-
zcela subjektivně to zklamaní je. Mám jedničku hodně vysoko i s datadiskem, dvojka sice byla rychlokvaška, ale pořád vyprávěla dobrý příběh a měla dobré postavy, trojku nemusím, ale určité kvality ji neodpírám. V ideálním světě by to byla s Rebirth moje nejočekávanější hra roku a kupoval bych první den.
Nejde mi o politiku, ale zcela mi vadí God of War gameplay, který nesnáším už v God of War pochopitelně, chci od Dragon Age hybrid CRPG a moderních principů, nechci casualní God of War s kopáním do beden v polovině mapy, protože velké truhly jsou vždy přece na hlavní cestě, nechci fialové ikony jako u každé druhé lootovací hry, obecně nechci pořád lootovat, protože vývojáři nejsou schopni naplnit mapu zajímavými událostmi. Chtěl bych prostě Dragon Age epické, dark fantasy s klasickými klišé principy, které jsem schopen odpustit, protože hra bude imerzivní tak, že to nebudu chtít vypnout.
Takže zklamaní to za mě automaticky je, protože to není dělané pro fandy Dragon Age, fanoušci God of War si Dragon Age kupovat nebudou, ti byli na houbách, když jsme hráli Origins. Zcela nepochopitelné selhání takhle špatně odhadnout situaci.
-
A nezapomněl jsi i na druhou stranu? Co vyjádření tvůrců, kteří na svých sockách píši příspěvky, že ty hry nejsou pro hráče, že se těší, až hru zapnou a budu z té hry bláznit, protože tam jsou určité politické věci. To ti nevadí? Nebo jsi jen z další řady pokrytců?
-
Kronos: "Mrzí mě zlomyslnost." "Prodeje nejsou měřítkem."
Malacandra: "Haha tvoje hra se nebude prodávat." -
Moc hezky napsaný.
-
Nevím, ale games byl kdys top web a podivej se dnes, velice slabý podprumer na cz scéně a jak zde již někdo psal, pokud máš jiný názor, který se jim nelíbí, rak ihned dostaneš banán a o kvalitě a udělování některých hodnocení her se zde raději ani nebudu rozepisovat, takže nechápu proč je přirozený v,voj ve firmě jako je propouštění zklamáním.
-
Takže teď už se může hra odepsat před vydáním? To se divím, protože kdykoliv taky někdo napíše, že něco bude flop, tak se na něj snese shitstorm místních moralistů v duchu "a tys to hrál, že to hodnotíš předem "? Za mě to je zklamání, věděl jsem že to bude hrůza, ale pořád jsem byl zklamaný, kam to bioware dokázalo dotáhnout.
-
Upocený tlusťoch v síťovaném tílku coby hrdina možná bude imponovat tobě, žádné překvapení. My ostatní si budeme hrát za kozaté borky.
Tak schválně co se prosadí...
-
promiň, ale posuzovat kvalitu her nebo umění podle prodejů je prostě zcestné.
-
Do článku o zklamání roku může dát Veilguard a Suicide Squad jen úplný ignorant. Každý normální hráč měl přesně 0 očekávání a nemohl být zklamán.
-
Myslím, že o tom, jak mizerné budou dialogy a jak hloupé a repetitivní budou logické mezihry, se dopředu nevědělo. Bohužel si myslím, že nominace je zasloužená. Jestli na druhé nebo třeba páté místo, už je dost na individuálním posouzení.
-
Kde není očekávání, nemůže být zklamání.
-
tak to je nejak soucasti vyvoje webu, zacalo se tu politikarit, hromadne banovat za "nespravne nazory" a navic jeste redakce zaspala 10 let v case, takze zbyva jen rici sbohem a zamavat
-
a jak do te rovnice zapadaji predprodeje? na ktere tyto AAAAAA firmy casto vsazeji, protoze lidi jsou hloupy
-
takze zklamani roku maji dle games 5z10 a 7z10 ? takze hodnoceni pod 5 uz nikdy nepujde?
-
prodeje jsou nejlepším měřítkem a ty docela dobře ukazují co lidé hrát chtějí a co nechtějí. Vše ostatní jsou jen výmluvy. Toto je kapitalismus baby. Klidně si udělejte hru o obézní holce na vozíku a pokud prodáte x milionů kopii, nebo na sebe prostě jen vyděláte, pak more power to you... pokud ale hra flopna a druhý tým co vydá rubačku kde macho borec zachraňuje prsaté krasavice se bude topit v penězích, pak brekot nad tím, jací jsou zákazníci bigoti, je jen další kopání si vlastního hrobu.
-
tomu samozrejme rozumiem, nejaký ten rôčik som súčasťou toho cyklu. to poznanie však nijak nezmenšuje sklamanie/smútok nad tým, ako zasahuje do života. len brzdí hnev a frustráciu.
-
Za 1.) Je rozdíl mezi "selháním" (fail) a "zklamáním".
U Concord téměř všichni očekávali selhání. Takže když se fakt ukázalo, že ta hra je fail, tak vůbec nikdo nebyl překvapený. Takže to nebylo zklamání.
Za 2.) Největší fail roku není Concord, ale je tím Skull and Bones.
Ta hra byla ve vývoji 11 let !!! A vývoj té hry údajně stál 650 až 850 miliónů $. Ubisoft se sice snaží akcionáře uchlácholit kecama, že hra je "stála" jenom 200 mil $ ... ale to jsou jenom kecy. Toho čísla 200 mil dosáhli jenom díky různým účetním kličkám.
Např. "Ne. Tahle položka v účetnictví není plat vývojářů Skull and Bones. Tohle se charakterizuje jako investice do personálu a rozvoj jejich zkušeností s vývojovými nástroji".
Je to přesně jak prohlásil Guillemot, ředitel Ubisoftu. "Skull and Bones je AAAA hra". Akurát tím nemyslel "AAAA" co se týče kvality hry, ale rozpočet hry odpovídal potencionální AAAA hře.
-
To je jeden úhel pohledu s kterým světě div se, souhlasím.
Druhý úhel pohledu je absolutní odmítání jakékoliv kritiky oné hry - resp. jakmile někdo konstruktivně odsoudí že se jedná o absolutně bídně napsanou hru aniž by cokoliv zmínil o holce s depresemi, tak stejně dostane sodu že je anti-woke apod. Na obou stranách názorového konfliktu jsou jedinci kteří svoje názory ženou do extrému.
Nejlepší je to sledovat s klidem z povzdálí a nepřikládat pod kotel do už tolik vyhrocené diskuze, což jsem sám většinou nedělal a až nedávno jsem si to uvědomil.
-
Podle toho co jsem viděl tak mi to osobně přijde napsáno jako Young Adult Novel 😂
Jsem už asi příliš rozmlsaný kvalitně napsanými hrami a postavami 🥲 ale to se dá očekávat když člověk dohrál mnoho skvostů na přelomu milénia kterým velká část dnešních titulů ani nesahá po kotníky 😄
Kdybych se přeci jen chtěl vrátit k YA novele tak sáhnu po Life Is Strange která je napsána daleko daleko lépe.
-
Na to jen navážu, že i když jsem fanda Dragon Age, tak jsem od Veilguard nic nečekal a tudíž jsem nemohl být zklamaný. Naopak mě spíše hra příjemně potěšila. Přeji si samozřejmě, aby byla lepší a vím, že mnohem lepší být mohla. Bylo však jasné, že jako Origins to nebude. BioWare už je holt jinou firmou.
Přijde mi prostě nefér Veilguard oznámkovat jako druhé největší zklamání roku. Skoro nikdo nevypíchne, že Veilguard vyšel ve velmi dobrém technickém stavu (v době kdy takřka každá AAA hra vychází naprosto rozbitá).
Takže ano, chápu, že hra je zklámáním pro někoho kdo čekal Origins 2, ale objektivně je to slušná až velmi dobrá hra u které věřím, že časem bude cenným přídavkem do série (na Inquisition se taky hejtilo po vydání a teď se na ni nedá dopustit).