Přejít na výpis diskuzí
Betatest Star Wars: The Old Republic startuje už v pátek
29.8.2011 | levis
99 příspěvků
-
Tak tohle video mě teda moc nepřesvědčilo. Začátek boje byl naprostý chaos a pak půl hodiny řezat jednoho tužana který ani nebyl hlavní boss, to by mě fakt nebavilo. Navíc po takovém boji bych byl už psychicky docela vyčerpaný a ne hned na to vstoupit do pevnosti a tam jich takových najít tucty...
-
Sakra tys to vystih.. :D +1
-
V podstatě to tak je, ale stejně jako Lotro si tohle stálý fanoušky najde. Přeci jen je na světě o poznání víc Star Wars maniaků než Lotr maniaků. Ale osobně se mi z celé téhle taškařice líbily jen ty 3 renderované animačky...
-
Super, jsem registrovanej na stránkách SWTOR.com už od dubna, jenže účet mi očividně smazali. Přitom mám na mailu pořád uloženou zprávu s verification kódem...
-
Bylo to mysleno tak, ze na me boj pusobi prilis staticky. Nicmene treba se to v praxi bude hrat lepe.
Na grafice se ocividne neshodnem. Podle me je uplne jedno jestli ma hra grafiku takovou nebo makovou z hlediska starnuti. Uz jen proto, ze se kazde vetsi MMO casem docka grafickeho updatu, jak uz jsem zminil (coz byla hlavni pointa). A uprimne doufam, ze tenhle trend zase prejde, jinak tu za chvili budou vsechny online hry stylizovane, az nas z toho bude bolet hlava. -
Dobře řekni mi co znamená když výjde nové mmo, lidi si ho koupí, pak ho hrajou ale za pár měsícu se vratí zase k wow, nebo ho prostě přestanou hrát.Podle mě to vypovída o tom že wow je prostě zábavnější.Jiné mmo za pár měsíců musí přecházet na play for free a wow má pořád svých 11 milionů už kolik let.Já měřím hru podle toho jak se u ní bavím.Pokud se bavím je pro mě hra kvalitní a je mi uplně jedno jestly je originalní,má úžasnou grafiku..
-
Nevim cim se meri kvality hry. Asi je to opet clovek od cloveka. Ale pocet hracu neni zadny meritkem kvality,to vim jiste. Jestli ano,pak treba ty vsechny nejsledovanejsi (a nejstupidnejsi) porady a serialy v TV jsou super kvalitni dila. A tomu sam neveris. A pokud zustaneme u her-i ty nejhloupejsi klikaci hovadiny na Facebooku maji kolikrat vice hracu nez ackove,kvalitni plnohodnotne hry. Takze o cem to vypovida? (btw. nikde netvrdim ze WoW neni kvalitni. Je,ale takovych titulu je desitky)
-
Už vidím, jak to bude někdo používat jako teleport :-D
-
Dodatecne informace o EU betatestu najdete na oficialnim foru SWTOR.
-
Porad nechapu co se tem lidem na tehle hre líbí. Nic nového skoro nepřináší a to málo co jo tak z toho děláte starsne moc. Chápu jen ty fanoušky z filmů, ale i ty prestane po 3-4mesicích si hrát se svetelnejma mečema. Proste jen další nafouklá bublina, která po vydání brzo praskne ( Tím brzo myslím třeba rok ) a přejde na F2p, aby přežila.
-
Xeen: "Karpyshyn v KOTORu I odvedl obrovsky kus prace. Ale ve dvojce uz zapracoval management Bioware. Aby se stihl termin, urizli to ve 2/3 hry" - Tahle formulace je nejednoznačná.Přišlo mi, že mluvíš opět o Karpyshynovi. V tom případě se omlouvám z nařčení, ale psaný text je to jediné, s čím můžu pracovat.
Zjistil jsem si dost, jinak bych o tom nepsal. Avellone (lead designer/writer) napsal, že sice nebyl dostatek času, takže bylo nakonec nutné vyříznout několik lokací, ale vyjádření k tomu, proč byl příběh tak překombinovaný, jsem nenašel. Navíc Obsidian dostal od Bioware engine, podobně jako v případě New Vegas od Bethesdy, takže se mohl více koncentrovat na ostatní aspekty hry. Nemluvě o tom, že měli skoro úplně volnou ruku.
Prosím tě, kde tě urážím? Děkuji.
"Ale je pravda, ze kdyz dojdou argumenty je nejjednodussi prekroutit neci slova a obvinit ho ze lzi." - *1* Dokonce jsem tě i přímo citoval, víc už se psaného slova držet opravdu neumím. To se trochu vylučuje s překrucováním, nemyslíš? *3*
Troll: "Máme tomu my ostatní rozumět tak, že kdokoliv vychází z informací o hře, jak je zatím prezentována, ten dle Vás říká blbosti? " - Když koukneš na pár videí, a pak napíšeš elaborát o hře v celé její komplexnosti (včetně mechanik atd.), pak ano, myslím, že jsou to blbosti.
"Dokažte, že se jedná o lež." - Zkus se přeponout z pasivního režimu na aktivní a zapátrej sám.. *3* -
Cahire, na tve bludy uz mi to nedovoli reagovat, asi moc hluboky thread.
Nikde jsem nepsal ze Carpyshyn delal Kotor II. Psal jsem ze Kotor II byl nedokonceny - vedeni Bioware tlacilo na to vydat hru v terminu (zapracoval management Bioware). Autori NEMOHLI hru dodelat, tak jak si prali a museli ji uriznout. Neco si o tom najdi.
Ukazky jsem videl, clanky jsem cetl, na forum jsem taky parkrat zavital. Mam dost informaci na to abych si udelal nazor a mam i hodne dobry prehled o tom jak to v teto branzi chodi.
Muzeme si o tom popovidat az to budes treba mesic hrat. Do te doby se jen pokousis urazet a obvinovat ze lzi lidi, kteri nejsou tak strzeni tim MegaHype. Kdyz to bude dobry, bude to fajn. Treba to budu i hrat. Grafika je ale na rok 2011 hrozna (Galaxies, JKA nebo TOR mi ve sve dobe sedel ke SW vic nez tohle.) Rytiri jedi pobihajici v hypertech platovkach mi neprijdou tak COOL jako zjevne tobe. Dialogy mi prijdou z toho co jsem videl jednoduche - ale pokud je to pro komunitu 12+ tak je to adekvatni. MMORPG ma byt o tom aby se hrac dokazal spravne vzit do sve postavy a prijal za svuj ten svet kolem. S tim jak SW TOR vypada ted tak je to pro mne lakavy asi stejne jako MMORPG ze sveta teletubies.
Ale je pravda, ze kdyz dojdou argumenty je nejjednodussi prekroutit neci slova a obvinit ho ze lzi. Typicke pro vetsinu ceskych diskuznich for. *3* -
Pro pana Cahira:
""Názor vychází z informací o hře, jak je zatím prezentována" - Kdybys jen PASIVNĚ nepřijímal naservírované informace, ale AKTIVNĚ se o hru zajímal (bioware fórum, všemožné fansite atd.), neříkal bys takové blbosti." - Máme tomu my ostatní rozumět tak, že kdokoliv vychází z informací o hře, jak je zatím prezentována, ten dle Vás říká blbosti?
""Jednoduché jako wowko, vypadá to jako wowko, hraje se to jako wowko, ale je to nové wowko!" - LEŽ" - Dokažte, že se jedná o lež. -
kotty: Základní koncept vychází z KOTORu. Otírat se u RPGéček o systém dovedností, vlastností a instatntních schopností je stejně perverzní, jako vyčítat závodním hrám auta.
"Overhaul" 5 let starou hru snažící se o detailní grafiku nezachrání. Stylizovaná grafika tolik nestárne. Stačí se podívat, jak odporné je dnes GW1. Proto vypadá Warcraft 3 stále kouzelně, kdežto jiné strategie nikoliv. Tím chci říct, že tenhle krok vítám, ale uznávám, že jde skutečně o otázku vkusu. -
Proč to otáčíš na mě? Totálně překrucuješ fakta. To ty jsi začal s velkohubými a kategorickými prohlášeními:
"Karpyshyn v KOTORu I odvedl obrovsky kus prace. Ale ve dvojce uz zapracoval management Bioware" - LEŽ
"Nemyslim si ze by Karpyshyn dostal natolik volnou ruku od papalasu, aby mu to nechali vypracovat do urovne, kterou by si ten svet zasloužil." - NEPODLOŽENÁ DOMNĚNKA
"...vzhledem k evidentní snaze o co největší masovost logicky budou sázet na co nejjednodušší koncept - Tento závěr z premisy opravdu logicky nevyplývá. Vývojáři mají cesty, jak se s tímto problémem vyrovnat - viz např. Fallout: New Vegas (mnohovrstevnatost)
"Takže většina questů koncipovaných tak, aby je zvládl kdokoli kdo umí číst" - NEPODLOŽENÁ DOMNĚNKA, naopak na fóru se říká, že příběh a dialogy si drží úroveň Bioware her
"Jednoduché jako wowko, vypadá to jako wowko, hraje se to jako wowko, ale je to nové wowko!" - LEŽ
"Názor vychází z informací o hře, jak je zatím prezentována" - Kdybys jen PASIVNĚ nepřijímal naservírované informace, ale AKTIVNĚ se o hru zajímal (bioware fórum, všemožné fansite atd.), neříkal bys takové blbosti.
Jsem tolerantní člověk a rád si poslechnu/poučím se od jiných, ale tvůj příspěvek je prostě pouhé vaření z vody, což je směšné vzhledem k tomu, jak je dlouhý. Pouč se od ostatních místních "diskutérů" a příště jen rovnou napiš, že to bude p*čovina. Bude to kratší a výstižnější... Já na rozdíl od tebe, žádná velkohubá prohlášení nepronesl, vycházím z faktů; že se na TORu dělá několik let je fakt, že bylo TORu přiděleno jádro Bioware, tedy včetně tvůrců BG, je fakt, že mají herní mechaniky mnohem blíže ke KOTORům (do jaké míry jsou podobné WoW je irelevantní), je taktéž fakt, mimo jiné potvrzený lidmi, co hru hráli. -
Ach jo. Evidentne jsem se pustil do krizku s nekym kdo SW TOR s ostatnimi vyviji, nebo prinejmensim uz pul roku je soucasti alfatestu a urcite uz to dohral. V opacnem (a pravdepodobnem) pripade mas ale UPLNE stejny pristup k informacim jako ja a varis z vody. V teto branzi se pohybuju od roku 1989, ale samozrejme na lidi jako ty, co tu hru primo vyrabej nemam z duvodu nedostatku internich informaci.
Lidi z venku jako jsem ja musi vychazet ze zakladnich premis.
TZN: Vidime a hodnotime to co nam Bioware o hre predklada.
Bioware chce hlavne vydelat = prodat co nejvice kopii a ziskat co nejvice predplatneho. Je tedy NAPROSTO evidentni, ze nam v ramci teto logiky bude zduraznovat VYHODY a zatajovat NEDOSTATKY.
Pokud to co nam o SW TOR predkladaji ma byt to nejlepsi co ma navnadit zakazniky ke koupi, pak se v mem pripade netrefili do vkusu a ja evidentne nejsem vhodna cilova skupina jejich produktu. Ty na zaklade zarucenych informaci jsi skalopevne presvedcen ze je to presne to co chces. Uvidime jestli ti tento nazor vydrzi po tydnu, po mesici, po dvou hrani... Ale vzhledem k tvym zarucenym internim informacim o vysoke kvalite celeho produktu se asi neni treba obavat ze by te vysledek zklamal. -
Bylo to mysleno ve smyslu, ze par hracu z WoW prejde na GW2. Nevim, co je na tom k nepochopeni :)
-
a jéje, malé děťátko hraje na ňakym freečku a dělá frajera, že hraje na Drak'Thulu myslí si jak je velký kluk že všechny dává...ano když máš EQ a umíš hrát tak to dokáže každej trouba...ale nechápu jak jsem u takový píčoviny mohl zustat skoro 4 roky... *6*
-
Tak to máš dobrý, že už jsi SWTOR dohrál a víš jakej bude a nebude. Ty ses podílel na scénáři? Celý tvůj příspěvek působí dojmem, jako kdybys znal celý obsah hry, ale vaříš pouze a jenom z vody. Nemáš ani páru o tom, jak moc se karpyshyn podílel a nepodílel, kdo co kam tlačil a netlačil. Samotný TOR se v podstatě vyvíjí už od KOTORů, což na mě jako "horká jehla" skutečně nepůsobí. Bioware má několik týmů a lidé, kteří tvoří jádro Bioware, pracují na TORu. S TORem má Bioware hodně volnou ruku.
BTW, KOTOR2 nedělalo Bioware, ale Obsidian. *3*
Tímto končím diskuzi s tebou, ježto jsi zjevně velmi neinformovaný člověk a s takovými se diskuze nikdy nikam nedostane. -
PEGI nemá nic společného s tím, pro jakou věkovou skupinu ta hra je, maximálně určuje, od jakého věku podle vševědoucích psychologů dítě neutrpí psychický šok z toho, že tu hru uvidí.
Takovej Flight Simulator má rating 3+ a tříletý dítě, co dokáže odstartovat a přistát s Jumbem si moc představit nedovedu *4*