prvky AC stoprocentně vykazují známky realističnosti, ale to právě hráče baví. Musíme si přiznat, že jestli někdy perfektní hry vychází tak to určitě není v minulých několika letech, proto si myslím, že není třeba odsuzovat snahu autorů převést nás do prostředí, které sem před AC v herním průmyslu nevyskytovalo, a to pomocí někdy až dost bizarních nebo nerealistickích prvků.
    Tyto různé prvky aspoň mě na sérii baví a těším se na další díl... *1*
    • Amylee.Anderson
      No konečně někdo pozitivní, narozdíl od těch, co furt remcaj!
      • Protože je na co remcat. Už od prvního dílu tu na Games šířím, že hry série AC mají klesající obtížnost. Nejen co se týče boje, celkově. Schytávám mínuska.

        A ejhle, u AC:Relevations už je zjednodušení tak markantní, že tu někteří diskutéři začínají sdílet můj názor.
        • ales.smutny
          Ono je dle mne hrozně těžké držet se étosu a zároveň dělat hru s výzvami. Čím je Ezio starší, tím je zkušenější, lepší, vybavenější. A oponenti jsou z podstaty faktu pořád ti stejní vojáci. Takže teď stojí tvůrci nad otázkou -
          Jak nechat hráče cítit fakt, že hraje za osamělého vlka samotáře, zabijáka, který dělá to, co dělá cca 40 let a zároveň zvedat laťku, aniž by to vypadalo nelogicky ke světu?

          Tohle je prostě věčná smyčka, do níž se tvůrci podobných sérií chytají. Řešením jsou samozřejmě zčásti bossové, kteří mohou být odůvodnění tím, že jsou prostě epší, než jejich předchůdci.

          Nicméně co jsem viděl z dema, ten člověk to měl hodně najeté, věděl kam běžet, kam hodit bombu, rovnou, bez analýzy do první skupinky, pak do druhé... Dost si slibuji od prvních střelných zbraní, které mohou třeba nadělat jedním zásahem spoustu paseky (a zároveň tak poskytnou ono potřebné a dobově zdůvodněné zvýšení obtížnosti).
          • ZÁVĚR
            Pokud si tedy shrneme možnosti hráče (Ezia): Protiútok, který na 81% zlikviduje soupeře. Kill-streak, který hráči umožní odělat v krátkem čase enormní počet soupeřů. Boj pěstmi, kdy je možné soupeře odzbrojit a použít jeho vlastní zbraň proti němu.

            Kouřové bomby, výbušné bomby, miny, vrhací nože, samostříl. Zápěstní pistole, kterou, ač je to předovka, nemusí Ezio nabíjet a v rámci kill-streaku z ní může střílet jako z winchestrovky.

            Na druhé straně A.I., která je od prvního dílu víc a víc limitována a členěna do různých tříd tak, aby neexistoval soupeř, u kterého by hráč musel přemýšlet nad taktickým způsobem likvidace. Když takoto popíši vývoj herních mechanik (a on takový je) tak buď byl první díl AC tak obtížný, že musela být přijata zjednodušení (a to nebyl) nebo se snižuje předpokládaná věková hranice konzumentů (i když rating by měl být stále 18+ kvůli krvi a milostným scénám) nebo si tu někdo prostě myslí, že hráči jsou naprostí idioti a čím je hra jednodušší, tím více se prodá.

            Na závěr, akrobatické bojové kousky bych čekal od Ezia-mladíka. Čím je bojovník starší, tím spíš používá učinné a úsporné pohyby, šetří energii. Tudíž Ezio "na vrcholu svých zkušeností ale s padesátkou na krku" by spíš oddělával stráže úspornými, precizně načasovanými výpady na hrdlo, srdce nebo slezinu. A ne že bude mezi soupeři poskakovat jako cirkusák.
            • smejki
              už první AC hrál především na efekt v každém aspektu. nevím co tu řešíte...
            • přečetl jsem to a souhlasím s Tebou, problém je že Jarmilek je čím dál víc. a bude hůř a o nějaké jakože realističnosti a uvěřitelnosti v soubojích si můžeme asi nechat zdát.
            • Jazz
              By mě zajímalo, kdo ti to bude číst...
          • POKRAČOVÁNÍ
            A tak dostaly counterattacky své smrtící účinky. No jo, ale pořád odcházet do islámského ráje to se Jarmilce nelíbí, a tak někteří oponenti sice něco jako counterattack umí, ale (zjednodušení oproti WW) rozhodně s tím hráči moc škody nenadělají. Takže hráč nemá důvod se counterattacků od A.I. obávat (skoro jej nedělají a když už, tak to hráči v podstatě nic neudělá). Naproti tomu counterattack od hráče je pro A.I. téměř jistá smrt.

            A tak vyšel první díl AC. Veliká sláva, ale zároveň se zjistilo, že (díky snaze co nejvíce se přispůsobit Jarmilkám) nemají souboje šťávu a hráči spíš volí turtling než pitbulling (a když už, tak pitbulling jde v AC taky a taky je to skoro 100% jistý způsob, jak A.I. dostat na kolena). Chytré hlavy v Ubisoftu tedy slíbily, že se při tvorbě druhého dílu AC poučí z nedostatků dílu prvního. Největším nedostatkem AC 1 byl fakt, že poctivě zakoupená kopie neotravovala poctivě platícího zákazníka s ochranou typu "ty jsi určitě zloděj, musíme tě mít pod dozorem, co kdyby...". To samozřejmě v Ubisoftu při tvorbě druhého dílu napravili jako první.

            Nicméně, vyšel druhý díl a velkým překvapením bylo...že je o hodně lehčí. Ezio oproti Altairovi disponuje mnohem více možnostmi jak získat výhodu v boji (bomby, žoldáci), zatímco A.I. je ještě zjednodušenější než v prvním díle (asi to blyo na Jarilky pořád moc složité). V AC2 je tedy na první pohled vidět, kdo dokáže šplhat na střechy a kdo by mohl dělat problém při boji zblízka a proto je potřeba ho oddělat jako prvního. Výsledkem je hra, kde pokud hráč využívá veškerých nabízených možností, tak (vzhledem k poddimenzované A.I.) prochází hrou jako nůž máslem, žádná výzva.

            Tak. Dokonce i Jarmilky se ozvaly, že tot už se jim nelíbí. A tak Ubisoft slíbil, že v AC:Brotherhood budou A.I. mnohem lepší, že už budou útočit dokonce zaráz nebo že vpadnou hráči do zad při provádění counteratacku...jenže to se ukázaly být řeči chytré horákyně. A.I. útočí ve skupině jenom tehdy, pokud jí hráč dá k dispozici nejméně čtyři pět sekund. Pokud ne, hra se stočí na klasické schéma "jeden na jednoho a ostatní okolo jen přihlížejí". Naopak na straně Ezia přibývá možnost kill-streaku, díky kterému může ve velmi krátké době pobít veškeré soupeře na jednu ránu. Jarmilky jásají a jdou se předhánět, kdo udělá delší kill-streak. Pokud by ani to nestačilo, členové Bratrstva jsou vždy ochotni boj ještě více ulehčit. Ale proč? Už tak se nejedna znuděná Jarmilka vzdá výhod Bratrstva a klidně pomocí kill-streaku vybije čtvrtku vojenské osádky Říma během pár minut.

            Nu a nyní nám Ubisoft servíruje další díl, kde podle jejich vlastních slov k započetí kill-streaku není potřeba nic víc, než útok na soupeře.
          • Děkuji, že mi sám nabíháte ^_^.
            Víte, dle mého názoru celá tahle lapálie s obtížností v universu Assasin's Creed začíná ještě dříve než samotná série AC, a sice v době, kdy Ubisoft vydal hru Prince of Persia: Warrior Within.

            Tato hra obsahovala velice kvalitní boj mečem nablízko ( jakéhosi předchůdce soubojového systému AC ) a k tomu odpovídající umělou inteligenci, kdy naběhnou do skupinky nepřátel nebyl nejepší nápad. Nepřátelé neútočili vždy naprosto všichni zaráz, nicméně pokud hráč některému ze soupeřů ukázal záda, tak se A.I. nerozpakovala a hráči do zad vpadla. Taktéž A.I. nebyla příliš agresivní v dorážení na zemi, ale pokud si hráč "hodil šlofíka" a nehodlal vstávat, tak dostal sadu.

            V systému PoP:WW byl přítomen i counterattack, který převzal systém AC (dokonce se i stejně vyvolává). ALE. Jednak byl mnohem slabší než one-hit-kill protiútoky v AC a jednak jej střední i silnější jednotky soupeřů bez problémů odrážely, pokud hráč tento pohyb používal příliš často ( nemám přístup ke kódu PoP:WW, ale pravděpodobně tam je nějaký čítač na counterattack s časovačem ).

            Zní to krásně, že? Houby, bylo na problém zaděláno. Sváteční hráči si začali ve velkém stěžovat, že hra nejde dohrát, protože je příliš těžká. Přitom na obtížnost "EASY" stačilo spamovat levé tlačítko myši a nepřátelé padali jako švestky na podzim. Jenže to si zase nemohla každá Jarmila hřát ego, že dohrála hru na HARD.

            A tak když v Ubisoftu látali do kupy první díl AC, rozhodli se (protože v AC nejsou obtížnosti) ušít hru na míru právě Jarmilkám. To znamenalo donutit A.I., aby útočila zásadně jedna po druhé, protože Jarmilky si nepřejí býti obtěžovány nějakou strategií boje a jednoduchá logika "nelez doprostřed mezi tři ozbrojené soupeře" je pro ně asi moc. Navíc někoho v Ubisoftu napadla dobrá myšlenka: jelikož se nejedná o pohádkové prostředí, útoky meči by měly mít pořádné nasledky na zdraví napadeného nebožáka. POKRAČUJE V DALŠÍM POSTU.
          • sleepless
            Řešení se zčásti nabízí samo - Ezio je ve věku, kdy lidé té doby už pomaloučku mysleli na to, z jakého dřeva budou mít rakev :) I když vezmu v potaz, že Ezio není obyčejný člověk, jeho věk by přeci jenom mohl hrát jistou roli, dokonce by se z toho dal vytvořit velmi zajímavý herní prvek.
  • Brotherhood sem nehral ale Assasins Creed 2 bylo jednoduchy jak pro petilety decko, Ezio neumrel ani po padu z 50 metru vysoke strechy, nepratele utocili hezky po jednom a nabihali jak prasata na porazku, takze jich slo klidne zvladnout 10 naraz, zlataku bylo tolik ze jsem mel plne pokladny uz nekde ve tretine hry, zemrit se tam skoro nedalo pokud byly v batohu lahvicky (coz byly porad protoze stejne nebylo za co ty statisice utracet - viz. vyse) a cele parkour umeni spocivalo v mackani jednoho tlacitka (a packy).. tak opravdu nevim cemu se autor clanku a nekteri zdejsi diskutujici tak divi :D
    • ano někteří se diví, protože stále někteří doufáme, že by to i šlo udělat trochu obtížnější
  • Sice nášlapné miny měli Číňané už někdy ve 13. století, ale ty Evropa počátku 16. století ještě neznala, a to nemluvím o tom, že ta mina vypadá, že reaguje na pohyb i metr před ní, takže to je ptákovina na entou. A proč nikdo nepřiběhne na pomoc, když ta rána z výbuchu musela alarmovat celou posádku pevnosti? O tom, že z Ezia udělali terminátora, se autor článku trefil beze zbytku. A nepřátelé opět tupě čekaj na smrt, nic se nezměnilo. No, alespoň se nám vráti Altair, kde bude alespoň príma atmosféra - pokud tam teda metat granáty nebude taky. *7* *1*
  • Zdar tak co by se dalo čekat od dema maximálně jak to bude vypadat a on už to kritizoval jako by to byla plná hra -> je to DEMO. Je jasný, že tam neukážou víc než chtějí :-). Jinak Ezio je v poho (jak jinak má mu bejt okolo 50 tak to se i z hezkýho hošana (na začátku hry) stane tak trochu děda :-). Jinak Altäir vypadá jinak asi kvůli tomu, za něj nehrajete pomocí Desmonda :-)).
  • Beru, že likvidování nepřátel je lehké a klidně bych ocenil možnost nastavit si obtížnost, ale co mi vadí víc je to, že Altair má pohyby, které dle AC2 vymyslel sám a zapsal je do kodexu až po událostech AC.
  • K těm divným ksichtů si to vemte tahle eziovy už šlape na 60 let nebo možná i víc :D a zas altair zde vystupuje jako učeň vemte jsi že tam je mistr assassínů kterého jste přeci v prvním díle zabili. *3*
  • Amylee.Anderson
    Jak Ezio, tak Altair maj takový... divný xichty...:D
    • No i když asi s tebou musím souhlasit :D protože altaira jsem vůbec nemohl poznat ale zas ezio je v poho. Chce to novej a lepší engine. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit