Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nepáči sa mi aký dôraz kladú na ten multiplayer a tie ich "modovacie" nástroje, ja chcem u dooma jednoducho kvalitný, dlhý a zábavný single player.
    • Já chci "kvalitný, dlhý a zábavný single player" prakticky u všech her. Bohužel lidi jsou pitomci, takže mulťáček prodává.

      (Zjednodušeně řečeno).
      • A to je smutné, no som rád, že to neplatí u všetkých hier, za posledné roky za svetlé výnimky môžem považovať druhú mafiu, rage, wolfenstein the new order a nedávno mad max napr.
        • Jack1947
          Mafia 2 zase byla promarněná šance ale jinak to byla docela hratelná hra no ".
          • Sr_Lobo
            Promarnena bych uplne nerek, spis nesmyslne utnuta na puli cesty. Hrajes, bavis se a najednou konec.
            • Jack1947
              Jak myslíš právě to že od toho nic nečekám tak znamená že mně nic nemůže zklamat atp...
            • Sr_Lobo
              No coby, bude to proste trochu jiny GTA v jinym meste jeste vic arkadovity, takze treba na jedno zahrani to bude, ale moc neverim, ze by tam bylo neco vic.
            • Jack1947
              Naštěstí od Mafia3 nečekám nic menšího, žádné sliby/chyby z minula pro mně Mafia umřela s druhým dílem ted už to bude jen nějaká hra na zabavení nic víc - nic mín.
    • Pravda, no nebojim sa - skrz mody urcite nieco podobne bude, mne by uplne stacili prve dva mody prekopane v tomto engine :)
      • no tak to ti nerad beru iluze ale D4 je oproti D3 prakticky nemodovatelnej, snad to lidi nějak obejdou... vychází to z použitýho enginu, megatextur atd. Max modding bud nejakej *.cfg soubor, jako u Rage, Wolfensteinu atd
        • megatexture... tak to bylo snad jen na environment, nebylo?
          • "jen"? Jinak na specialistu si tu hrat nebudu, já sem Dooma nikdy nemodoval, jen jsem četl názory lidí, co tomu narozdíl odemě rozumi. Megatexture je problém bo máš jednu texturu na celej level vzásadě - v případě D4 je to možná rozdělený na ty místnosti dle logiky věci. Musíš to nějak dekomprimovat, upravit a zpet komprimovat a ty prostředky nato abys to udělal ti ID fakt nedá. Vím že textury do Rage, nez je zkomprimovali zabíraly terabajty. Ale logicky, bude to asi tak modovatelný, jako jiny hry co bezi na novym IDtechu, koukni kolik je modů na Rage a Wolfensteiny napr, žádný, sou akorát ty *.cfg soubory a stejný to bude i s Doom 4. Když to porovnáš např s Source enginem, kde máš jednotlivý objekty, ty můžeš jakkoli obměňovat a libovolně rozmistovat a tvořit tak nový levely, tak tady budeš mít pevně daný mísnosti zakomprimovaný neznámym algoritmem a nazdar. Ke kře nebude SDK.

            Jinak slovy tvůrců: "When Doom launches next year it will not support modding beyond the tools offered by SnapMap" + "SnapMap won't be as flexible as previous Doom modding tools or even Minecraft, with the editor seemingly incapable of recreating outdoor environments."

            a slovy master race: "Sounds like they're limiting modding on the PC because of XBone and PS4 compatibility. Once again the PC is held back by those damn consoles"

            K tomu si pripocti ze videa sou hraný na gamepadu a že v rozhovorech se nebezpečně často zminujou o tom, že to ma bejt schopný modovat 12letý děti.

            TL,DR
  • S každým videem to vypadá tupěji a nechápu kde je ta rychlost jako? Co tohle má ksakru být? :D
    • relativita v praxi, rychlost pro packy *5*
  • doufám že se to nakonec povede, zatím je to pro mě trochu rozporuplný, odkazuje se to na BrutalDoom ale čistě herně to na něj - podle toho co sem zatím viděl - nemá. Modding se zatím zdá bejt taky prapodivnej, skládat si místnosti za sebe je supr, ale hlubší modding se dle lidí co modovali D3 zřejmě konat nebude, což by byla fakt škoda. Uvidíme, Doom je PC klasika, ID soft taky, tak doufam ze ukažou něco, co bude odpovídat legendárnímu statusu značky a firmy. Good luck
  • Pokud musi tvurce hry tu hru vysvetlovat, tak asi dela neco zcela zasadne spatne. Prijde mi to zhruba stejny, jako kdyby si reziser v kine sednul pred platno, a pred filmem vysvetloval, jako to vlastne myslel.
  • C-BEAM
    mně se to líbí, i ten krásný oldschool design prostředí. A samotný gameplay závisí především od hráče a periferií které používá, i gameplay v Quake3 by vypadal pomalý a divný kdyby ho hrála lamka s gamepadem. Mně setyto záběry z MP Doom4 líbí více než ze singlu.
    • co me ale dost udivuje, ta animacka s mackanim oci nebo rezanim pilou, to v tu dobu bude clovek jak na odstrel? kdyz uz se odhodlam k melee, tak chci fiknout a zmizet a ne tam trdlovat a nechat se sejmout nekym dalsim
      • jelikoz hru dela ID soft, tak predpokladam, ze hra bude disponovat upravou configu apod, stejne jako v jejich predchozich hrach, kde se tohle bude moci vypnout. Napr v Q3 po zabiti oponenta ve vyhledu vadila sprska krve, vzduchem letajici kosti, pri strelbe z raketometu zase vadil kour z rakety apod. To vse se pri hrani multiplayeru vypinalo. Nemyslim, ze by v ID byly tak tupi, ze by to tam bylo natvrdo. Tohle jsou jen predvadecky a oni proste jen chteji prezentovat podobne "vychytavky".
      • myslím že to bude tak ako normálne -počas fatality-animačky- si nesmrtelný...:!
        • jo, to je druha moznost, ktera mi ale prisla jeste zvrhlejsi
  • No tak tohle video ve mě vyvolává pochybnosti - dost zásadní pochybnosti...
    Ukázka singlu se mi přitom fakt docela líbila....
  • Jack1947
    Takže něco na způsob Evolve? no teda... *7* čekal jsem spíš nějaký ten krvavý Deathmatch a TDM potažmo CPT ale takhle... radši jsem zvědavý víc na ten SP... hlavně at to nepomrví.
    • čože? evolve? to si kden a to prišiel pre boha.
      • Jack1947
        "Za zajímavost videa stojí například kratičké představení nového režimu, ve kterém se jeden hráč ocitá v roli samotného démona."

        Tedy pokud se nemýlím to bude velký demon /satan a ostatní ho budou kuchat pistoklama a brokovnicema. *7*
        • Veskoslav
          Víš Jacku, podobný mód byl v Unreal Tournament 2003 a ten už je nějaký ten pátek před Evolve. Předpokládám, že tady to bude podobné. Tedy jeden náhodně zvolený bude démon, po zabití se prohodí.
          • vis Veskoslave, daaaavno, daaavno pred ut 2003!
          • Myslím, že to bude jako quadmode v Quake. Krátký/časově omezený boost nebo bude trvat do smrti "nositele". Ten boost se bude generovat náhodně v DM - v Evolve jste za silnou potvoru od začátku.
            Ale je dost možný, že hra bude obsahovat mód podobný Evolve.
        • evolve = fps moba
          DOOM = klasický mp deathmatch

          Tie módy sú už len potom takým doplnkom. V žiadnom prípade by som to neporovnával s hovadinou akou je evolve.
          • Jack1947
            Šak taky neporovnávám, naštěstí to je jen MOD... ale i tak uvidíme co další videa ( i když na ně nejspíše nekouknu).

            Nech si ty rozumy , V jinak to je možné ale to sem nehrál... šlo o to že to je jen MOD naštěstí takže vyřešeno.
  • Čím rychlejší, tím lepší. Jsem sice odkojenej na CoD MP, ale vždycky jsem měl radši ty rychlý módy jako DM či TDM, žádný dlouhý čekání na úmrtí posledního člena v týmu apod.

    I obecně u her mám spíš rád rychlejší tempo, proto jsou oblíbený hry Super Meat Boy, Raymani, DMC ... času je málo a her moc, takže rychlý hry jsou adekvátní. Rychlý a krátký.

    Kdo souhlasí?
    • Stačí mi jedna, která ale vydrží několik měsíců, či déle... :)
  • 0:28 postavička uplne vlevo se v zlomku vteriny premisti asi dva metry tam a zpatky. V te hre neplati gravitace a setrvačnost?
    ja když hraju nejakou hru tak se vetšinou snažim sžít s postavou a tohle bych nedelal. Pak hráči co to delaji maji vyhodu v MP protože je težke je trefit. Nevim odkud manažeri maji že každy MP musí byt fast fast fast
    • Pokud si dobre pamatuju, tak v DN3D Slo pomoci modnuti hry vyrobit i neeuklidovskej prostor ... a dalo se to pak hrat... to byla teprve rit(neb cenzura). Dokonce to tusim pouzivala i hra, ale tak ze to hrac nevidel.

      Jinak receno, pokud si nakreslis 2x2 cverce, tak do kazdyho je vzdalenost 1 ... plati v euklidovskym prostoru. Ve hre slo udelat to, ze klidne jedna vzdalenost byla 1, a dalsi byla treba 5.

      Fast to musi bejt, protoze jinak to neni free, cool, in ... a protoze bezmozci nemuzou hrat nic, v cem je podstatny premysleni a taktika. Dival ses na Pohlreicha? Z ucnaku? 50% lidi vypada presne strejne.
  • Podle toho popisku bych čekal že to bude nějak bleskový, ale mě to přijde pomalejší než Q3 Arena a nebo UT. Rychlost na videu je dělaná především střihem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit