Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To ma jednoduche vysvetleni. Smrt ma byt bolestiva a ne legrace. Na autometech jsi za smrt platil petikorunama, u videoher te mohouvyvojari nejvic potrestat ztratou casu. To te ma vest k tomu, aby sis vazil zivota a snazil se hrat na prvni dobrou a ne na stokrat. Obavam se, ze ti unika zakladni podstata designu teto hry, mozna proto, ze sis neprosel skolou roguelike her s permanentni smrti. To je teprve vyzva.
  • Kdyz to hrajes blbe, tak te to holt nebavi, zkus nejakou hru, ktera te povede za rucicku :-).
  • Holt jsi typicky konzument, ktery potrebuje mit hry jednoduche, aby ho bavily, diky takovym jako ty tu mame autoheal, sipky ukazujici na cil a podobne vodeni za rucicku, protoze umiratve hrach nebo zabloudit, to je zabijak hratelnosti.
  • Ilusiveman
    Četl jsem no. Snad to nepřeženou s tou přístupností..
  • Ilusiveman
    Ještě jednou mi prosímtě vysvětli, jak jsi zabil nějakého toho bosse a dokončil hru, když jsi to běhal celé hodiny k bossovi a mobové si tě dávali na jeden hit. To mi nějak nesedí tvůj skill k dokončení hry. Jsi běhal ve hře nahej, nebo neexpil postavu, nebo jsi važně neuměl ani zvednout štít, nebo jak je to možné prosímtě? *1* Zní to jako hodně silná parodie co tu ze sebe plodíš.

    Mantor: souhlasím, že by ohníčky mohli bývat alespoň před každým bossem, jak ty píšeš pro pilování techniky na bosse a taky proto aby maník výše měl alespoň šanci si do bosse píchnout, když ho ti mobíci takhle servou z kůže vždy. Ovšem s tou četností ohníčků, že by měla bejt častější nesouhlasím... to je asi jasné z mého postoje tady k maníkovi.
  • co tim chtěl tento dikutujici rici? ze jeho ty hry nebavi, ale nebere to tem co je to bavi? ok ale proc to musel zabalit do rádoby urážky te skupiny? hmm ze by si tim pomahal svým psychickym problemum? mozna, ale na to jsou lepsi opravdobi odbornici. prosim poskytnete mu někdo kontakt, aby se mu brzo ulevilo, dekuji.
  • Hňup? To jsi možná tak ty. Já první Dark Souls dohrál, jen píšu co mi na tom vadilo. To ty ale nikdy nepochopíš. A ani to nedokážeš obhájit, jen urážíš ostatní. Ono to ani obhájit nelze, běhat někam jak úplný dеbil s rizikem že tě někdo jednou ránou setne. Toto prostě není žádná hardcore hra ale hardcore hovadina. Zajímalo by mě, pokud by do nastavení dali možnost více checkpointů, jestli bys ji nechal vypnutou a nadále běhal jak úplný kоkot kilometry navíc.
  • ta hra bude urcite super kto to vidi tak si ju kupi a zahra kto nie je to jeho hlupost *1*
  • v Dark souls pokial poznas prostredie tak od bonfira sa dostanes k bossovi bez toho aby si musel niekoho zabit do 5minut...pokial chces postupovat tak ze kadzeho nepriatela zabijes a mas uz aky-taky level tak prebojovanie k bossovi trva tak 20minut
  • frag.ment
    Nojo, v dnešní době se starší pojmenování "no-lifer" změnilo na "hardcore hráč". Ale když to někoho baví a má na to čas...
  • Ilusiveman
    Podle toho co čtu, tak si zkrátka pleteš hru se Skyrimem.
  • A k comu presne uci podobny run? https://www.youtube.com/watch?v=YelCNzWLT-Y, podotykam, ze ani ti enemaci tam byt nemusia..1 minuta uplne zbytocneho behu od savepointu.
    Alebo dalsi 1,5 minutovy beh, ktory este moze skoncit aj lahkou smrtou pri lasturach. https://www.youtube.com/watch?v=4q25yJy_u-Y
    To ako vazne niekoho bavi namiesto bossfightu? Jedine k comu to vedie, je namiesto zistovania vlastnej taktiky pri bossfighte, zapnut youtube, nastudovat si ten boj. A to je to co uplne hru zabija, pretoze najzaujimavejsie je prave to zistovanie a exploring novych veci a nie travit nudne minuty behom od ohnika.
  • Ilusiveman
    Proč mistry světa? Prostě mám rád tu hru tak jak je napsaná. To že ty seš hňup a po hodině se to nezvládneš naučit, což se může stát, ale odsoudíš to a jdeš brečet na fóra mě prostě štve. Tam se prosekávání přes low příšerky má prostě význám. Jak si myslíš, že bys uspěl u bosse, když neumíš základní techniky?
  • kennyB
    Možná, že to vývojáři udělali schválně, aby to bylo těžší, ale dali tu možnost, že v prvním díle jde snad ke všem bossům přes nepřátele prostě proběhnout a pokuď si dobře pamatuju, tak ve dvojce je to problém jen u svou bossů.
  • Diskuze na úrovni. Myslíš že mám v ruce stopky a počítám si jak dlouho to ke kterému bossovi trvá? Pointa mého příspěvku je úplně někde jinde. Ale to zatrpklí pařánci, sedící 24 hodin denně u Dark Souls a považující se za mistry světa nikdy nepochopí.
  • jj, vždyť je vidět že viděl možná jen nějaké lets play, nebo to zahlédl jen z rychlíku, hrát pochybuji že to hrál. S většinou buildů se těch kotoulů moc nenadělá, heavy str buildy pohltí většinu dmg pořádným štítem s menší ztrátou staminy než za roll, a k mágům se málo co dostane dřív než to zabijou.U bossů i s mágem asi také častěji blokuji štítem, nebo popobíhám z dosahu plošňáků, než abych "rolloval"
  • Ilusiveman
    Dobře *1* Takže pro tebe to je superHardcore, když ti to hodinu trvá i od checkpointu. *15*
  • Sakra, on už se blíží Zaklínač 3??? A představ si, že se na Zaklínače 3 těším a nějaký kotouly jsou mě u paty...
  • Protože by to bylo příliš moderní. Autoři se snaží hru vyvíjet maximálně zastarale - po herní i technické stránce. *3*
  • Pokračování nejslavnějšího simulátoru kotrmelců. Kdo by se netěšil. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit