Přejít na výpis diskuzí
Bethesda vysvětluje definici multiplayeru v podání nového Dooma
14.9.2015 | Honza Konfršt
41 příspěvků
-
jelikoz hru dela ID soft, tak predpokladam, ze hra bude disponovat upravou configu apod, stejne jako v jejich predchozich hrach, kde se tohle bude moci vypnout. Napr v Q3 po zabiti oponenta ve vyhledu vadila sprska krve, vzduchem letajici kosti, pri strelbe z raketometu zase vadil kour z rakety apod. To vse se pri hrani multiplayeru vypinalo. Nemyslim, ze by v ID byly tak tupi, ze by to tam bylo natvrdo. Tohle jsou jen predvadecky a oni proste jen chteji prezentovat podobne "vychytavky".
-
jo, to je druha moznost, ktera mi ale prisla jeste zvrhlejsi
-
myslím že to bude tak ako normálne -počas fatality-animačky- si nesmrtelný...:!
-
Podle toho popisku bych čekal že to bude nějak bleskový, ale mě to přijde pomalejší než Q3 Arena a nebo UT. Rychlost na videu je dělaná především střihem.
-
ted si to video porovnejte s pohybem tady v 0:28 (postava uplne vlevo). Nezdá se vám že to proste zase uplne odflakli?
-
pomalost vs rychlost
kdyby se tady vyskytli pekelne prisery taky by na ne nasadili specialni jednotky, ktere by postupovali takticky, jako to bylo videt i ve filmu Doom s dwaynem johnsonem nebo ve vetrelcích. Koneckoncu kazda FPS je v zbesilem tempu a tech pomalejších mnoho není, krome vyložených simulátoru. Mne by se víc libilo kdyby multiplayer mel vic survival atmosferu a ne takove rychle poskakovani.
a i kdyby, rychle strilečky taky musí respektovat zakony fyziky. tady se mužete podívat o čem mluvím, ve druhém videu:
http://games.tiscali.cz/preview/fps-modul-ve-star-citizen-bude-v-rade-aspektu-realistictejsi-nez-klasicke-strilecky-250986 -
co me ale dost udivuje, ta animacka s mackanim oci nebo rezanim pilou, to v tu dobu bude clovek jak na odstrel? kdyz uz se odhodlam k melee, tak chci fiknout a zmizet a ne tam trdlovat a nechat se sejmout nekym dalsim
-
mně se to líbí, i ten krásný oldschool design prostředí. A samotný gameplay závisí především od hráče a periferií které používá, i gameplay v Quake3 by vypadal pomalý a divný kdyby ho hrála lamka s gamepadem. Mně setyto záběry z MP Doom4 líbí více než ze singlu.
-
Jak myslíš právě to že od toho nic nečekám tak znamená že mně nic nemůže zklamat atp...
-
No coby, bude to proste trochu jiny GTA v jinym meste jeste vic arkadovity, takze treba na jedno zahrani to bude, ale moc neverim, ze by tam bylo neco vic.
-
"Životní" standarty hahahhah napsal holovna to je taky dobré. *1*
-
Naštěstí od Mafia3 nečekám nic menšího, žádné sliby/chyby z minula pro mně Mafia umřela s druhým dílem ted už to bude jen nějaká hra na zabavení nic víc - nic mín.
-
Promarnena bych uplne nerek, spis nesmyslne utnuta na puli cesty. Hrajes, bavis se a najednou konec.
-
Stačí mi jedna, která ale vydrží několik měsíců, či déle... :)
-
No jo, du si honem podřezat žíly že naše diskuze neuspokojuje tvoje standardy kvality *1*
-
diskuze odpad samy hololvna tay pisete neda se to cist *11*
-
"jen"? Jinak na specialistu si tu hrat nebudu, já sem Dooma nikdy nemodoval, jen jsem četl názory lidí, co tomu narozdíl odemě rozumi. Megatexture je problém bo máš jednu texturu na celej level vzásadě - v případě D4 je to možná rozdělený na ty místnosti dle logiky věci. Musíš to nějak dekomprimovat, upravit a zpet komprimovat a ty prostředky nato abys to udělal ti ID fakt nedá. Vím že textury do Rage, nez je zkomprimovali zabíraly terabajty. Ale logicky, bude to asi tak modovatelný, jako jiny hry co bezi na novym IDtechu, koukni kolik je modů na Rage a Wolfensteiny napr, žádný, sou akorát ty *.cfg soubory a stejný to bude i s Doom 4. Když to porovnáš např s Source enginem, kde máš jednotlivý objekty, ty můžeš jakkoli obměňovat a libovolně rozmistovat a tvořit tak nový levely, tak tady budeš mít pevně daný mísnosti zakomprimovaný neznámym algoritmem a nazdar. Ke kře nebude SDK.
Jinak slovy tvůrců: "When Doom launches next year it will not support modding beyond the tools offered by SnapMap" + "SnapMap won't be as flexible as previous Doom modding tools or even Minecraft, with the editor seemingly incapable of recreating outdoor environments."
a slovy master race: "Sounds like they're limiting modding on the PC because of XBone and PS4 compatibility. Once again the PC is held back by those damn consoles"
K tomu si pripocti ze videa sou hraný na gamepadu a že v rozhovorech se nebezpečně často zminujou o tom, že to ma bejt schopný modovat 12letý děti.
TL,DR -
megatexture... tak to bylo snad jen na environment, nebylo?
-
vis Veskoslave, daaaavno, daaavno pred ut 2003!
-
skoda ze se nespojili driv. treba by rage byla lepsi