Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • za 4roky jsem dostaly letajici auta zdi kterema prostrcis hlaven... ani cesky to nedaji a vy chcete betu :D hosi po 2tis hodinach to mazu a doufám že nikdy nebudu tak blbej abych tuto kokotinu zase nekdy stahnul...
  • až budeš mít 4násobek hodiny řekneš si twl proč to hraju já tomu věřil ale když ani po 6 vydání nevyjde mrdám celou bohemku do huby DayZ jsem velice miloval...:D
  • Jseš nooob tvůj vkus na hry je děsivý. ZA 4 roky bohemka ve hře nic zajímavého neudelala misto toho aby predelali mapu a dali tam vic zombiku. Škoda slov. Naivní hráči jsou ti co si myslí, že bohemka na hře dělá. Dělá na tom max 1 člověk. Proč tam nejsou nove vojenské zakladny5 nové budovy..
    Idioti nebo hlupáci_
  • To je tak když blb jako ty nechpe o co tam de *16*
  • Todle je snad vtip?
  • Jack1947
    Aby nakonec to byla jedna z mála her co kdy vůbec vyšla... některé Ea no většina končí ještě v erly ekces *7*
  • Jo nejde tak ani o ty zombíci ale mapa je zbytečně velká a domy jsou všude stejný. Je to trapný a za ty prachy bych to nekupoval ani jako free hru bych to nehrál *11* *11* *11* *11* *11* *11*
  • Zde je petice proti DAYZ- nejdéle trvajicí hra v historii early access, všechny ntyto hry budou vždy trvat nejdéle, proto vyzývám hráče aby podepsali petici proti DAyz, aby Bohemia Interactive pochopili, že ne všichni hráči jsou trolové, že mají herní styl, Dayz hra v kde žádní zombie nejsou (pár jich tam).
    Už ted je hra stará. počítejte s tím, že Beta bude trvat nejmín dva roky. To máme 8 let na hru.
    link zde: https://www.youtube.com/watch?v=gAJXgLbvdBQ *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11*
  • TU HRU NEDODĚLAJ VY TUPCI, sleduju od začátku vývoje jen sliby, sliby, Hra ve vývoji pro mě znamená, rok a půl maximálně. Krok kupředu každým, updatem tohle co předvádí bohemia interactive je trapný a jen dělají z lidí blbce, ted se stydí a jen to odalujou. Můj názor tu hru nedělali vývojáři s láskou jako že zombiem her nerozuměj. Je to smutný, ale je to tak 6 let? koupili by jste si tzu hru.
    Mapa je velká, baráky stejný, zombie žádná, jen hledáte něco, než dojdete do dalšího města máte zase hlad, na tomhle dělala Bohemka 6 let? Je petice proti ´DAYZ to můžete podepsat. *16* *16* *16* *16* *16* *16*
  • Jack1947
    Hlavně at tam dají tu kampan... ta by byla supr.
  • Crafting mi začíná lézt krkem, to bych si rovnou mohl koupit minecraft... Doufám že PUBG alespoň tak nezprasí...
  • K prvnimu bodu - staci hrat private servery.
    K druhemu - chvilku trva, nez postava zmizi ze hry
  • Vex: V létě vyšel update který právě v DayZ predelaval lesy a vypadaji hodně dobře. V Miscreated mi přišlo ze všechno vypadá skvele z blízka, ale po pár metrech už se nic moc nevykresluje a obzvlast priroda vypadala na dálku odporne. Zkoušel jsem vsechna nastaveni a pořád stejný. Třeba byla chyba u me, nepopiram to.

    DayZ mi oproti všem ostatním hrám z toho žánru pripada jako jediná, která pusobi tak nějak realisticky. V ostatnich mi ty přestřelky a souboje připadají strašně casual a odehrávají se víceméně na kratkou az stredni vzdálenost. Miscreated je urcite dobrá alternativa, ale při jejím hraní mi všechno přišlo tak obecne víc jednodussi a tím pádem min zábavné. Řekl bych, ze kazdy si najde to svoje, ale málo koho budou bavit obě hry.

    DayZ potreboval nový engine z mnoha důvodů. Animacni system, AI, melee souboje apod.. zvukovy engine tuším převzali z Army 3, ale spoustu věcí co DayZ vyzaduje neměla ani Arma. Navíc mi přijde, ze nakonec budou chtít DayZ a predevsim jeho engine vyuzit jako jakousi platformu do budoucna. Ono by úplně stačilo engine dodelat, vydat modovaci nastroje a do půl roka tu máme věci o kterych se vyvojarum ani nesnilo.
  • Ja lituji tebe. Narozdíl od tebe jsem vedel co dostanu, bavilo mě to a nemusím nikde brečet :-)
  • tahle hra potrebuje jen jednu vec: vypnout pohled 3. osoby
  • meli by vyrešit ten problem s hráči kterí se vybaví na serverech s nizkou populaci a pak jdou hrát na plne servery (tedy možnost menit servery) a taky problem s hráči kteri se v prípade boje pry odpojí (tohle už možná vyrešili, nevím, posledne když jsem to hrál tak vás to odpojilo po 20 sekundách cca)
  • Se založením nového studia máš pravdu, asi málokdo by byl schopný tohle nějak odhalovat a vědět u nového studia, že bude praktikovat tyhle nekalosti.

    Nejsem si jistý, jaký právní základ se vztahuje na Early Access hry, jestli vůbec nějaký. Ono asi stačí napsat tu větičku "Zakoupením souhlasíte s..." a je to.
    Já zatím koupil asi jen dvě EA hry. První byl ARK, kterého jsem koupil snad hned po vydání a nahrál snad 500h. Nějak nemám důvod si stěžovat. Kdyby lépe optimalizovali, kdyby tam přidali tohleto a támhleto, takbych to samozřejmě hrál, ale moc ukřivděn se necítím, za těch nevím-kolik-éček to stálo. Užil jsem si srandy dost a utopil 500h.

    Další hrou je PUBG, tam už mám snad nějakých 750h... u ní ale nemám strach, že by vývoj nedospěl dokonce, není důvod. Hra je stále populárnejší, zasahuje už i do esportu a obsahuje loot, který se dá prodávat a kupovat za reálné prachy = nějaký stálý profit tam pro vývojáře bude.
  • Ze bohemka lze na to uz jsme si tak nejak zvykli... to ze poustite tyhle lzi a bludy ze bude 1.0 pristi rok(xbox verze :DDDDDDDDDDDDDD), na games.tiscali, to me trochu mrzi... Kdybyste sledovali vyvoj dayz cele 4 roky tak prece vite, ze vyvojari z bohemky dali vic práce do Status reportu a do banovani lidi na steamu/twitch/fb (zkuste na steamu napsat něco spatneho o hre i kdyby to byla pravda první delete a pak BAN!), nez do samotne hry... Aspon jsme tenhle rok dostali 1 update který vylepsil stromy a travu (věci které opravdu potrebovali vylepsit).....
  • Měl by počítat, ale většina nepočítá. Důvěra je jedna věc, ale tak stačí si založit nové studio a zkusit to znovu a počítám, že jim to projde, případně když zainvestují do PR, tak z toho taky vybruslí, případně když si nahrabou dost, tak ani další projekt napotřebují na to, aby si mohli nějaký čas válet šunky v karibiku a až se vrátí, už se na to zapomene. Trochu mi to přijde jako když si koupíte byt, který se ještě nestaví, ale nemáte žádný termín, ale jakmile stojí hrubá stavba, už se můžete nastěhovat a "spokojeně" tam žít. Během toho budete muset developera upozorňovat na nedostatky a on je možná někdy opraví a nebo také ne a tu budovu vlastně ani nemusí dostavět. Je to stejná logika. Dít se tohle v reálném světě, kdy nemáte záruky nebo možnost z toho vycouvat, pokud druhá strana neplní závazky je dost nereálné, ale v tom vrituálním jsou zákazníci zvyklí nechat si s*át na hlavu a ještě tomu tleskají, viz různé lootboxy, DLC za jeden skin a pod. Dokud to nepřeroste určitou mez a nenaštve hodně lidí, tak se to asi jen tak nezmění.
  • Engine je hádám jeden z hlavních důvodů zdržení. Na to všechno, co bylo v plánu, engine z Army prostě nestačil.
    S "vyčůranýma prachama" bych souhlasil, kdyby na hře nedělali. Oni ale překopali celý engine, ai, pathfinding, melee boj, prostředí a zlepšili i tu optimalizaci. Schválně si to vyzkoušej, s verzí na předchozím enginu se to nedá srovnat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit