Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrPa
    nakup dayz patri mezi mou nejhorsi herni investici
    • Nahral jsme v tom pres 100 hodin, kdz jsme se naramne bavil, tech penez nelituji
    • Za ty 3 piva to stojí
      • KrPa
        na oktoberfestu mozna
    • Vidíš, a ja to mam právě naopak. Ta hra má hodně chyb a vyvoj se fakt vleče, ale nebojim se říct že pro me je to nejlepší hra jakou jsem kdy hrál. Prostě mi sedla a těším se, až bude možnost hru modovat. Do té doby si dávám pauzu.
      • KrPa
        to te lituji
        • Ja lituji tebe. Narozdíl od tebe jsem vedel co dostanu, bavilo mě to a nemusím nikde brečet :-)
    • holt to není lineární tunel a nemá to silný príbeh jako wolfenstein, takže to není pro každeho
  • jamar28
    Čím to je, že jim nevěřím...
  • Chápu že se vývoj táhne a lidi to štve. Ale i v současný podobě toho hra nabízí dost a za těch 20 EUR (nebo kolik to tehdy stálo) jsem si užil hodně zábavy. Pokud to někdy dotáhnou do konce, rád se k tomu vrátím.
    • to já si užil taky hodně zábavy...ale co si tak naposledy vzpomínám, ak bylo slíbeno, že to bude hotové někdy 2015...ale 2017 to jde do BETY? Sorry jako, ale tady byly akorát vyčůraný prachy na enginu z Army, pár technik z modu " co je zadarmo!!!!!!!!!!) a horší optimalizace, hlavně že přidali milion košilek...škoda, žer za tendle odpad už dnes nemůžu žádat praachy zpět....ale někdo se za to vratil do australie a udělala si studiow
      • Engine je hádám jeden z hlavních důvodů zdržení. Na to všechno, co bylo v plánu, engine z Army prostě nestačil.
        S "vyčůranýma prachama" bych souhlasil, kdyby na hře nedělali. Oni ale překopali celý engine, ai, pathfinding, melee boj, prostředí a zlepšili i tu optimalizaci. Schválně si to vyzkoušej, s verzí na předchozím enginu se to nedá srovnat.
    • “zabavy”
  • Hodně trapný, 6 let.., předběhla je celá řada survival titulů už po 2 letech. Celý bych to zahodil a radši už o tom nemluvil. Stejně se to vyvíjí "jenom aby se neřeklo" po těch počátečních prodejích.
    • To já si koupil radši Miscreated. *4*
      • Hru, která je daleko hůř optimalizovana, vypadá hůř, system střelby je k smichu,...zkusil jsem a nedá se to vůbec srovnavat. Celkově všechny tyhle kopie nestojej za nic, uz jen kvůli tomu ze system zranění a strelby co má DayZ/Arma jen tak někdo nepřekoná.
        • *1* To asi těžko. Optimalizace je v pohodě, jelikož nabízí jednu z nejhezčích grafik současnosti v otevřeném světě, tak je jasné, že to nepojede ideálně na starších grafikách. To, že vypadá hůř je lež... spíš si myslím, že si to vůbec nehrál a nebo si to teda "zkusil" tak na hodinu.
          Je to právě naopak - Dayz běží na zastaralém enginu a grafika dnes nenadchne.

          Jj hry podobné Dayz nestojí za nic, hlavně že skoro všechny lidi lépe hodnotí. *1*
          • Jojo, proto teď několik let dělali v BI na novym enginu na kterým teď DayZ běží :-)

            Nestoji za nic, jen je prostě moderni na DayZ plivat a nadavat (nerikam ze si to nezaslouzi, jen to jsou casto kecy od lidí co tu hru ani nehrali nebo vůbec nesledují co se okolo vyvoje deje a proč se to deje), to je všechno.
            • Vex: V létě vyšel update který právě v DayZ predelaval lesy a vypadaji hodně dobře. V Miscreated mi přišlo ze všechno vypadá skvele z blízka, ale po pár metrech už se nic moc nevykresluje a obzvlast priroda vypadala na dálku odporne. Zkoušel jsem vsechna nastaveni a pořád stejný. Třeba byla chyba u me, nepopiram to.

              DayZ mi oproti všem ostatním hrám z toho žánru pripada jako jediná, která pusobi tak nějak realisticky. V ostatnich mi ty přestřelky a souboje připadají strašně casual a odehrávají se víceméně na kratkou az stredni vzdálenost. Miscreated je urcite dobrá alternativa, ale při jejím hraní mi všechno přišlo tak obecne víc jednodussi a tím pádem min zábavné. Řekl bych, ze kazdy si najde to svoje, ale málo koho budou bavit obě hry.

              DayZ potreboval nový engine z mnoha důvodů. Animacni system, AI, melee souboje apod.. zvukovy engine tuším převzali z Army 3, ale spoustu věcí co DayZ vyzaduje neměla ani Arma. Navíc mi přijde, ze nakonec budou chtít DayZ a predevsim jeho engine vyuzit jako jakousi platformu do budoucna. Ono by úplně stačilo engine dodelat, vydat modovaci nastroje a do půl roka tu máme věci o kterych se vyvojarum ani nesnilo.
            • Ok, nesleduji tu hru často a ani to vůbec nemám v plánu... tak už má konečně po 100 letech nový engine, aspoň něco udělali. :)

              Vycházím z hodnocení na Steamu, takže asi těžko to nehráli, nebo vůbec nesledují. *3*
            • Sice jsem nechtěl ale musím reagovat. V obou hrách mám nahráno přes 1000 hodin. Obě hry jsou v předběžném přístupu, obě hry máji chyb jak nas...., ale taky každá hra je úplně jiná nebo spíš o něčem jiném. DayZ je spíše střílečka kde jde o to postřílet co nejvíc ostatních hráčů pač nic jiného tam dělat ani nejde, zato Miscreated je spíše o stavbě základny. Co se týče grafiky tak opět každá hra vyniká v něčem jiném. DayZ má krásné modely zbraní a výstroje, ale Miscreated má o dost lepší zpracování lesů, a celkově všech přírodních jevů. A tak by se dalo pokračovat donekonečna, je to to samé jako by někdo opět porovnával novou MMORPG hru z Wowkem. Jen se musím hodně smát když studio jako BI uvolní na vývoj DayZ cca 5 zaměstnanců a čeká zázrak, a netuším proč dělají nový engin když mohli vzít a upravit engin na Armu 3. Oproti tomu na Miscreated dělá parta nadšenců co není ani z jedné země a jak jim to krásně jde.
    • Ano 6 let, zcela normalni vyvojovy cas.
    • k tomu bych dodal ze ja osobne budu cekat na recenzi plne verze a myslim ze to ziska uplne hodnoceni jake by to ziskalo pred 6 lety.
  • Bude hra podporovana aj po vydani a bude pribudat novy obsah? :)))) neeee, len si robim srandu :) Jasne ze sa na to vykaslu, lebo tu islo len o tie predaje na zaciatku.
  • Taky z toho cítíte, že jde jen o to, aby mohli říct je to hotový a dál se neobtěžovat s vývojem? prachy ode všech už maj a budou z obliga že to "dodělali" :-)
    • Takhle bych to zase nehrotil. Hru prubezne sleduji a ohledem engine se toho udelalo hodne, zejmena novy animacni system vypada slibne. Jina vec je to hlemyzdi tempo postupu vpred. Dalsi problem vidim v liknavosti odstranovani chyb, sice vyvojari slibuji ze s novym engine se situace radikalne zmeni, moc tomu ale neverim. A slabinou Bohemky je i zrejmy nedostatek specialistu. K cemu je pekny model auta, kdyz jeho fyzika je k smichu? A kdyz prijde novy fyzikalni model, bude mit Bohemka lidi schopne dobre nastavit parametry aby vozidla vypadala verohodne? Dost pochybuji. To same se tyka vseho. Osvetleni, materialu, shaderu, animaci, inteligence zombiku a zvirat atd. atd. Proto vidim sance teto hry jedine v modarske komunite. Pokud budou vyvojari otalet s vypustenim nastroju k modovani a budou se to snazit nejak zbastlit ve vlastni rezii, muzou tim hru zabit uplne. *5*
  • Prodavat betu, predbezna koupe, season pass, zvyhodnena cena pro dalsi dlc, vse se da pochopit ale 6 let je proste moc. Chtel jsem kdysi koupit a diky bohu jsemto neudelal. Smutny pribech ale velky potencial to melo. Dnes uz jen zoufala snaha nalakat dalsi na koupi........pozde.
    • *4 roky *11*
  • Ze bohemka lze na to uz jsme si tak nejak zvykli... to ze poustite tyhle lzi a bludy ze bude 1.0 pristi rok(xbox verze :DDDDDDDDDDDDDD), na games.tiscali, to me trochu mrzi... Kdybyste sledovali vyvoj dayz cele 4 roky tak prece vite, ze vyvojari z bohemky dali vic práce do Status reportu a do banovani lidi na steamu/twitch/fb (zkuste na steamu napsat něco spatneho o hre i kdyby to byla pravda první delete a pak BAN!), nez do samotne hry... Aspon jsme tenhle rok dostali 1 update který vylepsil stromy a travu (věci které opravdu potrebovali vylepsit).....
    • za 4roky jsem dostaly letajici auta zdi kterema prostrcis hlaven... ani cesky to nedaji a vy chcete betu :D hosi po 2tis hodinach to mazu a doufám že nikdy nebudu tak blbej abych tuto kokotinu zase nekdy stahnul...
  • Mam nahrano 500+ hodin a za me zatim nejlepsi survival. Klidne at je to v alfe dalsi rok.
    • až budeš mít 4násobek hodiny řekneš si twl proč to hraju já tomu věřil ale když ani po 6 vydání nevyjde mrdám celou bohemku do huby DayZ jsem velice miloval...:D
  • lol, musel jsem si nahore zkontrolovat jestli jde o reklamni sdeleni xD lol dayz

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit