Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč to nepřiznat.. tohle konzolistům dosti závidím.
    • konecne slovo chlapa *1* *1* *1*
  • Nesmí se toho člověk bát, stačí vydržet, naučit se základy a pak už to jde samo. Trpělivost je základ. Beru to jako cvičení nervů.
  • Mně by nevadilo opakovat jeden souboj klidně i stokrát, ale proč se k tomu souboji musím hodinu probojovávat? Proč nelze dát checkpoint před souboj s bossem? Možná pro lidi, kteří nemusí nic dělat a mají denně 24 hodin volného času, je to dobrý způsob hraní, ale pro mě ne. Prosekávat se dokola k bossovi, to není žádné hardcore, to je jen zbytečná ztráta času.
    • To ma jednoduche vysvetleni. Smrt ma byt bolestiva a ne legrace. Na autometech jsi za smrt platil petikorunama, u videoher te mohouvyvojari nejvic potrestat ztratou casu. To te ma vest k tomu, aby sis vazil zivota a snazil se hrat na prvni dobrou a ne na stokrat. Obavam se, ze ti unika zakladni podstata designu teto hry, mozna proto, ze sis neprosel skolou roguelike her s permanentni smrti. To je teprve vyzva.
    • v Dark souls pokial poznas prostredie tak od bonfira sa dostanes k bossovi bez toho aby si musel niekoho zabit do 5minut...pokial chces postupovat tak ze kadzeho nepriatela zabijes a mas uz aky-taky level tak prebojovanie k bossovi trva tak 20minut
    • Kozy
      Vždyť to můžeš proběhnout.
      • Tím spíš je otázka, proč tam nemůže být tedy rovnou checkpoint?
        • Protože by to bylo příliš moderní. Autoři se snaží hru vyvíjet maximálně zastarale - po herní i technické stránce. *3*
    • Ilusiveman
      Jestli ti trvá hodinu se probojovat k samotnému bossovi, tak to asi docela hardcore bude ne?
      • Myslím od nejbližšího checkpointu, pane vtipný.
        • Ilusiveman
          Dobře *1* Takže pro tebe to je superHardcore, když ti to hodinu trvá i od checkpointu. *15*
          • Hňup? To jsi možná tak ty. Já první Dark Souls dohrál, jen píšu co mi na tom vadilo. To ty ale nikdy nepochopíš. A ani to nedokážeš obhájit, jen urážíš ostatní. Ono to ani obhájit nelze, běhat někam jak úplný dеbil s rizikem že tě někdo jednou ránou setne. Toto prostě není žádná hardcore hra ale hardcore hovadina. Zajímalo by mě, pokud by do nastavení dali možnost více checkpointů, jestli bys ji nechal vypnutou a nadále běhal jak úplný kоkot kilometry navíc.
            • Ilusiveman
              Ještě jednou mi prosímtě vysvětli, jak jsi zabil nějakého toho bosse a dokončil hru, když jsi to běhal celé hodiny k bossovi a mobové si tě dávali na jeden hit. To mi nějak nesedí tvůj skill k dokončení hry. Jsi běhal ve hře nahej, nebo neexpil postavu, nebo jsi važně neuměl ani zvednout štít, nebo jak je to možné prosímtě? *1* Zní to jako hodně silná parodie co tu ze sebe plodíš.

              Mantor: souhlasím, že by ohníčky mohli bývat alespoň před každým bossem, jak ty píšeš pro pilování techniky na bosse a taky proto aby maník výše měl alespoň šanci si do bosse píchnout, když ho ti mobíci takhle servou z kůže vždy. Ovšem s tou četností ohníčků, že by měla bejt častější nesouhlasím... to je asi jasné z mého postoje tady k maníkovi.
          • Diskuze na úrovni. Myslíš že mám v ruce stopky a počítám si jak dlouho to ke kterému bossovi trvá? Pointa mého příspěvku je úplně někde jinde. Ale to zatrpklí pařánci, sedící 24 hodin denně u Dark Souls a považující se za mistry světa nikdy nepochopí.
            • Ilusiveman
              Podle toho co čtu, tak si zkrátka pleteš hru se Skyrimem.
            • A k comu presne uci podobny run? https://www.youtube.com/watch?v=YelCNzWLT-Y, podotykam, ze ani ti enemaci tam byt nemusia..1 minuta uplne zbytocneho behu od savepointu.
              Alebo dalsi 1,5 minutovy beh, ktory este moze skoncit aj lahkou smrtou pri lasturach. https://www.youtube.com/watch?v=4q25yJy_u-Y
              To ako vazne niekoho bavi namiesto bossfightu? Jedine k comu to vedie, je namiesto zistovania vlastnej taktiky pri bossfighte, zapnut youtube, nastudovat si ten boj. A to je to co uplne hru zabija, pretoze najzaujimavejsie je prave to zistovanie a exploring novych veci a nie travit nudne minuty behom od ohnika.
              • Reakce na příspěvek:

                Kdyz to hrajes blbe, tak te to holt nebavi, zkus nejakou hru, ktera te povede za rucicku :-).
            • Ilusiveman
              Proč mistry světa? Prostě mám rád tu hru tak jak je napsaná. To že ty seš hňup a po hodině se to nezvládneš naučit, což se může stát, ale odsoudíš to a jdeš brečet na fóra mě prostě štve. Tam se prosekávání přes low příšerky má prostě význám. Jak si myslíš, že bys uspěl u bosse, když neumíš základní techniky?
            • kennyB
              Možná, že to vývojáři udělali schválně, aby to bylo těžší, ale dali tu možnost, že v prvním díle jde snad ke všem bossům přes nepřátele prostě proběhnout a pokuď si dobře pamatuju, tak ve dvojce je to problém jen u svou bossů.
      • Nie je to len repetitivne a nudne. Bud trash na ceste dokola zabijat , alebo skusit prebehnut s riskom, ze ma zabiju , pretoze kym sa "dostknem hmly" trva to hrozne dlho. Rozmiestnenie "checkpointov" pred bossmi v Souls hrach je pre mna najvacsi zabijak hratelnosti.
        • Holt jsi typicky konzument, ktery potrebuje mit hry jednoduche, aby ho bavily, diky takovym jako ty tu mame autoheal, sipky ukazujici na cil a podobne vodeni za rucicku, protoze umiratve hrach nebo zabloudit, to je zabijak hratelnosti.
  • Na tuhle hru jsem zvědavej, konečně to vypadá, že budu na svůj toustovač mít alespon jednu dobrou hru konečně... tak snad
    • del0
      *15*
  • ta hra bude urcite super kto to vidi tak si ju kupi a zahra kto nie je to jeho hlupost *1*
  • Tak a mame sa na co tesit, oprasime ovladace pockame neaky ten mesiac a o zabavu bude postarane
  • Boží hudba! Atmosféra taky konečně fajn (dost dělá ta hudba).

    Btw: Proč mi OPĚT nejde přihlášení přes mojeID?
  • Atmosféra, hudba, prostředí nádhera.. ale když vidim ten gameplay nic extra to neni *7*
  • frag.ment
    Vypadá to dost dobře. Už je jen otázka, jestli to bude hratelné i pro normální lidi, nebo jen pro ty, co si říkají "hardcore". Opakovat jeden souboj 30x není nic pro mě.
    • del0
      Nejlepší na tom je, že to s hardcore nemá nic společnýho. Prostě jen opakuješ dokola to samé, dokud to nedáš. Spíš je to něco jako umělé prodlužování hrací doby. Na designu stylu "potvora mě dává na 1-2 rány, takže musim spamovat kotouly a lahvičky" nevidím nic sofistikovaného ani kvalitního, někdo ale možná jo. *7* Pro mě je to stejné, jako když si v nějaké FPS dám max obtížnost, že mě zabijou běhěm sekundy. Nicméně uznávám, že v dnešní době casual srajd je to takový malý zázrak.
      • kennyB
        Na tenhle typ her potřebuješ alespoň trochu umu. S kotoulama moc daleko nedojdeš, protože nehorázně žerou staminu.
        • jj, vždyť je vidět že viděl možná jen nějaké lets play, nebo to zahlédl jen z rychlíku, hrát pochybuji že to hrál. S většinou buildů se těch kotoulů moc nenadělá, heavy str buildy pohltí většinu dmg pořádným štítem s menší ztrátou staminy než za roll, a k mágům se málo co dostane dřív než to zabijou.U bossů i s mágem asi také častěji blokuji štítem, nebo popobíhám z dosahu plošňáků, než abych "rolloval"
    • Ilusiveman
      prosím jen né přizpůsobování masám a tahání za ručičku.
    • v tom pripade jdi o dum dal s nenapadnou snahou menit hry tak aby byly pristupne i opicim
    • Dyť oba díly dark souls dohrál i můj 50-ti letej fathr, kterej hraje jenom battlefieldy
    • Přes všechny ty kecy kolem i je nakonec i Dark Souls hratelný a ty "fámy" že je na každýho bosse nutno 30 pokusů jsou buďto kecy, který maj tu hru v očích ostatních udělat ještě víc hardcore a nebo jsou z úst nějakýho lempla. Já jsem v průměru každýho bosse dal tak na 3-5 pokusů, dva dokonce na poprvé a snad žádnýho jsem nedělal víc jak 10x :)
      • prosim tebe, máš nahraných ušmudlaných 60 hodin v DS, bez DLC. bez Ariamisu a vše dáváš na první pokus. Jasně. Já veterán z Demon Soul, se drbal s Manusem půl dne a ty na první pokus. Jenom 20-30 pokusu mě teď zabral Fume Knight na NG++ v DS2 sice jsem jel s long sworld, ale i tak a to např. Fume je lehči než Artorias z jedničky...
        • Moc ti to nevěřím :). Zrovna Manus nijak extra těžkej není, zato Fume Knight je daleko těžší, než byl Artorias. Spíš myslím, že chceš jen vyvolat flame.
        • Manuse jsem dal na podruhé, vůbec patřil k těm lehčím bossům. Horší byl Artorias, ale Smough a Ornstein mi dali zabrat snad ze všech nejvíc. Padlo hodně kur3v než jsem je pokořil.
          • chtěl bych vidět, chtěl bych vidět Manuse na druhý pokus, opravdu bych to chtěl vidět, ještěže si na internetu může každý vymýšlet báchorky že??? Na tři rány mrvý, extrémně rychlé útoky, které si musiš naučit, které si musíš zapamatovat, které si musíš dobře načasovat, do toho je dobré použit na neck na defense spellu, ale ano, ty jsi to dal na dva pokusy. Bravo!!! Smekám skillo :)
            • del0
              Koukám, že haha (tipuju Gajínka) je dobrej noob. Dostávat takhle na pr*el od AI. Ten by nemohl hrát třeba CS nebo Q3, tam by mu praskla žilka během 5 minut. *15* TheQQQuiter. *15*
            • pfff. to nic není. Manus na druhý pokus *15* Já dal na první pokus Kalameeta a to ještě nebyl ani sestřelený
            • Qwer: klid, jen si z tebe dělá srandu. Teda aspoň si to myslí. On je takovej místní DS radikální extremista, kterej si absolutně nevidí do huby a vymejšlí ptákoviny, jen aby měl cool pocit z toho, že utřel někoho, kdo se opováží napsat o DS něco, co neodpovídá jeho víře.
            • Jelikož jsem ještě nezačal hrát dvojku nevím jestli se tam třeba neobjevil znovu v tužšší verzi. Každopádně je k smíchu, že jsi tak lehkého bosse udolával několik hodin a přitom se sám nazveš veteránem.
            • ne bavím se o Manus, Mother of Qwer... Trošku jsme si nerozumněli. To se stane
            • Bavím se o "Manus, Father of the Abyss"? Jestli ano, tak jsem ho opravdu zabil na druhý pokus. Jeho útoky je snadné odhadnout a pokud máš trošku rychlé reflexy, tak není problém. Možná jsem měl jen štěstí, ale opravdu nejtěžší z jedničky mi přišli Smough a Ornstein.
            • Nebreč jen proto, že tobě to nejde. *4*
          • O&S vzdycky davam napoprve, ale treba s Manusem jsem se sral asi 3 dny :D
      • Přesně tak, DS hraju už potřetí a fakt to není těžká hra, jen člověk nesmí dělat blbosti a mít oči otevřené. Nic tam není zadarmo, na spoustu věcí musíte přijít sami, a o to větší je to zábava.
        • Jo, jsem retardddddddd jen protože hraju tu hru tak, jak je myšlená a udělaná. Tvoje uvažování bych vážně nechtěl mít *1* Oni tam tvůrci ten multiplayer dali asi jen proto, aby tys tady mohl "rádoby" stírat někoho, kdo ho hraje, co? *8* Krom toho nepříliš funkční multiplayer, kdy jsem byl rád, že se mi podařila sehnat pomoc alespoň tak 2 možná tři bossy.

          BTW: nechápu jak diskutér tvojí úrovně může mít tolik plusů. Asi tě dost baví klikat, co *1*
          • Nenech se zmýlit, ty mě taky bavíš, jinak bych tady ten čas s tebou neztrácel, neboť krom tý zábavy, kterou mi poskytuješ, je diskuze s tebou naprosto o ničem. *2*
          • jsi retardddddddddd, že tvrdíš jak je to easy a nepotřebuješ x pokusů a pak z tebe vypadne, že jedeš coop, při kterým ti stačí většinou jeden pokus a je to pomoc pro totální lemply...vážně si pobavil. Díky *1* *1* *1*
        • haha: ty abys na mě hned zase nereagoval. A přitom jsem ani nic špatnýho nenapsal, jen že není třeba opakovat 30x. Ale ty jsi proti mě tak zaujatej, že zase začínáš. Asi závidíš, že nejsem takovej lempl, jako ty, a stačí mi pár hodin, abych se do tý hry dostal. Vážně nevím, co má tady společnýho mých nahraných 60 hodin a to, že jsem byl schopnej dát každýho bosse na max 10 pokusů. Ano, první boss obří minotaur mi dal zabrat, to jsem se do tý hry ještě nedostal. I tak jsem ho dal na ne víc, než 10 pokusů. A byli i další, co mi dali zabrat, ale jiný jsem dal na podruhý/potřetí. A jak někteří píšou, že Smough a Ornstein byli těžký, tak i jim dám za pravdu. Ale dali se, pokud si člověk zavolal na pomoc Solairea nebo kdo to tam byl a případně ještě jinýho hráče. A zase mi vkládáš do úst něco, co jsem neřekl. Kde jsem psal, že jsem zabil Manuse na první pokus? Už, prosím tě, mlč. Ztrapňuješ se tady a vymejšlíš si ptákoviny, přičemž se nestydíš mě nazvat lháře a přitom sám produkuješ jeden žvást za druhým. *3*
          • takže jsi zabíjel v coopu *1* *1* ok. ok. Ty jsi retardddddddd. v Pve to zabije i opice *1*
          • Pardon, to mělo být níže :)
  • Ilusiveman
    Úpřimně tedy doufám, že to bude hratelné pouze pro ty "Hardcore" lidi, protože se obávám, pokud to bude pro ty "Normální" že už to asi zase nebude hra pro mě.
    • Kozy
      Prej to má být přístupnější.
      • Ilusiveman
        Četl jsem no. Snad to nepřeženou s tou přístupností..
    • Chápu tvůj příspěvek dobře tak, že o sobě tvrdíš, že nejsi normální?
      • Ilusiveman
        Měl by jsi ho chápat tak, že nejsem "Casual" hráč.
        • del0
          "Měl by jsi ho chápat tak, že nejsem "Casual" hráč."

          Tak to předpokládám, že hraješ na PC a ne na casual zařízení jménem konzole, kde je 95% her casual. *1*
          • Ilusiveman
            Aaale, ono se to k nám dostane. Já ještě pořád drtím DS1. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit