• Kvalitní hra, kterou za 3 roky od vydání koupíte za hubičku a navíc i technicky odladěnou. Graficky vypadá dobře, atmosféra "města v mracích" je jedinečná. FPS prvky (zbraně, boje, AI) jsou nadprůměrné, ač je hra konzolovka, netrpí typicky konzoláckými neduhy, takže naštěstí žádný autoheal, ale poctivé sbírání lékárniček a "many" (tady je to o soli), FOV se dá nastavit, zůstaly akorát otravné checkpointy místo save/load, nicméně rozmístěny jsou rozumě, takže se mi nestalo, že bych opakoval nějaký delší úsek hry. Příběh "táhne", nějakou volbu rozhodování rozhodování nebo alternativního řešení však nečekejte (je to FPS, čili jde se pořád po lajně, můžete se maximálně rozhodnout, jestli protivníka vezmete čelním šturmem nebo skočíte pomocí magnetického háku na balkón vedle a osolíte ho z boku). Konec je sice zamotaný, ale to se dá ve hře založené na skotačení v časově-dimenzionálních trhlinách čekat. Nevýhodou je, že z hlediska hratelnosti to "vsáknete" na první rozehrání, druhé nebo snad i další rozehrání už nemá co víc nabídnout. 8/10.
  • Asi mi něco uniklo, protože ta hra mě tak zoufale nebavila, že jsem ji, snad jako jedinou zatím, musel přestat hrát už po několika hodinách. Souboje se pořád opakovaly a byly o tom samém. Ale třeba jen nemám žaludek na hraní takových her nebo mi chybělo hraní předchozích dílů série. Nebo jsem možná špatně pochopil smysl hry a ta byla v rozporu s mým očekáváním... Těžko říct, ale každopádně pro mě obrovské zklamání :/
    • po nekolika hodinach? tak to uz jsi byl nejspis u konce

hra kratka, ale otravna, ze to pocitove trvalo vecnost dohrat
  • Krásný nádherný dokonalý svět, Jeden z nejlepších příběhů co se kdy ve hrách objevil .., dobře napsané a nadabované postavy... ale všechna tato krása je naprosto utopená v mnoha hodinách nudy naprosto zoufalých fps mechanik ... *16* hrál jsem to na hard a neustále jsem se dostával do situací kdy jsem zblízka nastřílel všechnu munici z obou zbraní do bosse dostal ho na 50% hp a pak už jen utíkal o život a hledal zoufale cokoliv čím se dá střílet ..a neustále umíral protože jsem se neměl čím bránit ... je tam moc lokací které jsou naplněny hordami bezejmených nepřátel které musíte všechny vyvraždit aby vás hra pustila dál ... což naprosto ničí zážitek z příběhu či atmosféry světa
  • XXHUGOXX
    Pustite si to video nižšie v recenzii. V 0:58 - ten robot nebol v hre. Prečo ? *9* A táto úžasná pasáž bola tiež z hry ostránená : https://www.youtube.com/watch?v=kEBwKO4RFOU Škoda, preveliká škoda. *13*
  • Jak tak čtu tady tuhle diskusi, tak se nestačím divit, co za lidi hraje dneska hry. :) Tahle hra vůbec není nudná, jen to není klasická střílečka/doomovka/válečná simulačka, kde na příběhu skoro nezáleží, hlavně když je po kom střílet...
    Tady je zásadní příběh a hlavně celkový "dojem" z Columbie - a nemyslím jen grafická dokonalost, ale právě ten zvrácený kontrast mezi tím, jak je všechno navenek dokonalé a uvnitř prohnilé a zkažené do morku kostí. Když jsem si v jednom okamžiku uvědomil, na čí sochu právě koukám, tak mi běžel mráz po zádech. A takových silných okamžiků tam bylo víc. Je to jedna z mála her, která ve mně něco zanechala, něco mi dala. A těch zatím bylo opravdu málo (vybavuju si Planescape: Torment, Syberii, z letošních třeba ještě Brothers: A Tale of Two Sons).
    Takže já recenzi chválím - nemusí být vždycky plná technických údajů, pro mě je nejdůležitější subjektivní dojem, jestli je hra dobrá, nebo ne, a ten jsem dostal. Pro mě j B:I hrou roku (v těsném závěsu jsou Brothers).
  • Ristoro
    Mám z té hry dost divný pocit. Grafika je perfektní, ale přijde mi, že ta hra celkově moc nedává smysl. Alespoň po cca prvních 2-3 hodinách. Co se týče combat systému je z toho obyčejná střílečka, předchozí díly mi přijdou v tomhle ohledu lepší a o atmosféře nemluvě. Ty lesknoucí se blbosti a smějící se retardi mi lezli krkem od začátku hry. Fakt nevím, nebaví mě to natolik, abych v tom pokračoval. GOTY určitě ne, alespoň pro mě.
    EDIT: Po půl roce jsem absolutně změnil názor. Na podruhé mě to neskutečně chytlo. Vynikající atmosféra, ale ten příběh je na pochopení fakt záhul.
  • Fakt nuda. Neuvěřitelně primitivní střílečka. Colombia je taky pěkná chujovina, všude něco poletuje, cinká, leskne se, prostě blázinec. Ponořit se do toho je prakticky nemožné, nějak to nedrží pohromadě, souboje jsou s*it, vylepšování zbraní je tím pádem taky s*it a z každé někdo mluví kecy které nedávají smysl. Přijde mi to dost jako dishonored - odfláknutá prvoplánovka, která sází na audiovizuální vjem a spoustu vychytávek, ale totálně kašle na nějaký koncept, aby z toho hráč něco měl. Prostě spousta píčovinek, s kterými hráč může blbnout jenže to prostě nedává moc celé smysl. Měl jsem u té hry pocit, že by bylo fajn, kdyby za mně někdo prostě chodil a střílel, že bych se možná kouknul ještě jak se to vyvíjí, ale to bohužel nešlo a musel jsem to vypnout.
    • zacal jsem to hrat az ted a se vsim cos napsal souhlasim! Muj dojem z teto hry je ze vyvojari chteli naprogramovat strilecku a aby jim t dobre slo uplne vsichni si slehli a hullili a hulili nekolik let a vznikla z toho fantasmagorie na entou davajici smysl jen halucinogenim jedincum *10* *11*
      • Pána boha tak proč tu hru vůbec máš když nemáš rád fantasmagorie? Nechápu lidi co hrajou hry i když to není jejich žánr....to v TV taky čumíš na všechno?
        Střílečku s toho děláš jen ty....jestli chceš střílečku stáhni si CoD a střílej teroristy nebo nácky....Ale neděl s toho střílečku když ten princip hry a hraní je uplně jiný a mimo tvé schopnosti :-D běž hrát CoD nebo GTA střílel lidi a čoruj auta :-D
      • XXHUGOXX
        Čaute retardi. *4*
  • Z Games.cz a hlave z recenzenta je mi silne na zvraceni..jak 9/10? Budouci GOTY hra a jen 9/10? TVL CTJ? Nechapu nic *7*
  • Haters gonna hate. *7* Zkuste občas hrát více srdcem než hlavou a třeba vás bude občas nějaká hra i bavit *3*

10/10, nejlepší herní zážitek všech dob!
  • TOHLE měla bejt recenze? To si děláte srandu. Mě fakt nezajímá, jaký citlivý hnutí a vzpomínky se honí recenzentovi srdíčkem a hlavou, ani nehledám nic "k zamyšlení" - chci vědět, jestli je tahle hra za ty prachy dlouhá nebo krátká, jak lineární a chytlavý je příběh, jak je řešený ovládání, jaký má plusy a mínusy. Tohle mi fakt nepomohlo. Potřebné informace se dozvídám až z reakcí dalších (jak je možný, že až v diskusi a ne v recenzi se dozvím základní informace třeba toho typu, že ve hře není mapa? O tom se mají psát recenze her, a ne o tom, že autor dojatě vzpomíná na nějakej rozhovor!) - a z nich plyne, že si to pořizovat nebudu. Alespoň ne do doby, než si přečtu skutečnou recenzi.
    • Já měl vždycky za to, že recenze má snad zachytit dojem a nedělat jen výčet technických detailů :).