Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jediná hra, která za něco stojí je Zaklínač3 vše ostatní jsou jen "neustále se opakující podřadné hry" na rádoby nafouknuté bublině zvané E3
  • Tilwaen
    Broforce mi svým názvem, vzezřením i herní náplní dost připomíná tento herní klenot - "Dudebro, My Sh*t is Fucked Up So I Got to Shoot/Slice You II: It's Straight-Up Dawg Time"
  • To je otazka, kdo ma cernobile videni. Tobe se hra nelibi, tak ji upiras jeji vlastnosti. Ta hra nenabizi jen veze a campy, tohle je dokonce jen mensina jejiho obsahu. Navic ani ty campy a veze nejsou stejne a maji i ruzne okoli. To vsechno se podilí na variabilite hry. Ta hra neni stereotypni ani omylem, ale jak jsem uvedl, nevede te za rucicku a nebrani ti ve stereotypnim hrani.

    Ano, o minach jsem zacal mluvit ja, uvedl jsem je jako jednu z mnoha variabilit, kterou ty teto hre upiras a mozna o nich ani nevis.

    A znovu ta zaslepenost, ta hra nema jen dva prvky, veze a campy, nabizi toho mnohem vic.

    Ano, presne tak, kdyz nékdo o nadprumerne variabilni hre hovori jako o stereotypni, tak to jsou hloupe reci. Ty mohou mit ruzne priciny, muze to byt treba forma haterstvi. Muze to byt ale take herni nezkusenost, muze to byt nazor hrace, ktery je zvyklyze je voden za rucicku a ktery muze byt ztracen ve svete spousty moznosti, ktere mu hra nabizi, ale nevnucuje mu je. Umim si predstavit, ze takovy hrac pak tu hru hraje stale stejnym zpusobem, coz mu prijde stereotypni a pak nabude dojmu, ze stereotypni je hřa, nikoláv jeho styl hrani. Bude to i tvuj pripad, kdyz neustale opakujes, ze ta hra ma jen dva herni prvky, to je dukazem, ze jsi vetsinu herniho obsahu a variabilit reseni prehlednul.

    To ze ubisoft u svych her sdili nektere herni prvky je pravda, ale to jeuplne normalni, stejne herni prvky rozdeluji hry na jednotlive zanry a subzanry. S takovou bys mohl jako stereotypni oznacit 99 % her. Jenze to je blbost, v takovem pripade muzes hovořit o (ne)originalite, nikoliv o stereotypu a stereotypni hratelnosti, a nadavkem te hre upirat variabilitu, kteroý ma.
  • Tak na tohle se těším moc:-)
  • zkus si stáhnout ziggys mod, provedené úpravy jsou docela fajn
  • No pokud je pro tebe Games.cz cely svet, tak jsi ztraceny spis ty ;-) Jsi nezdrave vztahovacny. Je to preci zebricek podle redakce, ne podle Spratka. Tak sem napis svuj zebricek a nepi*uj ;-)
  • Vrook
    No právěže ty vidíš názory ošemetně černobíle. Mě se FC3 i docela líbí - grafiku netřeba vůbec komentovat a určitý herní prvky jsou skvělý. Ale mapa posetá věžema na unlock a téměř na chlup stejnejma campama, který musíš prostě všechny vystřílet, pro mě je stereotypní herní styl.
    Btw o minách jsi začal mluvit ty, já je zmínil jednou větou, tak to přestaň obracet.
    Ono nejde ani tolik o to, jak moc variabilní je vyvraždění jednoho campu. Kdyby tam byl jeden camp a já si mohl vybrat stealth nebo je všechny vybombit granátometem, tak ani neceknu. Jde prostě o to, že oni vymyslej nějakej prvek, nebo teda dobrá - dva prvky (věže a campy) a pak je rozsázej po celý mapě. To se pak nějaká variabilita mění spíš v debilitu.

    "To co povazujes za jasny je pekna pitomost, me je uplne jedno jestli ma nekdo vyssi naroky nebo ne. Mne vadi hloupe reci." A timhle chceš říct co? Když někdo považuje hru za stereotypní, potažmo vidí ve hrách od Ubisoftu ten stejnej stereotypní pattern (to mi mimochodem nezávisle na sobě potvrdilo už X lidí), tak jsou to hloupý řeči a tobě je okamžitě jasný, že se jedná o hloupý fans COD.. skvělej přístup..
  • seprah
    Lords of the Fallen? Bloodborne? nic?
  • Naopak, posledni dobou jsem poznal mnoho lidi vyslovns odmitajici open world hry a sandboxy preferujici linearni naskriptovane tunely s predepsanym hranim jako Order, Uncharted nebo CoD, ktere sazi na instantni zazitek a nedavaji hraci prilis mnoho svobody a volby.

    Kdyz si to spojim s tvrzenim, ze hra nabizejici sirokou skalu moznosti co delat a zpusobu jejich reseni je stereotypni, tak mam pomerne jasno o co jde. Ano, FC3 jde hrat i stereotypne, ale neni to chyba hry, pokud nepripustim, ze hra by mela hrace vodit za rucicku, aby mel rozmanity zazitek, jinak je spatna.

    Kdyby ses me ptal na seznam mych oblibenych her, FC3 by nezaznelo. Mam mnoho mnohem oblibenejsich her, treba RDR hodnotim mnohem vys nez FC3. Ale na druhou stranu me FC3 dobre pobavilo, je to solidni hra a nechci mlcet k tvrzeni, ze je stereotypni.

    To co povazujes za jasny je pekna pitomost, me je uplne jedno jestli ma nekdo vyssi naroky nebo ne. Mne vadi hloupe reci.

    To jestli te bavi si vyhrat s minama nebo ne je bezpredmetne, o tom rec neni. Rec byla o variabilite reseni a ta je jednoduse mnohem vetsi, nez uvadis. Mozna ze se ti ta hra nelibi, ale tva nechut k ni by se nemela projevovat popiranim vlastnosti, ktere ma.
  • Vrook
    Jejdásku, prosimtě, jdi s tim "vozením za ručičku" do p*či. O to vůbec nejde a je to jenom tvůj v panice vykonstruovanej argument na neúnosný zjištění, že někdo bashuje tvojí očividně oblíbenou hru. A navíc to ani jako vyloženej bashing nezačalo.
    Já si taky můžu vyhrát s minama a jánevimčim, ale k čemu to je, když je každej camp skoro na chlup stejnej a AI funguje tak, že choděj ty svoje klasický trasy a když je skoro všechny potichu vystřílíš, tak ani tomu poslednímu neni divný, že všichni jeho kámoši zmizeli.
    Ale jak jsem psal, je mi jasný, že tě s*re, že má někdo vyšší nároky, než jaký splňuje jedna z tvejch oblíbenejch her, tak musíš začít plácat naprosto standardní blitky o tom, že potřebujem, aby nás vodila za ručičku nějaká nascritpovaná CODlike hra, protože neumíš přijít s nějakym smysluplnym argumentem. Přitom jakejkoliv smysluplnej protiargument bych přijal s respektem a mohlo by se v klídku diskutovat..
  • TheGGG
    Ne, Hulk Hogan poránu.
  • Ten avatar co máš to je Justin Bieber?
  • Odulin
    Já se jako vždy těším na všechno. :)
  • A jaká střílečka je čistě realistická? :D Jestli chcete realistický hry, hrajte simulátory zvedacího vozíku... Každá střílečka je WTF, tak proč se pozastavovat zrovna nad Far Cry 4?
  • Tech moznosti je ale vic. Muzes tabor vycistit stealth stylem, je znacny rozdil v postupu s granatometem nebo lukem, muzes si vyhrat s minami. Cele je to o tom, nakolik si s danou situací umis vyhrat a s jakou napaditosti vyuzivas dostupne prostredky. Chapu ze to neni pro vsechny, na to jsou instantni zazitkove linearni tunely typu cod nebo uncharted prilis oblibene, ale to, ze si nekdo neumi sam pohrat a potrebuje vedeni za rucicku, neznamena, ze to nejde. A kdo to neumi, ten si holt ve FC3 nepohraje a pak prirožene nepochopi tvrzeni o genialni hratelnosti. Pro takoveho cloveka je ta hra prazdna, plocha a stereotypni. Ja si k tomu vcera sedl a zase jsem se od toho nemohl odlepit.
  • Ja tam toho k delani spousta. Vcera me to navnadilo, abych ho znovu pustil a sedel jsem u toho do jedne do rana. Je to velmi podarena a zabavna hra.
  • Naopak, FC2 je velmi podarena hra, jeji jedinou chybou je nesmyslny respawn jednotek u opevnenych krizovatek, to bylo velmi spatne designerske rozhodnuti u jinak pídarene hry. A to ostatni ve hre mí stalo za to tu chybu prekousnout.
  • TheGGG
    tak luxusní byl určitě nový Uncharted, dále Bloodborne a The Order. To jsou jasné TOP hry. Na FC4 se taky dost těším, nový padouch vypadá ještě zajímavěji než ten pošahanec z FC3. Jedno je jisté, E3 2014 byla plná luxusních gamesek. *14*
  • Troufám si tvrdit, že svět je dočista ztracenej. FC4 jako WTF?! Přebrat takhle moc bych opravdu nechtěl jako
  • PoE & Elite ftw.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit