Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tady je ta hra ke koupi *5*
    http://www.hrypc.cz#a_aid=4e5deea6e126e
  • to se mi moc nezdá ale připadá mi ten hlas trochu jinej
  • Vidlevkrku
    Připadá mi jako blbost dělat nejaké závěry z 10-ti minutového dema, které navíc má předvádějící projeté 100x, aby hru ukázal v nejlepším světle. Pochopte určitě lidi na předváděčce nechtejí vídět jak hrdina skomíra a neustále se hra loaduje. Tvrdit, že hra je jednoduchá je blbost, schválně kolik z Vás projelo AC: Brodherhood na alespoň 95 % synchronizaci? Troufam si tvrdit že ani 1 z deseti. Ono je taky hrát a hrát. Jako věrný fanoušek AC se už těším jak Eziův příběh vyvrcholí a pořád je podle mě dost času vychytat nějaké ty mouchy. Závěry bych dělal, až vyjde plná hra a dohraju ji do konce. U předchozích dílů ty pozitivní věci rozhodně přesahovaly. Pokaždé můžu konkrétní úkol udělat jinak. Příběh to má celistvý, dává smysl a není to rozhodně tupá vyvražďovačka typu Call of Duty a pod. Jo truhlice Vám možná přetíkaly, protože si peníze škudlíte. Kdyby jste je utratili aby jste měli všechny památky a zbraně, brnění a podobně tolik jich nemáte. Moc se těším jaké novinky ve hře přibudou a podle dema jde vidět, že určitě s využitím petard bude možnost změnit taktiku. Neříkám, že je AC bez chyby, ale určitě je jedna z nejlepších her současnosti. A pro mě jedna z nejočekávanějších, ale myslete si co chcete. Schválně srovnejte si příběh hry Call of Duty: Black Ops a Assassins Creed 2. Srovnejte si možnosti které Vám hrá nabízí? U AC nikdy nevím jak se linie příběhu vyvine, jaké zvraty v příběhu mi hra předvede, kdežto u bezduchych zmiňovaných her prostrě někam půjdu probiju se tisíci nepřáteli a nakonec zvítězím. Když Vám vadí urověň boje, tak zkuste dohrát misi pomoci STEALTH taktiky.... myslím si, že jen chodíte od bodu A do bodu B jen všechny rubete nad úkolem samotným nepřemýšlíte a pak vyvozujete závěry jak je hra lehoučká a podobně. Sice jsem trošku odešel od tématu, ale píšu spontánně. Klidně mi dejte mínusy, když chete. Toť můj názor. *16*
  • Mahcake
    Zdá se mi to? Nebo Altair vypadá jako ÚPLNĚ někdo jinej...než v jedničce? *7*
  • Lawliet
    hezky assassin creed..! jen tak dál
  • A já doufal že to bude trochu jiný než ostatní díly...ale pořád stejný...je to jako kdybych hrál UT3 na nějaky mapě a pak si přepnul na novou mapu a hral dal...prostě žádná změna
  • Conceptt
    dobře pro něj :) ... ne teď vážně , když se podíváš , jakej život Ezio od mládí vedl , tak se na něm čas nejspíš hodně podepsal :)
  • Možná na konferenci se toto demo mohlo objevit, ale Ubisoft představil něco jiného. Osobně jsem na GamesComu byl takže vím, co jsem viděl a co jsem vyzkoušel.
  • Amylee.Anderson
    Můj táta je taky pomalu důchodce a je si podobnej na hodně starejch fotkách :D
  • smejki
    už první AC hrál především na efekt v každém aspektu. nevím co tu řešíte...
  • přečetl jsem to a souhlasím s Tebou, problém je že Jarmilek je čím dál víc. a bude hůř a o nějaké jakože realističnosti a uvěřitelnosti v soubojích si můžeme asi nechat zdát.
  • No mám jen připomínku k samotému Eziovi z celé serie. V AC 2 jsem si na něho zvykl hned, především díky skvělému dabérovi anglické verze Roger Craig Smithovi, pak mu přibyla bradka, což z něho udělalo i vizuelně zkušenějšího asasina. A v posledním chystaném dílu logicky musel zestárnout i vyzáží. Proto čím mě Ezio dostal především je uvěřitelným hlasem, který zní jako by to byl skutečně talián.
    Přestože nad Altaira není, tak hlasem u mě Ezio jednoznačně vede a je tudíž jedno jestli se jeho hlas už příliš nehodí k jeho vizáži 50níka.

    Roger Craig Smith
    http://www.youtube.com/watch?v=fvLvU3JiTJc
  • ano někteří se diví, protože stále někteří doufáme, že by to i šlo udělat trochu obtížnější
  • Jazz
    By mě zajímalo, kdo ti to bude číst...
  • ZÁVĚR
    Pokud si tedy shrneme možnosti hráče (Ezia): Protiútok, který na 81% zlikviduje soupeře. Kill-streak, který hráči umožní odělat v krátkem čase enormní počet soupeřů. Boj pěstmi, kdy je možné soupeře odzbrojit a použít jeho vlastní zbraň proti němu.

    Kouřové bomby, výbušné bomby, miny, vrhací nože, samostříl. Zápěstní pistole, kterou, ač je to předovka, nemusí Ezio nabíjet a v rámci kill-streaku z ní může střílet jako z winchestrovky.

    Na druhé straně A.I., která je od prvního dílu víc a víc limitována a členěna do různých tříd tak, aby neexistoval soupeř, u kterého by hráč musel přemýšlet nad taktickým způsobem likvidace. Když takoto popíši vývoj herních mechanik (a on takový je) tak buď byl první díl AC tak obtížný, že musela být přijata zjednodušení (a to nebyl) nebo se snižuje předpokládaná věková hranice konzumentů (i když rating by měl být stále 18+ kvůli krvi a milostným scénám) nebo si tu někdo prostě myslí, že hráči jsou naprostí idioti a čím je hra jednodušší, tím více se prodá.

    Na závěr, akrobatické bojové kousky bych čekal od Ezia-mladíka. Čím je bojovník starší, tím spíš používá učinné a úsporné pohyby, šetří energii. Tudíž Ezio "na vrcholu svých zkušeností ale s padesátkou na krku" by spíš oddělával stráže úspornými, precizně načasovanými výpady na hrdlo, srdce nebo slezinu. A ne že bude mezi soupeři poskakovat jako cirkusák.
  • POKRAČOVÁNÍ
    A tak dostaly counterattacky své smrtící účinky. No jo, ale pořád odcházet do islámského ráje to se Jarmilce nelíbí, a tak někteří oponenti sice něco jako counterattack umí, ale (zjednodušení oproti WW) rozhodně s tím hráči moc škody nenadělají. Takže hráč nemá důvod se counterattacků od A.I. obávat (skoro jej nedělají a když už, tak to hráči v podstatě nic neudělá). Naproti tomu counterattack od hráče je pro A.I. téměř jistá smrt.

    A tak vyšel první díl AC. Veliká sláva, ale zároveň se zjistilo, že (díky snaze co nejvíce se přispůsobit Jarmilkám) nemají souboje šťávu a hráči spíš volí turtling než pitbulling (a když už, tak pitbulling jde v AC taky a taky je to skoro 100% jistý způsob, jak A.I. dostat na kolena). Chytré hlavy v Ubisoftu tedy slíbily, že se při tvorbě druhého dílu AC poučí z nedostatků dílu prvního. Největším nedostatkem AC 1 byl fakt, že poctivě zakoupená kopie neotravovala poctivě platícího zákazníka s ochranou typu "ty jsi určitě zloděj, musíme tě mít pod dozorem, co kdyby...". To samozřejmě v Ubisoftu při tvorbě druhého dílu napravili jako první.

    Nicméně, vyšel druhý díl a velkým překvapením bylo...že je o hodně lehčí. Ezio oproti Altairovi disponuje mnohem více možnostmi jak získat výhodu v boji (bomby, žoldáci), zatímco A.I. je ještě zjednodušenější než v prvním díle (asi to blyo na Jarilky pořád moc složité). V AC2 je tedy na první pohled vidět, kdo dokáže šplhat na střechy a kdo by mohl dělat problém při boji zblízka a proto je potřeba ho oddělat jako prvního. Výsledkem je hra, kde pokud hráč využívá veškerých nabízených možností, tak (vzhledem k poddimenzované A.I.) prochází hrou jako nůž máslem, žádná výzva.

    Tak. Dokonce i Jarmilky se ozvaly, že tot už se jim nelíbí. A tak Ubisoft slíbil, že v AC:Brotherhood budou A.I. mnohem lepší, že už budou útočit dokonce zaráz nebo že vpadnou hráči do zad při provádění counteratacku...jenže to se ukázaly být řeči chytré horákyně. A.I. útočí ve skupině jenom tehdy, pokud jí hráč dá k dispozici nejméně čtyři pět sekund. Pokud ne, hra se stočí na klasické schéma "jeden na jednoho a ostatní okolo jen přihlížejí". Naopak na straně Ezia přibývá možnost kill-streaku, díky kterému může ve velmi krátké době pobít veškeré soupeře na jednu ránu. Jarmilky jásají a jdou se předhánět, kdo udělá delší kill-streak. Pokud by ani to nestačilo, členové Bratrstva jsou vždy ochotni boj ještě více ulehčit. Ale proč? Už tak se nejedna znuděná Jarmilka vzdá výhod Bratrstva a klidně pomocí kill-streaku vybije čtvrtku vojenské osádky Říma během pár minut.

    Nu a nyní nám Ubisoft servíruje další díl, kde podle jejich vlastních slov k započetí kill-streaku není potřeba nic víc, než útok na soupeře.
  • Děkuji, že mi sám nabíháte ^_^.
    Víte, dle mého názoru celá tahle lapálie s obtížností v universu Assasin's Creed začíná ještě dříve než samotná série AC, a sice v době, kdy Ubisoft vydal hru Prince of Persia: Warrior Within.

    Tato hra obsahovala velice kvalitní boj mečem nablízko ( jakéhosi předchůdce soubojového systému AC ) a k tomu odpovídající umělou inteligenci, kdy naběhnou do skupinky nepřátel nebyl nejepší nápad. Nepřátelé neútočili vždy naprosto všichni zaráz, nicméně pokud hráč některému ze soupeřů ukázal záda, tak se A.I. nerozpakovala a hráči do zad vpadla. Taktéž A.I. nebyla příliš agresivní v dorážení na zemi, ale pokud si hráč "hodil šlofíka" a nehodlal vstávat, tak dostal sadu.

    V systému PoP:WW byl přítomen i counterattack, který převzal systém AC (dokonce se i stejně vyvolává). ALE. Jednak byl mnohem slabší než one-hit-kill protiútoky v AC a jednak jej střední i silnější jednotky soupeřů bez problémů odrážely, pokud hráč tento pohyb používal příliš často ( nemám přístup ke kódu PoP:WW, ale pravděpodobně tam je nějaký čítač na counterattack s časovačem ).

    Zní to krásně, že? Houby, bylo na problém zaděláno. Sváteční hráči si začali ve velkém stěžovat, že hra nejde dohrát, protože je příliš těžká. Přitom na obtížnost "EASY" stačilo spamovat levé tlačítko myši a nepřátelé padali jako švestky na podzim. Jenže to si zase nemohla každá Jarmila hřát ego, že dohrála hru na HARD.

    A tak když v Ubisoftu látali do kupy první díl AC, rozhodli se (protože v AC nejsou obtížnosti) ušít hru na míru právě Jarmilkám. To znamenalo donutit A.I., aby útočila zásadně jedna po druhé, protože Jarmilky si nepřejí býti obtěžovány nějakou strategií boje a jednoduchá logika "nelez doprostřed mezi tři ozbrojené soupeře" je pro ně asi moc. Navíc někoho v Ubisoftu napadla dobrá myšlenka: jelikož se nejedná o pohádkové prostředí, útoky meči by měly mít pořádné nasledky na zdraví napadeného nebožáka. POKRAČUJE V DALŠÍM POSTU.
  • sleepless
    Řešení se zčásti nabízí samo - Ezio je ve věku, kdy lidé té doby už pomaloučku mysleli na to, z jakého dřeva budou mít rakev :) I když vezmu v potaz, že Ezio není obyčejný člověk, jeho věk by přeci jenom mohl hrát jistou roli, dokonce by se z toho dal vytvořit velmi zajímavý herní prvek.
  • Conceptt
    to bude tím , že Ezio bude pomalu důchodce ...
  • Brotherhood sem nehral ale Assasins Creed 2 bylo jednoduchy jak pro petilety decko, Ezio neumrel ani po padu z 50 metru vysoke strechy, nepratele utocili hezky po jednom a nabihali jak prasata na porazku, takze jich slo klidne zvladnout 10 naraz, zlataku bylo tolik ze jsem mel plne pokladny uz nekde ve tretine hry, zemrit se tam skoro nedalo pokud byly v batohu lahvicky (coz byly porad protoze stejne nebylo za co ty statisice utracet - viz. vyse) a cele parkour umeni spocivalo v mackani jednoho tlacitka (a packy).. tak opravdu nevim cemu se autor clanku a nekteri zdejsi diskutujici tak divi :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit