Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • smejki
    tvůrci CoD:"Bude to úžasná zábava, skvělý filmový zážitek ve stylu největších trháků! Všechno bude bouchat, ani na chvíli se nezastavíte a budete si moct užít pocit, že jste válečný hrdina!"

    Levin:"Máme tu klíčový charakter, který ve fantaskním utopistickém světě 19. století experimentuje s fyzikou ve stylu tehdejší přítomnosti a blízké budoucnosti, ve smyslu poznatků Einsteina, Heisenberga nebo Maxe Plancka. Dále jsme stvořili herní prvek, který využívá jistou vazbu na jistou formu alternativní reality... který aplikuje právě zákony kvantové fyziky na objekty makrosvěta."

    Vidíte ten rozdíl?
    • Odulin
      Tvůrci CoD říkají, že jejich hra bude hollywoodská mindless válečná střílečka..a ona taky bude. Levin se pro změnu ohání drsnejma řečma o kvantový fyzice, alternativní realitě apod., což bude ve výsledku stejně jen něco jako zhmotňování věcí na předskriptovaných pozicích.... takže je ten rozdíl, že Levin tu svou hru víc nafukuje, že jo? :))
      • Přesně tak, všichni mají s CoD neskutečný problém, přitom ta hra přináší přesně to, co má.. asi začnu v každé diskuzi vytýkat sérii Need For Speed, že v ní jde především o auta.. jenom abych byl COOL a abych v každé diskuzi dokázal, že jsem strašný borec a hraju jenom hardcore strategicko-taktické FPS, nebo hardcore simulátory.. Vážně se mi z té herní komunity tady dělá špatně, asi už jsem moc starý (a to je mi teprve 19 *9* )
      • Jinak děkuji za diskuzi též. Pracovní pátek is over:o)
      • aha...takže v CoD spawnování nepřátel ovládá hráč? Sakra, proč jsem na tu možnost nikdy nepřišel...
      • Pokud jsi vůbec někdy hrál nějakou hru od Levina, musíš vědět, že mezi CoD a Shockem je propastný rozdíl *3*
        • Odulin
          Ale no to víš, že vim *3* Jenom takhle pri patku zlobim, protoze se mi nelibi, jak se o CoD furt kazdej votira vsemoznym zpusobem....a nejsem fanda ani jedny z her;)
          • Jistěže všichni si přejí prodat co nejvíc, ale zdaleka ne všichni to chtějí dělat bez NÁPADŮ. Celá série CoD je založená pouze na jediném NÁPADU, a to udělat tu nejbombastičtější válečnou akci pod sluncem. Poprvé to bylo originální a nové, podruhé i poosmé jde pouze o kalkul. Kde jsou i jiné NÁPADY nesouvisející se ziskem? Nikde. Jeden jednoduchoučký úspěšný model klonovaný stále dokola bez jediného nápadu udělat něco JINAK a s rizikem, že to publikum nepochopí či neocení. Model "my jsme hodní, oni ti zlí, všechny je postřílej a užij si ten bombastický vizuál" pochopí každý, avšak satriu na totalitní a propagandistickou Ameriku společně s myšlenkami teorie realtivity ne. A přesto se najdou lidé, kteří do toho jdou i za cenu toho, že zákonnitě neuspějí u blbců, a proto budou mít menší zisk. Díky bohu za ně...
            • Cajk
              jako ten impuls jim musej dát hráči. Autoři nemusej ani hovno, pokud jim sto let starej engine a dvě stě let starý nápady pořád rejžujou.. Pokud je COD to, co dnešní hráči chtěj kupovat, tak je to smutný, ale co s nima chceš dělat, aby tě za to nezavřeli do krimu..
          • Zřejmě ještě nedospěl do stadia, kdy nemám potřebu měnit svět. Nikomu CoDko neberu, ale vyhrazuju si svatý právo říkat vždy a všude, že existuje daleko víc zábavnějších her než CoD. Proč lidi nekupujou je? Když si uvědomím, jak megamoc americký CoDko je, jak patetický a vlastenecký to je a jak moc ho žerou lidi všude na světě, je mi z toho trochu ouzko. Holt hrát si na vojáky asi nikdy neomrzí. Taky mě to v mých 6 nebo 7 letech bavilo...
            • Odulin
              Všichni se snaží udělat to tak, aby se toho prodalo co nejvíc. Všichni. Někdo to holt ale má lehčí a někdo těžší. Krom toho mi přijde, že když si někdo koupí CoD, tak to není na úkor koupě nějaké jiné hry...ale to jsme tam, kde sme byli, je to jen v hráčích a tedy zákaznících. Oni to prostě chtěji. Ten konec už komentovat nebudu, protože se dostáváme od vlastního hraní někam trochu jinam.

              Jinak díky za pokec, slušně jsem zabil odpoledne v práci;)
            • Idiotský mi přijde dělat hru primárně za účelem megaobrovskýho zisku. Pro Levina je BioShock jako jeho dítě, je v ní kus jeho osobnosti, promítá do ní spoustu svých zážitků, vizí a především nad hrou přemýšlí, zatímco pro vývojáře CoDu jde o záležitost peněženek, takže jediný, na co se jejich myšlenková činnost omezuje, je, jak to udělat, aby se toho prodalo co nejvíc. Neříkám, že vydělávat peníze je špatné, vydělávají všichni, ale doslova mě se*e, jak jsou lidi schopný dávat svý peníze lidem, který jsou z tvůrčího hlediksa už delší dobu impotentní. Kdyby je místo toho poslali Vávrovi na novou hru, bude svět víc barevnější a třebe ubyde té americké, která je všude. Ryze české hra z ryze českého prostředí, nikoli americká oslavná slátanina na podělanou americkou armádu *3*
            • Odulin
              Jasný to ti samozřejmě neupírám, ale čim se vlastně měří nějaká globální zábavnost hry? Tohle přece může říct jen každý sám, do jaké míry ho ta která hra baví. Jestli to ty mladý kluky (a nejen mladý a nejen kluky:)) baví, tak ať je to klidně baví, dyť od toho to přeci je ne? Ale holt sem asi moc měkej a tolerantní.

              Btw. kdyby to nebylo haterství, tak nepíšeš "Ano, Levine není id*ot", ale i na to máš samozřejmě právo, který ti neupírám;)
          • A neříká si o to otírání CoDko samo? Proč musí být nepjprodovánejší hra zrovna takhle srajda? Nezasloužila by si to nějaká jiná? Jisteže ano *1*
            • Odulin
              Ja ti nevim Teo, treba by se z ty jiny nejprodavanejsi hry stala taky brzo dojna kravka a jak ty rikas srajda, ktera se jen zavdeci stadu;) Treba je nakonec jeste dobre, ze tenhle post schytalo zrovna CoD *3*

              Ne vazne. Ja se na CoD nezlobim, protoze dela "jen" svoji praci....bavi lidi.... ostatně jako kazda jina hra. To, ze to furt dokola kupujou miliony lidi je to podstatny a je to holt obrazek dnesniho hrace, ale s tim uz jsem se smiril.
    • skaven123
      a obidva su strielacky, PR je svina :)
      • FC Zlámaná Lhota a FC Bercelona jsou taky fotbalové týmy, a přesto mezi nimi existují jisté rozdíly, které nejsou dané PR, takže? *1*
        • skaven123
          obidva hry su AAA, takze?:)
          • CoD AAA? Od kdy? *1*
            • Cajk
              měkké I Same.
            • Tak jinak kluci: od kdy AAA = kvalita? *3* A fakt to není o haterstvý *4*
            • MrSanta
              AAA hra ještě nutně neznamená kvalitní titul. Ale CoD, jakožto nenáročný hybrid mezi FPS a rail-shooterem svou práci odvádí celkem dobře *2*
            • Si si istý že rozumieš pojmu " AAA " ? :-)
            • Hater je hater, těch je mnoho, ale zakomplexovanej hater, to je...Teo, Teo, kam to s takovou dotáhneš :P
    • A nejhorší na tom že, že se toho prodá třetina co CoDu, protože to nazelenalý mozky prostě nepochopí *7* To je jako házet perly sviním *9*
      • MrSanta
        Jestli se Bioshocku: Infinite prodá třetina co CoDu, tak se Levine nejspíš radostí zblázní. A 2K společně s akcionářema s ním *1*.
        Každopádně jim úspěch přeju. Snad se taky jednoho krásného dne dočkáme dalšího System Shocku.
    • Ano, Levine není id*ot *1*
  • Omg jaký "slzy"? Neměli byste napsat spíš "trhliny"? Tear jako tear, ale ten rozdíl ve výslovnosti je jasnej!
    • Cajk
      taky mi to nějak nešlo do hlavy:)
    • přesně sem to chtěl napsat...autor evidentně překládá pomocí Google Translatoru *1*
  • wow, myslím že to bude opět pecka jako když přišel první Bioshock, tak teď příjde Bioshock infinite který bude mít strhující hratelnost a atmosféru. A je dobře že se přenesli z podvodního světa do oblak kde je to mnohem pohlednější. Trhliny vypadjí opravdu zajímavě. Tito tvůrci jsou zaručená kvalita :-)
  • No ja radost z toho "prechodu do oblak" nemam.Ja sem si Rapture vzal jako vzor BioShocku a libil se mi jeho studeny,retro styl.Předchozi dily byly volbou ke koupi hned ja vysli ale tohle ne.Cekam plno minusu ale je to muj nazor
  • Spis treba "trhliny", nez "slzy", ne? Vzdyt i zretelne rika "tér"...
    Jinak napad uz dost omletej, ale verim ze zrovna tahle parta ho zpracuje paradne! : P
    • Black_Hand
      njn, taky jsem si rikal, kde levis vytah ty slzy. tak kouknu na video a bylo to jasny.
  • Jo super az na to,ze to neni Tears, jako slzy, ale Tears jako trhliny, coz bys pochopil z vyslovnosti a kontextu. typek nam nerika "týrs" =slzy, ale rika "térs" =trhliny.

    Co takhle treba pouzivat kontext ve kterym je to receny, misto primyho prekladu.
    • Hanzales
      a co takhle prve kouknout ocima o 3 cm nize ? *3* Nehlede na to, ze uz na to nekdo upozornoval asi 3x ;o)
  • RavenHolm
    Proboha proč slzy? *1*
    • smejki
      Levis Stories, episode 124: Another Fail
      • RavenHolm
        Nice one *5*
  • no.....nevim
  • Prej slzy *1* Ale hra to bude dobra, tomu verim!
  • Já jsem hodně zvědav, jaké to nakonec bude. System Shock 1 a 2 byly ultimátní hry. U Bioshocku jsem se smířil s tím, že se herní série vydala jiným směrem. Některé herní principy víceméně zůstaly, jiné se změnily, ale nakonec to byla v té době velmi parádní hra a podmořský svět měl své kouzlo. Vlatně stále má. Bioshock 1 jsem koupil v den vydání (taky se pak trápil 6 hodin s aktivací), nakonec ale pařil jak ztěklý, dvojka mne pak ovšem nechala naprosto chladným :/ Naštěstí nový "Bioshock" opět rapidně mění herní prostředí a i když bych radši zatuchlé sci-fi z vesmírných stanic a základen a k tomu natrhlou "mother-AI", tak si Infinity rozhodně nejspíše ujít nenechám. Každopádně je zde mnohem více favoritů na hru roku (tedy alespoň u mně) *3* a na pořádný System Shock III si budeme asi muset počkat na nějakou moderskou groupu. Jako komerční hra by to stejně spoustu pamětníků jen rozbrečelo :/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit