Přejít na výpis diskuzí
BioWare vám naservíruje staronovou Ultimu jako free-to-play
12.7.2012 | Aleš Smutný
95 příspěvků
-
Vyuzivani klasickych znacek pro pochybne projekty je uz opravdu nechutne. Ultimu mame spjatou nejen se zakladatelem MMORPG, ale hlavne se vznikem CRPG jako takovych. Je to jako vykopat hrob a nachcat do nej. Trochu ucty by neskodilo...
-
-
Hurá, přihlásil se!
-
-
Je na čase založit náboženské hnutí "AntiEA ... či elektronic ass". Na herním průmyslu je dokonale vidět jak ekonomický bysnys dokáže jen ničit kulturu, kterou tu celá léta vývojáři vytvářeli.
-
-
Jen tak mimochodem, koho byste odstranil nejraději? Já bych to vzal pěkně od vrchu, první by šel Ben Bernanke.
-
-
Ja bych odstanil lidi, kteri si ty produkty kupuji a jen povzbuzuji spolecnosti k vydavani takovych sr4cek.
-
-
To bude většina obyvatel planety.
-
-
Vzhledem k tomu, co to je za většinu, by to asi ani nevadilo.
-
-
-
-
Jdu do toho! A souhlasím s každým slovem, co jste napsal, jen čekám na podnět a jsem připraven vyjet do USA a navštívit všechny majoritní investory.
-
EA = Eclectic Assholes!
-
-
Boze muj to bude dalsi sh*t po znicnei KOTORu a vydani SWTOR
-
-
T H I S !
-
-
Ježiš, jak mohou spojit slovo ultima se slovy "možností hrát sám" a se slovy "odhalena jsou 2 povolání, válečník a mág" ... v Ultimě si přeci vždy každý tvořil své vlastní povolání ze sady všech dostupných skillů, které šlo vždy přetrénovat na jiné ... nemyslím teď různé Sphere úpravy (vlastní free servery) ale jak to je na OSI. A sám toho v Ultimě člověk nikdy moc nezmohl. Bože bože, kam jsme to dopracovali .... Bioware je na cestě k zneuctění slova Ultima a Gariot se chystá na novou "sociální" Ultimu. Jedna horší zpráva než druhá.
-
-
Hrat sam v ultime je prece normalni, ma prvni ultima byla ultima underworld 2, jedna z prvnich her, co se k nam zacaly dovazet.
-
Rád bych si dal dobrou OSI like Ultimu .... škoda jen, že jediný česky OSI like shard už nemaká - Twilight Zone ... ono se k tomu i dlouho schylovalo, poslední 3 roky tam hrálo vždy jen do 20 ldií :(. A co jsem koukal tak snad jediný český shard kde to ještě alespoň trochu žije je Dark Paradise (bývá kolem 60 lidí online) ale to je Sphera ... custom server ... ne OSI like. Na Manawydanu na kterém jeho tým pracoval dlouhá léta (má vlastní svět i skilly) to také moc nežije, za týden 10 aktivních accountů ... denně 1-2 :(. jo jo, kde jsou ty staré zlaté časy kdy jsme Ultimu pařili na dial-up modemech :D ... a děsili se že zas buchnem 2000 za telefon :D :D
-
Vidím to stejně jako vy, byl byste pro genocidu všech investorů stojících za těmito investičními business rozhodnutími? Je totiž jasné, že herní výojář by už z principu nic takového nedopustil, ale je-li pouhým zaměstnancem akciové společnosti vlastnící autorská práva toho, či onoho díla a nechce-li přijít o práci, nezbývá mu jiná možnost. Nebo víte o jiném řešení? Kickstarter máme zatím jenom jeden.
-
-
Navrhujete odkoupení většinových podílů velkých firem s autorskými právy ke značkám, jenž máme rádi a bojíme se jejich (dalšího) zprznění?
-
-
-
Proč by to někdo dělal? Copak EA nezku*vila už dost her? A o společnostech ani nemluvě.
A to, že ot vypadá jako WoWko, to je snad největší urážka.
EA by si měla rozmyslet, jestli chce vážně poškodit jednu z nejmilovanějších onlinovek a předvést ji mladým lidem jako zpatlanou verzi WoWka. I když na to už je asi pozdě, vzhledem k tomu, že se za tím najde pár dolarů, než to zkolabuje a série bude tímhle šmejdem už pošpiněná. -
-
V dnešní době nedělá rozhodnutí herní vývojář, ale investor, EA, Crytek, Activistions, Take-Two, a tak dále, to jsou všechno akciové společnosti, pokud je třeba něco změnit je to právě oddělení herního průmyslu od business prostředí, jedině tak budou vývojáři schopni zase vytvářet kvalitní hry.
-
-
To je mi naprosto jasné, nemám nějaké zidealizované představy o tom, jak to v dnešním herním světě vypadá (viz CoD). Spíše nechápu, že se rozhodli tohle udělat s Ultimou, hrou, kterou polovina mladých nezná a druhá ji slyšela jen ve spojistosti s tím, že to bylo kdysi nějaké RPG (a dneska na ni sere pes protože omg no graphics looks liek sheet, stačí se jen podívat na některé komenty k Falloutu 2 na yt).
Co mě zaráží ale nejvíce je, že se rozhodli z toho udělat hru stylizovanou jako WoW a k tomu akční RPG (Diablo 3 někdo?). Kdyby z toho udělali onlinovku typu Runescape, zas takový šok by to nebyl. -
No oni by ti vývojáři toho taky moc nezmohli nemít za sebou nějakého toho manažera. Miluju ten pohled: manažer = parchant, vývojář = svatý. *1*
Vývojáři jsou mnohdy naprosto neschopní a bez jakéhokoli tlaku by nevydali nic. Nějaká pragmatická síla je tu prostě nutná. -
-
Aneb SH HD kolekce, kde vývojáři dělali s beta verzí původních her a následně je vydali, jen aby po pár týdnech zjistili, že jim KONAMI dodalo beta verze? *1*
-
-
-
-
Some more free-to-play sh*t from Bioware, f*ck yeah! *14*
-
-
Mají dost peněz z vele uspěšného SWTORu takže se rozhodli.... oh wait
-
-
Tak to BioWare přestřelilo, urážet tak slavnou sérii a snažit se o údajnou resurekci i v dnešní době úspěšného titulu, Ultima dala základ všem pořádným MMORPG hrám. Tenhle recyklát akorát pošpiní velikána, kterým Ultima už navždy zůstane. Podle informací a prvních obrázků je zjevné, že půjde o 3D patos s dětskou grafikou zaměřený pro publikum 9 - 16 let.
-
-
Dopadne to tak, že z toho udělají mainstream diablovku
-
-
DOTAZ: Zajímalo by mne jaké je věkové složení čtenářů games.cz, podle diskuzí se mi zdá, že většinu čtenářské základny tvoří lidé 18 - 35 let, soudě podle negativních reakcí a pohledu na současnou herní scénu, všichni, kdo měli tu čest hrát hry před deseti a více lety prostě pamatují, co je to kvalitní hra. Ten dnešní recyklační systém plný lichvy se jí rozhodně nazvat nedá.
-
-
To je jen nevyznamny dobovy kolorit. Kdyz byla zlata era dosovych her a prichazel cas wíndows her, tak se na ne take nadavalo, uplne stejne. Vetsina lidi tezko prijima zmeny.
-
http://games.tiscali.cz/design/pdf/gamescz_prezentace_leden12.pdf
-
-
Dík, tak to vypadá majoritně na pořádně infantilní publikum. Ale stejně je rozvrstvení poměrně široké.
-
-
Podle tvého nicku je zřejmé, ke které skupině se řadíš.
-
infantilní publikum ??? 87% je ľudí je nad 15 rokov a skoro polovica má stredné a vysokoškolské vzdelanie alebo je v procese jeho získania... čo je na tom infantilné ?
-
A přitom v diskuzích se naprosto každej snaží působit jako drsně oldschool gamer, kterej oceňuje hardcore mechaniky, mužnou západní stylizaci, případně hluboké myšlenky v indie hrách.
-
-
-
-
Chce se mi zvracet..
-
proboha proc zase EAWare:((( to zase zkur...j dalsi hru, Dragon Age a Mass Effect jim nestacil, sli do kopru s Old Republic, tak pro zmenu likvidujou dalsi titul. Oni snad nedaj pokoj :(((