-
Lol jestli mas problém v PVP s mágem tak to opravdu není en o hrou ale přiznejme si je to tvým a rukama
-
kluci, meli byste si priznat, ze mate vaznej problem, zavislost
proto vas bavi jen wowko a nic jinyho -
Hele mám úplně stejný problém. Koupil jsem si snad všechny MMOčka co vycházeli. A nikdy jsem u toho nevydržel déle jak 2 měsíce. Wowko hraju už od vydání a prostě vždycky mě to přitáhne zpátky. Ale jak říkáš haters gonna hate.
-
Jo, nic moc ... to už je možná lepší Quakový Freefall. I když tam nejde jezdit vozidly, není tam obrovská (zbytečně) mapa.
-
Nejvetsim prznitelem nabidky mmo na trhu jsou sami hraci. Protoze tvurcum ukazali, ze se ani wowko nemusi snazit prekonat. Dali jim moznost si zaplatit za to, aby byli lepsi nez ostatni, kdezto ve wowku platis za to, aby tomu tak nebylo. Prosty chtic prevahy nad ostatnimi je to, co plni kapsy tvurcu f2p titulu. A nekteri do toho nacpou mnohem vic, nez je rocni predplatne wowka. Vsadim se ze pokud bys secetl hrace vsech f2p, tak wowko hrave prekonaji. Osobne preju wowku, dlouhy zivot, protoze to je uz zrejme jedina "poctiva" online hra. A hlavne, f2play je spatny nazev a blbost. Spravne je to f2PAY. Tvurci budou vzdy investovat do toho, z ceho vyplyne zisk a ve finale si za to hraci muzou sami. Nabidka se nezmeni driv, nez se zmeni poptavka. Tot vse.
-
WoW si to zaslouzi. Osobne jsem zkousel Elder scrolls online (byl jsem fanboy, uz davno nejsem - pro me mrtva hra - po dvou mesicich prestalo bavit, vymizela chut hrat), ArcheAge se divim, ze tady neni, ale stejne me to po mesici a pul hrani prestalo bavit (demotivujici P2W prvky, naprosta nevyvazenost class. Nicmene dobry koncept, ale v rukou spatne firmy). Od listopadu jsem znovu mirne zavisly na WoW a stale me to bavi. Cim to tedy je, ze hra stara 10 let, ma stale v sobe tu stavu a nove napady kazdy datadisk? Rozume dokaze nastavit obtiznost raidů a clovek ma chut progressovat, porad klade hraci nejake nove challenge. PvP nehraju, takze nemuzu soudit balance class, ale v PvE je to celkove parada. Kazdopadne super datadisk. Zaslouzene vitezstvi. Haters gonna hate anyway.
-
Ne každý si chce dokupovat zvýhodňující balíčky... pak s tím lézt kamkoli ať už do dungů nebo bg... každému co si kdo urve... ne zaplatí. o tom mluvím. To je největší zabiják současných marketingových strategií u obdobných her. Mám nechuť hrát cokoliv s kýmkoliv kde dotyčný je zvýhodněný jen kvuli penězům co do toho vrazil.... Udržení platiče u hry co nejdéle jde ruku v ruce s 10ti hodinovým sezením minimálně. Nikdo po nikom nechce aby to bylo obtížné na hraní. Hlavně ale aby vše nebylo dostupné pro každého hlupáka. Zlaté Wotlko ještě. Stejné jak u RPG kde každý jede na magii a draky... těm jde přímočaře o prachy, naopak držím palce Warhorse právě kvuli tomu, že jdou jiným směrem. Porovnat Morrowind se Skyrimem je také co se do obtížnosti týče jablko a hruška
-
Archeage je hra pro masochisty , afkovat cely den aby se nasbíral nějaký labor který spotrebuješ za hodinu a potom zase mít zapnutej comp do rána. :- ), RNG systém kdy po měsíční výrobě vám vyjde katana se státem inteligence_spirit to hrozí vyhozeni compu z okna ......:-) ale je to chytlavy a pokud nepristoupite na tu hru Trionu ze můžete mít všechno za real peníze a mate kolem partu fajn lidi ta je to OK a toho patrona zatím platim
-
Bez otazníku to není otázka :o).
-
Říká týpek co ani nečuchnul k mythic raidu. Prostě a jednoduše je to nuda pokud neraiduješ nebo nejedeš vysoký pvp.
-
Zkoušel někdo ten Firefall?
-
Holt u toho kazdy nechce sedet 10h denne. Navic v tehle uspechane dobe je instantni zabava zadane zbozi. Jakkoliv to bylo drive hardcore, myslenku mely mmo vzdy stejnou - udrzet te u hry co nejdele platiciho. Na co myslis, ze se zveda lvl cap, lepsi itemy? Abys mel zase duvod hrat x mesicu a byt na spici. Tahle hracska touha je to, co zivi tvurce mmo. Takze ji v tobe budou pestovat a podporovat ji, dokud to pujde. Tohle uz jine nebude, prachy ovladaji vsecko ;-)
-
Když už jsme u toho tak wowko vůbec nezaválelo, bugů jako noha, nevybalancovanost class... Hunter obecně,re3,feral,discoP... a samozřejmě DK... ano i po 10 letech vývoje nejhranějšího MMO se najdou classy co mají God mod... vtipné jak dodrbali mága a kompletně i jeho playstyle. Především mám na mysli pvp. WoWko je zabijákem vývoje ostatních MMO her, dokud bude mezi náma nic moc dalšího a lepšího nás nečeká. Wildstar hraje ani ne po roce vydání kolik? 4mega? s těží... co ESO... leda tak považujeme za největší zklamání roku. Pardon ale MMO, ve kterém je nejen equip ale i skill otazkou peněz... tak to na trh snad ani netahejte... Dokud se hry nepřestanou dělat pouze pro casual hráče, nebude nikdy nic lepšího než dnes už průměrné komerční WoWko. Dříve to mělo myšlenku, dnes ji to postrádá, každý může jednoduše získat všechno... kde je rozdíl mezi hráči...kde je podstata MMO her dnes? ...
-
prd*l má zas problémy s pochopením psaného textu. Si myslíš že PC je jediná platforma, kde mohou vycházet brakový omalovánkový mmo?
-
Neobjektivní až běda. Když už jste do výběru zařadili hry, které vyšly před X lety a nadále fungují skrz vydávaná rozšíření (tzn. nejedná se o novinky roku 2014), tak proč ve výčtu chybí třeba skvělý EVE online?
-
Tady nemůžeš s logikou počítat, jsi totiž na games.cz
-
Nevím, že bych se zmínil o tom, k jakému "contentu" jsem se dostal. A vůbec, co to má společného s garrison? Garrison se evidentně chytly (tedy ne u mě) a Blizzard s tím plánuje asi velké věci do budoucna. Legendární followeři a kdo ví co ještě. Teď už hrají followeři za mě. Tak příští datadisk se ta hra bude i sama zapínat a platit. Nebudu to muset ani hrát *11*
-
Blizzard redakci Games.cz platí skrytě přes zkorumpovaný WoWfan.cz, ale pšššt. ;-)
-
Jenže combat tvoří 90 % hry. Mně combat ve Wowku příjde naprosto přišernej. Je to divný, určitě to bude čistě můj subjektivní pocit, ale combat třeba v takovém LOTRO mi tak nějak příjde plynulejší a lepší. Přitom je to v podstatě kopírka.
-
Vyjmenovaný slova po Z jsou jen 4! Jak v tom někdo může udělat chybu. Ach jo.